شکایت ترامپ از فیلم کن

شکایت ترامپ از فیلم کن

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، پس از نمایش فیلم «شاگرد» ساخته علی عباسی که درباره زندگی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا است و او را در نقش یک مهاجم به تصویر می کشد، در بخش رقابتی اصلی جشنواره کن، «استیون ترامپ». سخنگوی کمپین چونگ گفت، ورایتی در مصاحبه ای با , او تایید کرد که آنها علیه این فیلم اقدام قانونی خواهند کرد و گفت: “این یک زباله، تخیل ناب و دروغ پردازی است که مدت هاست ناپدید شده است.”

وی ادامه داد: این فیلم توهینی ویرانگر است و نباید روز روشن را دید و مستحق سطل زباله است. این یک مداخله هالیوود در انتخابات آتی آمریکا است و توسط کسانی انجام شده است که می دانند ترامپ کرسی خود را در کاخ سفید دوباره به دست خواهد آورد.

به گزارش ایسنا، فیلم «شاگرد» با بازی «سباستین استن» در نقش ترامپ در کن اکران شد و قبل از شروع نمایش، این فیلم با تکذیبیه و پیام تخیلی بودن اتفاقات همراه بود. این فیلم نگاهی به زندگی و حرفه دونالد ترامپ دارد که در دهه های 1970 و 1980 به عنوان یک مشاور املاک در نیویورک کار می کرد و توسط وکیل خود حمایت می شد.

در این فیلم «جرمی استرانگ» در نقش وکیل ترامپ و «روی کوهن» و «ماریا باکالووا» نقش ایوانا همسر سابق دونالد ترامپ را بازی می کنند.

«شاگرد» با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه نشد و برخی از منتقدان از بازیگران فیلم تمجید کردند اما آن را فیلمی بسیار بد با اطلاعات مکرر درباره دونالد ترامپ خواندند.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین