فال ابجد فردا 18 فروردین ماه

فال ابجد فردا 18 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال ابجد یکی از روش های پیش بینی و تحقیق در فرهنگ ایرانی است. در این روش به هر حرف الفبا یک عدد اختصاص داده می شود. به طور معمول حروف الفبای فارسی با اعداد و ارقام از یک تا بیست و دو برچسب گذاری می شوند. فال ابجد بیشتر یک سرگرمی و سرگرمی محسوب می شود و نباید آن را یک روش پیش بینی علمی و دقیق دانست.

فروردین

حروف علامت زودیاک شما: ADB

طلعت طولانی است و در نهایت به آنچه که دنبالش هستید می رسید. از کار و شراکت بهره مند خواهید شد و از گرفتاری ها و گرفتاری ها نجات خواهید یافت. به دنبال محصولات حلال باشید تا کارت شما هر روز بهتر شود. اگر قصد سفر دارید، برای استفاده از آن بروید. مسافری دارید که به سلامت برمی گردد. اگر گره ها یا مشکلاتی در زندگی شما وجود داشته باشد، در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین می روند.

اردیبهشت

حروف ابجد علامت زودیاک شما: CBD

فال فرخنده است و با رحمت و برکت به روی شما گشوده شده است، خیلی زود به هدفتان خواهید رسید. همیشه خدا رو شکر کن که به هدفت نزدیکتر بشی. امسال بهترین سال زندگی شماست، پس تا جایی که می توانید برای موفقیت تلاش کنید. خبر خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد. اگر فرصتی برای انجام کاری دارید، آن را انجام دهید زیرا پیروزی از آن شماست.

هورداد

حروف الفبای زودیاک شما: ADD

طالع بینی زیباست، اما شما نیت دارید که بهتر است از آن دست بکشید زیرا پشیمانی می آورد. شما فردی عجول هستید و بهتر است از این عادت دوری کنید. زنی کوتاه قد و سفید صورت سعی در فریب شما دارد، مواظب باشید فریب نخورید. اگر قصد سفر دارید، آن را پانزده روز به تعویق بیندازید تا غم و اندوهی که در آن هستید خلاص شوید. مدتی است که با خودت می جنگی، قدر زندگیت را بدان که بسیار ارزشمند است. به یاد داشته باشید که وقتی با شماست به خدا اعتماد کنید. همه چیز در دست خداست، او بهتر از شما می داند.

کامیون

حروف ابجد علامت زودیاک شما: JJB

بسته به طالع خود، چیزهایی را که از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد. به شما تهمت می زنند و شما را مسخره می کنند، اما به شما آسیبی نمی رسد، نگران نباشید. همانطور که در کارت افتتاحیه مشخص است، برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود به اذن خداوند به خدا اعتماد کنید.

مرداد

حروف علامت زودیاک شما: ADA

نیت شما خوب است و فال شما مشخص است. غم و اندوه از شما دور می شود و شادی برای شما به ارمغان می آید. شما از آسیب افراد بد نیت در امان هستید، پس اگر چیزی را از دست دادید، مطمئن باشید چیز بهتری به دست خواهید آورد. دوست، همکار یا همسرتان از شما حمایت می کند. آیا به معامله ای فکر می کنید که سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد؟ نگران نباشید، همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت. اگر مسافر داشته باشی سلامتی خود را به دست می آورد. شما نیت موفقی دارید.

شهریور

حروف ابجد علامت زودیاک شما: bcb

نیت شما خوب است، پس این کار را انجام دهید و به آنچه می خواهید خواهید رسید. به زودی خبری دریافت خواهید کرد که باعث لبخند زدن شما می شود. اگر مایل به برقراری ارتباط هستید، موفقیت با شماست. اگر کسی به شما نصیحت می کند، آن را بپذیر زیرا برای شما خوب است. امسال سال خوبی در پیش رو دارید. به خدا توکل کن تا در کارتت فرصت های بیشتری پیدا کنی.

مهر

حروف الفبای زودیاک شما: DAD

منظورت خوبه باب رحمت به روی شما گشوده می شود. از چشم مردم نترس، آنها به تو آسیب نمی رسانند. در همه امور با خانواده اش مشورت کن و به رضایت خدا و مردم فکر کن. به یاد داشته باشید که شانس با شماست.

ممنوعیت

حروف الفبای زودیاک شما: DAD

منظورت خوبه باب رحمت به روی شما گشوده می شود. از چشم مردم نترس، آنها به تو آسیب نمی رسانند. همه چیز را با خانواده اش و خواست خدا مشورت کن. خلقت را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که شانس با شماست.

آتش

حروف ابجد علامت زودیاک شما: DAB

تو قصد داری که هیچ خیری بهت نرسد پس خودداری کن. اگر چشمت درد می کند صدقه بده. صبر کنید تا قفل کارت باز شود. این موضوع را با کسی در میان نگذارید، از مشاجره و دشمنی بپرهیزید. به زودی تغییری رخ می دهد که زندگی شما را زیر و رو می کند، پس به خدا اعتماد کنید و منتظر باشید.

داده شده

حروف علامت زودیاک شما: dbb

شما نیت خوبی دارید که به خواسته قلبی خود خواهید رسید. به زودی از درد و غم رهایی خواهی یافت. بزرگترین اشتباه شما این است که راز قلبتان را به همه بگویید و سعی کنید از آن دوری کنید. در تمام کارهایت به خدا توکل کن تا کارت تمام شود.

بهمن

حروف علامت زودیاک شما: A، A، B

شما بیمار هستید و به زودی بهبود خواهید یافت. زندگی شما با خانواده هر طور که می خواهید پیشرفت می کند و درآمد فراوانی کسب خواهید کرد. یکی از اطرافیان شما به شما لطفی می کند اما شما را بسیار می خواهد اما از کاری که انجام داده پشیمان است. آنچه از دست دادی به خودت برمی گردد. اگر مسافر داشته باشید خیلی زود به شما سر می زنند. از بدی ها بپرهیز و در کارهای نیک پیشگام باش. شما به خاطر انجام یک کار خیر مورد ستایش قرار خواهید گرفت. پول از جاهایی به شما می رسد که هرگز انتظارش را نداشتید. پس خدا را شکر کنید و به او اعتماد کنید.

اسفند

حروف ابجد علامت زودیاک شما: DJA

نیت شما خوب نیست و زندگی شما را تلخ می کند. خیلی وقته که تو دردسر داری و فکر میکنی چیکار کنی، به خدا توکل کن تا از شرت خلاص بشه. کسی را رها کن که نتوانی فراموشش کنی چون خدا بهتر از آن را به تو خواهد داد. در انجام کار صبور باشید، آینده شما روشن و از غم و اندوه رهایی خواهید یافت. اگر قصد سفر یا تجارت دارید، این کار را انجام دهید تا از مزایای آن بهره مند شوید.