فال حافظ 17 فروردین ماه

فال حافظ 17 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… شک و سوء ظن و غرور و تکبر آفتی است که باید از آنها خلاص شد. در کاری که می خواهید انجام دهید از سخنان بزرگان و متخصصان استفاده کنید. شما علاقه ای به امور دنیوی ندارید، اما برای رسیدن به اهدافتان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنید وگرنه دچار مشکل می شوید. دلت را با یاد خدا پر کن تا آرزوی دلت برآورده شود.

لفاظی، نه عزیز، این اشتباه است

سرم به زمین و پشت نمی افتد

خداوند این آزمایشات را نصیب ما کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماه دی است… حرص و طمع را از زندگی خود حذف کنید تا در کارتان پیشرفت کنید. داشتن نگرش خودخواهانه به پایان خوشی منجر نمی شود، از آن دوری کنید. به زودی هدفی را که مدتها دنبالش بودید پیدا خواهید کرد، البته هرگز آبرو و ایمان خود را در این راه هدر ندهید و با دقت عمل کنید.

الان میخوام باهات حرف بزنم

شنیدن خبر دلم آرزوست

طمع محض در میان کسانی که ماجرا را فاش می کنند

من نمی خواهم از رقبای خود پنهان شوم

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… بخت و اقبال با تو خواهد بود و قطعا آرزوی قلبی ات را برآورده می کنی. اما مراقب باشید و با چشمان باز به راه خود ادامه دهید تا این شادی برای همیشه از آن شما باشد. در ماه‌های بهار مژده‌ای را که سزاوار آن هستید دریافت می‌کنید، زیرا در پیشگاه خداوند مقام والایی دارید.

گل بر زمین، عاشقان بر کام

سلطان عالم من بنده چنین روزی است

امشب برای این جمعیت شمع می آوری؟

ماه روح دوست در مجلس ما پر است

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… در راه رسیدن به هدفت با مشکلات و مشکلاتی مواجه شده ای عشق زیباست ولی زیبایی معنوی ارجح تر است. هر چه بیشتر در زندگی تلاش کنید، نتایج بیشتری خواهید گرفت. از عالم غیب انتظار معجزه نداشته باشید. همه چیز برای پیشرفت شما آماده است، فقط باید کمی تلاش کنید. به یاد داشته باشید که کوچکترین تخلف می تواند تمام آیات شما را خراب کند. پاهایت را بیشتر از پاهایت دراز نکن زیرا خداوند مراقب تمام حرکات توست. تلاشت را بیشتر کن چون زندگی مثل برق و باد میگذره.

دلش پر از عشق است

دیدن آینه افتخار اوست

من نمی خواهم فریب بخورم

گردنم زیر بار آن است

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی … شانس در خانه شما را زده است و به زودی دست سرنوشت شما را با موقعیتی مواجه می کند که می توانید در مدت کوتاهی به موفقیت های بزرگی دست یابید. تا جایی که می توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید. زمان مانند پیرزنی است که افراد مختلف در آن می آیند و می روند، پس فریب ظاهر دنیا را نخورید و هرگز مغرور نشوید، زیرا می تواند ذهن و فکر شما را از بین ببرد و شما را به بیراهه بکشاند. مراقب خودت باش و از راه راست غافل نشو. همیشه به فکر خدا باشید، زیرا یاد خدا انرژی و شادی را به زندگی می بخشد.

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

وین به مناظره با ترینیتی می رود

گفته می شود که نوواروس چمن در سلامت کامل به سر می برد

کار این بار به سمت صنعت کارگزاری می رود

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… زندگی هدیه ای است که خداوند برای رسیدن به آرزوها به تو داده است، سعی کن از آن نهایت استفاده را ببری تا روزی که می میری، حسرت فرصت های از دست رفته را نخوری. ثروت آنقدرها با ارزش نیست، پس طمع ثروت دنیوی نداشته باشید و شادی را هدف اصلی زندگی خود قرار دهید. شما همیشه غمگین هستید و همه چیز را با ناامیدی دنبال می کنید، برای موفقیت ابتدا اشک ها و آه های خود را پاک کنید و از چیزی که طولانی نمی شود ناراحت نباشید. وقتی در آستانه عدالت بایستی، قلبت شفا خواهد یافت. بدبینی را دور بریزید و قلبتان را مانند آینه بدرخشید.

بلند شوید و در ظرف طلایی آب بریزید

قبل از اینکه کاسه ای خاک بریزم روی سرت

انتهای خانه ما دره خاموش است

هنوز در گنبد افلاک‌نمای گهلاله

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… عشقی سوزان در دل تو خانه ساخته و در این راه رقیبی داری. شاهد باشید که هدف و مقصود از شما دور است پس برای رسیدن به آن باید جدایی را کوشید و تحمل کنید، ممکن است در این راه تحقیر شوید، اما هرگز ناامید نشوید و با عزم راسخ به راه خود ادامه دهید. برای رسیدن به کسی که دوستش دارید، باید صادق و صبور باشید. از خدا بخواهید که به شما قدرت تحمل عشق و آرامش قلبتان را بدهد.

