فال حافظ 16 فروردین ماه

فال حافظ 16 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماه دلم را به یاری بندگان عالم ببخش که فقط خدا می تواند حاجت شما را برآورده کند. در راه رسیدن به هدف یاد خدا را فراموش نکن. استفاده از عقل و ایمان به طور همزمان می تواند نقش مهمی در پیشرفت زندگی شما داشته باشد. پس از هر دو بهره ببرید.

یک صوفی رازی را از پارتو می دانست

گوهر هر کس توانایی او در دانستن این است

فقط از مجموعه گل سحر قدردانی کنید

همه کسانی که یک صفحه را می خوانند معانی آن را نمی دانستند

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… در مسیر رسیدن به هدف با مشکلات و مشکلاتی مواجه می شوید، فردی که از صمیم قلب دوستش دارید از شما دور می شود و در افسردگی و غم شدید فرو می روید. اما با ایمان به خدا و صبر می توانید بر این غم غلبه کنید و این جدایی را تحمل کنید. عشق و محبت مشکل شما را حل می کند. شما نعمت های زیادی دارید که باید به آنها تکیه کنید و با کمک آنها بر مشکلات غلبه کنید. شاید این روزها غمگین باشید، اما فکر نکنید دنیا در حال تمام شدن است، اتفاقات خوشایند زیادی در آینده در انتظار شماست که دل مرده شما را زنده می کند. به رحمت خدا امیدوارم.

آن چوپان سیاهی که دنیا با او شیرین است

چشمانم مثل لبخند است، قلبم با آنهاست

اگرچه پادشاهان دهان شیرین دارند

او سلیمان زمان، مهر کنار اوست

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… آدمی که تنهاست خوشبخت نیست حتی اگر همه خوشی ها را داشته باشد. همیشه بدانید که شخصیت شما مهمتر از چهره شماست. بنابراین، تنها به ظاهر تکیه نکنید، بلکه شخصیت و اعمال خود را نیز در نظر بگیرید. هیچ انسانی کامل نیست. شما در حال تلاش برای حل مشکلات خود هستید. در انتخاب خود بسیار مراقب باشید زیرا تشخیص درست از نادرست به عهده شماست.

گل بی چهره دوست خوبی نیست

بهار بدون باد خوب نیست

کنار چمن و باغ طواف

بدون بهانه

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… آنقدر در عشق آمده ای که هیچکس برابر تو نیست و تجربه عشق برای همه نیست. لبخند همه را زیبا می کند، اما بدانید که همه چیز شوخی یا دست کم گرفته نمی شود. از مسخره کردن دیگران دست بردارید زیرا می توانید قلب مردم را بشکنید. طعنه آمیز صحبت نکنید و به اوضاع آشفته مردم نخندید. شاید یک بار گرفتار شدی و دیگران به تو خندیدند. اگر این چیزها را رها کنید، مردم همیشه شما را خواهند پذیرفت. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. سفر در زمان حال خوب است، به شرطی که با دقت و عاقلانه عمل کنید.

هی به اتفاق آب نبات بادام زمینی خندیدی

می خواهم از خدا تشکر کنم

توبی نیامد که ضربه ای از گردنت بگیرد

اجازه دهید داستانی را برای شما تعریف کنم که با صدای بلند صحبت می کند

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان…خیلی چیزا تو دلت هست که نمیتونی به کسی بگی. غم عشق بر دلت سنگینی می کند و گاهی اشک از چشمانت جاری می شود. به معشوقت می روی، اما او صدای تو را نمی شنود و از تو دور می شود. بی تفاوتی و بی تفاوتی شما را بسیار ناامید می کند، اما دیگران نیز دلایل خود را دارند. تمام تلاشت را کردی، حالا خودت را بسپار دست خدا. شما قلبی پاک و مهربان دارید و این شما را به جلو می برد. اگر به خدا توکل کنی و با نیت پاک و صادقانه خواسته های دلت را از خدا بخواهی، به خواسته قلبی خود می رسی.

قلب هر کسی که خون را می بیند با ما می تپد

چه بگویم و چه بر سر ما خواهد آمد؟

در سینه هوا می خوابیم

اگر رود دل ما به باد می رود

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… اگر می خواهی به عنوان یک فرد خوب شناخته شوی، مورد احترام و محبوب همه قرار بگیری، ریا و تکبر را از زندگی خود دور کن. کمک به نیازمندان و نیکی کردن به دیگران در نزد خداوند از زهد برای خودنمایی بهتر است، پس کار نیک انجام دهید و به فقرا کمک کنید. چیزی که باعث برتری و پیشرفت انسان در زندگی می شود، جوهر درونی انسان است، پس درون خود و اعمال گذشته خود را مرور کنید، می توانید از برخی اعمال خود درس بگیرید و برای اعمال آینده خود تجربه کسب کنید. فرصت را از دست ندهید و وقت خود را تلف نکنید. احساس عشق در قلب شما و شخصی که دوستش دارید در نهایت باعث شادی قلب شما خواهد شد.

اگرچه این وعده برای واعظ شهر آسان نبود

تا ریا نباشد و سالوس مسلمان نشود

رندی یاد می گیرد و خامه درست می کند که هنر چندانی نیست.

حیوانی که نمی نوشد انسان نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… منتظر شنیدن خبری هستید که به زودی متوجه خواهید شد. به درگاه خدا بازگردید و او را بپرستید و از این خبر سپاسگزار باشید. با تلاش و کوشش بلندترین قله ها فتح می شود و انجام هر کار سختی در دنیا با اراده ای قوی بسیار آسان می شود. بنابراین برای تحقق خواسته های خود سخت کار می کنید. مال زیادی به دست می آوری که مقداری از آن را در راه خدا برای نیازمندان انفاق می کنی، زیرا غم را از دلت می زداید. اکنون که دوران خوشی آغاز شده است، دوستان قدیمی خود را فراموش نکنید، هر از گاهی با هدیه دادن به آنها آنها را خوشحال کنید، این کار باعث تقویت دوستی شما می شود، باعث می شود آنها به خوبی از شما یاد کنند و از صمیم قلب شما را دوست داشته باشند. تردیدها و تردیدها را کنار بگذارید، صبور باشید و ببینید که چگونه غم از بین می رود و شادی جای آن را می گیرد.

او در ترک خانه جانان تردید دارد

عاشق بی دل نمی گوید

ممنون که مثل گل شکوفا شدی

نسیم صبح زود

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… احساس می کنی فرصت و زمان از دست رفته و هنوز استعدادهایت را نشان نداده ای; برای ادامه بهتر است به قلب خود رجوع کنید و ببینید دلتان چه می گوید. البته مسیر رسیدن به هدف بسیار طولانی است پس باید صبور باشید. شما نمی توانید به تنهایی مشکلات را حل کنید. برای رهایی از تنهایی با دوستان و بزرگترهای خود مشورت کنید. قدر اطرافیان خود را بدانید. آنها با محبت به شما فکر می کنند.

تو مثل صبحی و من شمع سحری تنها

لبخند بزن تا بفهمی من همان آدم هستم

در حالی که دلم برای رگه سرکش تو داغ است

بگذارید یک منطقه بنفش باشد تا بتوانم عبور کنم

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… راه سخت و پر چالشی در پیش رو داری، قدر فرصت ها و لحظات طلایی زندگیت را بدان، این فرصت ها بر نمی گردند و اگر دیر اقدام کنی فقط پشیمانی و پشیمانی خواهی داشت. به این ترتیب احساسات خود را کنار بگذارید و به ذهن و خرد خود اعتماد کنید. هرگز در پرسیدن سوال تردید نکنید. از دوستان نیکوکار خود کمک بخواهید و با آنها مشورت کنید. برای آرامش به خدا توکل کن به جای اینکه خواسته های خود را به همه ارائه کنید، از خدای مهربان بخواهید.

برخیز و به سوی باقیمانده خرقه صوفیه برو

بریم سراغ بازار خرافات

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… از خوبی هایی که برای دوستانت کردی، به تو نرسید. شاید اطرافیان برای شما ارزشی قائل نبودند، اما ثواب و ثواب اعمالتان در راه خدا راه به جایی نمی برد و با شما می ماند. چشم و دلت را باز نگه دار چون عازم سفر پر برکتی هستی. در آن سفر شانس از دست رفته خود را خواهید یافت و در آن سفر درس عشق را خواهید آموخت. به ملاقات افراد عاقل و متفکر بروید تا از آنها فضل و دانش بگیرید.

گفتی برای تماشای ماه نو بیرون رفتی

از ماه آبروان شرم باد

یک عمر تا دلت به دست اسیران ما بیفتد

محافظت از دوستان خود را فراموش نکنید

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… عاشق یکی شدی که چندان به تو وابسته نیست و برای رسیدن به او دست به هر کاری زدی. رها کن، از لحظه لحظه زندگیت لذت ببر و از اتفاقات مثبتی که زندگی خیلی کوتاهه قدردانی کن. شما دوستانی دارید که دوستی آنها شما را به نیکی و فراوانی می رساند، قدر دوستی شما را می دانند و برای زندگی خود دعا می کنند. تنها کسی که از قید و بند امور دنیوی رها شده باشد می تواند در نزد خداوند به بالاترین مقام و منزلت برسد. وقتی از دوستان دور هستید، صبر یک حرفه ای است.

سلیمی منزه هالت بال عراق

العقی من نوا ما العقی

چه شرمنده یار خانه سروان

الی رکبانکم تل استیاقی

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… گره از مشکلاتت به دست کسی که مورد تهمت بدخواهان و بدخواهان است باز می شود، بهتر است با او حرف بزنی تا آه و غصه بخوری. در تصمیم گیری ها عجله نکنید و مراقب اعمال خود باشید. پرتاب مداوم آب فقط باعث پشیمانی شما می شود. به کسانی که به شما نیاز دارند کمک کنید و از آنها مراقبت کنید تا در زمان نیاز احساس تنهایی نکنید.

شما تحمل کشتن ما را ندارید

سود و سرمایه را بسوزانید و پنهان نکنید

کسانی که رنج می برند هیچ سمی ندارند

نگذارید نیت این افراد اشتباه باشد