فال حافظ 13 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۷۴ حافظ

این نتیجه کار کان و محل برگزاری نیست

بیایید با آن روبرو شویم، دلایل جهان آنقدرها هم زیاد نیست.

قصد جانان این است که از دل و جان شرف صحبت کند

هدف همین است وگرنه دل و جانی وجود نخواهد داشت

فروردین ماهی عزیز… راز دلت بر هیچکس پوشیده نیست. کوهی از موانع دشوار زیاد نسازید و از یک مشکل کوچک که به راحتی قابل حل است، کار بزرگی انجام ندهید. لحظه های زندگی سریعتر از آنچه فکر می کنید می گذرد، پس خودتان را با مشکلات کوچک آزار ندهید. شما می خواهید همه چیز را بدون زحمت داشته باشید. تو دلت را به خدا نمی دهی، اما از او توقع رفتن به بهشت ​​را داری. در مورد نتیجه و نتیجه کار خود بیشتر فکر کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۲۱۸ حافظ

در گذشته همه به برکت دولت آزاد بودند

جام مراد برای همیشه دوستش بود

هر وقت خواستم توبه کردم

گفتم بار حسرت است

ماه ارديبهشت عزيزم… اين سالها به اين فكر مي كردي كه راهت را عوض كني و به راهي ديگر بروي، اما اين جز پشيماني و پشيماني چيزي برايت به ارمغان نخواهد آورد. اجازه نده شک و تردید وارد قلبت شود. رویاهای دور و دست نیافتنی جز درد و ناراحتی عواقبی ندارند. اعتدال را تمرین کنید. اگر تلاش خود را چند برابر کنید به هدف معقول خود خواهید رسید. خودپسندی را کنار بگذارید و به ملاقات دوستان همفکر بروید. اطرافیان خود را بشناسید و برای اینکه از مسیر منحرف نشوید با افراد بد ننشینید. مردم سعی می کنند به اعتبار شما آسیب برسانند و اسرار شما را فاش کنند که باید مراقب آنها باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزال شماره حافظ 250

چهره و وجودم را فراموش کن

خرمن سوخته ها را بردارید

دل و چشممان را به طوفان دادیم

برو، سیل غم را بگیر و از خانه بنیاد دور شو

خرداد ماهی عزیز… تو دلت غمی بزرگ است که از درون تو را به آتش می کشد و برای همین گریه می کنی. تو برای رهایی از این درد دست به هر کاری زدی. شما می خواهید دوست خود را فقط برای یک نگاه اجمالی ببینید و آماده هستید تا همه سختی ها را تحمل کنید، به شرطی که به ثروت و ثروت خود برسید. سپردن خود به دست تقدیر و سرنوشت، باری به هر جهتی راه حل نیست، به قول معروف تا زمانی که کار نکنی نمی توانی حقوق بگیری، پس تا زمانی که جان در بدنت هست، کار نکن. به یاد داشته باشید که سخت کار کنید و البته با راهنمایی افراد با تجربه و با تجربه گوش دهید. اگر کسى به تو ستم کرد، از او به خدا پناه ببر.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۲۶۹ حافظ

همسفرتان موفق باشید.

نسیم قله روضه شیراز در راه است

دیگر به خانه کنان نرو درویش.

سفر روحانی و گوشه صومعه شما بس است

تیر ماهی عزیز…خداوند به تو برکت داده است که به خوبی و خوشی زندگی کنی. جاه طلبی های بی اساس برای شما نتیجه ای جز درد و بدبختی ندارد. از زندگی خود راضی باشید و قدر هر آنچه دارید را بدانید. به خدا توکل کن و برای لذت های گذرا زندگی، بنده دیگران نشو. حال و هوا و هوس را از خود دور کنید. حافظ می گوید اگر می خواهی موفق شوی، شب ها را به مناجات و مناجات با خدا بگذران و روزها را به بحث و بررسی علمی بگذران.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 314

بیماری چشم را از بین ببرید

اما من به خاطر تو میمیرم

عشق من به خط سیاه تو امروز نیست

برای نوشیدن این فنجان هلالی دیر شده است

مرداد ماهی عزیز… شما فردی وفادار هستید و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستید پیمان خود را بشکنید. تا زمانی که لازم باشد پای معشوقت می نشینی و هر ریسکی می کنی. خوشحال باشید که تیرهای همه رقبا و حسودان به خطا می رود. ارتباط با عزیزتان پاداش تمام وفاداری و فداکاری شما نسبت به محبوبتان است. بیماری شما به زودی درمان می شود. به خدا توکل کن که تو را از درد نجات دهد و نیازهایت را برآورده کند. این مقام دنیوی در مقابل عشق جایی ندارد، نگران نباشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 356 حافظ

