فال حافظ 23 بهمن ماه

فال حافظ 23 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 16 حافظ

کمان با ابروی طنزش کمان

برای جانم فریاد زد

نبودن نقش دو عالم، رنگ الفت

این زمان زمان برنامه ریزی عشق نیست

فروردین ماه های عزیز… رقبای شما با ورود به درگاه عشق می خواهند شما را خار کنند و تحقیرتان کنند، پس مواظب باشید و به نیرنگ آنها نیفتید. به زودی سفری کوتاه و لذت بخش را آغاز خواهید کرد. سفری که می تواند درهای بسیاری را در کسب و کار شما باز کند. در آینده نزدیک به آرزوی قلبی خود خواهید رسید پس در آن لحظه خداوند متعال را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 21 حافظ

دلم و دینم خشمگین است و قلبم ملامت است

گفت با ما سالم بلند شد

شنیدید که دمی در این بازی خوب نشسته است

در پایان گفتگو پشیمان شدید

ارديبهشت ماهي عزيزم… تو دل پاکي داري و نيتت هميشه خوش نيت است گويا در راه عشق دل و ديانت را باخته اي. اگر ایمان خود را تقویت کنید از درد سرزنش رهایی یافته و مشکلاتتان حل می شود. اگر بتوانید هنگام غمگینی به مشکلات بخندید، به چیزی رسیده اید و افتخار خواهید کرد. در زندگی و طرز فکر خود تغییر ایجاد کنید. از شر چیزهای بد خلاص شوید و یاد بگیرید که بخشنده باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 52 حافظ

خیلی وقت است که دین من دین من بوده است

غم این کار شادی دل غمگین من است

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزال شماره حافظ 62

سلام پیک به من پیام بده دوست من

جانم را از روی میل به نیابت از یک دوست فدا کردم

همیشه مثل یک بلبل در قفس

طوطی من عاشق شکر و بادام است

تیر ماهی عزیز… در رابطه با دوستی شما فردی بسیار وفادار و قابل اعتماد هستید. شما هرگز وعده های خود را زیر پا نمی گذارید و اهل عمل هستید. همانطور که قول های زیادی به خود می دهید، از دوستانتان نیز انتظار دارید که به وعده های خود عمل کنند. این بسیار خوب است و در آینده شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. عشق وارد قلب شما شده است. با کمی تلاش به خواسته قلبی خود خواهید رسید. مشکلات و دردهای عشق راه حلی ندارد پس به خدا توکل کن و از او حلالیت بخواه.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 84 حافظ

وقتی ماه روزه تمام شد بنده بیاور

فصل عزت و نام تمام شد

زمان عزیز گذشت، بیایید عدالت را رعایت کنیم

زندگی بدون حضور صراحی و جم

مرد ماهی های عزیز… به گذشته خود فکر کنید. برای خودت چی داری؟ برای آینده خود چه کرده اید؟ زمان مثل برق و باد گذشت و تو از زندگیت بهره ای نبردی. همه اینها به خاطر غرور نابجای شماست. غرور و تکبر را کنار بگذارید تا بتوانید همه چیز را از نو بسازید. از خدا بخواهید و به درگاه او توبه کنید تا جان از دست رفته شما برگردد و قلب منفور شما پاک شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 175

صبا به تهنیت پیر فروخته شد

فصل لذت و تجمل فرا رسیده است

هوای مسیح یک نفس است، باد یک برکت است

درخت سبز شد و مرغ بانگ زد

شهریور ماهی عزیز… شما در بهترین دوران زندگی خود هستید و بهترین فرصت ها سر راهتان قرار گرفته است. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و دوران سختی به پایان خواهد رسید. خوب است که به توافقی که قبلاً در دوره شادی بسته اید وفادار بمانید. غرور بی مورد خود را کنار بگذارید و از کمک و نظرات دیگران برای رسیدن به خواسته خود استفاده کنید. کافران و حسودان نباید اسرار درونی شما را بدانند زیرا باعث دردسر شما می شوند. به همه اطرافیان خود اعتماد نکنید. ایمان داشته باشید و خدا را شکر کنید که جنبه خوبش را به شما نشان داده است.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۶۱ حافظ

در را باز کن تا در یک قلب خسته قدرت پیدا کنی

بگذار روح از بدن مرده بیرون بیاید

بیا، تفاوت در چشمان تو بسیار آشکار است

درب اتصال باز نمی شود

مهر ماهی عزیز… عاجزانه منتظر یکی می نشینی و روز و شب را به یاد عاشقی می گذرانی تا بخواهی زنگ بزنی و حسرتت را برآورده کنی. برای همین این اواخر روح و روانت خسته شده و گریه می کنی. غم را از وجودت دور کن که درمان این همه خستگی خواهد بود. درهای نجار باز می شود و شادی بر لبانت می خندد. هذیان ها و حساسیت های مفرط را کنار بگذارید، منتظر اتفاقاتی باشید که خبر از خوبی و خوشی می دهد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره ۲۶۲ حافظ

