فال حافظ 18 اسفند ماه

فال حافظ 18 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 58 حافظ

سر ارادت ما و آستان یار مقدس

هر اتفاقی برای ما بیفتد تعهد اوست

دوستی مثل خودم ندیدم با اینکه از اردیبهشت و مهر گذشته

آینه ها را جلوی رخ دوست گذاشتم

فروردین ماهی عزیز… هر چه در این دنیا برای ما پیش بیاید خواست خداست. از توجه به این امر غافل نشوید و در تغییر اراده خداوند بیهوده تلاش نکنید. حتی اگر وقایع ناراحت کننده به نظر می رسند، آنها را به فال نیک بگیرید و به جنبه های مثبت آن توجه کنید. درد برخورد با ائمه را فراموش نکنید، زیرا هر سودی که در این مرحله از زندگی خود می بینید از راهنمایی آنهاست. برای آرامش قلب و روح خود را به آنها نزدیک کنید. بدین ترتیب به مقصود می رسی و عاقبتت به خیر می شود، از دوری عزیزان غمگین نمی شوی و در عین حال از آتش جان در امان می مانی.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 65 حافظ

چه چیزی زیباتر از لذت، گفتگو، باغ و بهار؟

ساقی کجاست، دلیل انتظار چیست؟

من هر بار که او خوشحال است می شمارم

هیچ کس نمی داند چه باید بکند

ماه عزیز… توقع زیادی از روز نداشته باش و مدام گله و شکایت نکن. تا زمانی که در بوته آزمایش قرار نگیرید، بعضی چیزها برای شما اتفاق می افتد. چرا غصه های دنیا را می خوری؟ همه اینها خواست و تقدیر خداست. از روزهای شاد زندگی خود تا می توانید بهره ببرید و لذت ببرید. این دنیا موقتی است و به سرعت به پایان می رسد.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 90 حافظ

می فرستمت پیش صبا، پیش صبا

ببین کجا میفرستمت

حیف است که در گودال غم و اندوه هستید

من تو را به خانه وفاداری می فرستم

خورهاد ماهی عزیز… اگر کمی حوصله داشته باشی همه چیز درست می شود. فضل پروردگارت احوال تو را فرا می گیرد و از اندوه در امان می مانی. خیلی نزدیک به وصل یار هستی و خیلی زود آرزوت برآورده می شود. دعای زیبای عزیزان راه شماست. صبور باش.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 106 حافظ

نیازی به دکتر نیست

وجود نازک خود را اذیت نکند

سلامتی همه افق ها به سلامتی شما بستگی دارد

اجازه ندهید فرد شما هیچ گونه عارضه ای را تجربه کند

تیر ماهی عزیز… چرا خدا را به خاطر این همه نعمت و سلامتی که به تو داده شکر نمی کنی؟ شما ظاهر سختی دارید، اما در قلب شما چیزی جز مهربانی و شفقت نیست. شما هیچ رقیبی در زندگی ندارید. سخنان محبت آمیز شما و نظارت بر سلامت خود باعث بهبود وضعیت روحی اطرافیان می شود. پس عزیزان خود را پیدا کنید. از طعنه و سخنان تند دیگران نترسید. به زودی نیازهای شما برآورده خواهد شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزالی حافظ شماره ۱۶۱

چه کسی شعر را بیشتر به دلیل غم انگیز بودن الهام می بخشد؟

ما در مورد این معنا نکته ای را بیان کردیم، همین

انگشتر زنهار را از تو خواهم یافت

پادشاه صورتم زیر جواهر باشد

مرداد ماهی عزیز… غم تو را آزار داده است، دشمنان و حسودان تو را مسخره می کنند و تو را به سختی گذرانده است. تقدیر خدا این است که اوضاع اینگونه باشد. همیشه حکمت ها، رازها و اتفاقاتی در زندگی وجود دارد که ما از آنها بی خبریم، پس در منفی ها و کینه های زمانه گیر نکنیم و آنها را بپذیریم. با صبر می توانید حتی دشمنان خود را به دوستان خود تبدیل کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۱۱ حافظ

داشت دوش می گرفت و صورتش قرمز شده بود

چقدر دل غمگین می سوزد

سنت عاشق شدن و مسیر هرج و مرج شهری

لباسی بود که متناسب با اندام او بود

شهریور ماهی عزیز… گویا شکست خوردی و ناامید شدی، خونریزی داری و اوضاع اصلا آنطور که می خواستی نیست. بدانید که این وضعیت همیشگی نیست و روزی روی خوب خود را به شما نشان خواهد داد. صادق و صادق باشید و دوستان خود را به راحتی از دست بدهید. اگر فردی که دوستش دارید با شما سرد رفتار می کند، ناامید نشوید زیرا در اعماق وجود او به شما فکر می کند و به شما اهمیت می دهد. هرگز عشق و محبت را با پول یا دارایی های دنیوی مبادله نکنید. زیرا ارزش عشق بسیار بالاتر است و اگر آن را بفروشی ضرر می کنی. برای تشخیص درست از نادرست با بزرگان و خردمندی مشورت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 217

