فال حافظ 19 بهمن ماه

فال حافظ 19 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

ای فروغ ماه حسن به خاطر تو آب چاه زنخا زیباست

عزم ملاقات با شما برآورده شد، چه فرمانی برای بازگشت یا رفتن دارید؟

کامنت: از شر شیطان به خدا پناه ببر که جز خدا با تو نیست. بی عدالتی و بی انصافی همین الان بر سر شما سایه می اندازد و با عقب نشینی و آه این اتفاق نمی افتد. هیچکس در مسیری که دنبال می کنید از شما حمایت نمی کند. شما نمی توانید کاری انجام دهید که بخواهید بکشید. به خود یا دیگران آسیب ندهید. آخر شب سیاه و سفید است. به خواست خدا

فال برای متولدین اردیبهشت

نتیجه کار دنیا و فضا زیاد نیست

هدف از گفتن از دل و جان شرف همین است

نظر: اتفاقی افتاد که تو را به خود آورد و از خواب غفلت بیدار شدی. جبران گذشته شما در گذشته تجربیات زیادی کسب کرده اید که همه آنها در آینده برای شما مفید خواهند بود. عدم قطعیت های قدیمی را فراموش کنید. شاد زندگی کنید و این اتفاق را به فال نیک بگیرید.

فال برای متولدین خرداد

در جهان پناهی جز آستانه تو نیست

آدو چو چاقو می کشد، من سپر می اندازم***، زیرا شمشیر ما چیزی جز ناله و آه نیست.

نظر: بدون آن نمی توانید زندگی کنید. نمی توانی غم دوری و رفتن را تحمل کنی، اما فعلا چاره ای جز گریه و زاری نداری، شاید در آینده بتوان با دوستی پیوند خورد، به امید دستیابی با مرگ روبرو شد. هدف.

فال برای متولدین تیرماه

نسیم ملایم سحر کجاست عشقم؟

شب تاریک است و راه در مقابل آتش امن است تاریخ ملاقات کجاست؟

نظر: به شما نعمت بسیار خوبی داده شده است، یک خیر خاص و مشترک. او همیشه با شماست و حتی یک لحظه شما را ترک نمی کند. او قلب شکسته شما را ترمیم می کند. محبت خود را از او دریغ نکنید. در ماه های بهار به شما مژده می دهند که شما مستحق این خبر هستید زیرا جایگاه شما در نزد خداوند بسیار بالاست.

فال برای متولدین مرداد

اونایی که ما رو میبینن فقط به لباس نگاه میکنن *** دل آشفته ما جز تو هیچکس رو به یاد نمیاره

اشک من طواف احرام مقدس را می پوشاند

نظر: در آینده تصادفات زیادی برای شما پیش خواهد آمد، پس هوشیار و هوشیار باشید. حال خود را برای رسیدن به خوشبختی آینده خراب نکنید. غمگین نباش چون بعضی ها همه چیز را دارند و تو نداری چون چیزی داری که دیگران ندارند. دنیا سرابی نیست، سبزه، گل، حتی دشت چند روزی باقی می ماند. به این دنیای فانی اعتماد نکنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

روزگاری سودای باتان دین من بود *** غم این امر شادی دل غمگین من است.

وقتی چهره تو را دید جان بن بید ***ون را دید که بین من چشم دنیا کجاست

نظر: درد دلت و فریاد و آه جگر سوزش دوا نیست. هر چند تقوا پیشه کردی و دل و دینت را به هم نزدیک کردی. هر چیزی که می کشی از آن کسانی است که می شناسی، حاضری جانت را فدا کنی حتی برای رسیدن به دوستت. گریه و گریه مشکل شما را حل نمی کند.

فال متولدین مهر

دلدار دیر است که پیام ندهد، سلام و حرفی نزند

صدها نامه فرستادم ولی شاه سواران نه نیزه ای انداخت و نه درود فرستاد.

نظر: مراقب باشید، رقبای شما می خواهند شما را تحقیر کنند و وارد دروازه الفت شده اند و برای شما نقشه های عشقی می کشند. گول آنها را نخورید. گره ها را خودتان باز کنید. از هیچ چیز خجالت نکش، تو به یک سفر کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در دلت ایجاد می شود و به رضایت دلت می رسی و بعد بندگی خدا را فراموش نکن.

فال برای متولدین آبان

باد به موهایت می زند

پس از چند شب صبر، ممکن است متوجه شوید که شمعی بر محراب ابروهایتان می سوزد.

نظر: چرا فکر می کنید هیچ کس از غم شما خبر ندارد؟ فکر نکنید که هیچکس ناله و آه شما را نمی فهمد. یاد خدایی را فراموش نکن که از هر حال تو آگاه است. این سنگ معدنی را که به دنبال آن هستید حتی در عمیق ترین دریاها به شما می دهد. خدا حفظت کنه

فال متولدین آذر

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟ *** چه شد که دلم از مسیرش منحرف شد؟

حتی یک دقیقه نیست که توسط هیچ موجود زنده ای غیر از مخلوق خداوند خلق نشده باشد.

نظر: ایمان خود را تقویت کنید تا خود را از درد سرزنش نجات دهید. مشکلت حل میشه اگر زمانی که غمگین هستید می خندید، کار بزرگی انجام داده اید. کسانی که از شما حمایت می کنند، کسانی که شما را از هرج و مرج نجات می دهند. خودتان و افکارتان را تغییر دهید. چیزهای بد را بسوزانید و بخشش را در خود پرورش دهید.

فال برای متولدین آذر ماه

خدایا تو را از صبا به صبا می فرستم، ببین تو را از کجا می فرستم

افسوس که طیری تو را به لانه ایمان در مزار غم می فرستم

نظر: متاسفانه روزهای گذشته روزهای خوبی نیست. به آینده فکر کن شما در حال انجام یک معامله بسیار سودآور هستید. اما حرص نخور. صادق باشید و حقیقت را بگویید. کار امروز را به فردا نگذارید. اجازه نده دوستت اذیتت کنه دروغ و بدی را فراموش کن تا خورشید عشق بر لبانت بخندد.

فال متولدین بهمن

زهد زاهد از حال ما بی خبر است، هر چه درباره ما بگوید، جای اکراهی نیست.

هر چه بر سالک در راه تو بیفتد به سود اوست *** دل هیچکس در راه راست گمراه نمی شود.

نظر: اتفاقی افتاد که تو را به خود آورد و از خواب غفلت بیدار شدی. جبران گذشته شما در گذشته تجربیات زیادی کسب کرده اید که همه آنها در آینده برای شما مفید خواهند بود. عدم قطعیت های قدیمی را فراموش کنید. شاد زندگی کنید و این اتفاق را به فال نیک بگیرید.

فال برای متولدین اسفند

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟ *** چه شد که دلم از مسیرش منحرف شد؟

حتی یک دقیقه نیست که توسط هیچ موجود زنده ای غیر از مخلوق خداوند خلق نشده باشد.

نظر: کارت روز به روز غنی تر می شود. خوشبختی بر سرت سایه انداخت. به چیزی نزدیک در جیتجوی ضربه بزنید. بیشتر دقت کنید متوجه خواهید شد. هر که بخواهد به تو آزاری برساند، خود زجر کشیده است. در هر لحظه وضعیت و زندگی شما بهتر از لحظه قبل خواهد بود. در ضمن یاد خدا را فراموش نکنید.