حالا دل خونی می گوید باز

خون خام که آن را جوید باز کرد

وای بر کسانی که چشم را می پرستند

نرگس مست است، اگر گرسنه شوی

آبان ماهی عزیز… تو احساس می کنی دنیا پر از ترسو است، مثل دیگران نباش و بدی ها را خوب جواب بده تا شریک زندگیت از رفتارش خجالت بکشد. غم و اندوه را از دل خود دور کنید و به خدا توکل کنید. گاهی دلت می سوزد چون افراد نیازمند و شریف روزهای سختی را می گذرانند و هیچکس نمی تواند به آنها کمک کند، حتی اگر در مسیر بهبود شرایط احساس تنهایی می کنی، به خودت یا علی بگو و مطمئن باش که موفق می شوی. به زودی به زیارت می روید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره حافظ 330

تو مثل صبحی و من شمع سحری تنها

لبخند بزن تا بفهمی من همان آدم هستم

در حالی که دلم برای رگه سرکش تو داغ است

بگذارید یک منطقه بنفش باشد تا بتوانم عبور کنم

آذر ماهی عزیز… احساس می کنید فرصت و زمان از دست رفته است و هنوز استعدادهای خود را نشان نداده اید; برای ادامه بهتر است به قلب خود رجوع کنید و ببینید دلتان چه می گوید. البته مسیر رسیدن به هدف بسیار طولانی است پس باید صبور باشید. شما نمی توانید به تنهایی مشکلات را حل کنید. برای رهایی از تنهایی با دوستان و بزرگترهای خود مشورت کنید. قدر اطرافیان خود را بدانید. آنها با محبت به شما فکر می کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 355 حافظ

من در حال حاضر مزایای زمان را می بینم

لباس هایم را به بار می برم و خوش بگذرانم

جام را برمی دارم و از منافقان دور می شوم

یعنی انتخاب دل پاک در بین مردم دنیا.

دی ماهی عزیز… شما به دنبال خیر و مصلحت کار خود هستید، از دوستان و اطرافیان حیله گر و مکار دوری کنید. وجود این افراد در اطراف شما برای شما دردسر و مشکلات به همراه خواهد داشت. هر بار که این کار را انجام دهید مزایای آن را خواهید دید. هر چند غم کار خوب و بدت بر دلت سایه افکنده باشد، ریاکاری تو را از دیگران برتری می دهد. به خدا توکل کن تا دلت آرامش پیدا کنه. صبور باش. دوره رنج به زودی به پایان می رسد.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزال شماره حافظ 360

از این خانه ویران تا خانه من

من به جایی خواهم رفت که عاقل و عاقل باشم

به عنوان یک مسافر، به سلامت به زادگاهم برمی گردم

عهد کردم که به بار در جاده بروم

بهمن ماهی عزیز… شما مدتهاست به خود قول داده اید که در صورت بهتر شدن شرایط، تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد خواهید کرد. زمانی که از شر مشکلات و سختی های زندگی خلاص می شوید، بهتر است از آنها درس بگیرید و از تجربیات خود در فعالیت های بعدی خود استفاده کنید. عجله نکردن، تصمیم گیری سریع و قاطع بودن عاقلانه نیست. مشورت و کمک گرفتن از بزرگان و خردمندان را فراموش نکنید. از دوستان خود مطلع شوید و وضعیت آنها را دریابید، اگر از دست آنها عصبانی هستید به غریبه ها شکایت نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 372 حافظ

بیایید از خیابان بار عبور کنیم

زیرا همه ما به یک جرعه از این رویا نیاز داریم

روز اولی که با رندی آشنا شدیم و عاشق شدیم

شرط ما این بود که از آن راه رد نشدیم.

اسفند ماهی عزیز… شما فردی جاه طلب و کمال گرا هستید اما برای تحقق خواسته هایتان تلاش زیادی نمی کنید. تغییری در خود ایجاد کنید. شما نمی توانید با تنبلی و فکر نکردن به آینده چیزی پیشرفت کنید، پس از رویاپردازی دست بردارید و با اراده قوی تر به تلاش خود برای رسیدن به هدف خود ادامه دهید. این دنیا در حال گذر است، مکان و جایگاهش در حال پرواز است، وقت خود را زیاد خسته نکنید و شاد باشید. قناعت بهترین دارو در برابر هر درد است. از این فرصت هایی که برای رسیدن به آرامش دارید نهایت استفاده را ببرید.