علی مشادی تهیه کننده سریال طنز 90 شبی است

علی مشادی تهیه کننده سریال طنز 90 شبی است

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، نام علیرضا مسعودی به عنوان نویسنده بسیاری از سریال های طنز و طنز دیده می شود. از کمپ اسکان و ساعت شاد گرفته تا سدونگ سدونگ، آقا و خانم سنگی و سه در چهار، او با استندآپ های خنده دار خود صحبت های زیادی را ایجاد کرده است.

بیشتر دوستانش او را علی مشاهی می نامند. بعد از «آخر خط»، «نوروز رنگی» را که بسیار مورد توجه قرار گرفت، به تلویزیون آورد که قرار بود فصل دیگری از این سریال ساخته شود، اما نتیجه ای حاصل نشد و در نتیجه موضوع بر سر زبان ها افتاد. . «همساده» شبکه نسیم به میدان آمد.

تسنیم در ادامه نوشت: مدتی است که در حوزه رسانه صحبت می شود که این اثر درام ترکیبی با بازی و بازی بازیگران و شخصیت های حرفه ای کسب و کارها با حضور مخاطبان روی صحنه می رود. در شبکه نسیم دیده می شود. مجری این برنامه علی مسعودی بود که کوچه آقاکیا را نوشت و «آرماندو» و «بزنگاه» را بازی کرد.

اما «همساده» ساخته نشد تا پای ساخت سریال «بادل» ساخته علیرضا مسعودی را باز کند که تنها چند قسمت از آن منتشر شد و او در گفت و گوی اخیر خود با خبرنگار تسنیم بر این نکته تاکید کرده است. نه اسم رضا آتاران، نه بی میلی شبکه سه یا هر موضوع دیگری؛ «بعضی ها واقعا تعصب دارند و در مورد اینکه چه خبر است، حدس و گمان می زنند. اتفاقاً پخش نشدن سریال برای ما لطفی بود، چون اگر سریال نامنظم پخش شود به دردمان می خورد.»

البته شنیده ها حاکی از آن است که علیرضا مسعودی یا علی مشهدی در مقام کارگردان سریال جدیدی را آغاز می کند. وی درباره جزئیات این سریال گفت: در حال گفت و گو و مذاکره با مرکز سیمرغ برای شروع سریال 90 شب هستیم. من به این قالب کمیک علاقه زیادی دارم و خاطره آن 90 شب در من دلتنگی و خاطره را تداعی می کند. از طرفی می توان با ساخت چنین سریال هایی چند چهره جوان و مستعد را نیز معرفی کرد.

وی افزود: این سریال کمدی اجتماعی خواهد بود که احتمالا لوکیشن ثابتی خواهد داشت.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین