فال حافظ 23 اردیبهشت ماه

فال حافظ 23 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 31 حافظ

می گویند آن شب، شب تنهایی است

یا ارباب این نفوذ حکومت در کدام ستاره است؟

تا به موی تو در دست کافران برسد

هر دل در ذکر یاراب یاراب دایره ای است

فروردین عزیز… ستاره بخت تو می درخشد. شما از هر راهی که وارد شوید برنده خواهید شد و به وضعیت منحصر به فردی خواهید رسید. به خود و توانایی های خود اعتماد کنید و دست از تلاش برندارید. اکنون که به مقام و منزلت رسیدی، یاد خدا را فراموش نکن و دوری از او مساوی است با از دست دادن همه چیز.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 80 حافظ

اشتباه نکن ای گوشه نشین فطرت پاک

تا از ثبت گناه دیگران بر شما جلوگیری کنید

اگر من خوبم و تو بد، برو خودت باش

درود خدا بر هر که او را کشت.

اردیبهشت ماهی عزیز… به کار خودت مشغول باش و به دنبال اشتباهات دیگران نباش. هیچ کس در این دنیا کامل نیست. هر چه هستی، خوب یا بد، روی پایت نوشته شده است. پس این حق شماست که همانطور که می خواهید زندگی کنید. آرزوهای شما یکی یکی برآورده می شود. تقوا و تقوا داشته باشید تا از پیشگاه خداوند متعال دور نشوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 88 حافظ

من شنیدم که کنعان قدیمی خوب گفت

خداحافظ یار کاری را که می گوید انجام نمی دهد

حدیث قیامت که خطیب شهر گفته است

کناییست که از زمان هجران آواز می خواند

خرداد ماهی عزیز… تو درد جدایی از یاری را تحمل کنی، باید تقدیر و رضای خدا را بپذیری. شما مورد تهمت دشمنان قرار گرفته اید. شک نکنید که در جای دیگر پاداش اعمال نیکتان را خواهید گرفت. وقتی صحبت می کنید با منطق و اصول علمی صحبت کنید تا مخالفانتان از آنها علیه شما استفاده نکنند. اگر خوب بکارید، خوب درو خواهید کرد. این یکی از اصول اساسی زندگی است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 243

هر که بوی خوش تو را در باد سبا شنیده باشد

او یک کلمه آشنا از یک دوست آشنا شنید

ای شاه حسن به گدا بنگر

قابیل داستان پادشاه و گدا را شنید

تیر ماهی عزیز… شما فردی هستید که با دیگران رفتار شایسته و شایسته ای دارید و انتظار دارید که آنها نیز با شما همین رفتار را داشته باشند اما باید بدانید که دلیل این رفتار زیبا به این دلیل نیست که طرف مقابل با شما رفتار درست و محترمانه ای داشته باشد. برعکس، شما برای ارضای وجدان خود نیکی می کنید. نیکی کن و اجر را بدون نگرانی از خلقت به خدا بسپار. با دوستان صمیمی خود صادق باشید. همه سزاوار شنیدن راز قلب شما نیستند، به خصوص آنهایی که به شما حسادت می کنند. وفاداری ندارند سخنان بزرگان و دوستان مورد اعتماد را بشنوید و از سختی ها و مصائب روزگار ناامید نشوید. بعد از هر سختی آرامش و وضوح وجود دارد. دعا و توکل به خدا را فراموش نکن.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 311

من عاشق ظاهر جوانم هستم

دولت این غم را از خدا خواستم

من عاشق رند و مفسرم و صریح میگم

باید بدانید که من به هنرهای گوناگون آراسته شده ام

مرداد ماهی عزیز… عاشق شدن هدیه ای است از جانب خداوند و هنری گرانبها که از هیچکس نمی آید و این هنر به تو سپرده شده است. شک نکنید که اگر از اراده خود استفاده کنید موفق خواهید شد. در مسیر عشق و شفقت صادق تر باشید، از ریا و تردید و دودلی بپرهیزید. خجالت و خجالت بیش از حد شما را از رسیدن به هدف باز می دارد. هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشتکار ممکن نیست. کنترل همه چیز را در دست بگیرید و به جایی بروید که می دانید به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره حافظ 343 نفر از آنها

بیش از یک سال از لاف زدنم می گذرد

کز چاکران پیر مغان کوچکترین من است

هرگز عشق قدیمی خود را نفروش

ساغر خالی نبود، من روشن و شفاف بودم

شهریور ماهی عزیز… زمان گذشت و تو بی آنکه چیزی به دست بیاوری جانت را از دست دادی. تو فقط زنده بودی، اما زندگی نکردی. شما آرزویی را بدون تلاش برای برآورده کردن آن انجام دادید. اگر از وضعیت فعلی خود راضی نیستید، مهاجرت کنید، این به نفع شماست که محل زندگی خود را تغییر دهید یا شغل خود را تغییر دهید. فکر می کنید آدم بدشانسی هستید، اما اینطور نیست، خودتان فرصت ها را از دست دادید. هنوز زمان وجود دارد. یادت باشد که به خدا بندگی کنی و برای تلاش برخیز. سپاسگزار کسانی باشید که به شما نیکی می کنند و از نفاق دست بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 369 حافظ

