فال حافظ 14 اردیبهشت ماه

فال حافظ 14 اردیبهشت ماه

سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

آوریل عزیز، جاه طلب نباشید، اما از تلاش برای برقراری ارتباط با شریک زندگی خود نیز دست نکشید. سرنوشت شما طوری است که باید با تلاش و انرژی مضاعف به همه چیز برسید. خودت را برای رسیدن به هدفت کامل کن، اما از یاد خدا غافل نشو و در برابر او تعظیم کن، وگرنه همه چیز را از دست می دهی. هیچ آسایشی بدون تحمل سختی ها و تلاش ها به دست نمی آید، پس بدانید و بدانید که زندگی بهتر در سایه تلاش است.

گل حمرا شکفت، بلبل مست شد

دعای شادی آور صوفیان باد پرست

پایه توبه از سنگ جامد

ببینید کدام طرف شیشه شکسته است

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… انگار اشتباهی کردی که این چند روزه مشغولت کرده. نگران نباشید، با عذرخواهی به همه مشکلات پایان داده و از شر این دردسر خلاص خواهید شد. سعي كنيد تنبلي را كنار بگذاريد، زيرا هميشه مي گويند عمل از شما مي آيد و خدا به شما خير مي دهد، پس برخيز و در راه سعادت قدم بگذار. اگر دلت با خدا باشد، به هر چیزی که می‌خواهی می‌رسی و به قله‌های بلند می‌رسی.

من در گوشه میخانه صومعه ام

نماز قدیم مغان نماز صبح من است

این آهنگ گرم چنگ صبوح نیست

صدای من آه عذرخواهی من است

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی… پرنده خوشبختی بالای سرت پرواز می کند; این موقعیتی است که برای همه آسان نیست، و اکنون مسئولیت آن بر عهده شماست، پس از موقعیت فعلی خود قدردانی کنید. درخواست خود را با صدای بلند فریاد بزنید تا کسی صدای شما را بشنود و به هدف مورد نظر خود برسید. اگر فال را به قصد رسیدن به مکان و مقامی انداختی; بدانید که آن روز بسیار نزدیک است و به جایگاهی که در ذهن خود پرورش داده اید خواهید رسید. امید نور توست

اوج خوشبختی در دام ما می افتد

اگر بگذری، به عهده ما خواهد بود

از شادی کلاه کف می کنم

اگر عکس شما در لیوان ما افتاد

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… زندگی بدون عشق ارزشی ندارد و حتی اگر همدمی که برای آینده ات انتخاب می کنی، فرد مناسبی باشد، تو راه درستی را طی می کنی، زندگی مطابق میل تو پیش می رود و آینده خوشی در پیش رو داری. . . همیشه غرور و تکبر را از خود دور کنید. با دوستان خود مهربان باشید تا بتوانید در صورت نیاز از آنها کمک بخواهید. نیازمندان و کسانی را که به هر طریق ممکن به کمک شما امیدوارند را فراموش نکنید. بهتر است کسانی را که موانعی بر سر راه شما قرار می دهند نادیده بگیرید و سعی کنید با تعاملات ناخوشایند نظر خود را تغییر دهید.

روشنی مثل ماه روشن نیست

گلها جلوی شما شکوفا نمی شوند

گوشه ابروی تو خانه من است

شاهی بهتر از این گوشه نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… دنیا آنقدر بی ارزش است که به خاطر آن خودت را در درد و رنج قرار ندهی و خدای ناکرده حق دیگران را ضایع نکنی. فریب تصاویر زمان را نخورید و از رویاپردازی دست بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید. باید به چیزهای زیبای دنیا بیشتر توجه کرد و احساس خستگی را از خود دور کرد. درست نیست که اینقدر به مسائل زندگی اهمیت بدهیم. به رشد معنوی خود در زندگی فکر کنید. مال و امکانات مادی دنیا وسیله است; باید به هدف والایی بیندیشید و هدفتان آرامش روحی و روانی باشد فقط در این صورت از زندگی لذت خواهید برد.

من شراب تلخ قوی می خواهم

تا بتوانیم از دنیا، شر و طغیان نجات پیدا کنیم

در سمات دهار دون پرور شهد آسایش نیست

ای دل، طعم طمع، از کینه و عصیان دوری کن

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… چرا با این همه مهربانی و صفا و صمیمیت درونت عشقت را از دیگران پنهان می کنی؟ فرزند درون شما هنوز بزرگ نشده است و شما در حال و هوای کودکانه هستید. از کار ابایی نداشته باشید. به یاد داشته باشید، شکستن قلب شما را به جایی نمی رساند. وفادار باشید و قدر دوستان و دوستداران خود را بدانید. اگر در عین حال محبت، خوبی، فضل و صفا داشته باشید، جایگاه شما در میان مردم افزایش می یابد.

ملاقات خوب و ادب، متاسفم

اما این عشق و وفا نیست خدای ناکرده

دل من شاهد و فرزند است و روزی بازی خواهد کرد

می خواهم مرا بکشد و گناهش شرعی نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… تو فردی متواضع و متواضع هستی، خودنمایی و تکبر را دور از حیثیت خود می دانی، به همین دلیل همه از تو مراقبت می کنند و برایت آرزوی خیر می کنند. با این حال، تواضع نیز حدی دارد; خودتان را دست کم نگیرید. شما می توانید کارهای بزرگ انجام دهید و مانند هر کس دیگری به مقام بالایی برسید. کمی تلاش و امید می خواهد. دعا و ایمان را فراموش نکنید. وقتی تمام تلاش خود را بکنید، به دوست و نیاز خود خواهید رسید. اگر نیاز به سفر دارید، این کار را انجام دهید. یک هدیه ارزشمند در انتظار شماست.

من که به خاطر اتیر میگذرم

تو به تاج من لطف می کنی

خدمتکار عزیز، به من بگو چه آموخته ای

من هرگز این شک را با رقبای شما در میان نمی گذارم

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… شما فردی هستید که صمیمیت و عشق و دوستی از ویژگی های شخصیت شماست. از شکست اخیر خود در مورد هدف خود درس بگیرید. از تمسخر حسودان ناراحت و ناامید نشوید. شما هدف جدیدی در ذهن دارید و می خواهید در مسیر جدیدی قدم بردارید. برای رسیدن به هدف خود بی پروا و بدون برنامه کار نکنید. جنبه های کار را با استدلال و تفکر اندازه گیری کنید تا به موفقیت برسید. ساده لوحی و صفای درونت را از دست بده.

بدون حسرت دلمون رو از دست دادیم

ما با عشق و با همین روحیه کنار هم هستیم

ما را خیلی مقصر می دانستند

ما برای تجارت آماده ایم

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… شما اهداف مشخص و متفاوتی در ذهن دارید که برای آن گاهی با تعجب و تردید دیگران مواجه می شوید. شک نکنید زیرا همیشه بهترین راه حل ها را انتخاب می کنید. بدخلق و بدخلق بودن باعث می شود دیگران از شما دوری کنند، پس سعی کنید شاد و سرگرم کننده باشید. افراد خوب ممکن است همیشه کنار شما نباشند، وقتی هستند از آنها قدردانی کنید. هرگز بدون فکر کردن به عواقب آن شروع نکنید. او خود را به دست سرنوشت می سپارد و کار امروز را به فردا می سپارد. در تمام معاملات خود صداقت و درستکاری را پیشه کنید و از ریا و دو رویی دوری کنید.

خوشحالم و با صدای بلند می گویم

من نفس زندگی را از جام می جویم

زهد عبوس نباید به صورت خماری بنشیند

ما شاگردان خرقه خوش اخلاق و تسکین درد هستیم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… روزگار وجه خوبت رو نشون داده. مراقب باشید این فرصت طلایی را از دست ندهید و از آن استفاده کنید. مغرور و مغرور نباشید. شادی خود را فراموش نکنید و با مردم خوب رفتار کنید

دامن کاشان همیشاد در نوشیدنی زرکیده

صد ماه پیش جیب عصا پاره شد

شما توسط آتش محاصره خواهید شد

همانطور که شبنم روی گلبرگ های گل می افتد

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… آدم متفکر و متفکری هستی. در حالی که شما این ویژگی ها را دارید، بسیار رازدار و رازدار نیز هستید. اکنون زمان مناسبی برای انجام کاری که قصد انجام آن را داشتید نیست. کمی صبر کنید و صبور باشید. سعی کن ساکت تر باشی اگر عجله کنید و زبان خود را نگه ندارید، همه چیز خراب می شود. همه چیز با گذشت زمان بهتر خواهد شد.

لب هایت را می بوسم و در را می بندم

من آب حیات را دریافت کردم

نه میتونم به همه بگم

من نمی توانم کسی را در کنار او ببینم

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… منتظری نشانه و ردی از معشوق بیابی یا یکی از آشنایان از او بگوید، به این آرزو می رسی اما زمان می برد. شک را کنار بگذارید و با عزم راسخ به راه خود ادامه دهید. برای اینکه در آینده دچار مشکل نشوید و شکست نخورید، با افراد با تجربه مشورت کنید. از مشکلات جاده ترس و وحشت تا دل جاده. هیچ کاری به راحتی انجام نمی شود یا به دست نمی آید. خدا را فراموش نکنید و بر او توکل کنید تا باران رحمت او بر اعمال شما فرود آید. گاهی در مقابل محبتی که به دیگران نشان می دهید نباید انتظاری داشته باشید تا با خیالی آسوده به راه خود ادامه دهید.

به قلبم که با قلمش مرا نوازش می کند

پیک صبا گر همیکند کرمی کجاست؟

من تشبیه کردم و ذهن را در مسیر عشق برنامه ریزی کردم

چو شبنمی است که روی دریا اشکال می کشد