فال حافظ 18 اردیبهشت ماه

فال حافظ 18 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 1 حافظ

الا یا ایها الساکی در خانه ها و رمان ها

این کار در ابتدا عشق را آسان کرد، اما مشکلات کاهش یافت

با رایحه دلنشین صبا زن دهانتان را باز کنید

چه خونی در دل موهای سیاهت جاری شد

فروردین ماهی عزیز… دل پاکی داری و نیتت همیشه خیرخواهانه. آنها منافقانی هستند که با پرتاب سنگ مانع حرکت شما می شوند. از ریاکاری اطرافیان رنج می برید و به این فکر می کنید که چگونه با افراد فریبکار اطراف خود برخورد کنید. شفای این افراد فقط با دست خدا امکان پذیر است پس به جای ناراحتی سعی کنید در انتخاب دوستان و همراهان خود تجدید نظر کنید. صبر کلید حل همه مشکلات است، با کمی فکر می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید. از یأس دور باشید و به لطف خداوند امیدوار باشید. حتی اگر به دلیل دوری دوستتان (یا هدفتان) بی خواب و بی قرار باشید، برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش کنید زیرا روز ارتباط نزدیک است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 92

عزیزم تو حالت خوبه ولی داری میمیری

خوشحال باش که پیش رعنا میمیری

گفتی کی میمیری چه عجله ای داری؟

اگه خوب بپرسی بدون اینکه تو بپرسی میام

اردیبهشت ماه های عزیز … چه از نظر مادی و چه معنوی تغییرات عظیمی در زندگی شما رخ خواهد داد. به زودی از جایی به جای دیگر نقل مکان خواهید کرد. حرکت سخت است، اما نتیجه آن راحتی شماست. افکار و آرزوها را در ذهن خود عملی کنید، از این به بعد همه چیز خوب خواهد بود. ثروت به دست می آوری، اما به دلیل اینکه به عهد خود عمل نکردی، کسی را نیز از دست خواهی داد.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره ۱۱۸

شخصی که لیوان را در دست دارد

سلطانی مربای دائمی دارد

آبی که حیزیر حیات از او یافت

در مدرسه جو با یک فنجان

خرداد ماهی عزیز… ذهن بزرگترین هدیه خداوند به بشریت است و با استفاده از آن می توانیم موفق باشیم. هر کس با دلی پاک و چشم امید به سوی خدا برود ناامید نخواهد شد، پس ایمان خود را به او تقویت کن و از خدا کمک بگیر. منتظر خبری از طرف عزیزتان هستید و به زودی به آنچه می خواهید خواهید رسید. شما رقبا و رقبای زیادی دارید که به دنبال شکست شما هستند، پس سعی کنید کبر و ریا را از خود دور کنید و به دوستان واقعی بپیوندید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره حافظ 217

مسلمانان من زمانی که اغذیه فروشی بودم

چیزی با او اشتباه است

داشتم توی گردباد غم فرو می رفتم

او امید ساحل بود

تیر ماهی عزیز… تو فکر می کنی همه تو را در دریای مشکلات و سختی ها رها کرده اند و هیچکس به فکر نجاتت نیست، به همین دلیل از اطرافیانت کینه توز هستی. همه این مشکلات نشان از اراده خداست و شما مورد آزمایش قرار گرفته اید. نگران نباش، لطف خداوند تو را فرا خواهد گرفت و کمکت نجاتت خواهد داد. البته بدانید که این دردها نیز ناشی از بی توجهی شما بوده است; شما در گذشته از هوش و درایت خود نهایت استفاده را کرده اید، اما مدتی است که دچار مشکل شده اید، هنوز دیر نشده است و می توانید با تصمیم درست جان خود را نجات دهید. اگر عشق به سراغ شما آمد، از آن استقبال کنید و به شما امکان رشد و موفقیت را می دهد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره ۲۳۱ حافظ

گفتم برات متاسفم، گفت باید ناراحت باشی

گفتم بگذار خرس من باشد، گفت اگر آمد

گفتم سنت وفاداری را از مهرورزان بیاموز.

او گفت این شغل در بین افراد خوب کمتر دیده می شود.

مرداد ماهی عزیز… تو در فکر و آرزوی جلب محبت کسی هستی، حرف زدن با عزیزت فکر خوشایندی است که اندوهت را کم می کند. گاهی اوقات می خواهید آن را از ذهن خود پاک کنید، اما ممکن نیست. اگر صبور و صادق باشید قطعا به هدفتان خواهید رسید. به خدا توکل کن تا دردت تمام شود. رازداری در روابط شرط مهمی برای رسیدن به عشق و محبت است. همانطور که روزهای خوشی به پایان می رسد، غم ها و گرفتاری ها نیز دوام نمی آورد، پس از ناله و ناله دست بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۸۱ حافظ

پروردگارا، این سمندر خندان را که به من سپردی

از چشمان حسود علف تو به تو می سپارم

هر چند کوی صد قدم با وفا فاصله دارد

دور از باد، طاعون، آسمان زندگی و تنش

شهریور ماهی عزیز… تو از دوستت بی وفایی دیدی اما باز هم برای سلامتی او دعا می کنی و از چشم حسودان او را به خدا می سپاری. رسیدن به رویاهایتان غیرممکن نیست. به زودی خبرهای بسیار خوشایندی به شما خواهد رسید. شما بی قرار و بی حوصله هستید. صبور باش با صبر به آنچه میخواهی میرسی. هر بار که قصد خود را می بینید، متوجه می شوید. شاید این انتظار خیلی تلخ باشد اما پیوند فردا بی نهایت شیرین است. کسی که بر خدا توکل می کند ترسی در دلش نمی گذارد. خودتان را به دست سرنوشت بسپارید و مطمئن باشید که هر اتفاقی بیفتد، رضایت عدالت در آن است.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 385 حافظ

یا ختنه ارباب آن گوزن قرمز توسط بازرسان

وان سهی سارو خرامان به باغ بازرسان

قلب مجروح ما را به باد باد

این معنای زندگی بازرسان است.

