فال حافظ 14 اسفند ماه

فال حافظ 14 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 68 حافظ

این هفته ماه من تمام شد و از نظر من یک سال گذشت

هیکران از کجا میدونی مشکل فعلیت چیه؟

مردم لطف چهره شما را در چهره شما دیدند

عکس را دید و فکر کرد خالی است

فروردین عزیز… برای رسیدن به هدفت آرزویی در دل داری و با اینکه امروز حال خوبی نداری، فال تو نشانه خوشی است. صبور باش، همه می دانند برای رسیدن به هدفت چقدر صبر می کنی، اما بالاخره یک روز این انتظار به پایان می رسد و به هدفی که می خواهی می رسی. انگشت خصوصی و عمومی نباشید. توانایی شما در کار بسیار بالاست و این شما را قادر می سازد به هدف خود برسید و خستگی خود را از بین ببرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 98

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

این همه سالاد ما است، اما شما سالاد مناسبی هستید

علم زلف بلک تو خالق تاریکی هستی

در چهار ماه در ستاره صبح سفید

ماه مه عزیز… در زندگی و زندگی کاری خود بسیار موفق خواهید بود. هیچ چیز بدون تلاش نمی تواند موفق باشد. تمام تلاش خود را بکنید تا در کنار رسیدن به هدف، غم و اندوه نیز از زندگی شما رخت بربندد. اگر به شخص یا چیزی بسیار جذب می شوید، باید برای آن چیزهای زیادی فدا کنید و برخی دیگر از خواسته های خود را رها کنید. اگر او را دوست دارید و به او اعتقاد دارید، در تصمیم گیری هایش در مورد زندگی و آینده اش انعطاف بیشتری نشان دهید و بدانید که او بهترین منافع شما را در دل دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 105 حافظ

صوفی فقط به اندازه آنچه می خورد و می نوشد خوب است

بهش فکر نکن فراموشش کن

کسانی که یک جرعه را از دست می دهند می توانند آن را بدهند

مواظب شهید مقصود باشید

خرداد ماهی عزیز… اعتدال و اعتدال را به زندگی خود اضافه کنید. طمع زیاد آدم را به دردسر می‌اندازد. اگر دست سخاوتمندی داشته باشی و مقداری از دارایی خود را در راه خدا انفاق کنی به آنچه میخواهی میرسی. بهتر است واقع بین و امیدوار باشید و هوش و هوشیاری خود را از دست ندهید. شما مدعی مظلومیت هستید با اینکه به دیگران ظلم می کنید و اصلاً به آنها فکر نمی کنید. برای حاکم شدن، مرد مردم باش و بنده خدا.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۱۱۳ حافظ

بنفشه گل باران کرد و خداحافظی کرد

تاب من خیلی دنیا به من داد

دلم گنجینه ای از راز بود و دستم طعنه آمیز

در را بست و کلید را به دلستانی داد

تیر ماهی عزیز… مدتهاست که دلت از عشق دور بوده و اکنون عشق بر قلبت مسلط شده است. اما گاهی احساس می کنید غم وجودتان را فرا می گیرد. از خدا دوری نکنید و خالصانه به سوی او بازگردید. به ناتوانان کمک کنید و هرگز امید خود را از دست ندهید. راز دلت را برای کسی فاش نکن و سعی کن دوستان واقعی خود را بشناسی.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 141

دیدی ای دل باز غم عشق چه کرده است؟

وقتی به دوستی محبوب و وفادار تبدیل شد چه کرد؟

آه، آن نرگس جادویی چه نمایشنامه ای را برانگیخت

آه این مست با مردم هوشیار چه کرد؟

مرداد ماه های عزیز… اتفاقی برای شما افتاده که شما را ناراحت و ناامید کرده و احساس می کنید شانس با شما نیست. ممکن است در کاری که قصد انجام آن را دارید موفق نباشید، اما ناامید نشوید، زیرا خداوند از سرنوشت شما بهتر از دیگران آگاه است. در زندگی همیشه با خدا باشید و صبور باشید زیرا خداوند با صابران است. هیچ کس از آینده خبر ندارد، شاید زیباترین نعمت ها در انتظار شما باشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۱۳ حافظ

جواهر خزانه اسرار هم مثل قبل است

کلید مهر مهر است و علامتی که نشان می دهد آنجاست.

عاشقان از اربابان امانت هستند

حتما چشمای قهربر مثل قبله.

شهریور ماهی عزیز… شما فردی وفادار هستید که به قول و قرار خود پایبند هستید. کارهای خوب بدون پاداش نمی ماند، پس اگر گاهی احساس بدی کردید، از خوب بودن دست بردارید و برای جلب احترام و احترام دیگران به همان روش خوشایند ادامه دهید. اگر بدون در نظر گرفتن تمام جوانب کسب و کار وارد این تجارت شوید، تنها با شکست مواجه خواهید شد. فکر نکنید که راه رسیدن به هدف دشوار است. هیچ مشکلی وجود ندارد که نتوان آن را آسان کرد. از ذهن و اندیشه خود به عنوان راهنمای خود استفاده کنید. بعضی ها می خواهند کار و راز شما را بدانند، مراقب باشید و اسرار زندگی خود را با کسی در میان نگذارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 256

توصیه های من را بپذیر و بهانه نیاور

هر چه ناصح مشفق به شما می گوید بپذیرید

مراقب جوانان باشیم

این ترفند دنیای قدیم در پایان زندگی است

مهر ماهی عزیز…چرا اینقدر زندگی را برای خودت و دیگران سخت می کنی؟ زندگی می گذرد، از سخت گیری دست بردارید و سعی کنید قدر روزهای زندگی را بدانید. برای شاد بودن نباید همه چیز به سلیقه شما باشد، در زندگی هر کسی بدبختی هایی وجود دارد. با هر چیزی که داری خوشحال باش روز را با خوش بینی سپری کنید و از هر لحظه لذت ببرید. ناراحتی از چیزهای بیهوده و بی اساس حماقت است. واقع بین باشید و خود را با افکار و خیال پردازی های غیر ضروری عذاب ندهید. مردم به شما و آنچه دارید حسادت می کنند، از آنها دوری کنید حتی اگر نتوانند به شما صدمه بزنند. به توصیه های افراد دلسوز توجه کنید. در هر موقعیتی که هستید رابطه خود را با خدا تقویت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 313 حافظ

به پیشخدمت هایی که می خواهند به من خدمت کنند برگرد

من حاضرم خدمت کنم و برای دولتم دعا کنم

زن که ظرافت جام شادی توست

تو از تاریکی سردرگمی من بیرون آمدی

آبان ماهی عزیز… تو از کسی که دوستش داری دوری و روزها را در انتظار رسیدن او می گذرانی. با تلاش و دعا در پیشگاه خداوند به هدف خود خواهید رسید. با اینکه دیر اومدی، ناامید نشو. هر چه خدا بخواهد اتفاق می افتد. برای به دست آوردن نتیجه راه های مختلفی را امتحان کنید. تو فطرت پاکی داری و عشق در تار و پود وجودت تنیده شده است. به سخنان منفی مذهبی ها و منافقین توجه نکنید، خداوند گناهان عاشقان را ببخشد. از کسانی که روحیه خوبی دارند کمک و راهنمایی بخواهید. اگر فکر می کنید با سفر به هدف خود خواهید رسید، برای رسیدن به هدف خود از شهر و کشور خود دور شوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزال شماره حافظ 320

دیشب با چشمانی اشکبار خوابیده بودم

به یاد خط تو روی آب نقش می کشیدم

ابرو و چشم و شنل یار سوخته بود

یک فنجان در گوشه محراب می گذاشتم

آذر ماهی عزیز… فکر و خیال در سرتاسر ذهنت جمع شده و خواب و غذا را از تو گرفته است. آنچه را که در حال رخ دادن است به عنوان یک نشانه خوب بپذیرید، غم و اندوه از دل شما پاک می شود و در نهایت به شادی و سعادت خواهید رسید. مسئله این است که هیچکس با رویا دیدن به جایی نمی رسد. قدر لحظات زندگی را بدانید، واقع بین باشید و با واقعیت های زندگی روبرو شوید. با تحمل مشکلات امروز، بهتر است قدر شادی فردا را بدانید. شما نزد اطرافیانتان محبوب هستید و حرف هایتان آنها را خوشحال می کند، با دوستان خود صادق باشید و برای آنها فداکاری کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 366 حافظ

ما در جستجوی عظمت و قدرت به اینجا آمدیم

ما آمدیم اینجا تا بعد از تصادف بد پناه بگیریم

در راه خانه عشقمان و لبه نیستی

به اقلیم هستی رسیده ایم

دی ماهی عزیز… چرخ زندگی مسیر زندگی تو را تغییر داد و طعم ناامیدی را به تو چشید. اما هر چه باشد از یاد خدا غافل نشدی. همین الان شروع کن به دعا کردن تا خدا کمکت کنه. به زودی به برکت قرآن کریم و غفران الهی مشمول دولت خواهد شد. آبروی کسانی که می خواهند صبر کنند و شما را مقصر جلوه دهند چگونه است و همه چیز مشخص می شود. اجازه ندهید ظاهر شما را فریب دهد، تصمیمات عاقلانه و غیر عاطفی بگیرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 375 حافظ

صوفی بیا عبای سالوس را در بیاوریم

نقش زرق را به مرحله منسوخ شدن رساندیم

نذر و فتح صومعه را به پول گذاشتیم

نفاق را به آب تباهی بیندازیم

بهمن ماهی عزیز… میل به ایجاد تغییر و تحولات مثبت در وجودت نهادینه شده است، وقتی می خواهی تغییری ایجاد کنی، بدون معطلی به سمت آن می روی، اما نباید مقدمات را فراهم کنی و اول به آب بپری. یاد خدا را فراموش نکن و با خدای خود بیشتر ارتباط برقرار کن. از انجام کارهای نامناسب بپرهیزید، هر مشکلی با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینی در آخرت باری جز گناه برایت باقی نمانده است. عجله کن و دست از گناه بردار. تفریح ​​تا زمانی که گناه نباشد گناه نیست. این کره و این میدان بسم الله بگو و پایت را از هدفت دراز مکن.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 435 حافظ

اسرار عشق و مستی را نگو

بی خبر مردن در درد خودخواهی

عاشق شو، روزی دنیا به پایان می رسد

تو نقش ناگفته مکسود در کارگاه هستی

مارس عزیز… عشق و شفقت رازی نیست که با کسی صحبت شود، شاید افرادی که در طول زندگی خود از این لذت غافل می مانند. به رفتار و روابط خود با دیگران توجه کنید، زیرا گاهی اوقات زیاده روی می کنید. بیشتر به سوی خدا روی آورید زیرا همه ما مهمانان ناخوانده این دنیا هستیم که روزی به آخرت برمی گردیم. دوستان شما از خدا روی گردانیده اند. ازشون اجتناب کن. از خداوند بخواهید که اول سلامتی و سپس علم اسرار الهی را به شما عطا کند، همین که اسرار الهی را فرا گرفتید همه چیز برای شما آشکار می شود و از این طوفان بلا در امان خواهید بود.