فال حافظ 12 اسفند ماه

فال حافظ 12 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین فروردین

غزل شماره 37 حافظ

کاخ امل پایه ای سخت و ضعیف است

اساس زندگی باد است، باد را بیاور

بنده مجروح زیر فرمان هستم

تعلق به هر رنگی رایگان است

آوریل عزیز… به رویاهایی که در ذهن دارید فکر کنید. خودتان را در گذشته نگه ندارید و همیشه رویای آینده ای را که در پیش دارید داشته باشید. اساس زندگی شما ریا و نفاق است. زنجیر به پاهایت را باز کن و از نعمت های خدا بهره مند شو زیرا این دنیا دو روز بیشتر نمی ماند. معتدل باشید تا از زندگی لذت ببرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 59 حافظ

من از دوست شما امید عاطفی دارم

من مرتکب جنایت شدم و امیدوارم بخشیده شود

میدونم از جرم من فرار میکنی

با اینکه پریوش است اما فرشته میزبان است

اردیبهشت ماهی عزیز… همه گاهی در هر جنبه ای از زندگی اشتباه می کنند و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. درس گرفتن از اشتباهات مهم است. صادق باشید و از ریاکاری بپرهیزید. شما بسیار باهوش هستید، اما نمی دانید کجا و چگونه از استعداد خود استفاده کنید. یک دوست به شما کمک خواهد کرد؛ دستت را رد نکن به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و از این غم و ناراحتی نجات خواهید یافت و در وضعیت خوبی قرار خواهید گرفت.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 80 حافظ

اشتباه نکن ای گوشه نشین فطرت پاک

تا از ثبت گناه دیگران بر شما جلوگیری کنید

اگر من خوبم و تو بد، برو خودت باش

درود خدا بر هر که او را کشت.

خرداد ماهی عزیز… مشغول کار خود باشید و به دنبال اشتباهات دیگران نباشید. هیچ کس در این دنیا کامل نیست. هر چه هستی، خوب یا بد، روی پایت نوشته شده است. پس این حق شماست که همانطور که می خواهید زندگی کنید. آرزوهای شما یکی یکی برآورده می شود. تقوا و تقوا داشته باشید تا از پیشگاه خداوند متعال دور نشوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 91

تو را به خدا می سپارم، دور از چشم

تو روح منی و با تمام وجودم دوستت دارم

تا کفن زیر پای زمین نگذارم

باور نکن که من دست تو را گرفته ام

قوس عزیز… شما منتظر کسی هستید که خیلی دوستش دارید. خوشحال باشید چون او از صمیم قلب شما را دوست دارد و شما را در طول زندگی فراموش نخواهد کرد، اما حتی اگر به او فکر می کنید، نباید خودتان را در مقابل او کوچک کنید. صلوات یعنی عاشق ابراز محبت نکند و انواع سختی ها را با دلی سوزان تحمل کند تا تو نیز به درجات عشق برسی.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزالی شماره 100 حافظ

دی پیر آن را می فروشد، شایان ذکر است

گفت شراب بنوش و اندوهت را فراموش کن

گفتم اسم و شرم تو را به باد می دهم

گفت قبول کن هر چی گفت بیا.

مرداد ماهی عزیز… همه چیز را با توکل به خدا شروع کن. در کاری که قصد انجام آن را دارید، چیز خوبی وجود دارد که به خیر شما منجر می شود. به پول، ثروت یا دارایی های دنیوی فکر نکنید، زیرا همه آنها را یکباره خواهید داشت. از انتقاد دیگران ناراحت نشوید و از آن برای بهبود کار خود استفاده کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 129 حافظ

اگر نه، غمگین باشیم

بگذار فاجعه بنیاد ما اتفاق بیفتد

در غیر این صورت ذهن به مستی می افتد و لنگر می شود.

کشتی چگونه می تواند از این ورطه فرار کند؟

شهریور ماهی عزیز… تو زندگی پر دردسری داشتی و حالا اتفاقی برایت افتاده که حتی با فکر هم نمی توانی آن را حل کنی. شما در تاریکی گیر کرده اید و نمی توانید هیچ امیدی برای خود تصور کنید. هر چقدر هم به مرگ فکر کنی فایده ای ندارد. امیدتان را از دست ندهید که رحمت خدا وضعیت شما را می بندد و حل مشکل شما مانند یک معجزه اتفاق می افتد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۱۲ حافظ

امروز صبح چند اتفاق افتاد

لبهای ساقی شرابم را چشیده بود

از مستی دیگر با شهادت توافق شباب

می خواستم برگردم اما طلاق قبلا اتفاق افتاده بود

مهر ماهی عزیز… انگار سعی می کنی اشتباهات گذشته ات را جبران کنی و عاقبت بخیر کنی. به لطف این تلاش، خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که خبر از پایان دوره غم و اندوه می دهد. زندگی پر از اتفاقات خوب و بد است و به زودی اتفاقاتی رخ می دهد که ذهن شما را به خود مشغول می کند و قلب شما را پر از شور و شوق جوانی می کند. تنها چیزی که در این امر به شما کمک می کند صبر و بردباری و دوری از ریا است. به یاد داشته باشید که یک عاشق باید صادق باشد تا به هدف خود برسد. بخشش در راه خدا را فراموش نکن. نگرانی ها و اضطراب ها را از خود دور کنید تا بتوانید برای رسیدن به هدف خود قوی و پایدار باشید.

فال روزانه متولدین آبان

غزالی شماره 274 حافظ

شما در کنار لاله مغرور و ریا هستید

تو همسفر خوشبوی صبا

من به شما نگفتم که هر سال عبادت می کنید

سه ماه می خوری، نه ماه تقوا می کنی

آبان ماهی عزیز… زندگی فرصتی کوتاه و پر فراز و نشیب است. گاهی اوقات سخت است، گاهی اوقات سرگرم کننده است. سعی کنید با دوستان خود صادق و مهربان باشید تا در مواقعی که دچار مشکل می شوید به شما کمک کنند. ریا و کینه را از خود دور کنید، وقت خود را برای رسیدن به خواسته های ناممکن و دست نیافتنی خود تلف نکنید. بر خدا و یاری او توکل کن. اگر می خواهید رازها را بدانید، قلب خود را اصلاح کنید و به سخنان افراد با تجربه گوش دهید. در انتخاب دوستان دقت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزال شماره حافظ 290

قلبم شکسته است و نمی دانم

آن شکارچی گمشده چه شد؟

من در برابر ایمانم می لرزم.

دل در دستان کمان ابروی کافر است

آذر ماهی عزیز… تصمیم گیری برات خیلی سخت شده و سر دوراهی هستی. همه کارها را به زور به خودتان تحمیل می کنید و در حین انجام آنها ناامید می شوید. فکر می‌کنید تا به حال زندگی کرده‌اید، تلاش‌هایتان بی‌نتیجه بوده است، خودتان را فریب می‌دهید، اما بدانید که از کجا شروع کنید، سودمند است. با تجربه ای که به دست آورده اید تصمیم بگیرید و مسیر خود را انتخاب کنید. اینگونه خداوند به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره حافظ 296

اگر طالع بینی کمک کند، دامن شما را روی زمین می اندازم

اگر من ریسمان لطف را بکشم، او ریسمان شرافت را می کشد

این قلب امیدوار من به کسی نزدیک نشد

با اینکه کلمات داستان من او را به همه جا می برد

دی ماهی عزیز… راه سختی را شروع کردی و با تلاش امیدواری به نتیجه دلخواهت برسید. زندگی گرانبهای خود را در مسیر آرزوهای دست نیافتنی هدر ندهید. در اطراف شما دوستان ریاکاری هستند که شما را می ترسانند، از آنها دوری کنید. اگر راستگو باشید و از ریاکاری دست بردارید به هدف خود خواهید رسید. اخلاص و ایمان بهترین دارایی انسان است. گاهی اوقات فکر می کنید تمام تلاش هایتان بیهوده است، بدبینی و شک را از خود دور می کنید. بر خدا و اهل بیت به ویژه پیامبر توکل کن. به سوی علی (ع) برو.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 363 حافظ

درد من از یار است، درمان هم همینطور

دلش فدا شد، جانش هم فدا شد

میگن تو از حسن بهتری

دوست ما هم این را دارد، این را دارد

بهمن ماهی عزیز… رسیدن به هدف است که درد تو را تسکین می دهد. تمام غم فکر کردن به او و یادآوری خاطرات شیرین با اوست. تنها پشیمانی شما شکستن توافقی است که با او بسته اید. این شب های هجری تمام می شود اما می ترسی زمان آن را از تو بگیرد. خودت را سرزنش نکن، او مقصر این جدایی بود. نگران نباش چون خداوند همه چیز را دوباره درست خواهد کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 414

گلبان آئیش زن خانه دار گلدهار را لعنت می کند

باد بهاری می وزد، باد دلپذیر

هر گل تازه مرا یاد یک گل می اندازد

اسفند ماهی عزیز… نیرو و استعدادت را گرفتند پس اعتراضت را اعلام کن. شما فردی بسیار خلاق هستید. شما فکر می کنید حرف شما در مقابل کسی معتبر نیست. امور روزمره و دنیوی شما را راضی نمی کند. شما به دنبال هدفی هستید که بدانید آن چیست، پس برای رسیدن به هدفتان باید مشکلات را تحمل کنید.