فال حافظ 20 اردیبهشت ماه

فال حافظ 20 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 14 حافظ

گفتم ای سلطان زیبا به این غریب رحم کن.

او گفت غریبه بیچاره در حالی که به دنبال قلبش می گشت باید گم شود.

به او گفتم زمان گذشته و او گفت ببخشید.

چه بار خانه داری، درد چند غریبه

فروردین ماهی عزیز… شما اخیرا به مهمانی رفته اید و مشغول کاری شده اید که با آن آشنایی ندارید. شما از این غرابت رنج می برید، اطرافیانتان با شما سرد و بی محبت رفتار می کنند، اما بدانید که هیچ قصدی برای این کار ندارند. آنها ذاتا خونسرد هستند، پس نگران این موضوع نباشید. کم کم به محیط عادت می کنید. خدا را همیشه در زندگی خود قرار دهید، کمی صبر داشته باشید، فکر نکنید که خدا فقط با شماست. برای دیگران همان چیزی را بخواه که برای خودت می خواهی. به زودی از بلاتکلیفی رها می شوید و می توانید با توصیه دیگران به خواسته های خود برسید. قطعا به سطحی خواهید رسید که همه آن را تحسین کنند و این بار دور از دسترس نیست.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 19 حافظ

نسیم ملایم سحر کجاست دوست من؟

خانه عشق زیبای کش عیار کجاست؟

شب تاریک است و راه امنی در پیش است

تاریخ جلسه کجاست؟

ارديبهشت ماهي عزيز… اين روزها در غم و اندوه هستي. شما از یافتن چیزهایی که از دست داده اید ناامید خواهید شد، اما همه این مشکلات به پایان می رسد و آنچه را از دست داده اید خواهید یافت. خبرهای خوبی در راه است. در برابر مشکلات خود خم نشوید، زیرا بعد از هر شکست یک پیروزی است. سعی کنید ذهنتان بر قلبتان تسلط پیدا کند. اما فکر نکنید که همه چیزهای خوب در شما متمرکز است و شما از همه چیزهای بد آزاد هستید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 33 حافظ

چه نیازی به تماشای سکوت است؟

از آنجایی که کوی ها دوست هستند، چه نیازی به بیابان است؟

ممنون جانا خدا برای نیازت

در نهایت بپرسید که چه چیزی نیاز داریم

خرداد ماهی عزیز… چرا از یاد خدا غافل شدی؟ اوست که تمام اعمال و رفتار شما را کنترل می کند، ناله و فریاد شما را می شنود و به شما کمک می کند. شما نمی توانید به هدف خود برسید مگر اینکه از مستکبران کمک بخواهید. روی پای خود بایستید و برای رسیدن به هدفتان به خدای مهربان اعتماد کنید. مغرور نشوید و از کمک به دیگران دریغ نکنید، به یاد داشته باشید که خداوند کسانی را که به دیگران کمک می کنند دوست دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 151 حافظ

دمی ارزش درد دنیا را ندارد

ما این را به شما می فروشیم، زیرا هیچ چیز با ارزش تر از این وجود ندارد

هرجا هم که بفروشند، عینک نمی خرند

ریسمان تقوا یک ریال هم نمی ارزد

تیر ماهی عزیز… زندگی یک استراحت کوتاه است که نباید با غم هدر رفت. چرا از چیزی که به درد شما نمی خورد ناراحت هستید؟ نگران نباشید که این کار احمقانه ای است. به دشمنانت اهمیت نده شغلی که مد نظر شماست بسیار با ارزش است، اما اگر وارد یک کار بزرگ شوید، مشکلات و خطرات بیشتر می شود. ابتدا به تمام جوانب کار فکر کنید و سپس شروع به کار کنید. خیلی بهتر است به داشته هایت راضی باشی تا اینکه چیزی از کسی بگیری و زیر بار او باشی.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره ۱۶۸ حافظ

کار دل تمام شد و تمام نشد

به این میل خام سوختیم و شکست خوردیم

به لبا گفت من امشب به جلسه شما می روم.

من به اختیار خودم برده شدم، بنده نبودم

مرداد ماهی عزیز… شما از جان و دل گذاشتید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفتان انجام دادید اما به نتیجه مطلوب نرسیدید. اصرار و اصرار در این راه فایده ای ندارد و باید مسیر دیگری را در زندگی خود پیدا کنید. ناامید نشوید که خداوند لطف خود را به شما خواهد بخشید. برگردید و ببینید مشکل از کجا شروع شده است. می توانید با یافتن نقاط ضعف خود، کاستی های خود را جبران کنید. همه مشکلات راه حلی خواهند داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۲۱ حافظ

بگذار دستت روی سر همسرم تکان بخورد

من می خواهم با آقا عتاب صلح کنم

ماه نو بینوایان را ببینید

زند در گوشه ابرو و روی صورت

شهریور ماهی عزیز… از لجبازی اطرافیان به تنگ آمده اید و نمی دانید با آنها چه کنید. هر طنابی که بگیرید به هدفتان نمی رسد. هرگز فکر نمی کردی راه عشق به این سختی باشد اما بدان که عشق جاده ای پر شیب و تپه ماهور است و باید صبور باشی تا آرام آرام و پیوسته به سوی معشوق به مقصد برسی. روزهای جوانی برنمی گردند، پس آنها را دوست داشته باشید. مغرور نباشید، اگر برای سرگرمی خودتان کاری را از روی تکبر و تکبر انجام دهید، بعداً پشیمان می شوید. از خدا بخواهید که راه درست را به شما نشان دهد تا راحتتر به چیزهایی که دوست دارید و آرزو دارید برسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 334 حافظ