خیلی گرمه با دلم نشستن

از جام رعیت می نوشم، در باغ لذت گل جمع می کنم

بنیاد من می خواهد شراب تلخ صوفی سوز را از بین ببرد

لبم روی لبم ای ساقی و بستان نازنینم عزیزم

شهریور ماهی عزیز… کنترل و اقتدار را از دست دادی. کار امروز به فردا منتهی می شود، خودت می دانی راهی که انتخاب کرده ای بسیار سخت و طاقت فرسا است، اما به دلیل نتیجه و هدف سودمند آن همه این سختی ها را تحمل می کنی. افکار و رویاهای نادرست را کنار بگذارید و به خدا توکل کنید، بدانید که رحمت خدا شامل حال شما می شود و خیلی زود به آرزوی قلبی خود خواهید رسید، این یکی از آثار وفاداری، صداقت و ایمان شماست. رازهای زندگی را همه نمی دانند، فقط با افراد روشن فکر صحبت و مشورت می کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 372 حافظ

بیایید از خیابان بار عبور کنیم

زیرا همه ما به یک جرعه از این رویا نیاز داریم

روز اولی که با رندی آشنا شدیم و عاشق شدیم

شرط ما این بود که از آن راه رد نشدیم.

مهر ماهی عزیز… شما فردی جاه طلب و کمال گرا هستید اما برای تحقق خواسته های خود تلاش زیادی نمی کنید. تغییری در خود ایجاد کنید. شما نمی توانید با تنبلی و فکر نکردن به آینده چیزی پیشرفت کنید، پس از رویاپردازی دست بردارید و با اراده قوی تر به تلاش خود برای رسیدن به هدف خود ادامه دهید. این دنیا در حال گذر است، مکان و جایگاهش در حال پرواز است، وقت خود را زیاد خسته نکنید و شاد باشید. قناعت بهترین دارو در برابر هر درد است. از این فرصت هایی که برای رسیدن به آرامش دارید نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 384 حافظ

من در آتش فراق می سوزم، از ظلم روی گردان

زیارت تو برای ما مصیبت بود، پروردگارا، آن بلا را برگردان.

مه بر سبزه خاموش می نشیند

روی صورتت قدم بگذار تا برایت اتفاق بیفتد

آبان ماهی عزیز… مدتی است که از وضعیت زندگی خود ناراضی هستید، از خداوند کمک بخواهید و بلاها و بلاها را از وجودتان دور کند. غرور و تکبر شما را از مسیر پیشرفت دور می کند. با دوستان خود صادق باشید تا در صورت نیاز به شما کمک کنند. جدایی و دوری باعث دوستی و پیوند می شود. به داشته های خود راضی باشید و از هدر رفتن بپرهیزید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 390 حافظ

افسر سلطان گل در لبه چمن پیدا شد

مقدمش ای پروردگار بر سدر و سیمان

دیدار خسروی برای او خوب بود

حالا همه بشینن

آذر ماهی عزیز… شانس در خانه شما را می زند و موقعیت های جدیدی به سراغتان می آید. این نگرانی را از دل خود دور کنید که خبرهای خوب به شما برسد و زندگیتان رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد. دوران ناراحتی به پایان رسیده است و شما به شرط استفاده از فرصت، شهید مقصود را در آغوش خواهید گرفت. اجازه ندهید تعصبات شما را ناراحت کنند. دوستان شما منتظر کمک شما هستند.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 424

من را ترک نکن، تو نور را دیده ای

سلام بر تو و دل شکسته ای

دست از دامن نکش عزیزم

پیراهن بیمار پاره شده است

دی ماهی عزیز… هدف خیلی خوبی برای خودت انتخاب کردی. از تلاش برای رسیدن به هدف خود دست نکشید و با تمام وجود به کار خود ادامه دهید. بهتر است صبور باشید و در آرامش راه خود را در زندگی ادامه دهید. غرور کاذب خود را دور بریزید افراط و تفریط در زندگی هیچ سودی ندارد و همیشه موجب ضرر و پشیمانی می شود. خیلی مراقب باش. اگر کسی یا چیزی را ندیده اید، در مورد آن نظر ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 454

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دلت را روشن کند

اگر گل کوچکی داری آن را برای خدا خرج کن

اشتباهات سودا زراندوزی را کی به قارون داد؟

بهمن ماهی عزیز… به تو فرصتی داده شده که از زیبایی های زندگی لذت ببری، شاد باشی و از دنیا بروی. زیبایی طبیعت موقتی است، سفر کنید و طبیعت را کشف کنید. غم و اندوه را رها کنید و به آنچه دارید راضی باشید. ثروت اندوزی پایانی ندارد، قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر اکنون شکست خورده اید، ناراحت و ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 461

کتاب باکی داستان شادی و اشک است

بیا از غم بی تو زنده شدم

شاید با هر دو چشمم عشقم را گفته باشم

خانه های سلمی فاین سلمک؟

مارس عزیز… تهمت خوردی، تهمت خوردی، ناراحتت کرد، اما بدان که به زودی ساده لوحی تو را همه خواهند فهمید و دست بدخواهان برمی گردد. یک اتفاق بسیار عجیب رخ می دهد که همه چیز را تغییر می دهد. اگر باهوش باشید به آنچه می خواهید خواهید رسید. یک نفر به دیدار شما می آید و غم شما را از بین می برد. به دوستان خود سر بزنید و بدین ترتیب قلب و روح خود را تازه کنید. تنبلی را که توشه ی شماست در راه رسیدن به هدف رها کنید و به راه هوش و سرعت برسید.