فال تاروت 18 اسفند ماه

فال تاروت 18 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت حاوی نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

♈ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل

جدایی – بحران

– ترک نکن

– اشک

– سن

– ناهماهنگی و اختلاف نظر

توضیح:

سه شمشیر یک ابزار آموزشی سخت برای آموزش دانش و خرد است. این کارت نشان دهنده یک قلب شکسته و احساسات زخمی است. در این مرحله باید آنچه را که از نظر عاطفی در قلبتان انباشته شده است، بیان کنید، قبل از اینکه تبدیل به رنجش و اندوه شود. با فرد یا افرادی که در بحران عاطفی شما درگیر هستند تا حد امکان کامل و آشکار صحبت کنید. در پایان اگر چنین ارتباطی برایتان مقدور نیست، دلتان را به روی یک دوست، مشاور یا یکی از عزیزانتان باز کنید. ارتباط برای یک فرد دلشکسته فوق العاده موثر است.

بدانید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از زندگی مهم و ضروری است. عاقلانه است که با احساسات و دردهای منفی خود با شجاعت روبرو شوید. یادت باشه این غم میگذره

جمله شفابخش:

هر مشکلی راه حل مخصوص به خود را دارد.

♉ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل

تلاش و پیروزی – سفر

– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ

اعتماد به نفس بدست آورید

– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا خصومت

– سفر طولانی

توضیح:

اکنون در موقعیتی هستید که در بسیاری از فعالیت های مختلف شرکت خواهید کرد. این تنوع در کار شما را غنی می کند. اگر قوی و پایدار باشید قطعا موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که شما را هیجان زده و ناراحت می کند. این رویداد یک مرحله مثبت در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امنی که آسایش شما را فراهم می کند در حمایت و تقویت شما موثر خواهد بود. اما در هر صورت ثبات شما مسیر شما را مشخص می کند.

جمله شفابخش:

زندگی ام را مرتب می کنم و خودم را برای شروعی جدید آماده می کنم.

♊ تاروت روزانه برای متولدین ماه ژوئن

تسلیم و رضا – ایثار

– تحمل مشکلات

– ترس از مشکلی که وجود ندارد

– نگرش اشتباه

– برداشت نادرست از یک کلمه یا رویداد

توضیح:

پاسخ شما منفی است. اگر به فکر تصمیم گیری مهم در زمینه ای هستید، این کارت به شما هشدار منفی می دهد. حداقل بدانید که اکنون زمان مناسبی برای اجرای تصمیمتان نیست.

جمله شفابخش:

من اکنون به وضوح آنچه را که باید بدانم درک می کنم. من به اراده عالی عمل می کنم و آن را می پذیرم.

♋ خواندن روزانه تاروت برای متولدین علامت قوس

محدودیت – ترس – تنگ نظری

– محدودیت های ناشی از ترس

– اسارت ناشی از بلاتکلیفی

– بیماری موقت

– پشیمانی از یک اشتباه

توضیح:

ترس ها، تردیدها و عدم قطعیت های شما را از بین برد. عاملی که فکر می کردید در تفکرتان قوی است راه هایی را که انتخاب کرده اید مسدود کرده است. هشت شمشیر نشان دهنده محرومیت و مظهر محدودیت هایی است که شما خواسته یا ناخواسته بر خود تحمیل می کنید. نجاتی را که در انتظار شماست احساس کنید و از شر این سردرگمی خلاص شوید. از شجاعت درونی خود استفاده کنید و قدرتی را که به دیگران می دهید پس بگیرید.

جمله شفابخش:

عشق بی پایان مرا از هر تاریکی و دردسر نجات می دهد.

♌ خواندن روزانه تاروت برای متولدین مرداد

وضعیت مشکوک

– خطرات پیش بینی نشده

– دوست را از دشمن جدا کنید

– دشمنان پنهان

– مورد اصابت گلوله کسی که انتظارش را نداشتید

توضیح:

صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه تجربه جدیدی هستید. مراقب باش! وسوسه ها و تصورات نادرست در کمین شما هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز مرموز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملاً آن چیزی نیستند که به نظر می رسند یا می بینند. مراقب باش! در این مرحله آگاهی زیادی لازم است تا بتوانید اشتباهات را به فرصت های خوب تبدیل کنید. در این مرحله از زندگی، یافتن یک راهنمای قابل اعتماد بسیار مهم است.

جمله شفابخش:

تاریک ترین قسمت شب می گذرد و سحر از راه می رسد.

♍ تاروت روزانه برای متولدین ماه سپتامبر

شکست – شکست

تحقیر – بی عدالتی و ظلم

– تهمت یا تهمت

توضیح:

از بحث های غیر ضروری بپرهیزید، در غیر این صورت ضرر خواهید کرد.

پنج شمشیر نشان دهنده نفاق و تفرقه در شرایط دشوار است. مشاجرات و اختلاف نظر در مورد نحوه انجام کارها، درگیری بین دو یا چند نفر، بحران را تشدید می کند. در این مرحله هیچ ارتباط واقعی بین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به گوش دادن به صحبت های طرف مقابل نیستند.

امکان ترک یا تغییر شغل در محل کار وجود دارد. علیرغم پیروزی در این مبارزه، خسران زیادی وجود دارد که فرصت های یادگیری و رشد معنوی را فراهم می کند.

