فال ابجد روز 20 بهمن ماه

فال ابجد روز 20 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال ابجد یکی از روش های پیش بینی و تحقیق در فرهنگ ایرانی است. در این روش به هر حرف الفبا یک عدد اختصاص داده می شود. به طور معمول حروف الفبای فارسی با اعداد و ارقام از یک تا بیست و دو برچسب گذاری می شوند. فال ابجد بیشتر یک سرگرمی و سرگرمی محسوب می شود و نباید آن را یک روش پیش بینی علمی و دقیق دانست.

فال ابجد 20 بهمن برای متولدین فروردین

احساس می‌کنید مشکلی در راه است یا باید با موقعیتی کنار بیایید، اما کاری نمی‌توانید انجام دهید، بنابراین احساس خستگی و عصبانیت می‌کنید. وضعیت شما در این شرایط شبیه به فردی است که روی پل ایستاده و جریان آب را زیر پای خود احساس می کند، اما جرات پریدن به داخل آب را ندارد. احساس نکنید که باید خود را درگیر همه چیز کنید و در هر موقعیتی نقش داشته باشید. شاید لازم باشد از روی پل عبور کرده و بدون نگاه کردن به زیر پای خود به راه خود ادامه دهید. اگر وقت دارید، حتما به کتابفروشی نزدیک منزلتان سر بزنید و کتابی درباره راه های رسیدن به موفقیت بخرید!

علائم زودیاک 20 بهمن ابجد برای متولدین اردیبهشت

اگر امروز صبح از خواب بیدار می شوید و چیزی جز این نمی خواهید که در رختخواب بمانید و بالش عزیزتان را در آغوش بگیرید، بدانید که تنها نیستید! شرایط کیهانی کنونی باعث شده است که همه کمی احساس آسیب پذیری کنند و از این رو تمایل شما به ماندن در خانه را دارید. سعی کنید در طول روز با افرادی که برای شما ارزشمند هستند و در هر شرایطی از شما حمایت می کنند در تماس باشید. اگر کسی حتی کوچکترین حرف ناخوشایندی را به شما بزند، دلتان می شکند و از ته دل می خواهید آرزو کنید که هرگز از خانه بیرون نمی رفتید!

فال 20 بهمن ماه ابجد برای متولدین خرداد

امروز شما در دنیای خیالات و رویاها غوطه ور شده اید و مانند پرنده ای شده اید که بسیار بالاتر از همه پرواز می کند. در حالی که شما در حال پرواز هستید، عشق شما که وابسته به عقل و منطق است، سعی می کند به شما برسد. اگه بخوای همینجوری ادامه بدی وسط راه خودت رو گم میکنی عشقت رو از دست میدی.

فال ابجد 20 بهمن برای متولدین تیرماه

امروز که برای مدتی احساس خستگی کردید و انرژی کافی نداشتید، احساس می کنید روحیه تان برگشته و انرژی تان تجدید می شود. وقتی انرژی کافی ندارید از بیرون رفتن از خانه متنفرید، اما امروز احساس می‌کنید که آماده هستید تا دنیا را خودتان به عهده بگیرید. احساسات و اعمال شما در هماهنگی کامل با یکدیگر هستند و شما به طور کامل درک می کنید که در اطراف شما چه اتفاقی می افتد. شما به خوبی می دانید که کدام مسیر را می خواهید طی کنید و آن را به وضوح جلوی چشمان خود می بینید و لازم نیست دنبال آن بگردید. از این فرصت و تمام انرژی که دارید نهایت استفاده را ببرید.

فال ابجد 20 بهمن برای متولدین مرداد ماه

امروز رفتارهای غیرمنطقی و شوخی های شما توجه اطرافیان را به خود جلب می کند، اما باید مراقب باشید که زیاده روی نکنید و جایی برای جدیت باقی نگذارید. امروز حالتی وجود دارد که تمرکز شما را روی هر چیزی سخت می کند، پس بهتر است کارهایی را که نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند به روز دیگری بسپارید. اگر سوالی از شما پرسیده می شود که پاسخ آن را نمی دانید، بهتر است تظاهر به دانستن پاسخ نکنید و با اعتراف به ندانم کاری خود و دیگران را مطمئن کنید، زیرا با پنهان کردن حقیقت فقط مشکل ایجاد می کنید. برای خود و دیگران در نهایت ماه پشت ابر نخواهد ماند.

فال 20 ابجد برای متولدین شهریور

امروز باید سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید و تا حد امکان آرامش داشته باشید. به یاد داشته باشید که حفظ آرامش درونی نقش زیادی در سلامتی شما دارد و برای رسیدن به این آرامش باید به وضعیت فعلی خود فکر کنید و ارزیابی کنید که در کجای این دنیا هستید. سعی کنید زیاد روی چیزهای مادی تمرکز نکنید و بیشتر روی وضعیت عاطفی خود تمرکز کنید. اطرافیان و به خصوص فردی که دوستش دارید امروز بسیار حساس به نظر می رسند، سعی کنید در تلاش برای رسیدن به این آرامش درونی، آنها را همراهی کنید. شفا دادن اطرافیانتان به شما کمک می کند تا خودتان را بهبود ببخشید.

