فال حافظ 12 فروردین ماه

فال حافظ 12 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین عزیز، به زودی نتیجه اقدامات خود را از اعماق قلب دریافت خواهید کرد. شما به آرزوی قلبی خود نزدیک هستید اما برای رسیدن به آن باید مشکلات زیادی را تحمل کنید. بیماری شما به زودی بهبود می یابد، پس نگران نباشید. در آنجا به زیارت می روید و با خدای خود عهد می بندید.

سرت به باد افتاد

دل سودازده از درد به دو نیم شد

چشم جادوی تو همان علم سحر است

اما این نسخه اشتباه است

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… تو فردی مهربان و دوست داشتنی هستی که در مسیر خطرناکی قدم گذاشته ای. این راهی برای مقابله با هزاران رقیب و رقیب است. پزشک درد تو کسی است که جدایی عزیزت را شفا می دهد. شما دلتنگ هستید اما به زودی به آرزوی قلبی خود خواهید رسید و همه در این اتحاد خوشحال خواهند شد.

هیچ کس شما را ندیده است و هزاران رقیب وجود دارد

هنوز صد و لیبی در یک غنچه وجود دارد

خیلی هم عجیب نیست که به خانه شما می آیم

زیرا هزاران بیگانه در آن سرزمین ها هستند

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… در زمان حال زندگی کن و برای گذشته سوگوار نباش. اتفاقی افتاده و نمی توانید به حالت قبل برگردید، پس بهتر است سعی کنید آن را جبران کنید. نگران نباش، تو در این موضوع بی گناهی و در نهایت آزاد خواهی بود. با صبر و حوصله می توان تمام دردها و پشیمانی ها را از بین برد. کینه و تاریکی را در دل خود رها کنید و با صفای دل به آن پاسخ دهید.

زلف مشکینت اشتباهی روی دست داشت

حمله هندوهای شما به ما ناپدید شده است

جرقه عشق در خرمن پشمینه روشن شد

مثل شاه کامران به گدایی رفت

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… مدتها بود دلت از عشق دور بود و حالا عشق دلت را گرفته است. اما گاهی احساس می کنید غم وجودتان را فرا می گیرد. از خدا دوری نکنید و خالصانه به سوی او بازگردید. به ناتوانان کمک کنید و هرگز امید خود را از دست ندهید. راز دلت را برای کسی فاش نکن و سعی کن دوستان واقعی خود را بشناسی.

بنفشه گل باران کرد و خداحافظی کرد

تاب من خیلی دنیا به من داد

دلم گنجینه ای از راز بود و دستم طعنه آمیز

در را بست و کلید را به دلستانی داد

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… مژده که روزهای سخت و غمگین به پایان رسید. وقت آن است که شاد باشید و از زندگی لذت ببرید، پس از زندگی خود لذت ببرید زیرا دنیا فانی است. بابت این لحظات شاد خدا را شکر کنید و یادتان باشد فریب شادی های موقتی را نخورید. همان طور که درد از بین می رود، شادی ها نیز روزی می گذرد، انسان عاقل از دوران خوشبختی به گونه ای استفاده می کند که بعداً پشیمان نشود. تنها چیزی که از انسان می ماند نام نیک اوست. پس به فقرا کمک کن و نام نیک برای خود بگذار.

این خبر خوب رسیده است که روزهای پر از غم دوام نخواهد داشت

اینطوری نمی ماند، اینطور نمی ماند

چرا عقل دوستم را از دست دادم؟

حریف به این شکل احترام نخواهد گذاشت

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… خیلی وقت بود که از دوستت دور نبودم و منتظر بودم. شما به دنبال پیک و واسطه ای هستید که پیام دلتان را به شما برساند. نمیدونی اون اینقدر دوستت داره یا نه؟ شما بیش از حد اضطراب دارید. اینقدر ناراحت نباشید و قدمی برای صحبت با او بردارید. شما هم می دانید که عشق چیزی جز شکنجه و درد نیست، اما برای عشق خود زندگی می کنید. انتظار داشته باشید که به زودی خبرهای بسیار خوبی به شما بدهند، کسی ترجیح می دهد. با بزرگان محترمانه و مهربانانه رفتار کنید و شأن و منزلت آنها را در نظر بگیرید تا نظر مثبت آنها را جلب کنید.

ای صباگر از رود ارس بگذر

زن را در خاک آن وادی ببوس و نفس بکش

خانه آرامی که باد همیشه از ما صد درود می آورد

صدای ساربان و بنگ جرز

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… زندگی فرصتی کوتاه و پر فراز و نشیب است. گاهی اوقات سخت است، گاهی اوقات سرگرم کننده است. سعی کنید با دوستان خود صادق و مهربان باشید تا در مواقعی که دچار مشکل می شوید به شما کمک کنند. ریا و کینه را از خود دور کنید، وقت خود را برای رسیدن به خواسته های ناممکن و دست نیافتنی خود تلف نکنید. بر خدا و یاری او توکل کن. اگر می خواهید رازها را بدانید، قلب خود را اصلاح کنید و به سخنان افراد با تجربه گوش دهید. در انتخاب دوستان دقت کنید.

