فال حافظ 11 اردیبهشت ماه

فال حافظ 11 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین عزیز دل پاکی داری و نیتت همیشه خیرخواهانه. آنها منافقانی هستند که با پرتاب سنگ مانع حرکت شما می شوند. از ریاکاری اطرافیان رنج می برید و به این فکر می کنید که چگونه با افراد فریبکار اطراف خود برخورد کنید. شفای این افراد فقط با دست خدا امکان پذیر است پس به جای ناراحتی سعی کنید در انتخاب دوستان و همراهان خود تجدید نظر کنید. صبر کلید حل همه مشکلات است، با کمی فکر می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید. از یأس دور باشید و به لطف خداوند امیدوار باشید. اگرچه ممکن است به دلیل دوری دوستتان (یا هدفتان) بی خواب و بی قرار باشید، برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش کنید زیرا روز ارتباط نزدیک است.

الا یا ایها الساکی در خانه ها و رمان ها

این کار در ابتدا عشق را آسان کرد، اما مشکلات کاهش یافت

با رایحه دلنشین صبا زن دهانتان را باز کنید

چه خونی در دل موهای سیاهت جاری شد

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… خداوند متعال نعمت خود را بر شما تمام کرده و به زودی به هدف و مقصود خود خواهید رسید. کاری که می خواهید انجام دهید بسیار با ارزش است. اگر قصد ازدواج دارید با عشق به هدف خود خواهید رسید. تو از همه رقبا بهتری، اما یادت باشه هر چی داری از خداست.

منظره چشمان من خانه توست

کرم نما و فرود، آن خانه خانه شماست

از خال و خط از عارفان دل تنگ شده

جوک های بزرگ زیر دام و دانه شما

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… راز دلت بر هیچکس پوشیده نیست. موانع دشوار زیادی در مسیر شما وجود دارد که بسیاری از آنها نتیجه اعمال خودتان است و پشیمانی برای آنها فایده ای ندارد. با این حال، اگر از خستگی و مشکلات شکایت نکنید، می توانید بر همه آنها غلبه کنید و به هدف خود برسید. با امید به آینده، همه چیز برای شما آسان خواهد بود. به تجربه و خرد خود ایمان داشته باشید و به توانایی های خود اطمینان داشته باشید.

با نور بصری مشخص نیست که اینطور نیست.

بدون نیاز به بصری

مافوق شما متخصص هستند، بله

کلاه گیس شما در هیچ سریالی نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… اگر برای رضای خدا کاری کرده ای چرا شکایت می کنی؟ خداوند به شما پاداش خواهد داد. هدف نزدیک است و برای رسیدن به آن باید صادق و راستگو باشید و به لطف خدا ایمان داشته باشید. علم با دانش خود راه تاریک را روشن می کند، اما راه بسیار طولانی و مقصد بسیار دور است. از سرگردانی، ترس و ناامیدی بپرهیزید، در غیر این صورت گرفتار خواهید شد.

زان دوست عزیز ممنون از شکایتت.

اگر به عشق علاقه دارید این داستان را بشنوید

رایگان بود و از هر خدماتی که دریافت کردم سپاسگزار بودم

پروردگارا، بی تفاوت به کسی خدمت نکن

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… هرگز سطحی نگر نباش و به پایان راه، پایان کارت فکر نکن. غرور، عجله و عدم مشورت با افراد متخصص این وظیفه را به شما داد و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید. با فکر و برنامه ریزی و امید به خدا می توانید خود را از این وضعیت نجات دهید و شکست خود را جبران کنید. به نیازمندان صدقه بدهید و از چیزهایی که موجب رسوایی می شود بپرهیزید.

عکس تو چو روی آینه شیشه افتاد

عارف با خنده های می حرص خورد

چهره حسن همان است که در آینه است

همه این نقش ها در آینه تخیلات من افتاد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… تو تمام تلاشت را به خرج دادی و هر کاری که فکر می کردی درست بود برای رسیدن به هدفت انجام دادی. به تلاش ادامه دهید و ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید. همیشه امیدوار بودن شانس دستیابی و رسیدن به هدف را افزایش می دهد. توکل به خدا و صبر رمز موفقیت در هر کاری است.

کمکم کن لیوان بگیرم

بازار بتن سقوط خواهد کرد

مهم نیست به کی بدهی، چشمانشان گفت

حسابدار مست کیست؟

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… امید داری به افرادی که باطن زیبا به نظر می رسند اما باطن بی ارزش هستند. شما باید مراقب این افراد باشید، به طور کلی هرگز نباید دوستان ریاکاری را دوست داشته باشید که هرگز به شما فکر نمی کنند. هر چه می خواهی از خدا بخواه. حسودان و دشمنان اطراف خود را بشناسید و قبل از هر کاری از جنبه های آن کسب و کار آگاه باشید. اگر دشمنانت از تو اطاعت نکردند، آنها را به خدا بسپار. زیرا خداوند از همه کسانی که انتقام می گیرند تواناتر است. آدم باهوش کسی است که زمان خوب را می گیرد و از آن بهترین استفاده را می کند.

