فال حافظ 19 فروردین ماه

فال حافظ 19 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

حوت عزیز، افکارت همیشه غم شیرینی را برایت به ارمغان آورده است که با آن زندگی می کنی، اما در این راه رقیبی داری. او همچنین به شما وفادار نیست. دنیا بسیار وسیع و شبیه به آرزوی شماست. دیگر به آن فکر نکنید، راه دیگری را برای رسیدن به هدفتان انتخاب کنید. همیشه سعی کنید خشم خود را کنترل کنید. مردم سعی می کنند به شما کمک کنند، آنها را از خود دور نکنید. هرگز آخرت خود را به خاطر مال دنیا نفروش. ناامیدی عامل همه مشکلات شماست، از شر آن خلاص شوید و با تلاش به سمت هدف خود حرکت کنید. به قول قدیمی ها خدا خیرت بده.

آب خوب از چاه زنخدان شما

عزم من برای دیدار با تو محقق شد

چه دستوری برای بازگشت یا رفتن دارید؟

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… اگر برای جلب رضایت خدا کاری کرده ای چرا گله می کنی؟ خداوند به شما پاداش خواهد داد. هدف نزدیک است و برای رسیدن به آن باید صادق و راستگو باشید و به لطف خدا ایمان داشته باشید. علم با دانش خود راه تاریک را روشن می کند، اما راه بسیار طولانی و مقصد بسیار دور است. از سرگردانی، ترس و ناامیدی بپرهیزید، در غیر این صورت گرفتار خواهید شد.

زان دوست عزیز ممنون از شکایتت.

اگر به عشق علاقه دارید این داستان را بشنوید

رایگان بود و از هر خدماتی که دریافت کردم سپاسگزار بودم

پروردگارا، بی تفاوت به کسی خدمت نکن

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خورهاد ماهی جان … فال شما بسیار زیبا و واضح است و این به نیت پاک شماست. مژده پایان رنج به شما خواهد رسید. یک تغییر در راه است و شانس با شما خواهد بود. شما برای رسیدن به هدفتان مشکلات و مشکلات زیادی را متحمل شده اید اما در نهایت به آنچه دلتان می خواهد می رسید و آرزویتان برآورده می شود. هرگز خدا را فراموش نکن تا لطف و رحمت او همیشه شامل حال تو باشد.

نسیم صبا بر من آگهی بارید

روز مصیبت و اندوه را کوتاه کرد

جام چک را به خواننده های صبح بدهید

به من قول بده که باد صبح بیاورد

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… فرصتی را از دست دادی و حالا حوصله ات سر رفته. تجربه آن بدون دل خوردن ممکن نیست. باید سعی کنید فرصت و زمانی را که مانند طلا به سراغتان می آید به راحتی از دست ندهید. از لحظات زندگی خود سوء استفاده نکنید و بی دلیل در دیگران ایراد نگیرید. برای حرکت رو به جلو باید شک و تردیدها را در خود از بین ببرید. با کمی اراده و مشورت با دیگران می توانید بهترین تصمیمات را در زندگی بگیرید، پس از شنیدن سخنان حکیمانه افراد متفکر بی خیال رفتار نکنید. افرادی که حقیقت را برای جلب رضایت دیگران پنهان می کنند، به خودشان آسیب می زنند. امیدت فقط به خدا باشه فقط همین.

مدتی است که ننوشته ای و چند روزی است

چندتا پیام خصوصی براتون فرستادم؟

ما نمی توانیم به آن هدف بزرگ برسیم

چند قدم برداشتی؟

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد عزیزم، این سالها قصد داشتی راهت را عوض کنی و راهی دیگر بروی، اما این جز پشیمانی و پشیمانی چیزی برایت به ارمغان نمی آورد. اجازه نده شک و تردید وارد قلبت شود. رویاهای دور و دست نیافتنی جز درد و ناراحتی عواقبی ندارند. اعتدال را تمرین کنید. اگر تلاش خود را چند برابر کنید به هدف معقول خود خواهید رسید. خودپسندی را کنار بگذارید و به ملاقات دوستان همفکر بروید. اطرافیان خود را بشناسید و برای اینکه از مسیر منحرف نشوید با افراد بد ننشینید. مردم سعی می کنند به اعتبار شما آسیب برسانند و اسرار شما را فاش کنند که باید مراقب آنها باشید.

در گذشته همه به برکت دولت آزاد بودند

جام مراد برای همیشه دوستش بود

هر وقت خواستم توبه کردم

گفتم بار حسرت است

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی، جان… راز اتفاقاتی که برایتان افتاده را به صورت بسته و مختصر شنیدید، اما برای اطمینان از ته دل نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و بهتر است در مورد این موضوع با افراد عاقل صحبت کنید. شانس فقط یکبار به انسان برمی گردد، پس چرا با دستان خود آن را از خود دور کنید؟ از فرصت استفاده کنید و از آن برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. شما فکر می کنید که همه چیز با زور اسلحه و پول بدست می آید، اما اینطور نیست. رسیدن به درجات عالی جز با لطف خداوند امکان پذیر است. جان و جانت را به خدا بسپار تا به خاطر خوبی هایت به تو مال و سلامتی عطا کند. با دوستان خود مهربان باشید، اما اسرار زندگی خود را با کسی در میان نگذارید. همه از اسرار آگاه نیستند و می توانند وضعیت شما را درک کنند.