مهر ماهی عزیز… خیلی وقت بود که از معشوق دور نبودی و دلتنگ دیدارش بودی. قلب شما درد می کند و از تنهایی رنج می برد و می خواهید او به هر شکل ممکن به شما بازگردد. نگران نباش در مدت کوتاهی به هدفت میرسی، به خدا توکل کن و دست از دعا با خدا بردار. علاوه بر لطف خداوند، شما نیز در این مسیر تلاش خود را انجام دهید. زندگی به زودی به دلخواه شما خواهد آمد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 393 حافظ

من همانی هستم که در شهرم به عشقش معروف است

اونی که ندیده من دیدمش

بیایید وفادار باشیم، سرزنش کنیم و خوشحال باشیم

توهین در دین ما کفر است.

آبان ماهی عزیز… تو عاشق صادق و پاکی هستی و به عشقت وفادار. حالا شما به دنبال راهی برای خروج هستید، خسته شده اید. اطرافیان شما عیب های شما را پنهان می کنند و هنر شما را نمی بینند. خود را از حسادت و نفرت نسبت به دیگران رها کنید. برای اینکه دچار مشکل نشوید، اهداف مبهم را دنبال نکنید. از منافقان دوری کن و خودخواهی را از خود دور کن. به راحتی عصبانی نشوید و در برابر حوادث مقاومت کنید. خداوند در جایگاه مناسبی قرار دارد و یار و یاور شما خواهد بود. دوری از افراد متکبر و عادت به خودنمایی و ریا و دوستی با افراد پاک و درستکار برای شما سودمند است.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 401 حافظ

زیرا شیطان خاک خود را بر سر من خواهد ریخت

بگذار به تو بگویم، دلت را به سوی من بگردان

مثل گل رنگش را به همه نشان می دهد

اجازه بدهید به شما بگویم از من محافظت کنید

آذر ماهی عزیز… تمام تلاشت را کردی تا به نتیجه ای که می خواستی برسی، حتی راه های مختلف را امتحان کردی اما شکست خوردی. ناامید نشو دوباره امتحان کنید حتی اگر دوباره شکست خوردید، نگران نباشید. دنیا پایانی ندارد، گرد و غبار خود را پاک کن و دوباره برخیز. انسان برای مبارزه با مشکلات آفریده شده است و پیروزی ثمره شیرین هر تلاشی است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

نگاه حافظ شماره 419

ارتباط او با زندگی ابدی

خدایا به من بده

او به شمشیر من زد و من به کسی نگفتم

راز دوست را از دشمن نگاه داشتن

دی ماهی عزیز… تو باید تجربیات زیادی تو زندگی به دست بیاری. کمی صبر خود را افزایش دهید و با دیدن دردسر ناامید نشوید. بدانید که بدون درد و تلاش هیچ چیز به دست نمی آید. با افراد مجرب و آگاه مشورت کنید. اگر صبر کنید، زود عصبانی نشوید و ترسو رفتار نکنید، در مدت کوتاهی به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 449 حافظ

شما اجازه می دهید عاشقان رها شوند

شما عاشقان را از خودتان جدا می کنید

بادیه نشین تشنه نیز این را به وضوح درک خواهد کرد

به امید اینکه در این راه خدا را داشته باشید

بهمن ماهی عزیز… مشکلی برایت پیش آمده و دنبال مقصر می گردی اما همه چیز به خودت برمی گردد و آه و ناله فایده ای ندارد. کاری را که نمی توانید انجام دهید، انجام ندهید. ابتدا توانایی های خود را بسنجید سپس یک قدم بردارید. خودت را به خاطر نادانی عذاب نده. بدون تلاش نمی توان به جایی رسید، باید برای رسیدن به هدف تلاش کرد و تلاش کرد. اشتباهات قبلی خود را با استدلال و تأمل تصحیح کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 470

سینه پر درد است ای دریغا مرهم

دوست خدا از تنهایی زنده شد

آسایش چشمان شما از سپهر تیزرو است

باتلر، یک لیوان به من بده تا بنوشم

اسفند ماه های عزیز… شما غمگین هستید و هیچ دلسوزی برای خود ندارید. اجازه نده ناامیدی وارد وجودت شود. تحمل درد و سختی انسان را به هدفش می رساند. شما نمی توانید به تنهایی با مشکلات کنار بیایید. رویدادها و راز خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از آنها راه حل بخواهید. مشکلات فقط مال شما نیست، این دنیا آشفته است و زندگی برای همه سخت شده است. صبور و انعطاف پذیر باشید و از رویارویی با مشکلات نترسید تا بتوانید بر آنها غلبه کنید. توکل کن به خدایی که میگه آخر شب تاریک سفیده. آسایش را در عشق رها کنید و به خطر بیفتید که عشقی را با درد و سختی بیابید.