فال حافظ 13 فروردین ماه

فال حافظ 13 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین فروردین

فروردین، دی… دل پاکی داری و نیتت همیشه خیر است، انگار دل و دینت را در راه عشق گم کرده ای. اگر ایمان خود را تقویت کنید از درد سرزنش رهایی یافته و مشکلاتتان حل می شود. اگر بتوانید هنگام غمگینی به مشکلات بخندید، به چیزی رسیده اید و افتخار خواهید کرد. در زندگی و طرز فکر خود تغییر ایجاد کنید. از شر چیزهای بد خلاص شوید و یاد بگیرید که بخشنده باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… از اینکه از کسی که دوستش داری دوری داری عذاب میکشی ولی نگران نباش به زودی میبینیش. درباره افراد اطراف خود بیشتر بدانید و از بودن با آنها لذت ببرید. احساس می کنید زندگی شما بدون او معنایی ندارد، اما در حال حاضر چاره ای جز صبر ندارید. یادتان باشد کسانی که زود عاشق می شوند زود فراموش می کنند. حتما به عهد خود وفا کنید.

بدون عشق روز من روشن نخواهد بود

زندگی من شبها دوام نیاورد

وقتی ازت خداحافظی کردم خیلی گریه کردم

هیچ نوری در چشمان من دور از صورت تو نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خورهاد ماهی جان… هر کاری سخت است، هیچ چیز را دست کم نگیرید. صبر، بردباری و تلاش انسان را قادر می سازد تا به هر هدفی که در ذهن دارد دست یابد. هر شکستی برای شما یک پله برای صعود است، پس از شکست نترسید. صداقت و ایمان را در زندگی به خاطر بسپارید و به جای عوام فریبی و تظاهر با مردم صادق باشید. خیلی زود فریب ظواهر مردم را می خورید و این به ضرر شماست. شما باید با تجربه باشید و افراد را به مرور زمان در موقعیت های مختلف آزمایش کنید و سپس به آنها اعتماد کنید.

نقد تصوف کاملاً ناب ​​و ضعیف نیست

آه، شاید خرقه ای شایسته آتش

صوفی ما در آفتاب صبح مست شدی

نگران این باشید که آیا او در عصر خوشحال است یا خیر

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… به اطرافت نگاه می کنی اما لایق دوستی صمیمی با خودت نمی یابی و فکر می کنی سنت ها و آداب جوانمردی و مردانگی از بین رفته است و به همین دلیل احساس تنهایی می کنی. رنج هیچ مشکلی را حل نمی کند. شما نباید زمان را تلف کنید و دستان خود را رها کنید. سعی کنید مشکلات خود را با توکل به خدا و اراده قوی حل کنید. ناامیدی مانند طاعونی است که وجودت را فرا گرفته، از شر آن خلاص شو. هیچکس جز خدا از اسرار زمان و حوادث آینده خبر ندارد.

نمی بینیم چه بر سر یاران آمده است

بالاخره کی دوستی فرا رسید، عشاق چه شد؟

آب حیوان تیره شد، خضر فرخ کجاست؟

چه شد خونی که از شاخ گل بهار می چکید؟

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… چرا اینقدر زندگی را برای خودت و دیگران سخت می کنی؟ زندگی می گذرد، از سخت گیری دست بردارید و سعی کنید قدر روزهای زندگی را بدانید. برای شاد بودن نباید همه چیز به سلیقه شما باشد، در زندگی هر کسی بدبختی هایی وجود دارد. با هر چیزی که داری خوشحال باش روز را با خوش بینی سپری کنید و از هر لحظه لذت ببرید. ناراحتی از چیزهای بیهوده و بی اساس حماقت است. واقع بین باشید و خود را با افکار و خیال پردازی های غیر ضروری عذاب ندهید. مردم به شما و آنچه دارید حسادت می کنند، از آنها دوری کنید حتی اگر نتوانند به شما صدمه بزنند. به توصیه های افراد دلسوز توجه کنید. در هر موقعیتی که هستید رابطه خود را با خدا تقویت کنید.

توصیه های من را بپذیر و بهانه نیاور

هر چه ناصح مشفق به شما می گوید بپذیرید

مراقب جوانان باشیم

این ترفند دنیای قدیم در پایان زندگی است

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… در این غزل حافظ به پند و اندرز متوسل می شود. می فرماید: بهتر است مراقب اعمال و رفتار خود باشید و تکبر و تکبر را از خود دور کنید. در دوستی صادق و صادق باشید زیرا در زندگی به دوستان صمیمی نیاز دارید. از سختی های روزگار بیهوده شکایت نکن که پایان هر سختی خوشبختی است. برای آنچه می گویید و انجام می دهید دلیل محکم و منطقی داشته باشید. هر کلمه ای شنیده نمی شود، سعی کنید آزادانه تر فکر کنید و تصمیم بگیرید.

