فال حافظ 24 بهمن ماه

فال حافظ 24 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۲۶ حافظ

زالف آشفته، عبوس، خندان و مست است

پیراهن چاک در دست، غزل سرا و صراحی

نرگس شاد است، لبانش غمگین است

نصف شب اومد روی تختم نشست

آوریل عزیز… آرزوهای دست نیافتنی در سر داری. از این رویاهای محال دور نمان و خود را برده آنها نکن. چرا کاری می کنید که به درد شما نمی خورد و برای هر چیزی که بی ارزش است بهای سنگینی می پردازید؟ کار شما فقط توسط خودتان باز می شود، پس منتظر معجزه نباشید. برای رسیدن به هدفت فقط به بازوی خودت تکیه کن. به خواست خدا رضایت دهید و او بهترین سرنوشت خود را در مسیر شما قرار خواهد داد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 35 حافظ

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟

تعجب می کنم که چه چیزی باعث شد دلت را از دست بدهی

خداوند او را از هیچ آفریده است

دقیقه ای است که هیچ موجود زنده ای باز نیست

ارديبهشت ماه عزيزم… خدا رو شكر لطفش شامل حالت ميشه و به هر چيزي كه مي خواي مي رسي. سربلندی و موفقیت در زندگی تجاری و کاری از آن شما خواهد بود. زمان بسیار ارزشمند است، از هر دقیقه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید. کارهای غیر ضروری انجام نده به زودی شک های شما از بین می رود و راه درست برای شما آشکار می شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 142

دوستان دختر رز توبزا رازهای خود را حفظ کردند

نزد حسابرس رفت و طبق دستور کار را انجام داد

آمد تا عرقش را از روی پرده پاک کند

به طوری که رقبا نگویند چرا دور می مانید

خورهاد ماهی عزیز… استعدادهای زیادی در شما نهفته است. به زودی به هدف خود می رسید، اما پس از شنیدن این خبر به خود مغرور نشوید و نگذارید ایمانتان به خدا ضعیف شود. بخشنده باش، اما پولت را بی جهت به کسی نده. کمی معتدل تر باش با تلاش می توان به هر چیزی رسید، اما حفظ آن بسیار دشوار خواهد بود. شما نیاز دیگری را در دل خود دارید که باید برآورده کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۱۶۵ حافظ

مهر چشم سیاه من از سرم بیرون نمی آید

این سرنوشت بهشت ​​است و تغییر نخواهد کرد

رقیب سوء استفاده ها را صدا زد، جایی برای سازش باقی نگذاشت

آیا آه های سحرخیزان به گوروند باز نمی گردد؟

تیر ماهی عزیز… شما فردی سرشار از مهر و محبت هستید و در برابر بی ادبی دیگران سکوت می کنید. صبور باشید تا همه چیز را به موقع انجام دهید. از رقبای خود دوری کنید و کارها را بر اساس عقل و منطق انجام دهید. هیچ چیز با گریه بهبود نمی یابد. شما باید با توکل به خدا تلاش خود را مضاعف کنید. نماز صبح را فراموش نکن زیرا هر چه نیاز داری از نماز صبح است. همه باید هوشیار باشند تا از فرصت مناسب حداکثر استفاده را ببرند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 195 حافظ

غلام نرگس مست است تو ولیعهدی

بدشانسی بیدار هستند

تو را صبا دیدند، من را آب دیدند

و اگر نه، عاشقان و عاشقان پنهانند

مرداد ماهی عزیز… شما مداحان و ستایشگران زیادی دارید و این را می دانید اما این نباید باعث شود که مغرور و خودپسند شوید و از دیگران غافل شوید. جلوگیری از ضرر از هر جایی یک فایده است و شما می توانید از هر جایی به اشتباه و مسیر اشتباهی که انتخاب کرده اید پی ببرید، پس اکنون اشتباهات خود را جبران کنید و راه درست را دنبال کنید. چرا از تجربه و کمک دیگران بهره نمی برید؟ هرگز از توصیه های غیر ضروری اجتناب نکنید، می توانید مشکلات خود را با کمک بزرگترها حل کنید. به پایان کار خود فکر کنید و فریب لحظات زودگذر را نخورید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۱۰ حافظ

دوش در حلقه ما حکایت موهای تو بود

تا آخر شب در مورد خط موی شما صحبت می شد

از پشت مژه هایت خون می آید

دلش برای انحنای ابرویش تنگ شده بود

شهریور ماهی عزیز… آرزوهای زیادی در ذهن داری اما مدتی است که از همه دور بوده ای، حالا حس جدیدی در وجودت جوانه زده که انگار قلبت را به دوستی بسیار مبارک سپرده ای. می توانید با اخلاق خوب خود دوستان زیادی را دور خود جمع کنید. در زندگی خود صادق باشید و خود را از دروغ رها کنید، ماه پشت ابر نخواهد ماند. اگر در امرار معاش و وضعیت مالی مشکل دارید، بهتر است نگران نباشید که موفق خواهید شد، اما هرگز به این دستاوردها افتخار نکنید زیرا شکست خواهید خورد. برای اینکه در آینده تنها نمانید، دوستان نزدیک خود را از خود دور نکنید. برای رسیدن به هدفت صبور باش