از دوستان کمک گرفتیم

آنچه ما فکر می کنیم اشتباه است

درخت دوستی به چه کسی داده می شود؟

اخیرا رفتیم و یک تخم کاشتیم

مهر ماهی عزیز… شما در مسیر دوستی وقت و انرژی صرف کردید و به کمک دوستان و آشنایان امیدوار بودید اما اکنون متوجه شده اید که در انتخاب اطرافیان که به آنها اعتماد داشتید اشتباه کرده اید. آنها در مسیر زندگی یاور نبودند. بهتر است از این اشتباه درس بگیرید و دوباره با احتیاط و مراقبه شروع کنید تا از این پس به توانایی های خود اطمینان داشته باشید و به نتیجه دلخواه برسید. حتی اگر اتفاقات دردناکی رخ داده باشد، دعوا کردن، مجادله کردن یا داد و فریاد کردن با دیگران به حیثیت و شخصیت شما نمی خورد. احترام به بزرگترها هم لازم است. با احتیاط قدم بردارید تا در زمینه مسائل عاطفی دچار یک رابطه عاشقانه یک طرفه نشوید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 391

بهتر از اینه که فکر کنی چی میشه

تا ببینیم در نهایت چه می شود

اندوه دل آنقدر قوی بود که زیاد دوام نیاورد

مهم نیست دلت چه روزهایی خواهد بود

آبان ماهی عزیز… خیلی به آینده فکر می کنی و فکر می کنی اما از پایان کاری که بر عهده گرفته ای می ترسی. حوصله ات سر رفته، بهتر است کمی ناامنی را کنار بگذاری. اگر برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نکنید، نتیجه همان چیزی خواهد بود که می خواهید. به یاد داشته باشید که دنیا موقتی است و غم و اندوه دائمی نیست، پس به جای غمگین بودن، روزهای خود را به شادی بگذرانید. نگران نباش نتیجه خیلی خوبه

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 398 حافظ

ای نور چشم من حرفی هست به من گوش کن

چون سیر شدی، بنوش و بنوش

به وسوسه اهرمن در مسیر عشق پایان دهید

بیا و به پیام سروش گوش کن

آذر ماهی عزیز… یک فرد خیریه و با تجربه در زندگی شما هست که تجربیاتش را با شما در میان می گذارد، قدرش را بدانید. تنبلی را کنار بگذارید و کار امروز را به فردا بسپارید. گاهي گرفتار روح و شيطان مي شوي و از راه راست منحرف مي شوي. خدا را مکرر یاد کن و تسبیح کن. ابتدا سخت تلاش کنید و در کاری که می خواهید انجام دهید قدرت اراده داشته باشید. از تجربیات بزرگترها استفاده کنید و با دوستان خود صادق باشید، فقط در این صورت از ثروت محروم نخواهید شد. چشم محافظ خدا به شماست پس امیدتان به خدا باشد. به برکت نعمت هایی که خداوند به شما داده است به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 411

بنفشه مثل یک تنبل تاب می خورد

پرده غنچه به لبخند دلگرم کننده شما آسیب می رساند

ای گل زیبا، بلبلم را می سوزانم

هر شب دعای شما حق است

دی ماهی عزیز… شما تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید، از این پس انتظار داشته باشید که تلاش شما در آرامش و شادی به ثمر بنشیند. کافی است دیگران را نادیده بگیرید و تحقیر کنید زیرا این باعث ناراحتی خودتان می شود. اکنون وقت دعا و توفیق از خداوند است. هر چه می خواهی از خدا بخواه و هر کاری می کنی برای رضای خدا باشد. وقت آن است که با دیگران کنار بیایید و به یکدیگر کمک کنید تا آنچه را که نیاز دارید سریعتر بدست آورید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 467 حافظ

من می خواهم عشق شما هر بار آشپزی کند

با اینکه ماه رمضان است یک لیوان بیاورید

روزها گذشت بدون اینکه من یک فقیر را در آغوش بگیرم.

زالوف شمشادکی، طول ساعد اندام

بهمن ماهی عزیز… دوره پریشانی و کینه به پایان می رسد. در هنگام بلایا باید صبور باشید. عاقل و هوشیار باشید و به حرف های کسی گوش ندهید زیرا می تواند شما را دلسرد کند و از هدفتان منحرف کند. از افراد متظاهر و ریاکار دوری کنید، اما متکبر و متکبر هم نباشید. واقع بین و باهوش باشید. از عظمت قدرتمندان کمک بگیرید تا بر مستکبران و ظالم پیروز شوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 475 حافظ

گفتند تو یوسف سانی هستی

چون تا الان حقیقت را گفته ام

شیرین تر از وقتی که می گویم متشکرم

ای خسرو تو خوبی، روزگاری شیرین بودی

ماه مارس عزیز… شانس در خانه شما را زده است. به زودی به خواسته های خود خواهید رسید. با کمی تلاش می توانید رویاهای خود را محقق کنید. در اوقات خوشی، مغرور و مغرور نباشید و به فکر دیگران نباشید. خدا را شکر کن و قدر نعمت های او را بدان. گاهی عجولانه عمل می کنید؛ صبر را در خود پرورش دهید. نگران آینده نباشید، نیت شما محقق خواهد شد.