اگر پسر دوستانه ای هستید، به توافق پایبند باشید

رقیب خانا و گارمبه و گلستان شوید

شکنج زلف باد آشفته است

نگران عاشقان نباش

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… کار بدی کردی و الان شرمنده و خجالت کشیدی. به جای اینکه خجالت بکشید، سعی کنید اشتباه خود را در آینده تکرار نکنید. شک های خود را برطرف کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. هرگز در زندگی خود تصمیمات عجولانه نگیرید. با افراد آگاه مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اگر اشتباه کردی، نباید تا آخر عمر سرت را پایین بیاندازی و خجالت بکشی. شما به موفقیت های فوق العاده ای در زندگی دست یافته اید که می توانید به آن تکیه کنید.

از توبه شراب به وقت گل شرم کردم

هیچکس نباید از اشتباهی که مرتکب شده شرمنده باشد

دعای ما تا آخر است و من زین بحث هستم

نیمز شهید و ساقی خجالتی نیستند

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… بخت به تو رسیده است. اخبار غیر منتظره ای دریافت خواهید کرد که زندگی شما را تغییر خواهد داد. شما تمام حریفان خود را شکست می دهید و موقعیت ویژه ای پیدا می کنید. از فرصت هایی که برایتان پیش می آید نهایت استفاده را ببرید تا شادی کامل را روی شانه هایتان احساس کنید. با دوستان و آشنایان خود صبور و مهربان باشید. به زیردستان خود رحم کن تا خداوند به تو رحم کند. عشق در ذهن شما جاودانه است و عشق و صفا برای همیشه بین شما برقرار می شود.

سلام طایر فرخ پ فرخنده پیام

خوش اومدی چی شده دوست من کجایی؟

خداوند این کاروان را به رحمت ابدی بفرستد.

از او دشمنی گرفتار شد و عاشقی گرفتار شد

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… عشقی مثل آتش در دلت می سوزد و آن که دوستش داری آدم خوبی است. به زودی شانس با شما خواهد بود و اوقات خوشی فرا خواهد رسید. قدر تک تک لحظات شاد زندگیتان را بدانید. نگرانی و اضطراب را از خود دور کنید. به خانواده و دوستان خود اعتماد کنید. برای امرار معاش کافی داری، پس اگر دوستی نزد تو آمد، او را مؤدبانه بپذیر. درد و رنج و پریشانی زمان با سرعت باد می گذرد. در طول زندگی خود از آنها بیاموزید.

از مخفیگاه عشرت صنمی خوشم آمد

من یک کفش داغ در آتش دارم

من عاشق و عاشق بلند آواز خواندن هستم

وین، من در هر موقعیتی در آن منطقه هستم.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… تا زمانی که وقت و فرصت داری از موقعیت های پیش رویت استفاده کن. این موقعیت ها می توانند شما را بسیار به هدفتان نزدیک کنند. شما قدرت اراده کافی دارید، پس ناامید نشوید. بر خدا توکل کن و با مشورت در امور توفیق خود را تضمین کن.

با خبرهای خوب از خواب بیدار خواهم شد

من پرنده ام و از دام دنیا برمی خیزم

تو را می ستایم که مرا بنده خود می خوانی

از فاحشه بودن دست برداریم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… خیلی وقته به خودت قول داده ای که در صورت بهتر شدن شرایط، تغییراتی در سبک زندگی ات ایجاد می کنی. زمانی که از شر مشکلات و سختی های زندگی خلاص می شوید، بهتر است از آنها درس بگیرید و از تجربیات خود در فعالیت های بعدی خود استفاده کنید. عجله نکردن، تصمیم گیری سریع و قاطع بودن عاقلانه نیست. مشورت و کمک گرفتن از بزرگان و خردمندان را فراموش نکنید. از دوستان خود مطلع شوید و وضعیت آنها را دریابید، اگر از دست آنها عصبانی هستید به غریبه ها شکایت نکنید.

از این خانه ویران تا خانه من

من به جایی خواهم رفت که عاقل و عاقل باشم

به عنوان یک مسافر، به سلامت به زادگاهم برمی گردم

عهد کردم که به بار در جاده بروم

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… تو باید تجربه زیادی در زندگی کسب کنی. کمی صبر خود را افزایش دهید و با دیدن دردسر ناامید نشوید. بدانید که بدون درد و تلاش هیچ چیز به دست نمی آید. با افراد مجرب و آگاه مشورت کنید. اگر صبر کنید، زود عصبانی نشوید و ترسو رفتار نکنید، در مدت کوتاهی به هدف خود خواهید رسید.

ارتباط او با زندگی ابدی

خدایا به من بده

او به شمشیر من زد و من به کسی نگفتم

راز دوست از دشمن اینجاست