اگر زلفین به سرت بیاید بازش می کنم

چون مثل این است که چند سر به چوگان تو برمی گردم

برایت عمر طولانی آرزو می کنم اما نه

من موهای بلندی روی دستم دارم

مهر ماهی عزیز… شما هدف و نیت بسیار بزرگی دارید و حاضرید برای آن هر کاری انجام دهید. شرط لازم برای رسیدن به آن داشتن اراده قوی و تلاش زیاد است. اگر از مطالبه گری دست برندارید، به زودی موفق و پیروز خواهید شد. اجازه ندهید افراد متعصب و حسود شما را دلسرد کنند. چشمت به هدفت باشه و به خدا توکل کن. پایان زیبا برای کسانی است که سختی ها را تحمل می کنند و از تلاش برای رسیدن به اهدافشان کوتاه نمی آیند. اسرار خود را برای خود نگه دارید زیرا هیچ کس راز واقعی ندارد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 347 حافظ

فکر نکن با غم عشقت چه کنم؟

تا کی با درد تو گریه کنم؟

دل از شنیدن نصیحت دیوانه شد

سرت را هم زنجیر کنم؟

آبان ماهی عزیز… شما به دنبال بهترین راه حل برای مقابله با غم و اندوه برای ساختن زندگی بهتر هستید. امید خود را از دست ندهید و دست از تلاش برندارید. مانند گذشته در برابر مشکلات و ناخوشایند مقاومت کنید. شاید افرادی باشند که شما را سرزنش کنند یا در مسیر شما تله بگذارند. به سخنان آنها گوش ندهید و از نیرنگ ها، فریب ها و اتهامات آنها بترسید. خوب یا بد بودن زندگی به اعمال و رفتار شما بستگی دارد. خود را به سرنوشت بسپارید و کنترل زندگی خود را به دست بگیرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 365 حافظ

برای مدت طولانی ما شما را به مسیر غم و اندوه هدایت کرده ایم

نفاق مردم را کنار گذاشتیم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم

در مسیر لیوان و ساقی مه می گذاریم

آذر ماهی عزیز… خیلی وقت بود که برای برآورده شدن آرزوت از همه دست کشیدی و به افکار غم انگیز خودت عادت کردی. با وجود اینکه صمیمانه در این راه زحمت کشیده اید اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده اید، بار دیگر تمام توان خود را برای رسیدن به هدف به کار بگیرید و به تمسخر دیگران توجه نکنید. مهم این است که بدانید از زندگی چه می خواهید. از گوشه ی تنهایی بیرون بیایید و به دیدار دوستانتان بروید. آنچه به دست می آورید حاصل تلاش شماست، پس مراقب باشید به راحتی آنها را از دست ندهید. در عشق همه چیز درست می شود زیرا عاشقی که در جستجوی عشق است عاقبت خود را خواهد یافت.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 418

اگر در آن ماه باران ببارد

تسلیم فرمان خدا شدیم

آیین دینداری را هم می شناسیم

اما با شانس از دست رفته چه باید کرد

دی ماهی عزیز… تو انسان صادق و گشاده ای هستی و حاضری جانت را در راه عشق بدهی. از شانس خود ناراضی هستید و از وضعیت زندگی خود گله مندید، سعی کنید با داشته ها و نداشته ها کنار بیایید تا آرامش را تجربه کنید. شما می توانید با پشتکار و صبر بر مشکلات غلبه کنید. اگر می خواهید به هدف و آرزوی خود برسید باید دل شکستگی و درد را تحمل کنید. اگر چه صبر سخت است، صبر کن، امیدوار باش و به خدا توکل کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 428

صبح زود، شب مستی

باد را با چنگ و چغانه بردم

ذهنم را در صندوق عقب اردیبهشت گذاشتم

فرستادم شهر

بهمن ماهی عزیز… در اطراف شما افرادی هستند که می خواهند با حیله و نیرنگ به شما آسیب برسانند، اما خداوند یک به یک حقه های آنها را خنثی می کند. سرزنش و اندوه تمام شده است. تو به اراده خود عمل کردی و غم را از دلت زدودی. شما در حال تلاش برای حل یک معما هستید که به این زودی حل نخواهد شد. صبور باشید و در مسائلی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 434

ای دل از عشق و مستی بی نصیب نمان

روزی به سراغ حقیقت نیستی و هستی برو

اگر می خواهید به کار او مشغول باشید.

هر قبله ای که می بینی بهتر از خودخواهی است

اسفند ماهی عزیز… آنقدر مشغول کار خودت و غرور و خودخواهی شدی که خانواده و اطرافیانت را فراموش کردی. از عشق و دلسوزی نسبت به آنها غافل می شوید و فقط خود را در زندگی می بینید. دست از خودخواه بودن بردارید زندگی بدون عشق یعنی دور شدن از خدا یعنی جاهل ماندن و سقوط. اگر می خواهید نیازهایتان برآورده شود، توبه کنید و شروع به دوست داشتن کنید.