فال تاروت 19 اسفند ماه

فال تاروت 19 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت حاوی نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

♈ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل

مهارت های مطالعه – پیشرفت

– یادگیری یک حرفه یا تجارت

-به دست آوردن مهارت های تجاری

– کارها را مرتب کنید

توضیح:

شما در مسیر درستی هستید! استعدادهایی که برای مدت طولانی پنهان بوده اند در حال آشکار شدن هستند. فکر کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت بخشید. اصالت و اصالت شما طبیعتاً کانون توجه دیگران است.

هشت سکه منادی کارهای موفقی هستند که شما در حال تکمیل و اجرای آنها هستید. اکنون زمان برداشت یا اهدای ثروت تازه در حال رشد نیست. تلاش های شما نتیجه خواهد داد و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

جمله شفابخش:

ثروت درونی من رشد می کند و رشد می کند و به لطف و زیبایی آراسته می شود.

♉ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل

بی ثباتی

– بلاتکلیفی و بی تحرکی

– دوره رکود و بی تحرکی

– کلافه شدن

– شاید برای درست کردن چیزی به تمر هندی نیاز داشته باشید

توضیح:

ممکن است احساسات شما در یک رابطه آسیب دیده باشد و برای ترمیم و بازسازی به مدتی زمان نیاز دارید. در این صورت چنین اقدامی ضروری به نظر می رسد اما همیشه هزینه زیادی دارد. به نظر می رسد واقعیت هایی در زندگی شما وجود دارد که شما حاضر به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات یا نگرانی های واقعی خود را انکار کنید و چشمان خود را بر آنچه در حال وقوع است ببندید.

The Two of Swords به شما توصیه می کند با ترس ها و شک های خود مقابله کنید. شما باید در مورد یک ناهماهنگی مذاکره کنید. با افرادی که در زندگی شما نقش دارند صحبت کنید.

جمله شفابخش:

آرامشی عمیق قلبم را پر می کند.

♊ تاروت روزانه برای متولدین ماه ژوئن

اضطراب – وجدان آگاه

– تعارضات درونی

– ناراحتی ناشی از رعایت شرایطی که دوست ندارید

– شما باید نظر بعضی ها را بگیرید

– ترس و اضطراب

توضیح:

از نظر خودشناسی، تاروت به شما یادآوری می کند که کمتر در مورد خود و دیگران قضاوت کنید. سرزنش و سرزنش خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند، بلکه شرایط را دشوارتر می کند.

این کارت نشان می دهد که به تعهدات رسمی و سنتی جامعه خود وفادار بمانید و ارزش چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما به ما هشدار می دهد که همیشه بین آنچه می خواهیم و آنچه برای ما خوب است تمایز قائل شویم. فهمیده و بردبار باشید!

جمله شفابخش:

فقط یک صدا ارزش شنیدن را دارد. این صدای واقعی قلب من است.

♋ خواندن روزانه تاروت برای متولدین علامت قوس

کسالت – اشتیاق

– افکار پریشان و بی خوابی

– درد و رنج

– دلتنگی و ناامیدی

– درد فرد گم شده یا گم شده

توضیح:

رفتاری که با خودتان دارید منزجر کننده و بی رحمانه است. نه، این شمشیر غربت و رنج است که از درون ساطع می شود و گاهی باعث کابوس، سردرد یا مشکلات خواب در درون شما می شود. باید در مورد آنچه مانع شما شده صحبت کنید و در صورت لزوم اعتراف کنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزشمندی برای دسترسی به ناخودآگاه شما باشند. شاید ناخودآگاه شما سعی دارد چیزی به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

جمله شفابخش:

آنچه مرا ناراحت می کند می بخشم و رها می کنم.

♌ خواندن روزانه تاروت برای متولدین مرداد

سعی می کنم گره ها را باز کنم

– توانایی کنترل دو موقعیت به طور همزمان

– نشاط و امید

– مهارت در انجام دو یا چند کار مختلف با شایستگی

توضیح:

برای کنترل وضعیت فعلی، باید مسئولیت های خاصی را بر عهده بگیرید. دو سکه شما را تشویق می کند که به خودتان ایمان داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. در برابر مشکلات انعطاف پذیر باشید. او به زودی بر شرایط سخت خود غلبه خواهد کرد و وضعیت او بهتر خواهد شد.

دو یا چند موضوع مجزا انرژی و توجه شما را به خود جلب می کند. پس از یک دوره خستگی، به زودی اوقات خوشی فرا می رسد و شما انرژی زیادی خواهید داشت.

جمله شفابخش:

هر روز از هر نظر منظم تر و مسلط تر می شوم.

♍ تاروت روزانه برای متولدین ماه سپتامبر

وابستگی

– موفقیت مالی

– کسی که عاشق پول است

– پس انداز مورد نیاز برای آینده

توضیح:

آیا شما بیش از حد به پول و مادیات معتاد هستید؟ یا شاید شما درگیر نوعی مالکیت یا نوعی حسادت هستید؟ میل به کنترل و تملک نشانه چهار سکه است. اگر احساس می کنید که بیش از حد به شخص، محیط و شرایط خاصی وابسته هستید و می خواهید او را دارایی خود کنید، ارزش های واقعی خود را به خطر انداخته اید. ما اغلب به اشتباه به محیط‌ها، موقعیت‌ها یا افراد آشنا می‌چسبیم، حتی اگر می‌دانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز باید آزاد باشند و تصمیم بگیرند که چگونه زندگی کنند.