جمله شفابخش:

من قدرت لازم برای پیروزی واقعی را دارم.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر

دلسردی – نارضایتی

– شجاعت و اکراه

– خستگی ناشی از محیط

– نارضایتی از اطرافیان

– نادیده گرفتن جنبه های مثبت زندگی

-توقع بیش از حد از دیگران

توضیح:

زمانی فرا می رسد که دیگر لذات و امیال دنیوی توجه و رضایت ما را جلب نمی کند. در این حالت آسمان آبی تیره می شود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار فنجان به شما می گوید که برای از بین بردن این تاریکی باید رابطه خود را با اصول معنویت تقویت کنید تا بتوانید مراقبت و رضایت واقعی را از منبع اصلی وجود خود دریافت کنید. فرصتی برای تفکر و تأمل در نظر بگیرید.

جمله شفابخش:

به خاطر استعدادهای ارزشمندی که در اختیار دارم خدا را شاکرم و از توان خود بهترین استفاده را می کنم.

♏ خواندن تاروت روزانه عالی برای متولدین ماه نوامبر

جلوتر از مشکلات باشید

– لجبازی

– استحکام – قدرت

– شخص بدخلق

– پایداری

توضیح:

با توجه ادامه بدهید. به شرایط توجه کنید تا از هرگونه آسیبی جلوگیری کنید. زخم های زیادی را تحمل کردی. از تجربیات دردناک گذشته احساس خستگی و شکستگی می کنید، اما همچنان ایستاده اید. شاید طبیعی به نظر برسد که در این مواقع حالت تدافعی بگیرید، اما به خودتان اجازه ندهید که عصبانی شوید.

انرژی این کارت به شما هشدار می دهد که بدون پشیمانی حرکت کنید، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، حتی اگر شانس در حال حاضر علیه شما باشد. دست از تلاش برندار. اجازه ندهید دیگران به شما فشار بیاورند تا تصمیماتی بگیرید که برای آن آمادگی ندارید.

از فرصت هایی که به شما ارائه می شود نهایت استفاده را ببرید.

جمله شفابخش:

من به وضوح می دانم که هستم. این شناخت قدرت بالقوه مرا به ظهور کامل سوق می دهد.

♐ خواندن تاروت روزانه عالی برای متولدین آذر

پیام – نامه – شایعه

– جوانی تا حدودی آزار دهنده، نترس و باهوش که به احساسات دیگران اهمیتی نمی دهد.

– مطلع و غیر قابل اعتماد

– وضعیتی که با انتشار شایعات و خیال پردازی ها سخت و پیچیده شده است

– اخبار یا نامه تلفنی.

توضیح:

شمشیر جدید از شما می خواهد که این شرایط سخت را بپذیرید و از شایعات و شایعات اطرافیان خود آگاه باشید. با پذیرش و تسلط بر این آزمون ها قوی تر و انعطاف پذیرتر خواهید شد. شمشیر جدید همچنین ممکن است نشان دهنده یک کودک یا نوجوان در زندگی شما باشد که باعث ایجاد چنین مبارزاتی در درون شما می شود.

عاقلانه است که در این زمان دست به سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات بزرگ نزنید. مگر اینکه در حوزه مطالعه و مهارت های یادگیری باشد.

جمله شفابخش:

طغیان من (یا طغیان) مثبت، سازنده و خلاقانه است.

♑ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه دسامبر

غلبه بر موانع

تغییر سازنده در حرفه یا تحصیلات که مستلزم رقابت و چالش است. (موفقیت در کنکور)

– با تحمل مشکلات دشمن یا رقیب را شکست می دهید

توضیح:

نیروها بر خلاف افکار و نقشه های شما عمل می کنند. ادامه مبارزه اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. الان وقت تسلیم نیست. همیشه از ارزش ها و اعتقادات خود دفاع کنید. به خصوص اگر زمان و انرژی زیادی روی آن سرمایه گذاری کرده باشید.

جمله شفابخش:

من حقیقت خود را آشکارا و صادقانه بیان می کنم.

♒ تاروت خوانی روزانه برای متولدین بهمن

پیروزی پس از تلاش

– خبر خوب

– دستیابی به اهداف و رویاها پس از یک دوره درد و ناراحتی

توضیح:

وحدت انرژی ها نوید پیروزی را می دهد. طبق برنامه ها و برنامه های خود پیش بروید. اگر سخت کار کنید، موفقیت از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی با سخت کوشی و اعتماد به نفس به دست می آید. وقت آن است که به خود و قدرت های خود اعتماد کنید و اهداف خود را تکمیل کنید. به شرطی که از بهترین توانایی خود برای رسیدن به این هدف استفاده کنید، پاداشی را که شایسته آن هستید دریافت خواهید کرد.

جمله شفابخش:

هر اتفاقی در زندگی من مرا به هدف نهایی نزدیکتر می کند.

♓ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مارس

بانوی جوان – استعداد

– یک دوست مفید

– دوست و یاور

– توان مالی

توضیح:

این کارت پیام موفقیت در تلاش های تجاری و مادی و امور مربوط به طبیعت را می دهد. شما در طول سفر یا زندگی خود دوره طولانی ناامیدی را پشت سر گذاشته اید و اکنون به موقعیت و محیط پربارتری رسیده اید. اکنون زمان آن است که به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و تغذیه و اطرافیان خود توجه بیشتری داشته باشید. اگر در حال حاضر از کاری که انجام می دهید لذت نمی برید، به دنبال چیزی باشید که به شما احساس رضایت و رضایت درونی بدهد.

اگر تمایلی به انجام تعهدات خود ندارید، کارها را ناتمام رها می کنید یا هزینه ها را هدر می دهید و از زمان خود به خوبی استفاده نمی کنید، بهتر است با ایجاد تعادل لازم در موقعیت خود از انرژی مثبت این شخصیت برای خود الگو بگیرید. . ثبات و وظیفه شناسی

جمله شفابخش:

من به بدنم مراقبت و توجه عاشقانه می کنم و این به من نیروی زندگی، نشاط و سلامتی می دهد.