فال حافظ 21 اسفند ماه

فال حافظ 21 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۷۳ حافظ

با نور بصری مشخص نیست که اینطور نیست.

بدون نیاز به بصری

مافوق شما متخصص هستند، بله

کلاه گیس شما در هیچ سریالی نیست

فروردین ماهی عزیز… راز دلت بر هیچکس پوشیده نیست. موانع دشوار زیادی در مسیر شما وجود دارد که بسیاری از آنها نتیجه اعمال خودتان است و پشیمانی برای آنها فایده ای ندارد. با این حال، اگر از خستگی و مشکلات شکایت نکنید، می توانید بر همه آنها غلبه کنید و به هدف خود برسید. با امید به آینده، همه چیز برای شما آسان خواهد بود. به تجربه و خرد خود ایمان داشته باشید و به توانایی های خود اطمینان داشته باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 89

پروردگارا مرا سلامت کن

برگرد و مرا از بند سرزنش رها کن

سرزمین دوست خود را که سفر کرده است بیاورید

جایی برای ماندن تا چشم جهانیان

اردیبهشت ماه است عزیزم… دردسرها و مصائب همیشه در زندگی بوده و هست، پس نگران مشکلات اضطراری که در حال حاضر درگیر آن هستید نباشید، زیرا موقتی هستند. سعی کنید با یک ترفند خود را از این مشکلات نجات دهید. با یک گوشه نشستن و نگرانی هیچ کاری انجام نمی شود. برخیز و خودت را نجات بده

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 123

آهنگ عاشقانه ملودی و آهنگ فوق العاده ای دارد

هر آهنگی که می نوازد نقشی دارد

دنیا از ناله های عاشقان خالی نباشد

با فضایی آهنگین و شاد

خرداد ماهی عزیز… بزرگترین ثروت زندگی که همیشه می ماند عشق و ایمانی است که از آواز زیبای آن در تمام اعصار و قرون دنیا انباشته شده است وگرنه کالاهای دنیا و ظواهر زندگی به راحتی از دست می رود. ضرر – زیان. عشق و شفقت را در زندگی و روابط عاطفی خود فراموش نکنید. اگر مزاحم کسی شدی، او را دلداری بده. شما در روند ازدواج موفق خواهید بود و زندگی پر از اشتیاق، اشتیاق و عشق را با فردی که دوستش دارید آغاز خواهید کرد، پس خدا را به خاطر این همه نعمت شکر کنید. به خدا توکل کن و نیتت را برآورده کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 157

هر کسی که به خط سبز علاقه دارد

از این دایره خارج نشوید

می خواهم از خاک لاله صافات متولد شوم

بگذارید نوشابه با شما گرم باشد

تیر ماهی عزیز… تو انسان مهربان و سپاسگزاری هستی و اگر از کسی چیز خوبی دیدی متقابلاً آن را جبران می کنی. شما روی پای خود هستید و زمانی که تصمیمی می گیرید آن را اجرا می کنید و این راز موفقیت است. قدر تک تک لحظات زندگیتان را بدانید تا به هدفتان نزدیک شوید. چرا بجای محبت و دوستی در دل خود کینه و دشمنی داشتید؟ غم و اندوه را از خود دور کنید که شکایت شما را به جایی نمی رساند. اگر متوجه کناره گیری و کناره گیری عزیزتان شدید ناراحت نشوید. این اخلاق اوست و شما نمی توانید آن را تغییر دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره ۱۶۶

روز هجران و شب فراق دوستان تمام شد

من این پیش بینی را کردم و اختر گذشت و کار تمام شد

تمام ناز و مهربانی که خزان خلق کرده است

سرانجام در گام های بهار گذشته به پایان رسید

مرداد ماه های عزیز… رنج های زیادی کشیدی، اما بدان که روزهای غم و اندوه شما به پایان رسیده و خورشید اقبال و اقبال به اوج آسمان رسیده است. صبر رمز موفقیت شماست. کسانی که به شما می بالند، اکنون درمانده اند و در برابر شما زانو می زنند. هر چه بیشتر به خدا ایمان داشته باشید، غلبه بر مشکلاتی که با آن روبرو می شوید آسان تر خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزالی شماره 173 حافظ

انحنای ابروی تو را در نمازم به یاد آوردم

موقعیتی پیش آمد که محراب فریاد زد

اکنون به صبر، قلب و هوش نیاز دارم

صبری که دیدید کاملا به هدر رفته است

شهریور ماهی عزیز… دل پاک و وجدان پاکی داری، هر چه به دست آورده ای به برکت قلب پاک و صادق توست. مدتی است که صبور بوده اید و به زودی نتیجه صبر و خلاقیت خود را خواهید دید. شرایط و موقعیت را برای رسیدن به هدف خود آماده کنید. شرایطی خواهد بود که تحول مادی و معنوی رخ می دهد، در مسیر کمال معنوی قدم می گذارید و روح معنوی شما رشد می کند. به خدا توکل کن و به خانواده ات بیشتر توجه کن تا از دستت عصبانی نشوند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 183