کسانی که خاک را به کیمیا تشبیه می کنند

آیا آنها از ما چشم پوشی کردند؟

حیف من برای دکتری که این ادعا را دارد

بگذار گنج پنهان مرا شفا دهند

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… راه سختی را شروع کردی و امیدوارم با تلاش به نتیجه دلخواهت برسید. زندگی گرانبهای خود را در مسیر آرزوهای دست نیافتنی هدر ندهید. در اطراف شما دوستان ریاکاری هستند که شما را می ترسانند، از آنها دوری کنید. اگر راستگو باشید و از ریاکاری دست بردارید به هدف خود خواهید رسید. اخلاص و ایمان بهترین دارایی انسان است. گاهی اوقات فکر می کنید تمام تلاش هایتان بیهوده است، بدبینی و شک را از خود دور می کنید. بر خدا و اهل بیت به ویژه پیامبر توکل کن. به سوی علی (ع) برو.

اگر طالع بینی کمک کند، دامن شما را روی زمین می اندازم

اگر من ریسمان لطف را بکشم، او ریسمان شرافت را می کشد

این قلب امیدوار من به کسی نزدیک نشد

با اینکه کلمات داستان من او را به همه جا می برد

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… خیلی وقت پیش قول و قرار دادی، حالا فکر می کنی دیگران هم از قولی که به تو داده اند پشیمان هستند. به توافقی که بسته اید وفادار باشید و به قول خود عمل کنید تا دیگران از شما الگو بگیرند. هر کس باید در آبرو و مقام خود همنشینی داشته باشد. برای جلوگیری از آزرده شدن، از برخورد و صحبت با افراد جنس مخالف و غیر صادق خودداری کنید. شما مدت زیادی است که به دنبال نیازهای خود در آن در می کوبید. صبر کنید و امیدوار باشید که کارت شما حل شود و کسی به شما کمک کند. به شرطی که به توصیه های آنها گوش دهید. به اذن خدا از دامی که برایت گذاشته اند فرار می کنی و شیطان را شکست می دهی و به حالت و سعادت می رسی. اگر وضع مالی شما خوب نیست نگران نباشید و خدا را شکر کنید زیرا اخلاق نیک سرمایه شماست.

من فتوای پیر موگان را دارم و این یک ضرب المثل قدیمی است.

دیدن جایی که دوستی در آن نباشد ممنوع است

من این دلقک ریاکار را پاره می کنم، چه کنم؟

صحبت با روح عذاب است

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… در اطراف شما افرادی هستند که به کمک شما نیاز دارند تا بتوانید دست آنها را بگیرید و آنها را از خود دور کنید. شما خودتان از کسی دور هستید و تنها امیدتان رسیدن به هدفتان است. امید تمام زندگی شما را می آفریند. به خواست خدا برای آشتی خود دعا کنید. بی حوصله ای، بیماریت جسمی نیست، روحت شکسته است، اما خبر خوب این است که درد به زودی پایان می یابد و اندوه از دلت پاک می شود. به شرطی که به خودتان کمک کنید و زندگی را آسان کنید. هر وقت هستی یاد خدا و خواندن قرآن را فراموش نکن.

بر سر خسته فاتحه چو آدی بخوان

لب هایت را به روی مردگان باز کن، لب هایت را باز کن

کی میاد سر سوال و فاتحه میخونه

روح مانند نفسی که می کشم در مسیرش جریان دارد

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… فکر شما این است که از این چند روز روی زمین لذت ببرید. خیرخواهان در مورد آینده نگری شما به شما هشدار می دهند، اما شما بسیار بی اطلاع هستید. برخی از دوستان شما از شما سوء استفاده می کنند، اما شما متوجه نمی شوید. روزی می رسد که از تجمل و خوشگذرانی خسته می شوی و آن روز دیگر آه نخواهی کشید. پس سرکش نباشید و از قدرت خود استفاده کنید، از زمان خود عاقلانه استفاده کنید زیرا زمان زیادی برای شادی و تفریح ​​وجود دارد.

من می خواهم یک چیز جالب به شما بگویم، به این مه نگاه کنید

ذهن و روح را به زنجیر این مو ببینید

اشتباهی در دلم هست که تو وحشی هستی و هیچ جا نیستی

او گفت: “به چشمان شیری آن آهو و گنجینه اش نگاه کنید.”

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… دوره پریشانی و کینه به پایان می رسد. در هنگام بلایا باید صبور باشید. عاقل و هوشیار باشید و به حرف های کسی گوش ندهید زیرا می تواند شما را دلسرد کند و از هدفتان منحرف کند. از افراد متظاهر و ریاکار دوری کنید، اما متکبر و متکبر هم نباشید. واقع بین و باهوش باشید. از عظمت قدرتمندان برای غلبه بر افراد متکبر و ظالم کمک بخواهید.

من می خواهم عشق شما هر بار آشپزی کند

با اینکه ماه رمضان است یک لیوان بیاورید

روزها گذشت بدون اینکه من یک فقیر را در آغوش بگیرم.

زالوف شمشادکی، طول ساعد اندام