فال حافظ 1 اردیبهشت ماه

فال حافظ 1 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… به امید رویایی خشن وطن را ترک می کنی اما برای این تصمیم باید عاقلانه و با دقت عمل کنی. گیج می شوید و از دیگران کمک می خواهید. انتظار نداشته باشید دیگران کارهایی را برای شما انجام دهند. از تلاش و استعداد خود برای یافتن راهی برای حل مشکلات استفاده کنید. با کمی فکر و تفکر می توانید بهترین ها را انتخاب کنید. به خدا توکل کن که لطف او شامل حال تو خواهد شد.

هیچ چیز در شهرسازی ما را خوشحال نمی کند.

خدایا کمکم کن لباسامو از اینجا دربیارم

حریفی که قبل از او مست شد کیست؟

معشوق با دل سوزان تمنا نام خواهد داشت

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… تو از مقصد و مقصودت آگاه هستی، اما راهی را طی می کنی که به آن نمی رسد و وقتت را صرف کارهایی می کنی که با هدفت جور نیست. آگاهانه و با دقت حرکت کنید و به سرعت به هدف خود نزدیک خواهید شد. شرط موفقیت در راه عشق پرهیز از دروغ و ریا و اخلاص در پیشگاه خداوند متعال است. مطمئن باشید که خداوند در نهایت به کسانی که راست می گویند کمک خواهد کرد.

او در جام جم کامنت محکمی گذاشته است

کسی که زمین را کند می تواند ببیند

زیر طاق سپهار غمگین و غمگین مباش

غم دل با این آهنگ برطرف شد

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… صبوری و بردباری تو نسبت به شکست ها و شکست های گذشته، آسان گفتن، سخت اجرا، همه می توانند قاطع و مغرور باشند، اما واقعاً همه لایق دل نیستند. گول ظاهر را نخورید و بر اساس آنچه می بینید تصمیم نگیرید. مراقب افرادی باشید که سعی در فریب شما دارند. آنها بسیار باهوش تر از شما هستند. از توصیه های فرد کناری خود استفاده کنید و دست او را رد نکنید. اگر از کمک او استفاده کنید به موفقیت بزرگی دست خواهید یافت.

نه، آن که سرخ می شود عشق را می شناسد

نه، کسی که آینه می‌سازد، مانع مقابلش را می‌شناسد

نه آن که سرش را خم کند و سریع بنشیند

می داند چگونه کلاه بپوشد و مراسم عبادت را انجام دهد

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… مدتی است که احساس کرده ای با مشکلاتی روبرو شده ای. ممکن است در مدت کوتاهی دچار مشکلات و رنجش شوید، اما نگران نباشید، در مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف می شود. گاهی اوقات وقت خود را برای چیزهای غیر ضروری تلف می کنید و از فرصت های از دست رفته پشیمان می شوید. بدانید که شادی همیشه ثابت نیست و باید در جلسات از دوستان خود قدردانی کنید. شما کسی را دوست دارید و او برای شما مانند گنجی گرانبهاست و حاضرید همه چیز را به خاطر او از دست بدهید. اما چرا اینقدر زیاده روی؟ قدر پولی را که به دست می آورید، نمی توانید تمام آرزوهای آن را برآورده کنید. به یاد داشته باشید که دعا و دعا کنید و همیشه از خداوند آرزوی قلبی خود را بخواهید تا دوباره شما را از ثروت نجات دهد.

آن دوست، خانه ما یک مکان افسانه ای بود

سر تا پا پر از عیب بود

دلم می گفت این شهر را با عطرش آرام کنم

بیچاره نمی دانست دوستش مسافر است

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماه، شما از رسیدن به خواسته قلبی خود ناامید هستید. شما احساس بدشانسی می کنید و در تجارت خود با ضرر مواجه می شوید. تا حد امکان از ناامیدی بپرهیزید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه صبور باشید. شک در قلب شما جایی ندارد پس سعی کنید با اراده قوی بهترین تصمیم ها را بگیرید. گوشه گیری و دوری از همراهی با دیگران برای شما خوب نیست. به میان جمعیت بروید و با مردم مخلوط شوید. هیچ چیز به راحتی بدون تلاش به دست نمی آید. بالاخره روزی سختی ها تمام می شود و روزهای خوب فرا می رسد.

شانس من را از دهان یک دوست نشان نمی دهد

دولت راز من را فاش نمی کند

من برای یک بوسه از لبانت میمیرم

این یکی هم می ایستد و این هم نمی دهد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی، جان… راز اتفاقاتی که برایتان افتاده را به صورت بسته و مختصر شنیدید، اما برای اطمینان از ته دل نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و بهتر است در مورد این موضوع با افراد عاقل صحبت کنید. شانس فقط یکبار به انسان برمی گردد، پس چرا با دستان خود آن را از خود دور کنید؟ از فرصت استفاده کنید و از آن برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. شما فکر می کنید که همه چیز با زور اسلحه و پول بدست می آید، اما اینطور نیست. رسیدن به درجات عالی جز با لطف خداوند امکان پذیر است. جان و جانت را به خدا بسپار تا به خاطر خوبی هایت به تو مال و سلامتی عطا کند. با دوستان خود مهربان باشید، اما اسرار زندگی خود را با کسی در میان نگذارید. همه از اسرار آگاه نیستند و می توانند وضعیت شما را درک کنند.

