فال حافظ 12 اردیبهشت ماه

فال حافظ 12 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین است عزیزم… دلت را به شادی موقتی نبند که سرابی بیش نیست. عشق انسانی مانند معجزه ای است که با آن می توان سنگ های سنگین را جابه جا کرد و به اهداف خود رسید. از آینده ای که پیش رو دارید نترسید زیرا مانند آب زلال و زلال است. به زیارت می روید و غرق نعمت می شوید. شما به چیزی فکر می کنید که خیلی شما را مشغول می کند، یکی را دوست دارید و در دنیای خیال به او راز و نیاز دارید، اما او این راز شما را نمی داند و اصلا به شما فکر نمی کند، آن را بیان کنید. تا به نحوی احساساتش، واکنش قلبش را بفهمد. هر چه هست به خدا توکل کن

بگذار نور باد شیشه ما را روشن کند

بگو شاعر، تجارت دنیا برای ماست

ما چهره شما را در جام عکس دیدیم

ای غافل از لذت نوشیدن دائمی ما

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… آنقدر در زندگیت موفق خواهی بود که همه تو را بشناسند پس از چاپلوسی مردم بپرهیز تا از حسادت آنها دوری کنی. مراقب باشید مبادا حسودان شما را به دردسر بیاندازند و شما را پایین بکشند. با خدا باش تا از انواع گزندها دوری کنی و توفیقت ثابت شود.

اکنون که باد مستقیماً در کف فنجان می وزد

مرغ مقلد به صد هزار زبان توصیف شده است

کتاب شعر و جاده ی تنهایی را بخواهید

بحث مکتب و کشف کشف کی است

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خورهاد ماهی جان… کار خودت را بکن و منتظر هیچ کاری نباش. آنقدر در کار خود موفق خواهید بود که همه از شما شگفت زده می شوند و به شما حسادت می کنند. شانس شما بسیار زیاد است و هر کاری که انجام دهید موفق خواهید بود. به دیگران بی احترامی نکنید و به آنها کمک کنید تا مشکلاتشان را حل کنند.

افرادی که ما را می بینند فقط به لباس ها نگاه می کنند

دل آشفته ما جز تو چیزی را به یاد نمی آورد

اشک من احرام طواف حرمت را می پوشاند

اگر چه قلب و ریش و دم از خون پاک نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… سعادت و خوشبختی مانند هلال ماه نو به آسمان زندگی شما خواهد آمد و برکات الهی نازل می شود، زیرا تنها با فداکاری و فداکاری در این راه می توان به آرزوی قلبی خود پی برد. راه رسیدن به آن از ریاکاری و فریب مردم دست بردارید، عاقبت بخیر نخواهید داشت. بنده مخلص خدا در کارش به آنچه می خواهد می رسد. اگر معامله ای در پیش دارید، آن را انجام دهید و به حرف دیگران اهمیت ندهید.

بیا پیش ترکان که روزه را غارت می کنند

حلال عید به دور شیشه اشاره کرد

ثواب روزه و حج قبول است

از سرزمین عشق دیدن کرد

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد است جان… تو منتظر فرصت هستی، تمام تلاشت را کرده ای، پیشنهاد دادی و منتظر جواب خواهی بود. نگران نباشید، از سرگردانی رهایی خواهید یافت. به زودی قولی خواهید داد و اعتمادی دریافت خواهید کرد که باید به خوبی از آن مراقبت کنید. از دروغ و اغراق در کار خود بپرهیزید. در مرکز توجه بودن چندان خوب نیست. اگر دروغ می گویید مستحق تبعید و طرد شدن هستید. قرآن را زیاد بخوانید تا شیطان همیشه از شما دور بماند. همه نمی توانند حقیقت را بدانند، اگر می خواهید حقیقت را بدانید باید از دنیای پر هیاهو دوری کنید و به قلب خود بازگردید.

نادان ها از بازی ما تعجب می کنند

من راهی هستم که به آنها اطلاع بدهم

اما افراد باهوشی وجود دارند

عشق می داند که در این دایره سرگردان هستند

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… اگر همه دنیا با آدمی دشمن باشد با وجود دوستش جای ترس در دلش نیست. ایمان و اعتقاد به خدا، صمیمیت با خانواده زندگی را برای شما بسیار لذت بخش می کند. در امور صبور باشید و به خدا، خانواده و دوستانتان اعتماد کنید تا در مواجهه با مشکلات امیدوارتر باشید. اهل دل گفتند درد دوست بهتر از معالجه غریبه است، در برابر مشکل زود عصبانی نشوید و به او اعتماد کنید. داشتن رویاهای قابل تحقق باعث می شود امید به زندگی در قلب شما شکوفا شود. هر چه زودتر به نیت خود عمل کنید. خدا را خالصانه بندگی کنید، زیرا شکرگزاری از خداوند باعث می شود مردم شما را دوست بدارند.

هزاران دشمن در صدد نابودی من هستند

من دوستانی بیشتر از دشمنان ندارم، باک.