لباس هایی مانند O Khald و Laalat Selsbil

سلسبلت، جان و دل سبیل

پوشش سبز خط دور لب

آنها شبیه موراناند گرد سلسبیل هستند

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… سال هاست که برای رسیدن به هدفی تلاش می کنی و در راه رسیدن به هدف با سختی ها و چالش های زیادی روبرو می شوی که غلبه بر آنها غیر ممکن نیست. مشکلات در مقابل اراده قوی و اشتیاق شما بسیار کوچک است، اگر از مشکلات نترسید و ناامید نشوید به هدف خود خواهید رسید. گاهی اوقات احساس می کنید سرعت حرکت شما به سمت هدف کند است، اما راهش این است که آهسته و پیوسته حرکت کنید، به جلو ادامه دهید و در نهایت به هدف خود خواهید رسید. به خدا توکل کن تا در این راه آرامش پیدا کنی.

خواب نقش تو را در کارگاه دیدم

من آن را در فرم شما ندیدم و نشنیده ام

هر چند آرزوی تو باد شمال باشد

نتونستم به قد تو برسم

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… خیلی وقت بود که برای انجام یک کار مهم تلاش کردی، برای رسیدن به هدفت تلاش کردی، از هر وسیله ای استفاده کردی و از افراد با تجربه کمک خواستی. اگر می خواهید به آرزوی خود برسید، از بدبختی های خود ناامید نشوید و از هر تلاشی دریغ نکنید. تمام راه ها را امتحان کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. اگرچه ممکن است مسیر رسیدن به هدف دور و دراز باشد، اما در نهایت به آرزوی خود خواهید رسید و نتیجه این کار برای شما شیرین و خوشایند خواهد بود. ملاقات با افراد وظیفه شناس را فراموش نکنید.

تا زمانی که زنده ام، هر روز قدمی برای جستجوی آن برمی دارم

در نیک هر بار دست شفاعت می خوانم

روزم را بدون ماه مهرافوز می گذرانم

در جاده تله گذاشتم، مرغ را به دام انداختم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی، جان… شما فردی هستید که صداقت، عشق و دوستی از ویژگی های شخصیت شماست. از شکست اخیر خود در مورد هدف خود درس بگیرید. از تمسخر حسودان ناراحت و ناامید نشوید. شما هدف جدیدی در ذهن دارید و می خواهید در مسیر جدیدی قدم بردارید. برای رسیدن به هدف، بی پروا و بی برنامه کار نکنید. جنبه های کار را با استدلال و تفکر اندازه گیری کنید تا به موفقیت برسید. ساده لوحی و صفای درونت را از دست بده.

ما بدون حسرت قلبمان را از دست دادیم

ما با عشق و با همین روحیه کنار هم هستیم

ما را خیلی مقصر می دانستند

ما برای تجارت آماده ایم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… فکر و مشورت با دیگران می تواند شما را به آینده ای روشن برساند. دعا برای سلامتی شما همیشه همراه شماست و از بلایا در امان هستید. در هر صورت انفاق کنید و سخاوتمند باشید زیرا این کار راه شما را روشن می کند و پشیمان نمی شوید. در میان اطرافیانتان به خاطر حرف هایی که می زنید احساس خجالت می کنید، مراقب حرف هایی که می زنید باشید چون از آن به ضرر شما استفاده می کنند. از لحظه لحظه زندگی خود که زمان طلایی است استفاده کنید. اگر حرف درست تو بر کسی اثر نمی گذارد، ناراحت و ناراحت نباش، تمام تلاشت را کردی، تقصیر تو نیست، او سنگدل است.

صلاح از ما چه می خواهی که مستی صلاح می گوییم؟

در اطراف قطب نرگس برای سلامتی دعا کردیم

در میخانه من باز کن تا چیزی از خانه نیاید

گرت باورش می‌شود یا نه این حرف بود و ما هم همین را گفتیم

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… یکی از اطرافیان شما کمک می خواهد; به سینه او دست نزنید. دعا کنید و خدا را شکر کنید تا شما را آرام کند. اگر می خواهی در رحمت خدا غرق شوی، در دریای عنایات او شنا کن، عزت و عظمت خود را حفظ کن و تسلیم غم و اندوه نشو، بخشنده باش و دوستانت را ببخش. خداوند تنها هدایت کننده ای است که همیشه راه راست را نشان می دهد.

ساباط سلمی بسدقیها فؤادی

و روح کل روز

لطفا مرا به خاطر بی دلی ببخشید

و واسلنی مثل همیشه