فال حافظ 23 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 19 حافظ

نسیم ملایم سحر کجاست دوست من؟

خانه آن عاشق شیرین کجاست؟

شب تاریک است و راه امنی در پیش است

تاریخ جلسه کجاست؟

فروردین عزیز… این روزها در غم و اندوه هستی. شما از یافتن چیزهایی که از دست داده اید ناامید خواهید شد، اما همه این مشکلات به پایان می رسد و آنچه را از دست داده اید خواهید یافت. خبرهای خوبی در راه است. در برابر مشکلات خود خم نشوید، زیرا بعد از هر شکست یک پیروزی است. سعی کنید اجازه دهید ذهنتان بر قلبتان مسلط شود. اما فکر نکنید که همه چیزهای خوب در شما متمرکز است و شما از همه چیزهای بد آزاد هستید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 47 حافظ

هر سالکی راه را می داند

او فکر کرد بستن در ایده بدی است.

افسر در مدت تصدی خود چیزی به کسی نداد جز

که غرور دنیا را در این ذهن می دانست

ارديبهشت ماه عزيز… وقتي دلت با خدا باشد و با تلاش دلت را به دريا بگذاري، در زندگيت پيروز خواهي بود. ستاره شانس شما بسیار درخشان است پس امید به رحمت خدا را از دست ندهید. هر شکستی آغاز پیروزی است، در این راه از تجربیات بزرگان بهره ببرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره ۷۸

دیدی که یار ظالم نیست

وقتی عهدمان شکسته شد غمی نبود

پروردگارا، مرا به خاطر قلبم مثل کبوتر نگیر.

او افتخار پرتاب و شکار را نداشت

خرداد ماهی عزیز… با اینکه به یک دوست صمیمی رسیده ای و شاهد عشق بوده ای، اما در شرایطی هستی که چندان از وضعیت زندگی خود راضی نیستی و به دنبال شرایط بهتری هستی. شرایط بهتر نیاز به تلاش دارد. شما برای کاری که انجام دادید بسیار متاسفید. شما شکست خورده اید و احساس می کنید که دیگر کسی شما را دوست ندارد یا به شما احترام نمی گذارد. اما زمان همه چیز را درمان می کند. مطمئن باشید این شکست آغاز یک پیروزی بزرگ است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۱۱۱ حافظ

عکس تو چو روی آینه شیشه افتاد

عارف با خنده های می حرص خورد

چهره حسن همان است که در آینه است

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزالی حافظ شماره 140

دلبر رفت و به بستگانش خبر نداد

رقیب شهر و یار سفر یادش نبود

یا شانس من به مروت افتاد

یا از مسیر فرقه عبور نکرد

مرد ماهی های عزیز… راه درازی برای رسیدن به هدف داری. از دیگران انتظار کمک داشتید اما آنها درخواست شما را رد کردند، پس بهتر است همیشه در یافتن راه حل به عزم و اراده خود تکیه کنید. قطعا با توکل بر خدا و توکل به خود می توانید به اهداف عالی خود دست یابید. اگر بی تفاوتی دیگران را دیدید ناراحت نشوید و گلایه نکنید زیرا تاثیری در آنها ندارد.

همه این نقش ها در آینه تخیلات من افتاد

تیر ماهی عزیز… هرگز سطحی نگر نباش و به پایان راه، پایان کارت فکر کن. غرور، عجله و عدم مشورت با افراد متخصص این وظیفه را به شما داد و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید. شما می توانید با تفکر، برنامه ریزی و امید به خدا از این وضعیت خارج شوید و شکست خود را جبران کنید. به نیازمندان صدقه بدهید و از چیزهایی که موجب رسوایی می شود بپرهیزید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 191 حافظ

چه کسی به ما وفادار است؟

به جای انجام کارهای بد، اجازه دهید کارهای بد انجام دهند

ابتدا خلاصه پیام شما به بنگ نای و نای آرد

ون گه می تواند برای یک لیتر به من وفادار باشد

شهریور ماهی عزیز… شما احساس تنهایی می کنید و هیچکس قدر واقعی شما را نمی داند و نه دوست واقعی دارید و نه غم واقعی، اما دوستی صمیمی نداشته باشید بسیار بهتر از معاشرت با افراد اشتباه است. اسرار دلت را برای کسی فاش نکن و به راحتی به کسی اعتماد نکن زیرا تمام دردهای دنیا به دلت می آید. حریفان شما در حال بازی کردن هستند، مراقب باشید. به دنبال یاور وفادار باشید و بذر امید را در دل خود بکارید، گره امورتان را محکم نکنید و آن را سخت نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزال شماره حافظ 230

شاید اگر دلم برای باد سیاه تنگ شود

بوی نیکی از زهد نمی آید

همه دنیا مرا از عشق منع می کنند

هر چه خدا بگوید انجام خواهم داد

مهر ماهی عزیز… شما فردی پاک دل هستید و همیشه به خاطر خودنمایی از ریا و عبادت پرهیز می کنید. این ویژگی زیبای تو، تو را نزد خداوند محبوب می کند. سعی کن به عقاید دیگران اهمیت نده و فقط به خدا فکر کن. زیرا اگر فرمان خدا را اطاعت نکنید و با بندگانش به حیله و نیرنگ رفتار کنید، همه چیز و همه از شما دور می شوند. ثروت دنیوی به سختی به دست می آید و وفادار نیست. پس فریب مال دنیا را نخورید. طمع به مال مردم پایانی ندارد و خداوند حقوق مردم را نادیده نخواهد گرفت. شادی به شما بازگشته است، پس از فرصت های پیش روی خود استفاده کنید. به خدا نزدیک شوید و به درگاه او دعا کنید تا از گرفتاری ها خلاص شوید و دل خسته خود را آرام کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 248 حافظ