متاسفانه طوطی که راز می گوید

قند موجود در منقار خود را از دست ندهید

سرت سبز و دلت شاد تا ابد

در خط یار نقش خوبی داشتید

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… احساس می کنی دنیا پر از نامرد است، مثل دیگران نباش و بدی ها را خوب جواب بده تا طرف مقابلت شرمنده رفتارشان شود. غم و اندوه را از دل خود دور کنید و به خدا توکل کنید. گاهی دلت می سوزد چون افراد نیازمند و شریف روزهای سختی را می گذرانند و هیچکس نمی تواند به آنها کمک کند، حتی اگر در مسیر بهبود شرایط احساس تنهایی می کنی، به خودت یا علی بگو و مطمئن باش که موفق می شوی. به زودی به زیارت می روید.

حالا دل خونی می گوید باز

خون خام که آن را جوید باز کرد

وای بر کسانی که چشم را می پرستند

نرگس مست است، اگر گرسنه شوی

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… تو به دنبال صلاح و صلاح کار خودت، از دوستان و اطرافیان حیله گر و حیله گر دوری کن. وجود این افراد در اطراف شما برای شما دردسر و مشکلات به همراه خواهد داشت. هر بار که این کار را انجام دهید مزایای آن را خواهید دید. هر چند غم کار خوب و بدت بر دلت سایه افکنده باشد، ریاکاری تو را از دیگران برتری می دهد. به خدا توکل کن تا دلت آرامش پیدا کنه. صبور باش. دوره رنج به زودی به پایان می رسد.

من در حال حاضر مزایای زمان را می بینم

لباس هایم را به بار می برم و خوش بگذرانم

جام را برمی دارم و از منافقان دور می شوم

یعنی انتخاب دل پاک در بین مردم دنیا.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… همه مخلوقات مخلوق عشق، امانت و هدیه خداوند به مخلوقات هستند. اما برای رسیدن به هدفتان باید سخت کار کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا به آنچه می خواهید برسید. خواب و خوردن انسان را از جایگاه خود دور می کند; از بی توجهی و تنبلی دست بردارید. با روی دست نشستن و نگرانی به جایی نخواهید رسید. به خدا ایمان و توکل داشته باشید و از سختی های راه نترسید. آرزو می کنم زیر سایه شجاعت و اراده به هدفت برسی.

تو انگل هستی، عشق مرد و پری

برای رسیدن به خوشبختی متعهد شوید

تلاش کن، اخته کن و در عشق بدشانس نباش

هیچ کس به دلیل نداشتن هنر برده نمی خرد

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… می خواهی راز دلت را با یک دوست در میان بگذاری و دنبال فرصت و مکان مناسب می گردی; از رسیدن به هدف دلخواه خود ناامید نشوید و امید را در خود پرورش دهید تا با امید زندگی کنید. در مراحل زندگی به خدا اعتماد کنید، این ایمان و توکل است که می تواند شما را نجات دهد. دلیل سرگردانی در زندگی، اطاعت از نادان است. پس باهوش باش یک توافق بسیار مفید خواهید داشت که شما را از دردسر نجات می دهد. بدانید که در دنیای دوستیابی، همدلی بهتر از هم زبانی است.

نسیم صبح شادی نشان می دهد که می دانی

در زمان خود به کوی فلان بروید

شما یک پیام رسان مخفی هستید و در جاده دیده می شوید

همانطور که می دانید به سمت مردم بروید نه به سمت فرمان

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… این اواخر همه چیز مطابق میل شما بوده و شرایط برای شادی و خوشی مهیا است، پس تا می توانید لحظه های زندگی خود را گرامی بدارید. درهای رحمت خدا به روی شما گشوده شده است. اما مواظب باش، دلت را به دنیا نده، غرور و تکبر تو را فراموش نکن، زیرا خوشبختی دائمی نیست. دو توصیه حافظ برای شاد بودن؛ یکی اینکه روزهایت را به خوشی سپری کنی و زندگی را سخت نکنی، دیگری عیب جویی در دیگران. لحظه ها و دقایق زندگی می گذرد پس از این روزها برای فردایی بهتر استفاده کنید. منافق بودن هرگز خوشبختی کسی را نجات نداده است، دروغ را کنار گذاشته و با صداقت برای برآوردن آرزوی قلبی خود تلاش کنید.

ساقیه سایه ابر و بهار و لب جوی است

من به شما نمی گویم چه کار کنید، شما به دل خود بگویید

بوی تک رنگ از این نقش نمی آید

عاشق صوفی خالص باشید

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… دوست بسیار سخاوتمند و خوش اخلاقی داری که مدتهاست او را ندیده ای، حالا تنها و منتظری؛ بهتر است به او پیام دهید. تا جایی که می توانید به فقرا کمک کنید. سعی کنید غرور و غرور بی مورد را از خود دور کنید. این بی فکری و غرور است که باعث شکست شما می شود. از فکر بیهوده دست بردارید. به داشته هایت راضی باش و به داشته هایت راضی باش. لازم نیست جاه طلب باشید. اگر واقع بین و دقیق باشید، به رویاهای خود خواهید رسید. حتی اگر در کبدتان خون جاری شد، کمی صبر کنید، به زودی خبرهای خوب و خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که به شما مژده خواهد داد.

ای پادشاه، غم تنهایی را به خوبی تسکین داد

بدون تو قلب زنده است، وقت آن است که تو برگردی

گل این باغ تا ابد تازه نمی ماند

نقطه ضعف را در لحظه استعداد پیدا کنید