جمله شفابخش:

من قدرتم را به خدمت عشق تقدیم می کنم.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر

از دست دادن – پشیمانی

– ناامیدی

– درد عشق تحقق نیافته

– زیان های تجاری

– از دست دادن کسی که به شما اهمیت می دهد و برای او ارزشی قائل نیستید

توضیح:

شما هشدارهای درون خود را نادیده گرفتید، اما اکنون باید با واقعیت ها روبرو شوید. از اتفاقاتی که برایتان افتاده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی عاطفی و اتکای شما به وعده های دیگران بیش از حد شده است. پنج جام نشان دهنده ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.

حقیقت این است که هر چه انسان بیشتر تلاش کند آنچه را که در حال رخ دادن است حفظ کند، درد بیشتری متحمل می شود. ارزش و تجربیات خود را دست کم نگیرید. تنها زمانی که از این توهم خلاص شوید و زخم هایتان التیام یابد، قادر خواهید بود آنچه را که برایتان باقی مانده است به درستی ببینید.

جمله شفابخش:

من جوهر خود را با درک حقیقت اینکه چگونه خودم را فریب دادم و چگونه صدای درونم را انکار کردم، می یابم.

♏ خواندن تاروت روزانه عالی برای متولدین ماه نوامبر

ازدواج ثمره عشق است

– ثروت زیاد – ازدواج – پیشرفت

– استعدادهای شما به زودی به وجود می آیند

– گاه به معنای اسراف و عیاشی نیز هست

توضیح:

به زودی پرنده بخت بر شاخه های درخت زندگی شما نوید شادی عشق و معرفت را خواهد خواند و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگی شما را سبز و پاک می کند.

جمله شفابخش:

من سرشار از قدرت و زیبایی هستم.

♐ خواندن تاروت روزانه عالی برای متولدین آذر

چراغ خیابان – نیروی هدایت کننده

– ملاقات با فردی که بتواند شما را در موضوعات مختلف راهنمایی کند

– برای یادگیری یک موضوع باید سفر کنید

– موضوعی که تا الان دلیلش را نمی دانستید حالا مشخص می شود.

توضیح:

تنهاییت را بپذیر! اکنون زمانی است که برای یافتن حقایق عمیق تر در قلب خود به سکوت و تنهایی نیاز دارید. مدتی از زندگی روزمره فاصله بگیرید تا بتوانید از خواب بیدار شوید و ذهن درونی خود را فعال کنید. با کسانی دوست نباشید که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند نسبت به شما مغرور باشند. در عوض، با افرادی که در مسیر مشترک با شما قدم می گذارند، همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است با یک مرشد یا راهنمای دانا ملاقات کنید، با فروتنی به او نزدیک شوید!

جمله شفابخش:

از تنهایی ام لذت می برم هر وقت بخواهم می توانم به تنهایی ام پایان دهم.

♑ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه دسامبر

تکامل عشق – شادی

– رضایت از وضعیت مالی

– موفقیت اعضای خانواده در کنار هم

– موفقیت زوج جوان در زندگی

– اتفاقی که همه اعضای خانواده را خوشحال می کند

توضیح:

موقعیت مناسب برای شادی و صمیمیت بیشتر باقی می ماند. رضایت و آرامش در محیط جمعی یا خانوادگی ایجاد می شود و فرزندان از این فرصت طلایی بهره مند می شوند. مشاجره یا خصومت در اطراف شما تمام می شود و به صلح و دوستی تبدیل می شود. کلید شادی را که لایق آن هستید در جامعه یا خانواده خود خواهید یافت.

جمله شفابخش:

زندگی آنچه را که برای شاد بودن نیاز دارم به من می دهد.

♒ تاروت خوانی روزانه برای متولدین بهمن

تغییرات مثبت – رویداد مهم

– تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی

– چرخش غیر منتظره شانس در جهت مثبت

– شما نیاز به تغییر دارید

توضیح:

شما در مقابل احتمال یک پیشرفت بزرگ ایستاده اید و غیره! اگر معجزه ای اتفاق نیفتد، حتما مشکلی وجود دارد. قانون چرخ این است که هیچ چیز سر جای خود نمی ماند. ببینید برای رسیدن به حالت بعدی چه چیزی را باید تغییر دهید. در غیر این صورت شما خطر می کنید که به همان جایی که شروع کرده اید بازگردید.

چرخ بخت یک نماد باستانی و نماینده شانس است و می تواند اتفاقات و تجربیات زیادی را وارد زندگی شما کند.

چرخ ثروت لزوماً آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید به شما می دهد و به شما یادآوری می کند که به فردا فکر کنید.

جمله شفابخش:

حالا برای معجزه زندگی ام آماده ام.

♓ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مارس

استعداد – سرمایه

– طلا، هدایا، پول کلان

– راه اندازی موفقیت آمیز پیشنهادهای مالی و تجاری

– آغاز ثروت و امنیت مالی

توضیح:

این کارت به هر اقدامی که در نظر بگیرید پاسخ مثبت می دهد. منتظر چی هستی؟! بایستید و به جلو حرکت کنید. اگر فرصتی برای کسب و کار یا سرمایه گذاری پیش آمد، آن را به بهترین شکل ممکن برآورده کنید. این کارت به شما توصیه می کند که مهارت های جدیدی را توسعه دهید و مسئولیت های مالی و حرفه ای جدیدی را بر عهده بگیرید. سرمایه گذاری در این زمان به شما آزادی و قدرت می دهد.

جمله شفابخش:

ثروت جوهر طبیعی من است و به من اجازه می دهد تا قدرت خلاقیت خود را در این دنیا آزاد کنم.