رنگ موی مخصوص پوست سر حساس Phyto Color Senstive – انتخابتو

رنگ موی مخصوص پوست سر حساس Phyto Color Senstive - مجله سلامت و زیبایی

انتخاب رنگ موی مناسب یکی از راه های محافظت از پوست سر و مو و همچنین زیبایی مو و ظاهر است. برند فیتو قبلا رنگ موی گیاهی فیتو کالر را روانه بازار کرده بود. به تازگی این برند سری رنگ موی Phyto Color Senstive را معرفی کرده است که یک رنگ موی خاص بدون آمونیاک برای افراد دارای پوست سر حساس است.

پوست سر یکی از حساس ترین و ظریف ترین قسمت های بدن است. در مقابل عوامل خارجی مانند حرارت زیاد، شوینده های قوی، رنگ موی شیمیایی مقاومت نمی کند و در بیشتر موارد باعث قرمزی، خارش، التهاب و … می شود. با علائم واکنش نشان می دهد. . عود این علائم می تواند باعث حساس شدن پوست سر و ایجاد ناراحتی برای مبتلایان به این بیماری شود. بسیاری از افراد نیز به دلیل وراثت، استفاده از برخی داروها یا اختلالات هورمونی از پوست سر حساس رنج می برند.

بنابراین توصیه می شود افرادی که پوست سر حساس دارند از محصولاتی مناسب برای این نوع پوست سر استفاده کنند که معمولاً حاوی مواد ضد التهاب، تسکین دهنده و مرطوب کننده هستند. به همین ترتیب بسیاری از این افراد نمی توانند به راحتی از انواع رنگ موهای موجود در بازار استفاده کنند و یا پس از استفاده از آنها خشکی و خارش پوست سر تشدید شده و بسیار آزاردهنده می شود. رنگ موی Phytocolor Sensitive به توصیه فیتو به دلیل عدم وجود آمونیاک در ترکیبات این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای این مخاطبان می باشد.

به جای مقادیر بسیار کم آمونیاک در رنگ موی فیتوکالر حساس، از ترکیب آمونیاکی مشابه، کاملا طبیعی و گیاهی استفاده شده است که همین کار را روی فیبر مو انجام می دهد و هیچ گونه خشکی و حساسیتی ایجاد نمی کند. ضمن اینکه به دلیل وجود مواد اولیه مرطوب کننده، تسکین دهنده و ضد التهاب، حس خوشایندی را در پوست سر ایجاد می کند، به عمق ریشه مو نفوذ کرده و پوشش بالایی ایجاد می کند.

با ترکیب هفت رنگدانه با تکنولوژی جدید در هر رنگ رنگ موی فیتوکالر سنسیتیو، تنوع رنگی منحصر به فردی در عین پوشش دهی بالا ایجاد می شود.

از دیگر مواد اولیه موثر و منحصربفرد رنگ موی فیتوکالر حساس می توان به اوپالین اشاره کرد که از پوست سر در برابر تحریکات ناشی از رنگ کردن متناوب مو محافظت می کند و یک ضد التهاب بسیار خوب برای پوست های حساس است. عصاره پوست جوجوبا همچنین اثر تسکین دهنده و مرطوب کنندگی دارد و خارش و خشکی پوست سر را برطرف می کند و همچنین باعث تسریع نفوذ عمیق رنگدانه ها به ساقه مو و افزایش پوشش و ماندگاری رنگ مو می شود.

سه روغن فعال موجود در این گروه رنگ مو باعث ترمیم تارهای مو شده و درخشندگی و زیبایی به موها می بخشد. وجود این روغن ها در رنگ موی Phytocolor Sensitive به نفوذ رنگدانه ها به عمق کورتکس (عمیق ترین لایه مو) کمک می کند. این روغن ها حاوی روغن جوجوبا هستند که به دلیل شباهت به ساختار لایه هیدرولیپیدی، با ایجاد یک لایه محافظ روی ساقه مو، رطوبت را در مو حفظ می کند. روغن مونوی که دارای قدرت تغذیه عمیق است، از تارهای آسیب دیده مو محافظت و ترمیم می کند. اسیدهای چرب و روغن آپالین در افزایش درخشندگی مو بسیار موثر هستند.

رنگ مو Phytocolor Sensitive شامل 6 رنگ است:

  • رنگ دائمی 4.77 قهوه‌ای بلوطی تند (رنگ دائمی 4.77 قهوه‌ای بلوطی تند)
  • رنگ دائمی 4 قهوه ای (رنگ دائمی 4 قهوه ای)
  • رنگ دائمی 3 قهوه ای تیره (رنگ دائمی 3 قهوه ای تیره)
  • رنگ دائمی 5.3 قهوه ای طلایی روشن (رنگ دائمی 5.3 قهوه ای طلایی روشن)
  • رنگ دائمی 5 قهوه ای روشن
  • کاپوچینو رنگ دائمی 6.77 قهوه ای روشن (کاپوچینو رنگ دائمی 6.77 قهوه ای روشن)

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه مصرف این محصولات به سایت جهان گستر یا سایت فیتو ایران مراجعه فرمایید.