فال حافظ 22 بهمن ماه

فال حافظ 22 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

ای شاهد مقدس که تار پرده را می کشی*** و ای پرنده بهشتی که به تو دانه و آب می دهد.

از دیدن این فکر دلخراش کاغوش که آسایش و خواب تو شده خوابم ببرد؟

نظر: شما در تخیل او زندگی می کنید. شما ادعا می کنید که عاشق هستید، اما می دانید که برای رسیدن به شریک زندگی خود باید صبور باشید. با زاهد بودن به جایی نمیرسی تلاش کنید، حتی اگر سالها طول بکشد. اما در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید.

فال برای متولدین اردیبهشت

دلش پر از عشق است، دید در آیینه افتخار اوست

گردن من زیر بار اوست، چون به دو تا احمق اهمیتی نمی دهم

نظر: قدر جوانی خود را بدانید. فرصت های طلایی را یکی یکی از دست می دهید. به شریک زندگی خود اعتماد کنید. با چشمان باز به اطراف خود نگاه کنید. با یک اتفاق جزئی زمین را ترک نکنید. انعطاف پذیر باشید، اگر هنر دارید، آن را به نفع خود نشان دهید و هوشیاری بهترین راه برای به دست آوردن آن است.

فال برای متولدین خرداد

قوس ابروی شوخ او برای کشتن من بود

نبودن نقش دو دنیا که رنگ عشق است

نظر: فضایل و فضایل شما همه را مجذوب خود کرده است و این یکی از دلایل خوبی های درونی شماست. همه دوستان و آشنایان شما را دوست دارند و تحسین می کنند. همه در مقابل شما احساس کوچکی می کنند. شما اختلاف را خاموش می کنید و صلح می کنید. هیچ کس با شما قهر نیست. همه برای شما دعا می کنند.

فال برای متولدین تیرماه

آن شب تا زمانی است که اهل تنهایی بگویند این شب است.

تا به موی تو برسد در دستان دشنام دهندگان *** به یاد یار یار یار هر دلی از انگشتری است.

نظر: اگر نتوانید برنده شوید، می ترسید و اگر تا زمانی که رنج نکشید به رنج ادامه دهید، به هدف خود نخواهید رسید. اگر باید بدون درد و رنج به دست آید، نتیجه کار برای شما خوشایند نخواهد بود و احتمال از دست دادن پول و اعتبار در راه رسیدن به هدف وجود دارد.

فال برای متولدین مرداد

کار خوب کجا، کار بد کجا *** تفاوت کجا و تا کجا را ببینید

دلم در صومعه است و ردای سالوس کجا***

نظر: شما عجله دارید با اینکه همه می دانند چه روزهای سختی را سپری می کنید. همه ظواهر را می بینند، پس از ظاهر خود محافظت کنید تا از آبروی خود محافظت کنید. شما خیلی بی تجربه هستید اما ادعا می کنید با تجربه هستید. مثل یک اشاره گر عمل نکنید، شما هسته خوبی برای کار دارید، این موضوع به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید و بدن خسته خود را التیام بخشد.

فال برای متولدین شهریور ماه

باد به موهایت می زند

پس از چند شب صبر، ممکن است متوجه شوید که شمعی بر محراب ابروهایتان می سوزد.

نظر: راهی که در آن هستید درست است، از عقل و اندیشه خود استفاده کنید. کعبه را زیارت خواهید کرد. به زودی در جمعی ظاهر می شوید که سرنوشت و آینده شما مشخص می شود و نشانه های بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. تقوا پیشه کنید تا از تیرهای شیطان در امان بمانید.

فال متولدین مهر

وقتی ماه روزه تمام شد بنده بیاور

زمان عزیز گذشت، بیایید عدالت را رعایت کنیم

نظر: آنقدر به دوستت فکر کردی که زندگی را فراموش کردی و با همه سختی ها روبرو شدی. قلب . گریه تو را دید و اشکی برای تارج نمانده بود. سرنوشت و سهم او هر چه باشد یکی خواهد بود. هرگز امید خود را از دست نده زیرا خداوند مهربان است.

فال برای متولدین آبان

در فرخ دلم هوا بود و مثل موهای فرخ درهم بود

کسی نیست جز زلفش هندو که روی فرخ برکت داده است

نظر: زمان جنبه بد شما را نشان خواهد داد. همه چیز را از خودتان دور کنید، وسوسه ها را نادیده بگیرید. در حال حاضر، شما در مسیری قدم می زنید و این برای شما درد ایجاد می کند. برای رهایی از این ورطه شروع به دعا کنید. نمازت را سر وقت بخوان. برای رستگاری به ائمه رجوع کنید. پیدا کردن.

فال متولدین آذر

خداوند صورت ابروی دل باز تو را بست*** و کار مرا در طلسم تو بست

من و علف سرو را روی زمین انداخت. *** زمان گاوصندوق شما را تا درخت نرگس بسته است

نظر: از حرف های سنجیده و درست ناراحت نشوید. حتی اگر فکر می کنید هیچ کس شما را درک نمی کند، بدانید که او بهزیستی شما را می خواهد. کاری که اصرار به انجامش دارید پایان خوشی ندارد. در افکار خود تجدید نظر کنید مشاوره با کارشناسان نه تنها به شما کمک می کند، بلکه نیازهای صبر شما را نیز برطرف می کند.

فال برای متولدین آذر ماه

ای شاهد مقدس که تار پرده را می کشی*** و ای پرنده بهشتی که به تو دانه و آب می دهد.

از دیدن این فکر دلخراش کاغوش که آسایش و خواب تو شده خوابم ببرد؟

نظر: چند صباحی دیگر از آن شخصی که خیلی دوستش دارید جدا می شوید و نمی توانید کسی را پیدا کنید که درد دلتان را تسکین دهد، اما ایمان به خدا و صبر شما را قادر می سازد تا این جدایی را تحمل کنید. فکر نکنید که زمان تمام شده است، اتفاقات و اتفاقات خوبی خواهد افتاد که قلب مرده شما را زنده می کند. دعا می کنم خدا مرا ببخشد.

فال متولدین بهمن

باغ من چقدر به سرو و صنوبر نیاز دارد؟

ای فرزند نازنین، کدام دین را پذیرفته ای؟*** خون ما از شیر مادر حلال تر است

نظر: شما همیشه خدا را به خاطر سلامتی شکر نمی کنید. با وجود اینکه از بیرون سخت هستید، اما در داخل ساختار بسیار نرمی دارید. شما بدون آسیب هستید شما هیچ رقیبی ندارید، در معرض تمسخر اطرافیان خود قرار نگیرید. کار خود را انجام دهید و نیازهای شما برآورده می شود.

فال برای متولدین اسفند

هیچ کس تو را ندیده است و هزاران رقیب وجود دارد *** در یک جوانه تو هنوز رو در رو هستی

اگر به خانه شما بیایم چندان عجیب نیست زیرا هزاران غریبه در آن سرزمین هستند.

نظر: خداوند به شما نعمت و رحمت فراوان داده و آنچه را که نیاز دارید به شما داده است; پس مغرور نباش او شرایط شما را به خوبی می داند. روز شما قطع نخواهد شد. پستی و بلندی های زندگی را باور داشته باشید، قبله خدای شما فقط باید خدا باشد.