متاسفانه طوطی که راز می گوید

قند موجود در منقار خود را از دست ندهید

سرت سبز و دلت شاد تا ابد

در خط یار نقش خوبی داشتید

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… با اینکه شاید امیدت را به همه از دست داده ای و حتی اراده قوی ات دیگر کارساز نیست، خبر خوب این است که انتظارت برای روزهای بهتر به پایان رسیده و به زودی به آرزوی قلبی ات خواهی رسید. دلت را به این دنیا نده زیرا آنچه فانی است ارزشی ندارد. زندگی را برای خود سخت نکنید، فرصت را غنیمت بشمارید و از ریا و ریا دوری کنید. حسد و رقیب کار شما را مختل می‌کند، مراقب زخم‌های آنها باشید و بدانید که خداوند کیفر آنها را می‌پردازد و کیفر اعمالشان را به آنها برمی‌گرداند. گناهان شما را می بخشد و آنچه می خواهید به شما می دهد. فقط باید کمی صبور باشید.

تعطیلات فرا رسیده و پایان گل ها و دوستان منتظرند

یک خدمتکار مراقب پادشاه است و ماه را می آورد

برای روزهای گل ولی متاسفم

انجام کاری با زحمات روزه دار

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان … انتظار برای روزهای خوش عزیزتان فکر و خاطره شما را به خود مشغول کرده است. شما می خواهید از او به هر وسیله ای که لازم است بشنوید. غم بزرگی تمام وجودت را فرا گرفته است زیرا دوری از کسی که دوستش داری و منتظر ماندن بسیار سخت است. غمگین نباشید چون بالاخره شب های انتظار به پایان می رسد، صبح فرا می رسد و هر غمی به شادی تبدیل می شود. مهم این است که زندگی موقتی است و اگر به آن نگاه کنی به سرعت از بین می رود. به جای نشستن و انتظار، برخیز و تمام تلاشت را برای رسیدن به هدفت بکن. اگر از زندگیت استفاده نکنی، روزی احساس پیری می کنی و کاری برایت باقی نمی ماند.

یا صبا تو از یه جایی به من میای

من ناراضی و بیمارم، غمم آسان است، زندگی به سراغم می آید

اکسیر مراد بر دل های بی حاصل ما بزن

پس من را از روی زمین با آدرس یکی از دوستان خطاب می کنی

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… دنبال خوشبختی میگردی اما نمیدانی خوشبختی دقیقا چیست و کجاست؟ خوشبختی همه جا هست، اگر دقت کنی آن را پیدا می کنی. یکی از زیباترین نعمت های دنیا داشتن دوستان خوب و صادق در اطرافتان است. دوستان خوب دیر می آیند و در صورت بی احتیاطی زود ناپدید می شوند، پس مواظب باشید دوستان خود را با غرور و تکبر از دست ندهید زیرا در زندگی به آنها نیاز خواهید داشت. فرصت یک عمر به سرعت ناپدید می شود. بنابراین قدر هر لحظه را بدانید و عمر خود را با چیزهای غیر ضروری تلف نکنید. این دنیای فانی را برای خود سخت نکنید و به آینده ای روشن امیدوار باشید. مراقب باشید فریب نخورید، هیچکس از سادگی شما سوء استفاده نخواهد کرد.

یک مکان امن و یک دوست مهربان

زا توفیق، گرت همیشه در دسترس خواهد بود

دنیا و کارش در برابر هیچ چیز نیست

من هزاران بار در مورد این موضوع تحقیق کرده ام

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان دارای چندین چرخ بالا و پایین است. در روزهای بد ناامید نشوید، در روزهای خوب مغرور و مغرور نباشید. اگر امروز شکست خوردید با تلاش فردا به هدفتان خواهید رسید. زندگی ارزش صدمه زدن به خانواده و دوستان را ندارد. رازدار باشید و در نتیجه اعتماد اطرافیانتان را جلب کنید.

چرا من از تصمیم کشورم تبعیت نمی کنم؟

چرا سر دوست من نیستی؟

هیچ غم و غربت عجیبی احساس نمی کنم

من به شهرم می روم و شهردارم می شوم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… بزرگترین خوشبختی و شانس در زندگی داشتن دوستانی دلپذیر و مهربان است و تو خوشبختی که از این نعمت برخورداری. فرصت های ارزشمندی را که دارید از دست ندهید. برای زندگی سالم و زیبایی که پیش رو دارید مانند آینه یکنواخت و تک رنگ باشید. کینه های قدیمی را از خود دور کنید و راه را برای صلح و دوستی هموار کنید. زندگی بدون یک دوست خوب بسیار سخت و چالش برانگیز است، نگران رفتار خود با دوستانتان در آینده نباشید. اگر فرصت سفر دارید این فرصت را از دست ندهید زیرا همراهان خوبی خواهید داشت.

آیا می دانید دولت چیست؟

گدای خسروی را روی کوی خود گاز می گیرد

حرص و آز کشتن آسان بود اما

از دست دادن قدرت دوستان سخت است

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… شک نکن که خدا صدای دلت را می شنود. هر چند فکر می کنی به تو تهمت می زنند، باز هم امیدوار باش، منافقان معیار عمل نیستند، اگر به دل خود نگاه کنی حقیقت بر تو آشکار می شود. تمام تلاشت را بکن تا با نامی زیبا از تو یاد کنند و نامی زیبا برای خود بگذارند. نه تنها پول ندارید، دیگران از شما دوری می کنند و دوستانتان هم شما را دنبال نمی کنند. باهوش باشید و هر کلمه را از جاده تا در دنبال کنید. ثروت برکت یافت به انتقام فکر نکن شکایت نکن. انتقام گرفتن از همه ستمگران را به خداوند متعال بسپارید.

که پیام گدا را برای پادشاهان آورد

دو هزار مربا در لیوان می فروشند

من ویران و رسوا هستم و هنوز امیدوار هستم

رسیدن به نام نیک با تلاش عزیزانتان