فال حافظ 21 بهمن ماه

فال حافظ 21 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

دلش پر از عشق است، دید در آیینه افتخار اوست

گردن من زیر بار اوست، چون به دو تا احمق اهمیتی نمی دهم

نظر: زیاد حریص نباشید زیرا رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت. هیچ کاری را از روی هوس انجام ندهید، زیرا این شما را به پایان خوشی نمی رساند. به زودی رویایی را که مدت ها به دنبالش بودید خواهید یافت. انسانیت و کرامت خود را به خطر نیندازید.

فال برای متولدین اردیبهشت

ماهم تموم شد این هفته یه سال شد به نظرم هیکران حالت خوبه میدونی الان مشکل چیه؟

مردم به خاطر مهربانی او چهره او را دیدند، عکسش را دیدند و فکر کردند خالی است

نظر: به رویاهای دست یافتنی فکر کنید. به آینده فکر کن سعی کنید زندگی خود را با رنگ و ریا نسازید و فکر کنید همه چیز موقتی است. شما یک صید خوب دریافت خواهید کرد که شما را از رنج نجات می دهد. مراقب تله هایی که برای شما می گذارند باشید.

فال برای متولدین خرداد

لعل سراب لب خونخوار دوست من است *** و جانم را می دادم تا او را ببینم

شرم بر آن چشمان سیاه، مژه های بلند، هر که درد دلش را ببیند در انکار است

نظر: شما درگیر جلال دنیوی هستید. اما بدانید که همه اینها بسیار خسته کننده است و شما در اشتباهید. اینقدر نگران پول نباش، زیرا در نظر اهل ادب و علم بی ارزش می شوی، پس به اندازه پول برای کسب هنر و ادبیات تلاش کن تا بیشتر پیشرفت کنی و در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کنی. مردم.

فال برای متولدین تیرماه

اگر همه عاشقان کشوری مثل تاج*** باج بدهند، شما باید برای مردم خوب خود هزینه کنید.

دو چشم شوخ تو از اشتباه و حبس پریشان است

نظر: به خدا توکل کن کاری که انجام می دهید هیچ بدی ندارد و نتیجه بسیار خوبی دارد. موافقم، چیزی را از دست نخواهید داد. غصه نخور خوشحال باش که هم مقام و هم پول را همزمان می گیری. نگران توصیه های دیگران نباشید. عمر طولانی داری

فال برای متولدین مرداد

فروش روزهای قدیم که می توان آن را به خوبی به یاد آورد

گفتم اسمت و ننگت را به باد می دهم گفت حرف را قبول کن و هر چه باد باشد

نظر: اراده شما بسیار قوی است و می توانید با آن دنیا را زیر و رو کنید. شما همه چیز را زیبا می بینید و از این منظره خوشحال می شوید. زیبایی چنان تو را مست کرده که نمی توانی به هازان فکر کنی. گاهی فکر می‌کنید مانند باد سبک هستید و می‌خواهید با آن سرگردان شوید، اما این خیال‌پردازی‌ها برای شما بی‌ثمر می‌شوند، پس از اراده قوی خود برای ساختن جهان و آخرت خود استفاده کنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

میر عزیز، خوشحال می شوی، خوشحال می شوی.

“کی می میری؟ چه عجله ای داری؟” تو گفتی.

نظر: راهی که در آن هستید درست است، از عقل و اندیشه خود استفاده کنید. کعبه را زیارت خواهید کرد. به زودی در جمعی ظاهر می شوید که سرنوشت و آینده شما مشخص می شود و نشانه های بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. تقوا پیشه کنید تا از تیرهای شیطان در امان بمانید.

فال متولدین مهر

بیا ساقی یار پرده را از روی پرده برداشت

شمع روشن چهره پیرمرد را روشن کرد

نظر: آب ریخته شده دیگر جمع آوری نمی شود. این کاری است که انجام شده است، سعی کنید آن را جبران کنید. هیچ سر بی گناهی به چوبه دار نمی رود. شما از این ورطه نجات خواهید یافت. به سردرگمی خود با صفای دل پاسخ دهید. غل و زنجیر رها می شود و به آزادی دست خواهی یافت.

فال برای متولدین آبان

سینه اش با آتش دلش در اندوهی عمیق سوخت *** در این خانه آتش گرفت و خانه را به آتش کشید.

تنم از دوری من و معشوق گرم شد *** جانم در آتش عشق سوخت

نظر: کاری را که می خواهید انجام دهید حفظ کنید. کار را به همان اندازه کوچک فکر کنید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت خود را صرف کسب مقام و احترام کنید. دوران سختی به پایان رسیده، اکنون زمان آسایش است. زندگی شما طولانی است، وضعیت فعلی شما تغییر خواهد کرد.

فال متولدین آذر

کسی نیست که بیفتد، دو نفر رد شوند، کسی نیست که دام دردسر نباشد.

چون چشمانت از گوشه نشینان دل می گیرد ***با تو بودن برای ما گناه نیست

نظر: خیلی متاسفید. فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و دیگر هیچ وفاداری برایت باقی نمانده است. برای غم و اندوه خود برنامه ریزی کنید. رازت را به کسی نگو فعلا در دام گرفتاری هستی که با تلاش خودت میتوانی از آن فرار کنی به امید رحمت خدا.

فال برای متولدین آذر ماه

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

سیاهی زلف، تو خالق تاریکی، سپیدی چهار ماه در آسمان صبح.

نظر: شما در حال پیشرفت زیادی هستید. به لطف طبیعت خوب شما، همه از شما مراقبت می کنند. از مهربانی و مودب بودن دست نکشید، راز موفقیت شما در همین ویژگی نهفته است.

فال متولدین بهمن

دوست عزیز زان ممنون که با گلایه به این داستان گوش دادی

رایگان بود و از هر خدمتی که کردم پشیمانم

نظر: زیاد حریص نباشید زیرا رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت. هیچ کاری را از روی هوس انجام ندهید، زیرا این شما را به پایان خوشی نمی رساند. به زودی رویایی را که مدت ها به دنبالش بودید خواهید یافت. انسانیت و کرامت خود را به خطر نیندازید.

فال برای متولدین اسفند

موضوع اطاعت و موافقت و صلوات از من است که به مشروب معروف هستم.

همین که وضو گرفتم سر از چشمه عشق بر همه چیز ریختم.

نظر: خودت را بسپار دست خدا. اینقدر از روزگار شکایت نکن و با خواست خدا مخالفت نکن وگرنه گم می شوی. خدا میدونه حال دل همه چیه پس نگران نباش. خدا را فراموش نکنید زیرا او در هر موقعیتی راهنمای شماست.