فال حافظ 24 فروردین ماه

فال حافظ 24 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

چشمانم از گریه مردم پر از خون شد

به یاد لال تو و چشمان مستت می گویید جام غم لال که از آن می نوشم خون است.

نظر: اینقدر قاطع نباش. ظاهر شما شما را فریب داده است و برای همین از شما استفاده می کنند. شما فکر می کنید اگر احساس طرد شدن کنید خواهید مرد و می دانید که تنها راه برای تسکین درد این است که به یک دوست نزدیک شوید. با اینکه اصلا به تو اهمیت نمیده. خودتو خسته نکن

فال برای متولدین اردیبهشت

دوش آمد از مسجد به میخانه پیرمرد ما *** دوستان فرقه شما بعد از این نقشه چه هستند؟

ما مریدان چون هستیم رو به قبله هستیم چون پیرمردمان یک طرف خانه خمار است.

نظر: درد دلت و فریاد و آه جگر سوزش دوا نیست. هر چند تقوا پیشه کردی و دل و دینت را به هم نزدیک کردی. هر چیزی که می کشی از آن کسانی است که می شناسی، حاضری جانت را فدا کنی حتی برای رسیدن به دوستت. گریه و گریه مشکل شما را حل نمی کند.

فال برای متولدین خرداد

حتی سرت به دست نسیم افتاد

چشم جادویی شما همان دانش سحر است *** اما این نسخه اشتباه است

نظر: از حرف های سنجیده و درست ناراحت نشوید. حتی اگر فکر می کنید هیچ کس شما را درک نمی کند، بدانید که او بهزیستی شما را می خواهد. کاری که اصرار به انجامش دارید پایان خوشی ندارد. در افکار خود تجدید نظر کنید مشاوره با کارشناسان نه تنها به شما کمک می کند، بلکه نیازهای صبر شما را نیز برطرف می کند.

فال برای متولدین تیرماه

صوفی راز پنهان نور را می داند

او ارزش مجموعه گل سحر را می داند و هر صفحه خوانی معنای آن را نمی داند.

نظر: شما عجله دارید با اینکه همه می دانند چه روزهای سختی را سپری می کنید. همه ظواهر را می بینند، پس از ظاهر خود محافظت کنید تا از آبروی خود محافظت کنید. شما خیلی بی تجربه هستید اما ادعا می کنید با تجربه هستید. انگشت اشاره نباشید، شما هسته خوبی برای کار دارید، این موضوع به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید و بدن خسته خود را التیام بخشید.

فال برای متولدین مرداد

سر ارادت ما و آستان مقدس دوست *** ارادت اوست به هر چه بر سر ما بیاید.

با اینکه آینه ای جلوی صورت دوست نگذاشتم اما مثل دوست را نمی دیدم.

نظر: شما در حال پیشرفت زیادی هستید. به لطف طبیعت خوب شما، همه از شما مراقبت می کنند. از مهربانی و مودب بودن دست نکشید، راز موفقیت شما در همین ویژگی نهفته است.

فال برای متولدین شهریور ماه

راهی هست، راه عشق، جایی که هیچ چیز در لبه آن نیست، چاره ای جز مردن نیست.

دلت هر چقدر محبت کند، در کار خیر نیازی به استخاره نیست.

نظر: یکی می خواهد با قول و قرار شما را فریب دهد، بسیار مراقب باشید. حلال و کم درآمد را بر حرام و درآمد زیاد ترجیح دهید، ذکر الله را در گفتارتان فراموش نکنید تا شما را از فقر به ملکوت برساند. برای رسیدن به مراد باید از هفت خوان رستم عبور کرد. تا زمانی که زندگی برای شما شیرین تر از شکر باشد.

فال متولدین مهر

خسروا، توپ آسمان در گوشه زمین چوگان

زلف خاتون ظفر عاشق پرچم توست. او برای همیشه عاشق جولان شما خواهد بود.

نظر: در آینده تصادفات زیادی برای شما پیش خواهد آمد، پس هوشیار و هوشیار باشید. حال خود را برای رسیدن به خوشبختی آینده خراب نکنید. غمگین نباش چون بعضی ها همه چیز را دارند و تو نداری چون چیزی داری که دیگران ندارند. دنیا سرابی نیست، سبزه، گل، حتی دشت چند روزی باقی می ماند. به این دنیای فانی اعتماد نکنید.

فال برای متولدین آبان

اکنون که باد زمین کاسه گل را صاف کرده است، بلبل به صد هزار زبان توصیف شده است.

از کتاب شعر و راه بیابان بپرس *** بحث مدرسه و اکتشاف کی است

نظر: با یک سند پول زیادی به دست خواهید آورد. در وقت نماز همیشه دعا کنید که ذلیل نشوید. در هر شرایطی، همیشه مورد احترام و دوست داشتن خواهید بود. سرنوشت شما به گونه ای رقم خورده است که تا ناراحت نشوید نمی توانید به هدف خود برسید. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ات دوباره شاد می شود.

فال متولدین آذر

چه نیازی به تماشای تنهایی، چون دوستان هستند، چه نیازی به کویر است؟

جانا از خدا بپرس چه حاجت داری، ما چه نیاز داریم؟

نظر: به خدا توکل کن کاری که انجام می دهید هیچ بدی ندارد و نتیجه بسیار خوبی دارد. موافقم، چیزی را از دست نخواهید داد. غصه نخور خوشحال باش که هم مقام و هم پول را همزمان می گیری. نگران توصیه های دیگران نباشید. عمر طولانی داری

فال برای متولدین آذر ماه

نتیجه کار دنیا و فضا زیاد نیست

هدف از گفتن از دل و جان شرف همین است

نظر: یکی می خواهد با قول و قرار شما را فریب دهد، بسیار مراقب باشید. حلال و کم درآمد را بر حرام و درآمد زیاد ترجیح دهید، ذکر الله را در گفتارتان فراموش نکنید تا شما را از فقر به ملکوت برساند. برای رسیدن به مراد باید از هفت خوان رستم عبور کرد. تا زمانی که زندگی برای شما شیرین تر از شکر باشد.

فال متولدین بهمن

بیا ساقی یار پرده را از روی پرده برداشت

شمع روشن چهره پیرمرد را روشن کرد

تعبیر: در رویاها و خیالات غوطه ور هستید. رویاهای شما بی پایان و دور هستند. وقت با ارزش خود را تلف می کنید هیچ کس آنقدر عمر نمی کند که تمام رویاهای خود را محقق کند. پس برای چند روزی که دارید از زندگی خود لذت ببرید. حما که باید بخشی از زندگی شما باشد به شما خواهد رسید.

فال برای متولدین اسفند

زهد زاهد از حال ما بی خبر است، هر چه درباره ما بگوید، جای اکراهی نیست.

هر چه بر سالک در راه تو بیفتد به سود اوست *** دل هیچکس در راه راست گمراه نمی شود.

نظر: از دست دادن خود را خواهید یافت. وعده ملاقات نزدیک است. هوشیار باشید خبرهای خوبی به شما خواهند داد. با مشکلات مبارزه کن و از شانست گله نکن، بعد از هر تاریکی نوری هست. سعی کنید ذهنتان بر قلبتان تسلط پیدا کند. با این حال، گمان مکن که همه خوبی ها در تو جمع شده و از هر گونه بدی پاکی.