فال 20 بهمن ماه ابجد برای متولدین مهر

امروز یافتن پاسخ برای سؤالات شما دشوار خواهد بود و به راحتی نمی توانید منظور خود را به دیگران منتقل کنید زیرا به نظر می رسد همه اطرافیان شما روی ابرها راه می روند. تعجب نکنید اگر به دیگران بپیوندید و به دنیای رویاها و خیالات افتادید، این به دلیل شرایط کیهانی فعلی است. به جای اینکه سعی کنید این احساس را سرکوب کنید و فقط به دنیای واقعی بچسبید، به ذهن خود بال بدهید تا پرواز کند. این به شما این امکان را می دهد که از منظر دیگری به وضعیت نگاه کنید. شاید بتوانید در این پروازهای فانتزی از گذشته دیدن کنید، اما اجازه ندهید تجربیات تلخ گذشته شما را محدود کند.

فال ابجد 20 بهمن برای متولدین آبان ماه

امروز روز شما در ماه نوامبر است. می بینید که دیگران برای مشاوره به شما مراجعه می کنند و از شما حمایت می کنند. آنها حالت تدافعی خود را نسبت به شما کنار می گذارند و راحت تر از همیشه حرف های شما را می پذیرند و به باورهای شما ایمان می آورند. گفتگوهای شما با دیگران عمیق تر می شود، جنبه معنوی به خود می گیرد و ناگهان متوجه می شوید که افراد زیادی مشتاقانه به افکار و ایده های شما گوش می دهند. شاید فکر کنید امروز برای انجام مسئولیت ها و وظایف خود باید روابط اجتماعی خود را محدود کنید و با دیگران در تماس نباشید، اما بهتر است حداقل ساعات پایانی روز را به خود و عزیزانتان اختصاص دهید.

فال 20 بهمن ماه ابجد برای متولدین آذر

امروز باید بیشتر از همیشه مراقب باشید. قبل از اینکه پشت فرمان ماشین خود بنشینید، سعی کنید آرام باشید و اعصاب خود را کنترل کنید. اگر موتورسیکلت سوار می‌شوید، کلاه ایمنی را فراموش نکنید. مراقب باشید در روابط عاطفی خود رفتار تندی نداشته باشید. خلاصه در هر موضوعی و در هر زمینه ای دقت بیشتری داشته باشید. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما دیگران دائماً مزاحم شما می شوند و تمرکزتان را به هم می زنند. خیلی خوب است که به کارتان اهمیت دهید، اما بهتر است حداقل امروز خیلی به خودتان سخت نگیرید.

علائم زودیاک 20 ابجد برای متولدین آذرماه

امروز سعی می کنید از پذیرفتن چیزهایی که می دانید درست هستند اجتناب کنید. شما سعی می کنید پشت سدی که بین شما و عزیزتان ایجاد شده پنهان شوید، اما اگر اصرار به ادامه این رفتار دارید، ممکن است به این نتیجه برسید که این رابطه اصلا ارزش ادامه دادن ندارد! این بسیار ارزشمند و قابل تحسین است که هنگام تلاش برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیزی دریغ نمی کنید، تمام توان و اراده خود را به کار می گیرید، اما گاهی اوقات زیاده روی می کنید. مراقب باشید، اجازه ندهید تمرکز بر اهدافتان باعث شود که از مراقبت از خود، سلامتی و عزیزانتان غافل شوید.

علائم زودیاک 20 بهمن ابجد برای متولدین بهمن

امروز زندگی برای شما مثل یک بازی شطرنج خواهد بود و باید قبل از هر قدم و هر حرکتی خوب فکر کنید. شاید حریف شما بیش از حد به هر حرکت فکر می کند و این انتظار شما را گیج می کند و در نتیجه شما بدون اینکه به افزایش سرعت بازی فکر کنید خیلی سریع حرکت می کنید، اما این کار به ضرر شما تمام می شود. با خیال راحت به اندازه ای که برای تصمیم گیری نیاز دارید زمان بگذارید زیرا حریف شما بسیار باهوش است و دو یا سه حرکت از شما جلوتر است. مراقب باشید بین یکی از دوستان صمیمی و یکی از عزیزانتان قرار نگیرید، در نهایت مشکلات آنها حل می شود و تنها کسی که بازنده است شما هستید.

فال ابجد 20 بهمن برای متولدین اسفند

اگر امروز از پیله ای که در اطراف خود ساخته اید خارج شوید، می بینید که دیگران بیش از هر زمان دیگری نسبت به شما و احساسات شما حساس هستند و این به این دلیل است که خودشان احساساتی تر هستند. روابط شما با عزیزانتان و به خصوص عشقتان، حتی بدون نیاز به کلمات، راحت تر از همیشه است. شما می توانید با یک نگاه، نوازش یا حتی چشمک، احساسات و کلمات زیادی را به طرف مقابل منتقل کنید. امروز به نفع شماست که به قوانین به ویژه قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنید، در غیر این صورت باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید.