فال حافظ 12 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… تو دل پاکی داری و نیتت همیشه خیر است، چرا از زمان گله می کنی؟ خودت را به خدا بسپار تا تمام تاریکی ها و تباهی های زندگیت تمام شود. با سرنوشت او مخالفت نکنید. خدا بهتر از هرکسی از حال دلت میدونه. تعداد کمی از دوستان شما رنج می برند، اما شما می توانید با صداقت و قلب پاک زندگی خوبی داشته باشید. به دستورات خدا عمل کنید و بقیه را به خدا بسپارید.

روزه تمام شد، عید رسید، دلها آسوده شد

سفره خمخانه در حال جوشیدن بود و باید طلب می کردیم

نوبت گرانفروشان گوشه گیر گذشته است

وقت دویدن و دویدن است

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… خوب است در این زمان به عهد خود وفادار بمانید و حتی اگر پشیمان شوید خود را به دست سرنوشت بسپارید. امید به زندگی رحمت و برکات خداوند تو را فرا خواهد گرفت و غرق نعمت می شوی، اما مواظب باش که تکبر و تکبر موجب از دست دادن آنچه به دست آورده ای نشود.

موضوع اطاعت و موافقت و نصیحت مرا مست کرده است

اولین روزی بود که به اندازه گیری معروف شدم

همین که از چشمه عشق وضو بگیری

من همه چیز را بزرگ نشان دادم

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… دردسرها و رنج ها همیشه در زندگی بوده و هست پس نگران مشکلات فوری که الان درگیر آن هستید نباشید چون موقتی هستند. سعی کنید با یک ترفند خود را از این مشکلات نجات دهید. با یک گوشه نشستن و نگرانی هیچ کاری انجام نمی شود. برخیز و خودت را نجات بده

پروردگارا مرا سلامت کن

برگرد و مرا از بند سرزنش رها کن

سرزمین دوست خود را که سفر کرده است بیاورید

جایی برای ماندن تا چشم جهانیان

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… هر کاری سخت است، هیچ کاری را به کسی که دلش با دیگری است نسپار، چنین آدمی فقط تو را عذاب می دهد. وظیفه خود را برای خود و او توضیح دهید و به عذاب خود ادامه دهید. سختی ها و مشکلات دائمی نیستند، بنابراین نباید از آنها ترسید. اگر واقعاً به تلاش خود ایمان دارید، باید تمام توان خود را با صداقت و درستکاری به کار ببرید. اگر مجبورید برای رسیدن به هدفتان به دروغ و ریا متوسل شوید، جلوی آن را بگیرید و آینده دنیا را تباه نکنید. مراقب و متفکر باشید.

تنها بودن خوب است اگر دوست من باشی

نه من می سوزم و او شمع جامعه می شود.

من جواهر سلیمان نیستم

گاهی دست اهرمن روی اوست

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… مدتی بود که دنبال دوست و همدم لطیف می گشتی و حالا به این نتیجه رسیده ای که رازی نداری و باید خودت را از آب در بیاوری. قول بدهید و به آن پایبند باشید. حریم خصوصی و خط قرمز خود را تعیین کنید، در غیر این صورت آبروی شما به خطر می افتد. بهترین دل، قلب روشن و صاف و شفاف است; عشق و شفقت را در دل خود تلقین کنید تا هیچ نقطه سیاهی در آن نفوذ نکند. مهربانی و محبت شما مشهور خواهد شد و همه شما را به خوبی به یاد خواهند آورد.

هر که محرم شود دلش در حرم یار می ماند.

وان که این را نمی دانست، همچنان در انکار باقی ماند

اگر از صفحه نمایش بیرون آمد مرا سرزنش نکنید

خدا را شکر که در خیال باقی نمی ماند

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان…فال خیلی خوبی برات اومده. عشق تمام وجود شما را فرا می گیرد و با همه عناصر و اجزای طبیعت در صلح و هماهنگی زندگی می کنید، به همین دلیل است که صلح می کنید و از درگیری اجتناب می کنید. به زودی مشکلاتی که شما را آزار می دهد حل خواهد شد. فرصت ها را با ذهنی باز ملاقات کنید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. بی دلیل برای خود مشکل ایجاد نکنید. آگاهی و شناخت عمیق نسبت به عالم خلقت و خداوندی که جهان را آفریده برای همه لازم است و شما علاوه بر داشتن این توانایی صحبت زیبا و متفکرانه را نیز دارید، پس قدر استعدادهای خود را بدانید و از آنها در راه خود استفاده کنید. عشق، خدا و صمیمیت

فرشتگان را دیدم که در میخانه را می کوبند

گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد

اهالی حرم ستر و عفاف ملکوت

در جاده با من مست کردند

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… تو قصد داری راهت را عوض کنی و راهی متفاوت با مسیری که این سالها در آن بوده ای بروی اما این فقط باعث پشیمانی و پشیمانی شما می شود. اجازه نده شک و تردید وارد قلبت شود. رویاهای دور و دست نیافتنی جز درد و ناراحتی عواقبی ندارند. اعتدال را تمرین کنید. اگر تلاش خود را چند برابر کنید به هدف معقول خود خواهید رسید. خودپسندی را کنار بگذارید و به ملاقات دوستان همفکر بروید. اطرافیان خود را بشناسید و برای اینکه از مسیر منحرف نشوید با افراد بد ننشینید. مردم سعی می کنند به اعتبار شما آسیب برسانند و اسرار شما را فاش کنند که باید مراقب آنها باشید.

در گذشته همه به برکت دولت آزاد بودند

جام مراد برای همیشه دوستش بود

هر وقت خواستم توبه کردم

گفتم بار حسرت است

فال روزانه متولدین آبان

ماهی های عزیز چرا از مشکلات فرار می کنید؟ قوی باشید و در مقابل آنها بایستید. قلبت را با رنج شفا بده، آرامش تو در گرو دعا کردن با خدا و محبت به همه مردم است. شما از نظر ایمان در جایگاه بالایی قرار دارید. شما به زیارت خواهید رفت. به دوستان خود اعتماد کنید. اگر می خواهید به خواسته قلبی خود برسید، راه حل این است که از مشکلات نترسید و آنها را به عنوان بخشی از مسیر بپذیرید. به فقرا و نیازمندان کمک کنید تا دعای زیبایشان شما را راهنمایی کند. به زودی به شهرت و بدنامی دست خواهید یافت.

من هم دوست داشتم دوباره ملاقات کنم

خدمتکار نواز از کار شما بسیار متشکرم

نیاز به خلاص شدن از شر گرد و غبار

سرزمین نیاز کیمیای مراد است

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… با خودت معامله کردی و تا ابد به آن وفادار خواهی ماند. عده ای قصد دارند شما را از تصمیم خود منصرف کنند، اما شما به راه خود ادامه می دهید و سنگ های پرتاب شده در مقابل خود را بردارید. تو خدا را داری و آن که خدا را دارد از هیچ قدرتی نمی ترسد. این را هم بدانید که اگر در این راه به دروغ و ریا متوسل شوید به هدفتان نمی رسید. او فردی با ذهن باز است که بهروزی و رفاه شما را می خواهد، به شما توصیه می کند، راهنمایی می کند و به شما نشان می دهد که چه چیزی خوب است. برای موفقیت سریعتر به آن گوش دهید. زندگی شاد در کنار اعضای خانواده با هیچ شادی قابل مقایسه نیست، خدا را شکر به خاطر این نعمت.

من با کنان قرارداد دارم که تا آخر عمر بر تنم خواهم ماند.

من عاشق هواداران کویش هستم

آرامش تنهایی را در آن شمع جستجو خواهم کرد

از آن ماه ختنه، چشمانم روشن و دلم روشن است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… بارها تصمیم گرفتی دست از کاری بردار و راه و روش جدیدی را شروع کنی، اما عزم قوی برای اجرای تصمیمت را نداشتی. بخشی از مشکل مربوط به الگوهای شماست. رویاهای دور و دراز را در ذهن خود رها کنید و عاقلانه فکر کنید. در زندگی معتدل باشید تا دچار مشکل نشوید. اعتماد به نفس یکی از چیزهایی است که در زندگی به آن نیاز دارید، پس شجاع باشید و خود را به خاطر سختی های زندگی از دست ندهید. با فردی که به او اعتماد دارید صحبت کنید و با او مشورت کنید.

سحر با عزم توبه استخاره گفتم.

بهار توبه که آمد چه کنم؟

صادقانه بگویم نمی توانم ببینم

خوردن رقبا و من تماشا می کنم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… تو سزاوار هر آنچه داری و در آینده به دست خواهی آورد. خورشید هرگز برای شما غروب نمی کند. شما همیشه برنده هستید. قدر فرصت پیشرفت را بدانید و از آن برای نزدیک شدن به هدف خود استفاده کنید. خوشبختی بالای سر شما پرواز می کند. شما بسیار دانا و باهوش هستید پس از این هوش استفاده کنید و نتایج موثر آن را با ناآگاهی از بین نبرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چیزی بخواهید و بلافاصله پذیرفته می شود. کارهایی که مناسب شرافت و شخصیت و سن شما نیست انجام ندهید و برای گناهان گذشته خود از خداوند طلب آمرزش کنید.

ای فرمانروای پادشاهی عادل بر فراز تو

جواهر تاج و جواهر برترین جواهر تو

خورشید هر بار که طلوع می کند پیروزی می بخشد

از کلاه خسرو از روی صورتش

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماه … روزگار مطابق میل شما می گذرد و به آرزوهایتان می رسید. معشوق شما آرزوی بسیاری از مردم و حسادت زنان زیباست. شما در زندگی بسیار موفق خواهید بود. از حسودان و منافقان برحذر باشید. به دیگران مغرور نشوید تا فراوانی و شادی شما ثابت و همیشگی باشد. از گناهان گذشته خود به ویژه ریا و ریا توبه کنید و هرگز خدا را فراموش نکنید.

ایشم همیشه شاد

الحمدلله کارم خوبه

ای بخت سرکش، آن را بردار

گه جام زر کش گه لال مورد نظر