«شیطان» به کارگردانی رویکردی جدید در سینما

شیطان به کارگردانی رویکردی جدید در سینما

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، پس از واکنش های بسیار مثبت به فیلم «جن گیر: مؤمن»، استاد سینمای ترسناک «مایک فلانگان» نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آخرین قسمت از مجموعه فیلم های ترسناک را بر عهده خواهد داشت. ویل گفرد، داستانی که در دنیای جن‌گیر می‌گذرد، دنباله‌ای بر آخرین فیلم این مجموعه نیست.

استخدام فلاناگان نشان دهنده تغییر قابل توجهی در مسیر فرنچایز است، زیرا سه گانه جدید جن گیر 400 میلیون دلاری به کارگردانی دیوید گوردون گرین اعلام شده است، اما «جن گیر: مؤمن» نقدهای منفی دریافت کرده است. و با فروش 137 میلیون دلاری در گیشه، این طرح کنار گذاشته شد.

الن برنشتاین بازیگر برنده اسکار که در فیلم معروف «جن گیر» محصول 1973 نقش اول را بازی کرد، انتظار می رفت دوباره وارد دنیای ترسناک و ترسناک جن گیر شود و در این سه گانه جدید نقش «کریس مک نیل» را بازی کند. بازم میگم با این طرح جدید فعلا وجودش از بین میره.

به کارگردانی ویلیام فریدکین و اقتباس از رمانی به همین نام نوشته ویلیام پیتر بلتی، جن گیر که نسخه اصلی آن در سال 1973 منتشر شد، با فروش 441 میلیون به یکی از موفق ترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما تبدیل شد. و به مدت 44 سال پرفروش ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما بود تا اینکه رکورد آن توسط فیلم “O” شکسته شد. «شیطان» در 10 رشته نامزد اسکار شد و برنده دو جایزه شد.

فیلم هایی که بعد از نسخه اصلی «جن گیر» (1973) به سطح موفقیت نرسیدند. “جن گیر 2: جن گیر” در سال 1977 فیلمبرداری شد و با وجود بازی در نقش “ریچارد برتون” بازیگر اصلی “جن گیر” و “لیندا بلر” یکی از بدترین فیلم های تاریخ سینما محسوب می شود. “جن گیر 3” به کارگردانی “ویلیام پیتر بلتی” نقدهای بهتری دریافت کرد اما هرگز با فیلم اصلی مقایسه نشد. “جن گیر: آغاز” محصول 2004 نیز یک شکست هنری و تجاری بود.

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین