فال حافظ 17 اسفند ماه

فال حافظ 17 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 32 حافظ

خداوند ابروهای شکسته ات را بپوشاند

کار وسیع من به جذابیت تو بسته است

من و چمن ها را زمین گذاشت

زمان تا شهر نرگس گذشت

فروردین عزیز… ستاره بخت تو می درخشد. در هر صورت قطعا به هدف خود خواهید رسید و همه اینها به برکت دعای شما و هر آنچه خالصانه از خداوند می خواهید است. در رسیدن به هدف خود هوشمند باشید و بدانید که دیگران در موفقیت شما نقش اساسی دارند. به قولت وفادار باش زمان در اختیار شماست، پس شکرگزاری از خدا را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 38 حافظ

بدون عشق روز من روشن نخواهد بود

زندگی من شبها دوام نیاورد

وقتی ازت خداحافظی کردم خیلی گریه کردم

هیچ نوری در چشمان من دور از صورت تو نیست

اردیبهشت ماه عزیز است… شما از دوری از عزیزتان رنج می برید، اما نگران نباشید به زودی او را خواهید دید. درباره افراد اطراف خود بیشتر بدانید و از بودن با آنها لذت ببرید. احساس می کنید زندگی شما بدون او معنایی ندارد، اما در حال حاضر چاره ای جز صبر ندارید. یادتان باشد کسانی که زود عاشق می شوند زود فراموش می کنند. حتما به عهد خود وفا کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 50 حافظ

دام قلب شما بیماری خود شماست

او را بکش، زیرا این مجازات خودش است

به نفع خودمون بگیریم

بدان که به جای خودت خوبی هست

خرداد ماهی عزیز… شک و شبهه شغلی را که پیش رو دارید برطرف کنید زیرا در کار خوب نیازی به استخاره نیست. چرا ناامید و ناامید هستید؟ می توانید با هوش خود از موقعیت هایی که با آن مواجه می شوید بهترین استفاده را ببرید. پس به خدا توکل کن و بر عهدت وفادار باش.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 157

هر کسی که به خط سبز علاقه دارد

از این دایره خارج نشوید

می خواهم از خاک لاله صافات متولد شوم

بگذارید نوشابه با شما گرم باشد

تیر ماهی عزیز… تو انسان مهربان و سپاسگزاری هستی و اگر از کسی چیز خوبی دیدی متقابلاً آن را جبران می کنی. شما روی پای خود هستید و زمانی که تصمیمی می گیرید آن را اجرا می کنید و این راز موفقیت است. قدر تک تک لحظات زندگیتان را بدانید تا به هدفتان نزدیک شوید. چرا بجای محبت و دوستی در دل خود کینه و دشمنی داشتید؟ غم و اندوه را از خود دور کنید که شکایت شما را به جایی نمی رساند. اگر متوجه کناره گیری و کناره گیری عزیزتان شدید ناراحت نشوید. این اخلاق اوست و شما نمی توانید آن را تغییر دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزال شماره حافظ 180

هی به اتفاق آب نبات بادام زمینی خندیدی

می خواهم از خدا تشکر کنم

توبی نیامد که ضربه ای از گردنت بگیرد

اجازه دهید داستانی را برای شما تعریف کنم که با صدای بلند صحبت می کند

مرداد ماهی عزیز… تو در عشق آنقدر پیشرفت کردی که هیچکس با تو برابری نمی کند و تجربه عشق برای همه نیست. لبخند همه را زیبا می کند، اما بدانید که همه چیز شوخی یا دست کم گرفته نمی شود. از مسخره کردن دیگران دست بردارید زیرا می توانید قلب مردم را بشکنید. طعنه آمیز صحبت نکنید و به اوضاع آشفته مردم نخندید. شاید یک بار گرفتار شدی و دیگران به تو خندیدند. اگر این چیزها را رها کنید، مردم همیشه شما را خواهند پذیرفت. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. سفر در زمان حال خوب است، به شرطی که با دقت و عاقلانه عمل کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 187

دلت را بسوزان تا کارت را انجام دهی

نیاز به مبارزه با صدها شر در نیمه شب

اتاب یار پری با حالت چهره عاشقانه

یک کاریزما تلافی جویانه می تواند صد نفر را سرکوب کند.

شهریور ماهی عزیز… عشق مانند طبیب لطیفی است که می تواند همه دردهایش را دوا کند، اما عاشق شدن برای همه نیست و بسیاری از مردم به بی دردی عادت کرده اند. فقط از خدا کمک بخواهید و منتظر لطف او باشید. اراده خود را قوی نگه دارید و هرگز ناامید نشوید. شکایت از بدشانسی و چسبیدن به امیدهای دیگران هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. عقل خود را به کار بگیرید و مراقب باشید فریب منافقان را نخورید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزال شماره حافظ 230