شما در کنار لاله مغرور و ریا هستید

تو همسفر خوشبوی صبا

من به شما نگفتم که هر سال عبادت می کنید

سه ماه می خوری، نه ماه تقوا می کنی

فال روزانه متولدین آبان

ماهی های نوامبر، شما به دنبال کمکی هستید که بتوانید به راحتی با او همدردی کنید. خجالتی و منزوی بودن برای شما مفید نخواهد بود. بهانه و بهانه را رها کن تا دلت زنده و جوان شود. شما به اهداف خود خواهید رسید زیرا نشانه های آن را لمس کرده اید. به زودی معشوق واقعی و آرزوی نهایی خود را خواهید یافت. برای رسیدن به چیزی که دوست دارید باید مشکلات را تحمل کنید. با کمی تلاش و تلاش در مدت کوتاهی به نتیجه خواهید رسید. منتظر خبرهای خوب باشید و خدا را شکر کنید.

چو کهربای صبا زلف را شکست

با هر شکستگی که اضافه می کرد، زندگی او تازه می شد.

نفس توضیح دادن کجاست؟

از ایام هجری چه دلتنگ است؟

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… میل به ایجاد تغییر و تحولات مثبت در وجودت نهادینه شده است، وقتی می خواهی تغییر ایجاد کنی، بدون تردید به سمت آن می روی، اما نباید مقدمات را فراهم کنی و اول به آب بپری. یاد خدا را فراموش نکن و با خدای خود بیشتر ارتباط برقرار کن. از انجام کارهای نامناسب بپرهیزید، هر مشکلی با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینی در آخرت باری جز گناه برایت باقی نمانده است. عجله کن و دست از گناه بردار. تفریح ​​تا زمانی که گناه نباشد گناه نیست. این کره و این میدان بسم الله بگو و پایت را از هدفت دراز مکن.

صوفی بیا عبای سالوس را در بیاوریم

نقش زرق را به مرحله منسوخ شدن رساندیم

نذر و فتح صومعه را به پول گذاشتیم

نفاق را به آب تباهی بیندازیم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… هیچ وقت برای پیشرفت خودت از دیگران نردبان نمی سازی و از دیگران بد نمی گویی. این اخلاق نیکو خیلی خوب است و شما هم باید همان احترامی را که به ثروتمندان می کنید، به فقرا نشان دهید. مراقب باشید با بی فکری کودکانه دچار مشکل نشوید. هنگام انجام کار دقیق باشید. برای رسیدن به هر هدفی با فکر و اندیشه پیش بروید تا به هدفتان برسید. به داشته هایت راضی باش و خودت را برای کم و بیش دنیا بیهوده هدر نده. ارزش شنیدن هر حرفی را ندارد، چه رسد به اینکه اگر می خواهید سود کنید، به حرف افراد متکبر و حسود اعتماد نکنید. برای یافتن صلح، از مبارزه با رقبا دست بردارید.

نباید حرف بد بزنیم و بی انصافی کنیم

لباس سیاه و همجنس گرایان را قرمز نکنید

تقصیر درویش و توانگر کم و بیش بد است

بدی این است که مطلق نباشیم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… خیلی به آینده فکر می کنی و فکر می کنی اما از پایان کاری که بر عهده گرفته ای می ترسی. حوصله ات سر رفته، بهتر است کمی ناامنی را کنار بگذاری. اگر برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نکنید، نتیجه همان چیزی خواهد بود که می خواهید. به یاد داشته باشید که دنیا موقتی است و غم و اندوه دائمی نیست، پس به جای غمگینی روزهای خود را با شادی بگذرانید. نگران نباش نتیجه خیلی خوبه

بهتر از اینه که فکر کنی چی میشه

تا ببینیم در نهایت چه می شود

اندوه دل آنقدر قوی بود که زیاد دوام نیاورد

مهم نیست دلت چه روزهایی خواهد بود

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماه… تو پر از گذشته و خاطراتت و دلت پر از رازهای زیبا و شاد. حریفان شما در مقابل شما دراز شده اند. کاری نکن که بعدا پشیمون بشی افرادی هستند که می خواهند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند. راه دین خوب است. اگر می خواهید گمشده خود را پیدا کنید، بیشتر جستجو کنید و در مسیرهای جدید بروید.

صبا بوی مشک می دهی

به یاد داشته باشید وقتی آن را بو می کنید

قلب من جواهر زیبایی و اسرار عشق است

شما این قدرت را دارید که گرسنگی نکو را برطرف کنید