بگو عشقت متولد چه ماهیه تا بگم چه صبحونه ای دوست داره

بگو عشقت متولد چه ماهیه تا بگم چه صبحونه ای


سایت تفریحی روز:

بهترین صبحانه برای متولدین هر ماه چیست؟

اگر در خوردن یک وعده غذایی تکراری روزانه برای صبحانه گیر کرده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ویژگی های منحصر به فرد متولدین هر ماه تعریف شده است و بر اساس این اطلاعات منحصربفرد به متولدین هر ماه یک صبحانه منحصر به فرد متناسب با ویژگی های آنها ارائه خواهیم داد.

فروردین: نان تست با مقداری روغن مانند کره یا آووکادو و فلفل قرمز تهیه می شود

اما چرا ؟ زیرا همیشه می خواهید چیزهای جدیدی را تجربه کنید! ممکن است دوستان شما همچنان بخواهند همان نان، پنیر و چای شیرین را بخورند، اما دل شما می خواهد انتخابی جدید و متفاوت داشته باشید. نان تست آووکادوی چرب و خوشمزه همان چیزی است که بدون افزایش وزن به شما انرژی فوق العاده می دهد.

اردیبهشت:تخم مرغ هر چی میخوای

اگر مجبور هستید بعد از صبحانه بیرون بروید و تمام روز را بیرون بمانید، نصف تخم مرغ یا هر شکلی از تخم مرغ معمولا بهترین وعده غذایی است که می توانید برای بیدار نگه داشتن شما در طول روز فعال و بیدار نگه دارید. این انتخاب شما را پر انرژی و آماده برای داشتن یک روز عالی نگه می دارد.

خرداد: پیراشکی، نان و دسر حلقه ای

شما همیشه با دیگران وقت می گذرانید و خوش می گذرانید. به همین دلیل است که شما همیشه در جامعه حضور دارید. و از آنجایی که شما برای صرف صبحانه وقت ندارید. راویولی، نان و دسر بهترین گزینه برای صبحانه شما هستند. گاهی حتی می توانید یک کیسه دونات را به محل کار ببرید. این نوع نان ها و دسرها ترکیبی از طعم های شور و شیرین هستند که قطعا نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. اگر می خواهید صبحانه خود را متنوع کنید؛ این گزینه بهترین انتخاب است.

پیکان: ترکیبی از جو و شیر فرآوری شده

این ترکیب یکی از غذاهای بی نظیری است که می تواند شما را پر انرژی کند. به علاوه، این غذای صبحانه با شخصیت نوستالژیک و سنتی شما مطابقت دارد. اگر این غذا را با مخلفات ترکیب کنید، هرگز از خوردن آن خسته نخواهید شد.

آگوست: پنکیک

شما فقط از آن دسته افرادی هستید که در تقویم در تعطیلات آخر هفته سرگرم خواهید شد. و همچنین معتقدید که زندگی مهمانی ای است که به آن دعوت شده اید تا به آن خوش بگذرانید و لذت ببرید. بنابراین، بسته به این ویژگی شخصیتی شما، پنکیک دقیقا همان چیزی است که می تواند شما را خوشحال کند و در زمانی که احساس ناراحتی می کنید، پنکیک تهیه می کند.

شهریور: اسموتی عالی

بسته به علامت زودیاک ماهی که در آن متولد شده اید، به موادی که وارد بدن شما می شود و همچنین سلامت جسمی و روحی خود اهمیت زیادی می دهید. شما اهمیت می دهید و به همین دلیل است که دوست دارید صبح را با صبحانه آغاز کنید که منبع غنی ویتامین است. شروع شما همچنین یک کمال گرا هستید و علاقه مندید که مثلاً یک وعده غذایی پر از میوه های منظم را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید.

مهر: سوسیس تخم مرغی

شما در تمام زمینه های زندگی خود به تعادل می رسید، بنابراین چنین صبحانه ای حاوی مقادیر بالایی پروتئین است. این برای شما کاملا راضی کننده است. این صبحانه یکی از وعده های غذایی است که خیلی ها کنجکاو شده اند اما با ذائقه مهر دوغان بیشتر می آید.

نوامبر: دسرهای دارچینی

شما قطعا طعم های تند را دوست دارید! شاید دیگران همیشه کلوچه دارچینی نخواهند، اما شما هرگز از خوردن این کلوچه خسته نخواهید شد، بنابراین بهترین وعده صبحگاهی برای شما کلوچه دارچینی است. اما بهتر است زیاده روی نکنید.

آذر: وافل بلژیکی

شما عاشق سفر هستید! پس به دور دنیا سفر کنید و غذاهای محلی زیادی بچشید. اصلا عجیب نیست شما نمی توانید صبحانه کامل انگلیسی را از دست بدهید. وافل بلژیکی یکی از آن غذاهایی است که در ابتدا معمولی به نظر می رسد، اما اگر آن را با چیزهای دیگری مانند شکلات یا میوه ترکیب کنید، شگفت زده خواهید شد. (مثلاً می توانید یک بار وافل و مرغ سوخاری را امتحان کنید).

وافل بلژیکی

د: املت

متولدین این ماه افراد قاطع و واقع بین هستند، این ویژگی ها باعث می شود در هر کاری بهترین باشند. املت یکی از بهترین غذاهای صبحانه است که همه نمی توانند آن را خوشمزه بپزند. املت را انتخاب می کنید زیرا می دانید که برای تهیه یک صبحانه مقوی و کامل زمان می برد.

بهمن: قهوه و حبوبات دباش

بارزترین ویژگی بهمن در بین همه ماهی ها این است. متولدین این ماه حس نیکوکاری دارند. و این ویژگی بر هر کاری که آنها انجام می دهند تأثیر می گذارد. بنابراین، از آنجایی که صبحانه مهم ترین وعده غذایی در روز است، از داشتن یک صبحانه کامل و سالم احساس خوبی دارند.

غلات صبحانه

مارس: دونات

شما روحیه خلاقانه ای دارید و دوست دارید جنبه مثبت همه چیز را ببینید، بنابراین افراد دیگر ممکن است چندان مشتاق دونات های خالی و با روکش شکر نباشند. از طعم متفاوت و غیرمنتظره آن لذت خواهید برد. علاوه بر این، چند دقیقه تنهایی در یک کافه به شما کمک می کند فشار شروع یک هفته جدید و شنبه را فراموش کنید!