مسلمانان من زمانی که اغذیه فروشی بودم

چیزی با او اشتباه است

داشتم توی گردباد غم فرو می رفتم

او امید ساحل بود

مهر ماهی عزیز… فکر می کنی همه تو را در دریای مشکلات و سختی ها رها کرده اند و هیچکس به فکر نجاتت نیست، به همین دلیل از اطرافیانت کینه توز هستی. همه این مشکلات نشان از اراده خداست و شما مورد آزمایش قرار گرفته اید. نگران نباش، لطف خداوند تو را فرا خواهد گرفت و کمکت نجاتت خواهد داد. البته بدانید که این دردها نیز ناشی از بی توجهی شما بوده است; شما در گذشته از هوش و درایت خود نهایت استفاده را کرده اید، اما مدتی است که دچار مشکل شده اید، هنوز دیر نشده است و می توانید با تصمیم درست جان خود را نجات دهید. اگر عشق به سراغ شما آمد، از آن استقبال کنید و به شما امکان رشد و موفقیت را می دهد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 352 حافظ

زمانی بود که در یک بار خدمت می کردم

من در لباس فقر برای دولت کار می کنم

تا ایندر سد وصل بازوی تروی خوش خرم

پنهان می شوم و منتظر زمان می مانم

آبان ماهی عزیز… تو سالهاست که به کاری که دوست داری انجام می دهی و با این کار راه را برای کارهای بزرگتر هموار می کنی. باید کمی صبر کنید و تجربه خود را افزایش دهید تا بتوانید کارهای بزرگتری انجام دهید. به رفتار و کردار اطرافیانتان توجه کنید تا شما را از مسیرتان منحرف نکنند. در هر کاری که شروع می کنید، عاقلانه و متفکرانه عمل کنید تا به نتیجه ای که می خواهید برسید. دوستان خود را بشناسید تا بتوانید به موقع از آنها کمک بخواهید. اگر کسی به دوستی شما اهمیتی نمی دهد، لازم نیست در حلقه دوستان او بمانید. به خدا اعتماد کن و از او کمک بخواه.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 392

آیا می دانید دولت چیست؟

گدای خسروی را روی کوی خود گاز می گیرد

حرص و آز کشتن آسان بود اما

از دست دادن قدرت دوستان سخت است

آذر ماهی عزیز… بزرگترین خوشبختی و خوشبختی در زندگی داشتن دوستانی دلپذیر و مهربان است و شما خوش شانس هستید که این نعمت را دارید. فرصت های ارزشمندی را که دارید از دست ندهید. برای زندگی سالم و زیبایی که پیش رو دارید مانند آینه یکنواخت و تک رنگ باشید. کینه های قدیمی را از خود دور کنید و راه را برای صلح و دوستی هموار کنید. زندگی بدون یک دوست خوب بسیار سخت و دشوار است، نگران رفتار خود با دوستانتان در آینده نباشید. اگر فرصت سفر دارید این فرصت را از دست ندهید زیرا همراهان خوبی خواهید داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 397 حافظ

درها و سوله های ما را روشن کنید

هوای روحانیت را خوشبو کن

اگر وکیل توصیه کند که عشق جایز نیست

یک لیوان به او بدهید تا بینی اش را خیس کند

دی ماهی عزیز… زندگی هرکسی بالا و پایین است. تاب آوری و صبر را از دیگران بیاموزید، راز موفقیت شما در زندگی تحمل مشکلات است. تلاش های شما بی پاداش نخواهد بود. شما پاداش خود را خواهید گرفت، عجله کنید، اکنون زمان مقاومت است. شرم را کنار بگذارید و طبق قراری که گذاشته اید عمل کنید. حاجاتت را از خدا بخواه، اوست که دعای تو را مستجاب می کند و هرگز تو را رها نمی کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

نگاه حافظ شماره 410

ای فرمانروای پادشاهی عادل بر فراز تو

جواهر تاج و جواهر برترین جواهر تو

خورشید هر بار که طلوع می کند پیروزی می بخشد

از کلاه خسرو از روی صورتش

بهمن ماهی عزیز… تو لایق هر چیزی هستی و در آینده به دست خواهی آورد. خورشید هرگز برای شما غروب نمی کند. شما همیشه برنده هستید. قدر فرصت پیشرفت را بدانید و از آن برای نزدیک شدن به هدف خود استفاده کنید. ابری از شادی بر سرت شناور است. شما بسیار دانا و باهوش هستید پس از این هوش استفاده کنید و نتایج موثر آن را با ناآگاهی از بین نبرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چیزی بخواهید و بلافاصله پذیرفته می شود. کارهایی که مناسب شرافت و شخصیت و سن شما نیست انجام ندهید و برای گناهان گذشته خود از خداوند طلب آمرزش کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 479

صبح است و از ابر بهمن تگرگ می چکد

گلبرگ های صبحگاهی درست کنید و یک لیوان مایع منی بدهید

به دریای آب و نطفه افتادم، مرا بیاور

می خواهم از شر من و تو خلاص شوم

اسفند ماهی عزیز… مغرور و مغرور شده ای، سعی کن این خصلت اخلاقی را از خود دور کنی و از کارهای حرام دوری کنی و سعی کن به خدا نزدیک شوی. غرور و خودخواهی را کنار بگذارید و با دوستان خود مهربان باشید. زمان به سرعت می گذرد. بهتر است به جای فکر کردن به دردها و غم های زندگی و هوی و هوس های گذرا دنیا، شاد باشید و در کنار دوستان و خانواده راحت زندگی کنید. هر چیزی را که در نظر دارید در اسرع وقت شروع کنید زیرا کاری ارزش انجام دادن دارد و هدفی قابل دستیابی است.