زیباترین جزیره شنی خلیج فارس / سفر به قلب شنی بوشهر

زیباترین جزیره شنی خلیج فارس سفر به قلب شنی

انتخابتو به قلم الی گشت. جزیره شیفاین جزیره شنی بی نظیری است که در کنار «تالاب هله» واقع شده و فاصله کمی با دریا دارد. اگر به استان بوشهر سفر کردید، بازدید از این جزیره شنی و جذاب را از دست ندهید تا از جاذبه ها لذت ببرید و از جاذبه ها دیدن کنید.

جزیره شیف، مقصدی باشکوه در سواحل بوشهر:

وقتی به جزیره شیف قدم می گذارید، در نگاه اول از زیبایی آن شگفت زده خواهید شد. این جزیره کوچک و جذاب در سواحل خلیج فارس از دو محله اصلی به نام‌های «اواسی» و «حیاره» تشکیل شده است. شاید باورش سخت باشد، اما این جزیره توسط یک رودخانه کوچک به دو قسمت تقسیم شده است.

دسترسی به جزیره:

از طریق آب و زمین می توان به شیف رسید. با سفر جاده ایمی توانید با وسیله نقلیه شخصی خود در جاده های خاکی رانندگی کنید و همزمان روی دریا سر بزنید. یک جاده شنی شما را به جزیره شنی می رساند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از جاده صدرا به جزیره شیف بروید.

بهترین زمان سفر:

با توجه به آب و هوای گرم و مرطوب جنوب ایران، بهترین زمان برای سفر به جزیره شیف نیمه دوم سال یا در فصول پاییز و زمستان است. است. در این مدت هوا خنک و مطبوع است و خبری از گرمای طاقت فرسا بهار و تابستان نیست.

جاذبه های جزیره:

  • تماشای طلوع و غروب خورشید: تماشای طلوع و غروب خورشید در جزیره شیف به دلیل خلوت بودن منطقه و نبود آلودگی، تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی خواهد بود.
  • بازدید از اسکله های ماهیگیری: بازدید از اسکله های ماهیگیری جزیره فرصتی برای آشنایی با زندگی مردم محلی و دیدن لنج های قدیمی و قایق های رنگارنگ است.
  • بازدید از بازار محلی: می توانید انواع ماهی تازه، خرما، صنایع دستی و سایر سوغاتی ها را از بازار محلی جزیره خریداری کنید.
  • آبتنی در آبهای خلیج فارس: شنا در آب های زلال و آبی عمیق خلیج فارس یکی از لذت بخش ترین تفریحات جزیره شیف است.
  • ورزشهای آبی: همچنین فرصت هایی مانند تورهای قایق، جت اسکی و غواصی وجود دارد که می توانید از اوقات خود در جزیره لذت ببرید.

جزیره شیف یک مقصد محبوب برای دوستداران طبیعت، علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ و علاقه مندان به ورزش های آبی است. اگر به دنبال سفری متفاوت و فراموش نشدنی هستید، جزیره شیف را در برنامه سفر خود قرار دهید.

زیباترین جزیره شنی خلیج فارس / سفر به قلب شنی بوشهر

به گزارش سلامنو