فال حافظ 10 بهمن ماه

فال حافظ 10 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال حافظ 10 بهمن برای متولدین فروردین

در جهان پناهی جز آستانه تو نیست

آدو چو چاقو می کشد، من سپر می اندازم***، زیرا شمشیر ما چیزی جز ناله و آه نیست.

نظر: درد دلت و فریاد و آه جگر سوزش دوا نیست. هر چند تقوا پیشه کردی و دل و دینت را به هم نزدیک کردی. هر چیزی که می کشی از آن کسانی است که می شناسی، حاضری جانت را فدا کنی حتی برای رسیدن به دوستت. گریه و گریه مشکل شما را حل نمی کند.

فال حافظ 10 بهمن برای متولدین فروردین

پروردگارا، دوستم را به سلامتی برگردان و مرا از اسارت سرزنش نجات ده.

آن سرزمین دوست مسافرم را بیاور تا از آن به عنوان اقامتگاه استفاده کنم.

نظر: یکی می خواهد با قول و قرار شما را فریب دهد، بسیار مراقب باشید. حلال و کم درآمد را بر حرام و درآمد زیاد ترجیح دهید، ذکر الله را در گفتارتان فراموش نکنید تا شما را از فقر به ملکوت برساند. برای رسیدن به مراد باید از هفت خوان رستم عبور کرد. تا زمانی که زندگی برای شما شیرین تر از شکر باشد.

فال حافظ 10 بهمن برای متولدین خرداد

خداوند صورت ابروی دل باز تو را بست*** و کار مرا در طلسم تو بست

من و علف سرو را روی زمین انداخت. *** زمان گاوصندوق شما را تا درخت نرگس بسته است

نظر: در مورد چنین موضوع کوچکی بحث بزرگی نکنید. تا زمانی که زنده هستید شاد باشید و درگیر مسائل کوچک نباشید. شما می خواهید همه چیز را به راحتی و بدون تلاش به دست آورید. شما در راه خدا قدم نمی گذارید، بلکه منتظر بهشت ​​هستید. اسمت زیباست به عواقب اعمالت فکر کن.

فال حافظ 10 بهمن برای متولدین تیرماه

چه چیزی زیباتر از شادی، گفتگو، باغ و بهار؟

هر وقت دستش را می دهد برایم مهم نیست کار چیست

نظر: وقت بگذارید و اصرار نکنید. اگر می خواهید به هدف خود برسید، باید با مشکلات زیادی روبرو شوید. وقتی به حقوق دیگران احترام می گذاری، این در باز می شود. غمگین بودن فایده ای ندارد با گذشت زمان به هدف خود خواهید رسید.

فال حافظ 10 بهمن برای متولدین مرداد

در این عصر، دوست فارغ از عیب، شعر ناب و ناب است.

روزنامه که گذر عفت تنگ است

نظر: به آرزوی قلبی خود می رسید و این برای نماز صبح است. فکر نکنید که همه کارها را به تنهایی انجام داده اید، دیگران نیز این امکان را برای شما فراهم کرده اند که به هدف خود برسید. به قولت وفادار باش روزگار مطابق میل شماست، پس به خواست خدا بیندیشید و برای دیگران مفید باشید.

زودیاک حافظ 10 بهمن برای متولدین شهریور

اگر آن ترک شیرازی آرد دل ما را به خال هندو سمرقند بخارا داد.

بنده ای به من بده که در بهشت ​​نتوانی او را در کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلی پیدا کنی.

نظر: ایمان خود را تقویت کنید تا خود را از درد سرزنش نجات دهید. مشکلت حل میشه اگر زمانی که غمگین هستید می خندید، کار بزرگی انجام داده اید. کسانی که از شما حمایت می کنند، کسانی که شما را از هرج و مرج نجات می دهند. خودتان و افکارتان را تغییر دهید. چیزهای بد را بسوزانید و بخشش را در خود پرورش دهید.

فال حافظ 10 بهمن برای متولدین مهر

راز شراب و تجمل چیست؟

گره از دلت بگشا و سپهر را فراموش نکن *** فکر هیچ مهندس چنین گرهی را باز نکرده است

تعبیر: مشکلات شما به زودی حل خواهد شد و به نیت خود خواهید رسید. پس از تاریکی و غم، نور در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده کنید. با توکل به خدا و راه دین به رضایت قلبی می رسید. رازت را به کسی نگو

فال حافظ 10 بهمن برای متولدین آبان ماه

لعل سراب لب خونخوار دوست من است *** و جانم را می دادم تا او را ببینم

شرم بر آن چشمان سیاه، مژه های بلند، هر که درد دلش را ببیند در انکار است

نظر: به رویاهای دست یافتنی فکر کنید. به آینده فکر کن سعی کنید زندگی خود را با رنگ و ریا نسازید و فکر کنید همه چیز موقتی است. شما یک صید خوب دریافت خواهید کرد که شما را از رنج نجات می دهد. مراقب تله هایی که برای شما می گذارند باشید.

زودیاک حافظ دهم بهمن ماه برای متولدین آذر

کسی نیست که بیفتد، دو نفر رد شوند، کسی نیست که دام دردسر نباشد.

چون چشمانت از گوشه نشینان دل می گیرد ***با تو بودن برای ما گناه نیست

نظر: به زودی پاداش کاری را که انجام داده اید خواهید دید. شما علائمی را خواهید یافت که به دوست شناسایی شده شما اجازه می دهد به او برسد. نگران نباشید، بیماری شما در مدت زمان بسیار کوتاهی بهبود می یابد. تو به زیارت می روی، قطعه دلت گم شده را در آنجا پیدا می کنی و با پروردگارت معامله می کنی.

فال حافظ 10 بهمن ماه برای متولدین دی ماه

اکنون که باد زمین کاسه گل را صاف کرده است، بلبل به صد هزار زبان توصیف شده است.

از کتاب شعر و راه بیابان بپرس *** بحث مدرسه و اکتشاف کی است

نظر: آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگری نپسند. شما خود را در مشکلی گرفتار کرده اید که رهایی از آن بسیار دشوار است. آنقدر درگیر این موضوع شدی که اطرافیانت را فراموش کردی. مقاومت کن حتی اگر مجبوری التماس کنی. خودت را آزاد کن

10 فال حافظ در بهمن ماه برای متولدین بهمن ماه

گفتم ای سلطان زیبا به این غریب رحم کن.

گفتم رد شد گفت ببخشید ببرش! گفت.

نظر: شما نمی توانید به راحتی به موقعیت و مادیات برسید. همه چیز باید کامل باشد. دل خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوا، اینگونه به مقصود می رسی و به هر مقام و منزلتی که رسیدی، در مقابل خدا تعظیم کن وگرنه همه چیز را از دست می دهی.

فال حافظ 10 بهمن برای متولدین اسفند

موضوع اطاعت و موافقت و صلوات از من است که به مشروب معروف هستم.

همین که وضو گرفتم سر از چشمه عشق بر همه چیز ریختم.

نظر: شما روی چیزی رقابت کردید، اما پشت صحنه کار می کنید. اجازه نده اینطوری شیطون بشی و فرشته بودن رو فراموش کن. هیچ گلی بدون خار وجود ندارد و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. ارزش کار دیگران را بی ارزش نکنید تا کار خود را ارزشمند کنید، این کار به دور از ادب است.