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزال شماره حافظ 220

قلب هر کسی که خون را می بیند با ما می تپد

چه بگویم و چه بر سر ما خواهد آمد؟

در سینه هوا می خوابیم

اگر رود دل ما به باد می رود

مهر ماهی عزیز… حرفهای زیادی در دلت هست که نمیتوانی به کسی بگوئی. غم عشق بر دلت سنگینی می کند و گاهی اشک از چشمانت جاری می شود. به معشوقت می روی، اما او صدای تو را نمی شنود و از تو دور می شود. بی تفاوتی و بی تفاوتی شما را بسیار ناامید می کند، اما دیگران نیز دلایل خود را دارند. تمام تلاشت را کردی، حالا خودت را بسپار دست خدا. شما قلبی پاک و مهربان دارید و این شما را به جلو می برد. اگر به خدا توکل کنی و با نیت پاک و صادقانه خواسته های دلت را از خدا بخواهی، به خواسته قلبی خود می رسی.

فال روزانه متولدین آبان

غزال شماره حافظ 250

چهره و وجودم را فراموش کن

خرمن سوخته ها را بردارید

دل و چشممان را به طوفان دادیم

برو، سیل غم را بگیر و از خانه بنیاد دور شو

آبان ماهی عزیز… غم بزرگی در دل داری که از درون تو را به آتش می کشد و برای همین گریه می کنی. تو برای رهایی از این درد دست به هر کاری زدی. شما می خواهید دوست خود را فقط برای یک نگاه اجمالی ببینید و آماده هستید تا همه سختی ها را تحمل کنید، به شرطی که به ثروت و ثروت خود برسید. سپردن خود به دست تقدیر و سرنوشت و تجربه بارهایی در هر جهتی راه حل نیست، به قول معروف تا زمانی که کار نکنید نمی توانید حقوق بگیرید، پس تا زمانی که در بدن شما جان است، کار نکنید. سخت کوشی و البته کار با راهنمایی مردم را فراموش نکنید.به حرف های باتجربه ها و باتجربه ها گوش کنید. اگر کسى به تو ستم کرد، از او به خدا پناه ببر.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره حافظ 264 نفر از آنها

بلند شوید و در ظرف طلایی آب بریزید

قبل از اینکه کاسه ای خاک بریزم روی سرت

انتهای خانه ما دره خاموش است

هنوز در گنبد افلاک‌نمای گهلاله

آذر ماهی عزیز… زندگی هدیه ای است که خداوند برای رسیدن به آرزوهایت به تو داده است، سعی کن از آن نهایت استفاده را ببری تا روز مرگ حسرت فرصت هایی که از دست دادی نخوری. ثروت آنقدرها با ارزش نیست، پس طمع ثروت دنیوی نداشته باشید و شادی را هدف اصلی زندگی خود قرار دهید. شما همیشه غمگین هستید و همه چیز را با ناامیدی دنبال می کنید، برای موفقیت ابتدا اشک ها و آه های خود را پاک کنید و از چیزی که طولانی نمی شود ناراحت نباشید. وقتی در آستانه عدالت بایستی، قلبت شفا خواهد یافت. بدبینی را دور بریزید و قلبتان را مانند آینه بدرخشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 437 حافظ

داستان بهشت ​​در کویت یک داستان است

بیانات جمال حر در نگاه روایی

مرگ عیسی از دهان یک شوخی

آب لبانت مسخره است

دی ماهی عزیز… تو استعداد و ظرفیت و استعداد بالایی داری تا جایی که می تونی ازش استفاده کن. زمان از دست رفت؛ لحظات ارزشمند زندگی خود را هدر ندهید. چرا فکر می کنید دیگران بهتر از شما هستند؟ اونا هم مثل شما آدمای عادی هستن در راه رسیدن به هدف، از دیگران گله نکنید، گله نکنید، از کسی انتظار کمک نداشته باشید و در عوض به اراده و توانایی خود تکیه کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 442

به زندگی او، به زندگی او خوش آمد می گفتی

این حداقل پیشنهاد خدمتگزاران او بود

به من بگو قیمت خاک در پای تو چقدر است؟

اگر منبع حیات ابدی بودی

بهمن ماهی عزیز… اگر این روزها نتوانسته ای به آرزوهایت برسی ناامید نشو. برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید بیشتر تلاش کنید. دنیا فراز و نشیب های زیادی دارد و اگر به آنچه می خواهی نرسید، غم را از خود دور کن. شاید خوبی شما در همین است. هیچ کس نمی داند فردا، اگر امروز برای تو نباشد، فردا برای تو خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 452

تو انگل هستی، عشق مرد و پری

برای رسیدن به خوشبختی متعهد شوید

تلاش کن، اخته کن و در عشق بدشانس نباش

هیچ کس به دلیل نداشتن هنر برده نمی خرد

اسفند ماهی عزیز… همه مخلوقات امانت خدا هستند و هدیه او به مخلوقات عشق است. اما برای رسیدن به هدفتان باید سخت کار کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا به آنچه می خواهید برسید. خواب و خوردن انسان را از جایگاه خود دور می کند; از بی توجهی و تنبلی دست بردارید. با روی دست نشستن و نگرانی به جایی نخواهید رسید. به خدا ایمان و توکل داشته باشید و از سختی های راه نترسید. آرزو می کنم زیر سایه شجاعت و اراده به هدفت برسی.