سحر مرا از اندوه نجات دادند

در تاریکی شب به من جان دادند

من بخاطر تشعشعات کور شدم

آنها ویژگی هایم را از جام به من نشان دادند

مهر ماهی عزیز… این روزها خیر و برکت خداوند را در زندگی خود می بینید، اگر همه کارهایتان در این چند وقت اخیر به ثمر نشسته است، به خاطر لیاقت و لیاقت شماست. البته از لطف خدا و رحمتی که به حال شما آورده غافل نشوید. شما با تمام وجود خدا را عبادت کردید و همیشه به او اعتماد کردید، این رمز موفقیت شما در تجارت است. بردباری و بردباری شما باعث شده است که مژده حکومت به شما داده شود و ظلم و ستم از شما دور شود. از دوستان خداجو به خصوص مادرتان بخواهید که برای شما دعا کنند.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره حافظ 277

تمام فکر بلبل این است که او دوست اوست

یک گل در فکر مانند معاشقه در محل کار است

جذابیت همه عاشق شدن نیست

خواجه باید غم بنده اش باشد

آبان ماهی عزیز… همانطور که همه فکر و صحبت های شما درگیر معشوق است و او به معاشقه فکر می کند، چرخ نیز از ویژگی های زندگی است که هرکس در هر موقعیت و موقعیتی دیدگاه خاص خود را نسبت به اتفاقات پیرامون خود دارد. مدام در حال چرخش است و قطعا دنیا اینگونه نخواهد ماند. پس فعال باشید و در کارها عجله نکنید. با وجود اینکه دلتان برای افراد ریاکار تنگ شده است، با خوش بینی به آینده نگاه کنید. با چالش های زندگی شجاعانه روبرو شوید و ناامید نشوید. شما به لطف قلب پاک خود موفق خواهید شد. قدر هدیه عشق را بدانیم. به زیردستان و نیازمندان توجه کن و خداوند به تو کمک خواهد کرد. مسافر شما به سلامت بازخواهد گشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 389 حافظ

هر بار که لباس می پوشید چو گل

از یقه تا دامن بریدم

تو را مثل گلی در باغ دید

چو مستان لباساتو در بیار

آذر ماهی عزیز… شما در دل خود قصد دارید و مشتاق رسیدن به آن هستید، برای رسیدن به هدفتان به نیروی تزلزل ناپذیر درونتان اعتماد کنید. راه رسیدن به هدف دشوار است اما غیرممکن نیست. اگر از آینده نگری و خرد خود استفاده کنید موفق خواهید شد. قدر دوستان خود را بدانید و به خاطر گفته های دیگران با آنها دشمنی نکنید. اگر یکی از اطرافیانتان چیزی گفت که باعث سردرگمی و ناراحتی شد، اختلافات و سوء تفاهم ها را با صبر و حوصله حل کنید. این روزها باید مواظب حرف هایی که می زنید باشید تا کسانی را که دوستتان دارند تحقیر نکنید و دلشان را نشکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 430

به صدای بلبل و ماه اگر ننوشی

آخرین راه درمان

رنگ و بوی بهار ذخیره است

کسانی که بعد از رهزنان بهمن و د

دی ماهی عزیز… این دنیا جای موقتی است پس نعمت ها و لذت های موقتش را گرامی بدار. برای رویاهای غیرممکن و بزرگ خود را تحت فشار قرار ندهید. مال دنیا ارزشی ندارد و بعد از مرگ از شما گرفته می شود، فقط برای وارثان بیهوده کار کرده اید، حریص هستید، به آنچه دارید راضی باشید. هر چه به صلاح شماست اتفاق می افتد، به لطف خدا توکل کنید. از افراد بخیل چیزی نخواهید زیرا امیدی به اجابت خواسته شما نیست.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 487 حافظ

هی نادان سعی کن با خبر بشی

اگر رهبر نیستید کی رهبر می شوید؟

در مکتب حقایق قبل از رمان نویسان

پسر، سعی کن یک روز پدر شوی

بهمن ماهی عزیز… خودت عشق رو تجربه نکردی ولی سعی میکنی به دیگران توصیه کنی. ابتدا خود را بهبود بخشید و زمان ها را برای کسب تجربه آزمایش کنید. وقتی احساس می کنید که نور خدا قلب شما را روشن می کند، حق دارید رهبری کنید و زندگی شما تغییر می کند. راضی بودن به سطح پایین زندگی دنیوی، خوردن و خوابیدن شما را از هدف و مقصود دور می کند، پس بیشتر روی معنویات تمرکز کنید. اگر حاجتی داری با خدا باشی. با خدا باش و پادشاهی کن. اگر پروردگار عالمیان را دوست داری دل و جانت از خورشید روشنتر می شود. با اهالی هنر و متخصصان بنشینید، برخیزید و ظرافت و فرهنگ را تجربه کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 494

ای دل من از آن چاه بیرون می آیی

هرجا بری زود پشیمون میشی

اگر مایل به استدلال هستید گوش کنید

آدم صفات روضه رضوان به درایی

اسفند عزیز… گرفتن تصمیمات عجولانه باعث پشیمانی شما می شود پس از تصمیم گیری عجولانه خودداری کنید. اگر قصد انجام کاری را دارید، کمی صبر کنید، یک روز موقعیت فعلی خود را از دست خواهید داد، موقعیت فعلی شما آنقدرها هم بد نیست. به حرف کسی گوش نده سخنان افراد مختلف را با دقت بسنجید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید. ناراحت نباش و ناامید نشو. اگر با دقت و عاقلانه عمل کنید، به آنچه می خواهید خواهید رسید. نماز صبح را فراموش نکن