بهترین فیلم های کره ای هان هیو جو با نقشی متفاوت

بهترین فیلم های کره ای هان هیو جو با نقشی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، یکی از ویژگی های تحسین شده هان هیو جو، توانایی او در ایفای نقش های متفاوت و کاملا متضاد است. از نقش یک دختر احساسی در یک داستان عاشقانه تا یک زن بی رحم و مرموز در یک داستان پلیسی.

به گزارش فرادید؛ دیروز لیستی از بهترین درام های کره ای با بازی هان هیو جو را ارائه کردیم و امروز به سراغ بهترین فیلم های او می رویم. در اینجا لیستی از شش فیلم A-list (پنج کره ای و یک ژاپنی) با بازی هیو جو آورده شده است.

1. عشق، دروغ، 2016

هان هیو جو نقش اصلی این فیلم را بازی کرد و برای بازیش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. داستان فیلم داستان دو خواننده جوان به نام‌های جونگ سو یول و سو یون هی را دنبال می‌کند که برای رسیدن به رویاهای خود سخت تلاش می‌کنند. با این حال، هنگامی که سو یون هی با مدیر آنها درگیر می شود، جونگ سو یول حسادت می کند و داستان مسیر دیگری به خود می گیرد.

2. خواب طلایی 2018

این فیلم زندگی یک پیک معمولی به نام گان وو را دنبال می کند که کار روزانه اش تحویل دادن بسته ها به مشتریان است، اما ناگهان مظنون اصلی یک ترور سیاسی می شود. داستان این فیلم بر اساس یک رمان ژاپنی و پر از توطئه ها و خیانت های پیچیده است. داستان مبارزه شخصیت اصلی برای پاک کردن اتهامات علیه خود و کشف حقیقت پشت صحنه را روایت می کند. هان هیو جو در این فیلم نقش گزارشگر رادیویی به نام سون یونگ را بازی می کند که گان وو را در مبارزه او همراهی می کند.

3. یلانگ یلانگ; بریگاد گرگ (Illang: Wolf Brigade) 2018

این فیلم با الهام از انیمه ژاپنی “جین رو: شکل گیری گرگ” ساخته شده و داستان آن در آینده ای نزدیک می گذرد. داستان از این قرار است: کره شمالی و کره جنوبی در حال آماده شدن برای اتحاد مجدد هستند. با این حال، بسیاری از قدرت های خارجی تلاش می کنند تا این اتحاد را متوقف کنند و بنابراین یک نیروی نظامی ویژه برای تکمیل این ماموریت ایجاد می شود. هان هیو جو در این فیلم نقش یک مخبر مرموز را بازی می کند.

بهترین فیلم های کره ای با نقشی متفاوت

4. خورشید حرکت نمی کند (2021).

هان هیو جو نیز تجربه بازیگری در سینمای ژاپن را دارد که این فیلم یکی از آنهاست. داستان فیلم در مورد توسعه یک نوع منحصر به فرد از انرژی خورشیدی است که بسیاری از کشورها به دنبال آن هستند. دو جاسوس ژاپنی باید از افتادن اطلاعات به دست کسانی که می توانند از این انرژی به طور خطرناکی استفاده کنند جلوگیری کنند. آنها در این ماموریت با افراد زیادی روبرو می شوند که صلح را تهدید می کنند. یکی از این افراد زنی مرموز به نام آیاکو با بازی هان هیو جو است.

5. دزدان دریایی; Pirates: The Last Royal Treasure 2022

داستان این فیلم درباره گروهی از دزدان دریایی است که در جستجوی گنجی ارزشمند و گمشده هستند. با این حال، سفر آنها آسان نیست زیرا بسیاری از گروه های دشمن در این سفر با آنها رقابت می کنند. از صحنه های اکشن گرفته تا لحظات احساسی، این فیلم پکیج کاملی از سرگرمی و هیجان است. هان هیو جو در این فیلم نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی را بازی می کند.

6. مؤمن 2 2023
این فیلم که دنباله فیلم «موتادان» محصول 2018 است، داستان کارآگاهی را روایت می‌کند که تلاش می‌کند بزرگترین کارتل قاچاق آسیا را نابود کند. در این فیلم هان هیو جو یکی از مهم ترین نام های کارتل مواد مخدر را بازی می کند. شخصی که به چاقوی بزرگ لقب داده است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین