فال حافظ 16 بهمن ماه

فال حافظ 16 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

یاد روز عاشقان باشد، یاد آن روزها بماند

کامم از درد غم مسموم شد

نظر: خسته از انتظار. در عرض چند ثانیه منتظر پاسخ می مانید. شانس خود را دوباره امتحان کنید. برای گرفتن جواب به کسی دروغ نگو چون مشتت باز می شود. به ترفند متوسل نشوید. صبور باش. انشالله که جواب بگیرید.

فال برای متولدین اردیبهشت

خم زلف گرفتار کفر و دین است، این کار اوست.

زیبایی تو معجزه است اما حدیث لبخندت روشن است

نظر: به رویاهای دست یافتنی فکر کنید. به آینده فکر کن سعی کنید زندگی خود را بر اساس رنگ ها و ریاکاری قرار ندهید که همه چیز موقتی است. شما یک صید خوب دریافت خواهید کرد که شما را از رنج نجات می دهد. مراقب تله هایی که برای شما می گذارند باشید.

فال برای متولدین خرداد

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

سیاهی زلف، تو خالق تاریکی، سپیدی چهار ماه در آسمان صبح.

نظر: شما همیشه خدا را به خاطر سلامتی شکر نمی کنید. با وجود اینکه از بیرون سخت هستید، اما در داخل ساختار بسیار نرمی دارید. شما بدون آسیب هستید شما هیچ رقیبی ندارید، در معرض تمسخر اطرافیان خود قرار نگیرید. کار خود را انجام دهید و نیازهای شما برآورده می شود.

فال برای متولدین تیرماه

هر چه باد باشد، دلم را به باد خواهم داد.

شغل من آمده است تا هر روز غروب با رعد و برق شدید و هر روز صبح با شریک زندگی ام ملاقات کنم

نظر: به دنبال عیب دیگران نباشید. اول خودتو درست کن خوب یا بد، روی پای شما نوشته شده است. این به شما بستگی دارد که همانطور که می خواهید زندگی کنید و هدفی داشته باشید. حاجاتت یکی پس از دیگری برآورده می شود و دوباره با حاجت به درگاه خدا می روی. تقوا را پرورش دهید تا از آرامش حق دور نشوید.

فال برای متولدین مرداد

اکنون که باد زمین کاسه گل را صاف کرده است، بلبل به صد هزار زبان توصیف شده است.

از کتاب شعر و راه بیابان بپرس *** بحث مدرسه و اکتشاف کی است

نظر: چرا یک انسان عاقل باید کاری کند که پشیمان باشد؟ برای کاری که کردی خیلی متاسفم شما شکست خورده اید و احساس می کنید که دیگر کسی شما را دوست ندارد یا به شما احترام نمی گذارد. اما گذشت زمان همه چیز را نابود می کند. مطمئن باشید این شکست سرآغاز یک پیروزی بزرگ است انشاالله.

فال برای متولدین شهریور ماه

چقدر مهربان هستید که ناگهان راز خدمات ما را به شما عرضه می کنید.

نوک خامه رو درست کردی سلام کارخانه ی زمان موبد هستی.

نظر: شما در تخیل او زندگی می کنید. شما ادعا می کنید که عاشق هستید، اما می دانید که برای رسیدن به شریک زندگی خود باید صبور باشید. با زاهد بودن به جایی نمیرسی تلاش کنید، حتی اگر سالها طول بکشد. اما در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید.

فال متولدین مهر

هر سالکی که راه تغییر عقیده خود را بداند می داند که انسان بدی است.

او در مدتی که کارمند دولتی بود، جز این که در این ذهن مایه افتخار دنیا محسوب می شد، چیزی نداد.

نظر: قدر جوانی خود را بدانید. فرصت های طلایی را یکی یکی از دست می دهید. به شریک زندگی خود اعتماد کنید. با چشمان باز به اطراف خود نگاه کنید. با یک اتفاق جزئی زمین را ترک نکنید. انعطاف پذیر باشید، اگر هنر دارید، آن را به نفع خود نشان دهید و هوشیاری بهترین راه برای به دست آوردن آن است.

فال برای متولدین آبان

آن شب تا زمانی است که اهل تنهایی بگویند این شب است.

تا به موی تو برسد در دستان دشنام دهندگان *** به یاد یار یار یار هر دلی از انگشتری است.

نظر: شما در حال پیشرفت زیادی هستید. به لطف طبیعت خوب شما، همه از شما مراقبت می کنند. از مهربانی و مودب بودن دست نکشید، راز موفقیت شما در همین ویژگی نهفته است.

فال متولدین آذر

Benal Bülbül اگر با من باشی ما دوتا عاشقیم و کارمان غم انگیز است.

چه شگفت انگیز است سود تاتار در این سرزمین که نسیم خانه دوست می وزد.

نظر: زمینه کار به دست شما سپرده شده، خواب و رویا را کنار بگذارید و حرفه خود را برای رسیدن به هدف تقویت کنید. وقت بگذارید، صبور باشید، زمان اتصال نزدیک است. دوست را از دشمن جدا کن، گذشته را فراموش کن و روشن فکر کن.

فال برای متولدین آذر ماه

دلدار دیر است که پیام ندهد، سلام و حرفی نزند

صدها نامه فرستادم ولی شاه سواران نه نیزه ای انداخت و نه درود فرستاد.

نظر: شما همیشه خدا را به خاطر سلامتی شکر نمی کنید. با وجود اینکه از بیرون سخت هستید، اما در داخل ساختار بسیار نرمی دارید. شما بدون آسیب هستید شما هیچ رقیبی ندارید، در معرض تمسخر اطرافیان خود قرار نگیرید. کار خود را انجام دهید و نیازهای شما برآورده می شود.

فال متولدین بهمن

گوسفند سیاهی که شیرینی دنیا در کنارش است

گرچه لبهای پادشاهان شیرین است، اما او سلیمان زمان مهر است.

نظر: چند صباحی دیگر از آن شخصی که خیلی دوستش دارید جدا می شوید و نمی توانید کسی را پیدا کنید که درد دلتان را تسکین دهد، اما ایمان به خدا و صبر شما را قادر می سازد تا این جدایی را تحمل کنید. فکر نکنید که زمان تمام شده است، اتفاقات و اتفاقات خوبی خواهد افتاد که قلب مرده شما را زنده می کند. دعا می کنم خدا مرا ببخشد.

فال برای متولدین اسفند

خم زلف گرفتار کفر و دین است، این کار اوست.

زیبایی تو معجزه است اما حدیث لبخندت روشن است

نظر: با لطف و عنایت و تلاش فراوان خداوند به آرزوی دیرینه خود پی خواهید برد. غرور خود را ببلعید و پیشنهاد خود را بیان کنید. با کسب و کار خود چک کنید و امید خود را از دست ندهید. به ظاهر اعتماد نکن شروع کن به دعا کردن با توکل به خدا هر چیزی غیر ممکن می شود.