فال حافظ 19 اردیبهشت ماه

فال حافظ 19 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 32 حافظ

خداوند ابروهای شکسته ات را بپوشاند

کار وسیع من به جذابیت تو بسته است

من و چمن ها را زمین گذاشت

زمان تا شهر نرگس گذشت

فروردین عزیز… ستاره بخت تو می درخشد. در هر صورت قطعا به هدف خود خواهید رسید و همه اینها به برکت دعای شما و هر آنچه خالصانه از خداوند می خواهید است. در رسیدن به هدف خود هوشمند باشید و بدانید که دیگران در موفقیت شما نقش اساسی دارند. به قولت وفادار باش زمان در اختیار شماست، پس شکرگزاری از خدا را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 35 حافظ

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟

تعجب می کنم که چه چیزی باعث شد دلت را از دست بدهی

خداوند او را از هیچ آفریده است

دقیقه ای است که هیچ موجود زنده ای باز نیست

ارديبهشت ماه عزيزم… خدا رو شكر لطفش شامل حالت ميشه و به هر چيزي كه مي خواي مي رسي. سربلندی و موفقیت در زندگی تجاری و کاری از آن شما خواهد بود. زمان بسیار ارزشمند است، از هر دقیقه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید. کارهای غیر ضروری انجام نده به زودی شک های شما از بین می رود و راه درست برای شما آشکار می شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 60 حافظ

آن پیک معروف دیار دوست

طلسم زندگی را نوادگان مشکبر دوست آورده اند

امضای جلال و جمال یار را دوست دارد

من عاشق داستان عز و وقار دوست هستم

جون عزیز، شانس شما روشن است. خبرهای بسیار خوبی دریافت خواهید کرد که نویدبخش پیروزی و شادی است. از رقیبان و رقیبان خود نترسید که خداوند دام های آنها را آشکار می کند. دوستان وفادار می توانند پشتیبان قوی برای شما باشند. به جای تکبر و غرور، محترم و متواضع باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 61 حافظ

صبا اگر بگذری به کشور دوست می افتی

عطر موهای دوستت را بیاور

من برای زندگی او سپاسگزار خواهم بود

برای من بله، پیام یکی از دوستان

ماهی های عزیز… منتظر خبرهایی هستید که برایتان حیاتی است. برای رسیدن این خبر باید مدت زیادی صبر کنید. ناامیدی و ناامیدی را از وجودت دور کن. تو خیلی اضطراب داری، به خدا توکل کن تا آرامش پیدا کنی. ناامید نشو و به هیچ کس و هیچ چیز شک نکن. پشیمانی از دریافت این خبر نباید از توانایی شما در انجام کارهای دیگر کم کند. سرانجام روزی منادی مژده با نسیمی دلپذیر از دیار معشوق می آید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 93

چه نعمتی بود که ناگهان با قلمت نوشتی

حقوق خدمات ما به شما ارائه می شود

به نوک کرم رسیدی درود.

کارخانه در دوره موبد

مرداد ماه های عزیز… به زودی پول زیادی به دست خواهید آورد. وقتی در دعا و درد دل هستید از خدا بخواهید که هرگز ذلیل نشوید. شما در هر شرایطی فردی قابل احترام و محبوب خواهید بود. سرنوشت شما طوری است که تا زمانی که با مشکلات زیادی روبرو نشوید نمی توانید به یک دوست برسید. پس هرگز امید خود را از دست نده و اعتماد خود را به خدا از دست نده.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزالی شماره 100 حافظ

دی پیر آن را می فروشد، شایان ذکر است

گفت شراب بنوش و اندوهت را فراموش کن

گفتم اسم و شرم تو را به باد می دهم

گفت قبول کن هر چی گفت بیا.

شهریور ماهی عزیز… همه چیز را با توکل به الله شروع کنید. در کاری که قصد انجام آن را دارید، چیز خوبی وجود دارد که به خیر شما منجر می شود. به فکر پول، ثروت نباشید و نگران مال دنیا نباشید، زیرا همه آنها را به یکباره خواهید داشت. از انتقاد دیگران ناراحت نشوید و از آن برای بهبود کار خود استفاده کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 127

روشنی مثل ماه روشن نیست

گلها جلوی شما شکوفا نمی شوند

گوشه ابروی تو خانه من است

شاهی بهتر از این گوشه نیست

مهر ماهی عزیز… زندگی بدون عشق ارزشی ندارد و حتی اگر همدمی که برای آینده ات انتخاب کرده ای درست باشد، تو راه درستی را طی می کنی، زندگی مطابق میل توست و آینده خوشی در انتظارت است. . همیشه غرور و تکبر را از خود دور کنید. با دوستان خود مهربان باشید تا بتوانید در صورت نیاز از آنها کمک بخواهید. نیازمندان و کسانی را که به هر طریق ممکن به کمک شما امیدوارند را فراموش نکنید. بهتر است کسانی را که موانعی بر سر راه شما قرار می دهند نادیده بگیرید و سعی کنید با تعاملات ناخوشایند نظر خود را تغییر دهید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 353 حافظ

عشق شهید و ساغر را رها نمی کنم

صد بار توبه کردم دیگه تکرار نمیکنم

باغ بهشت ​​و سایه طوبی، قصر و حر

من آن را به سرزمین کوی دوست ربط نمی دهم

آبان ماهی عزیز… تو بر سر قولت هستی و با عشق و دلسوزی می توان به او اعتماد کرد. بسیاری از مردم سعی می کنند شما را از عشقی که دارید به زبان بیاورند، اما برای شما مهم نیست که آنها چه می گویند. شما حیله گر نیستید و این باعث محبوبیت شما در بین اطرافیانتان می شود. برای انجام کار باید در مکان مناسبی باشید. مراقب افراد حسود و کنایه باشید. با توکل به خدا و به یاری شخصیت خوب خود موفق و پیروز می شوید پس از خدا کمک بخواهید. لطف خدا به زودی شامل حال شما خواهد شد، مشروط بر اینکه یادتان باشد ارادت خود را به افرادی که صاحب جواهر هستند نشان دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 354 حافظ

هزاران سوراخ در دین من ایجاد کردی و مژه هایم را سیاه کردی

بگذار هزاران درد را از چشمان بیمارت پاک کنم

ای دوست عزیز دوستت را فراموش کردی

آیا هرگز فراموشت نمی کنم؟

آذر ماهی عزیز… عشق و محبت و وفاداری را سرلوحه همه اعمالت قرار می دهی اما احساس می کنی دوستت تو را فراموش کرده است. نگران نباش چون خدا عاشقان صادق می خواهد. تحمل فراز و نشیب های دنیا و سختی های زندگی در برابر عزت والای عشق آسان است. مشورت با بزرگان و کارشناسان راه حلی برای جلوگیری از آسیب دیدن است. گفتگوی آنها را فراموش نکنید و از تجربیات آنها برای رسیدن به خوشبختی استفاده کنید. به جمع آوری ثروت فکر نکنید. عشق و محبت بالاترین سرمایه زندگی است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 388 حافظ

بهار و گل خوش است و توبه را تباه می کند

دلت را از شادی و شادی بشکن

باد صبا غنچه به فندوم رسید

بیرون رفت و پیراهنش را پاره کرد

دی ماهی عزیز… تو قبلا طعم شکست را چشیده ای، شکست آغاز پیروزی است و به زودی فرصت خواهی داشت که به سوی موفقیت گام برداری. مثل همیشه با اراده ای قوی به سفر خود ادامه دهید. زندگی ادامه دارد و دوستان شما هم همینطور. از غمگین بودن دست بردارید و شروع به شادی کنید، اکنون زمان آن است که قدم بردارید، نه راهب شدن. راه درست را انتخاب کنید. آزاد باش و نظرت را بگو همانی باش که میخواهی طلعت بسیار مبارک است. مژده می دهند که همه غم ها و غم ها را فراموش می کنی.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 417 حافظ

ایشم همیشه شاد

الحمدلله کارم خوبه

ای بخت سرکش، آن را بردار

گه جام زر کش گه لال مورد نظر

بهمن ماهی عزیز… روزگار مطابق میل شما خواهد بود و به آرزوهایتان خواهید رسید. معشوق شما آرزوی بسیاری از مردم و حسادت زنان زیباست. شما در زندگی بسیار موفق خواهید بود. مراقب افراد حسود و منافق باشید. به دیگران مغرور نشوید تا فراوانی و شادی شما ثابت و همیشگی باشد. از گناهان گذشته خود به خصوص ریا و ریا توبه کنید و هرگز خدا را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 461

کتاب باکی داستان شادی و اشک است

بیا از غم بی تو زنده شدم

شاید با هر دو چشمم عشقم را گفته باشم

خانه های سلمی فاین سلمک؟

مارس عزیز… تهمت خوردی، تهمت خوردی، ناراحتت کرد، اما بدان که به زودی ساده لوحی تو را همه خواهند فهمید و دست بدخواهان برمی گردد. یک اتفاق بسیار عجیب رخ می دهد که همه چیز را تغییر می دهد. اگر باهوش باشید به آنچه می خواهید خواهید رسید. یک نفر به دیدار شما می آید و غم شما را از بین می برد. به دوستان خود سر بزنید و بدین ترتیب قلب و روح خود را تازه کنید. تنبلی را که توشه ی توست در راه رسیدن به هدف رها کن و به راه هوش و سرعت برسید.