امید تو مرا زنده نگه می دارد

وگرنه میترسم با طلاقت نابود بشم.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان … درد رسیدن به هدف را تسکین می دهد. تمام غم فکر کردن به او و یادآوری خاطرات شیرین با اوست. تنها پشیمانی شما شکستن توافقی است که با او بسته اید. این شب های هجری تمام می شود اما می ترسی زمان آن را از تو بگیرد. خودت را سرزنش نکن، او مقصر این جدایی بود. نگران نباش چون خداوند همه چیز را دوباره درست خواهد کرد.

درد من از یار است، درمان هم همینطور

دلش فدا شد، جانش هم فدا شد

میگن تو از حسن بهتری

دوست ما هم این را دارد، این را دارد

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… میل به ایجاد تغییر و تحولات مثبت در وجودت نهادینه شده است، وقتی می خواهی تغییری ایجاد کنی بدون معطلی به سمت آن می روی، اما ابتدا باید مقدمات را آماده کنی و در آب هجوم نری. یاد خدا را فراموش نکن و با خدای خود بیشتر ارتباط برقرار کن. از انجام کارهای نامناسب بپرهیزید، هر مشکلی با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینی در آخرت باری جز گناه برایت باقی نمانده است. عجله کن و دست از گناه بردار. تفریح ​​تا زمانی که گناه نباشد گناه نیست. این کره و این میدان بسم الله بگو و پایت را از هدفت دراز مکن.

صوفی بیا عبای سالوس را در بیاوریم

نقش زرق را به مرحله منسوخ شدن رساندیم

نذر و فتح صومعه را به پول گذاشتیم

نفاق را به آب تباهی بیندازیم

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… هرگز برای پیشرفت خود از دیگران پله نمی سازی و از دیگران بد نمی گویی. این اخلاق نیکو خیلی خوب است و شما هم باید همان احترامی را که به ثروتمندان می کنید، به فقرا نشان دهید. مراقب باشید با بی فکری کودکانه دچار مشکل نشوید. هنگام انجام کار دقیق باشید. برای رسیدن به هر هدفی با فکر و اندیشه پیش بروید تا به هدفتان برسید. به داشته هایت راضی باش و خود را در معرض رنج کم و بیش بی مورد دنیا قرار نده. ارزش شنیدن هر حرفی را ندارد، چه رسد به اینکه اگر می خواهید سود کنید، به حرف افراد متکبر و حسود اعتماد نکنید. برای یافتن صلح، از مبارزه با رقبا دست بردارید.

نباید حرف بد بزنیم و بی انصافی کنیم

لباس سیاه و همجنس گرایان را قرمز نکنید

تقصیر درویش و توانگر کم و بیش بد است

بدی این است که مطلق نباشیم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

ماه… در دلت حاجتی هست و می خواهی به آن برسی; حتی اگر از دست زدن آنها به سینه شما می ترسید، از دوستان نزدیک خود برای حل مشکلات و باز شدن در تجارت خود کمک بگیرید. اخلاق و رفتار نیک شما آبروی شما را صد برابر کرده است. از شر شیطان به خدا پناه ببرید، زیرا راه پیشرفت به روی شما باز است. تعویق مجاز نیست؛ بسم الله بگویید و در راه آینده قدم بردارید و یاد خدا را فراموش نکنید. با انجام کار خیر بر نامه اعمالت آب بریز تا گناهانشان پاک شود.

خط عذرخواهی برای دوستی که خرس را از شما گرفت

هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد

ابروی دوست گوشه محراب حکومت است

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان…خداوند لطفش را نصیب تو کرده است و تو همه چیز خواهی داشت; پس سعی کنید کسانی را که در چنگال درد هستند رها کنید و به فکر اطرافیان و زیردستان خود باشید. هر چه داری برای بندگان خدا انفاق کن که هر چه به دست می آورید از دعای زیبای بندگان خداست. شما دوستان حسود زیادی دارید، اما خوشحال باشید تا دوستتان همیشه با شما باشد. پس به او نیز توجه کنید. قدر ذات و استعدادهای لطیف خود را بدانید.

تو همه چیز دنیا را داری

چقدر برای افراد ضعیف و درمانده متاسفید

روح و قلب بنده و جانم را بخواهید

که بر مردم آزاد حکومت می کنی

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… غرق در خیالات و رویاها هستید بهتر است بیشتر به واقعیت ها فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذار، هیچکس نمی داند که لطف خداوند چقدر بزرگ و بی پایان است، خداوند توبه و تبدیل را می پذیرد و شما را از سردرگمی نجات می دهد. چهار چیز تو را نجات می دهد: خدا، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز زندگی شما تغییر خواهد کرد، به پیروزی و شوک دست خواهید یافت. فردی با موقعیت بالا به شما کمک می کند، دست او را از دست ندهید.

یا موبساما یاهاکی دارا من الالی

وای خدای من خط هلال چیکار کرد؟

در همین حال، من فریب یک رابطه شاد را خوردم

نقش این شکل خیالی چیست؟