شاید اگر دلم برای باد سیاه تنگ شود

بوی نیکی از زهد نمی آید

همه دنیا مرا از عشق منع می کنند

هر چه خدا بگوید انجام خواهم داد

مهر ماهی عزیز… شما فردی پاک دل هستید و همیشه به خاطر خودنمایی از ریا و عبادت بپرهیزید. این ویژگی زیبای تو، تو را نزد خداوند محبوب می کند. سعی کن به عقاید دیگران اهمیت نده و فقط به خدا فکر کن. زیرا اگر فرمان خدا را اطاعت نکنید و با بندگانش به حیله و نیرنگ رفتار کنید، همه چیز و همه از شما دور می شوند. ثروت دنیوی به سختی به دست می آید و وفادار نیست. پس فریب مال دنیا را نخورید. طمع به مال مردم پایانی ندارد و خداوند حقوق مردم را نادیده نخواهد گرفت. شادی به شما بازگشته است، پس از فرصت های پیش روی خود استفاده کنید. به خدا نزدیک شوید و به درگاه او دعا کنید تا از گرفتاری ها خلاص شوید و دل خسته خود را آرام کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره ۲۶۸

گل های گلستان دنیای ما بس است

زین علف سایه آن سرو صاف است

من و دوستم دور از ریا هستیم

دیگر یکی از گران ترین افراد دنیا نباشید

آبان ماهی عزیز… دلت را در دستان عزیزت گذاشته ای و جز او به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنی. شما پا به نام و سنت دنیا گذاشته اید و فقط با آن از زندگی خود لذت می برید. زمان و زندگی خود را برای رسیدن به رویاهای غیرممکن تلف نکنید، زندگی مانند آب روان جریان دارد. دوستان حسود و ریاکار با دروغ و وعده های توخالی سعی در فریب شما دارند، مواظب خود باشید. به خدا توکل کن و به داشته هایت راضی باش. حقایق زندگی را درک کنید تا آرامش پیدا کنید. به جای شکایت از سرنوشت خدا به خودت و آنچه داری نگاه کن. شما چیزهایی دارید که خیلی ها دوست دارند داشته باشند.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 341

اگر در نظر داشته باشم که شاکیان را مقصر بدانم

نذار مست و شاخ بشم

زهد راننده تازه آموخته راه است

من که در دنیا بدنامم، عقلم چیست؟

آذر ماهی عزیز… عده ای سعی دارند تو را از مسیرت منحرف کنند. آنها هر بار با سرزنش شما و گفتن اینکه کار را ناتمام گذاشته اید، شما را ناامید می کنند. شما خودتان بر سر یک دوراهی و گیج هستید. ذهن شما کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را می داند، همه چیز را درست می کند و شفای قلب دردمند شماست. اگر کسی می خواهد از شر شما خلاص شود، راز شما را از دیگران پنهان کند و قدر لحظات زندگی شما را بداند، همین دو برای موفقیت شما کافی است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 461

کتاب باکی داستان شادی و اشک است

بیا از غم بی تو زنده شدم

شاید با هر دو چشمم عشقم را گفته باشم

خانه های سلمی فاین سلمک؟

دی ماهی عزیز… به شما تهمت و تهمت زده اند که شما را اندوهگین کرده است، اما بدانید که به زودی همه ساده لوحی شما را خواهند فهمید و دست بدخواهان برگردانده خواهد شد. یک اتفاق بسیار عجیب رخ می دهد که همه چیز را تغییر می دهد. اگر باهوش باشید به آنچه می خواهید خواهید رسید. یک نفر به دیدار شما می آید و غم شما را از بین می برد. به دوستان خود سر بزنید و بدین ترتیب قلب و روح خود را تازه کنید. تنبلی را که توشه ی شماست در راه رسیدن به هدف رها کنید و به راه هوش و سرعت برسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 462

یا موبساما یاهاکی دارا من الالی

وای خدای من خط هلال چیکار کرد؟

در همین حال، من فریب یک رابطه شاد را خوردم

نقش این شکل خیالی چیست؟

بهمن ماهی عزیز… تو غرق در خیالات و رویاها هستی، بهتر است بیشتر به واقعیت ها فکر کنی. ناامیدی را کنار بگذار، هیچکس نمی داند که لطف خداوند چقدر بزرگ و بی پایان است، خداوند توبه و تبدیل را می پذیرد و شما را از سردرگمی نجات می دهد. چهار چیز تو را نجات می دهد: خدا، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز زندگی شما تغییر خواهد کرد، به پیروزی و شوک دست خواهید یافت. فردی با موقعیت بالا به شما کمک می کند، دست او را از دست ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 468

که پیام گدا را برای پادشاهان آورد

دو هزار مربا در لیوان می فروشند

من ویران و رسوا هستم و هنوز امیدوار هستم

رسیدن به نام نیک با تلاش عزیزانتان

اسفند ماهی عزیز… شک نکن که خدا صدای دلت را می شنود. هر چند فکر می کنی به تو تهمت می زنند، باز هم امیدوار باش، منافقان معیار عمل نیستند، اگر به دل خود نگاه کنی حقیقت بر تو آشکار می شود. تمام تلاشت را بکن تا با نام نیکی از تو یاد کنند و نامی نیک برای خود بگذارند. علاوه بر اینکه پول نداری، دیگران هم از تو فرار می کنند و دوستانت هم دنبالت نمی آیند، زرنگ باش و با هر حرفی از راه به در برو، توکل بر خدا، بندگی خدای متعال شادترت می کند. . ثروت برکت یافت به انتقام فکر نکن شکایت نکن. انتقام گرفتن از همه ستمگران را به خداوند متعال بسپارید.