یا صبا تو از یه جایی به من میای

من ناراضی و بیمارم، غمم آسان است، زندگی به سراغم می آید

اکسیر مراد بر دل های بی حاصل ما بزن

پس من را از روی زمین با آدرس یکی از دوستان خطاب می کنی

ابان ماهی عزیز… انتظار برای روزهای خوش عزیزتان فکر و خاطره شما را به خود مشغول کرده است. شما می خواهید از او به هر وسیله ای که لازم است بشنوید. غم بزرگی تمام وجودت را فرا گرفته است زیرا دوری از کسی که دوستش داری و منتظر ماندن بسیار سخت است. غمگین نباشید چون بالاخره شب های انتظار تمام می شود، صبح فرا می رسد و هر غمی به شادی تبدیل می شود. مهم این است که زندگی موقتی است و اگر به آن نگاه کنی به سرعت از بین می رود. به جای نشستن و انتظار، برخیز و تمام تلاشت را برای رسیدن به هدفت بکن. اگر از زندگیت استفاده نکنی، روزی احساس پیری می کنی و کاری برایت باقی نمی ماند.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 357 حافظ

من نور خدا را در خرابه های موگان می بینم

شگفت انگیز است که چه نوع نوری را از کجا می بینم

به من نشان بده که خیانتکار هستی حاج ملیکی

تو خانه ای می بینی و من خانه خدا را

آذر ماهی عزیز… تو آدم آینده نگری هستی. همیشه می گویید باید دید در آینده چه می شود و نتیجه کار چه می شود. تو هیچ کاری از روی هوس انجام نمی دهی اگر کاری با درد و رنج همراه است و می دانید که در آینده نتیجه بسیار خوب و عالی برای شما به همراه خواهد داشت، در انجام آن تردید نکنید. دوستانتان گاهی به خاطر این ویژگی شما را مسخره می کنند. نادیده بگیرید و کار خود را انجام دهید. شما در نهایت به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزال شماره حافظ 360

از این خانه ویران تا خانه من

من به جایی خواهم رفت که عاقل و عاقل باشم

به عنوان یک مسافر، به سلامت به زادگاهم برمی گردم

عهد کردم که به بار در جاده بروم

دی ماهی عزیز… خیلی وقت پیش به خودت قول دادی که اگر اوضاع بهتر شود در سبک زندگیت تغییراتی ایجاد می کنی. زمانی که از شر مشکلات و سختی های زندگی خلاص می شوید، بهتر است از آنها درس بگیرید و از تجربیات خود در فعالیت های بعدی خود استفاده کنید. عجله نکردن، تصمیم گیری سریع و قاطع بودن عاقلانه نیست. مشورت و کمک گرفتن از بزرگان و خردمندان را فراموش نکنید. از دوستان خود مطلع شوید و وضعیت آنها را دریابید، اگر از دست آنها عصبانی هستید به غریبه ها شکایت نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 407 حافظ

میدان سبز آسمان و داس نو را دیدم

یاد مردگانم و هنگام درو افتادم

گفتم، تو خوش شانسی و خورشید می درخشد

او گفت با وجود همه اینها، امید خود را به گذشته از دست ندهید.

بهمن ماهی عزیز… زندگی فرصت محدودی است که خداوند به انسان می دهد تا توشه ای عنایت کند. هرکس باید به فکر عاقبت کار خود باشد و تا فرصت باقی است چیزی برای فصل برداشت بکارد. مردم همیشه به آنچه می خواهند نمی رسند، پس ناامید نشوید. هر کاری که انجام دهید نتیجه آن را در آینده خواهید دید. تکبر را کنار بگذارید و عاقلانه فکر کنید. از شکست های گذشته درس بگیرید و آنها را به راهنمای آینده تبدیل کنید. زمان شادی می گذرد، زمان درد و بلا نیز می گذرد. مغرور مباش که توشه ای برای آخرتت آماده کنی و نفاق و عبادت را رها کن تا مردم را فریب دهی.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 492

سلام رایحه آشنا

بدانید که مردم نور را می بینند

سلام ای نور دل پرهیزگاران

این شمع خلوت پرهیزگاری است

مارس عزیز، ماهی ها… شما پر از دیدن دوستان خود هستید و می خواهید در مورد آنها بدانید، به زودی آنها را ملاقات خواهید کرد. دوستان عزیز خود را دوست بدارید و از دوستان و همراهان بد و منحرف دوری کنید تا به شما آسیبی نرسانند. برای جلوگیری از آسیب بیشتر از منافقان دوری کنید. شما توانایی انجام هر کاری را دارید، به توانایی ها و اراده خود اعتماد کنید و از آنها بهره ببرید. امید و توکل به خدا داشته باشید، سپس برای رسیدن به هدف تلاش کنید. واقع بین باشید و رویاهای خود را با واقعیت های زندگی خود مطابقت دهید. وقتی از حکمت اعمال خدا غافل هستید، بهتر است از وضعیت خود گله نکنید.