فال حافظ 25 اردیبهشت ماه

فال حافظ 25 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزال شماره حافظ 20

روزه تمام شد، عید رسید، دلها آسوده شد

سفره خمخانه در حال جوشیدن بود و باید طلب می کردیم

نوبت گرانفروشان گوشه گیر گذشته است

وقت دویدن و دویدن است

فروردین ماهی عزیز… تو دل پاکی داری و نیتت همیشه خیر است، چرا از زمان گله می کنی؟ خودت را به خدا بسپار تا تمام تاریکی ها و تباهی های زندگیت تمام شود. با سرنوشت او مخالفت نکنید. خدا بهتر از هرکسی از حال دلت میدونه. تعداد کمی از دوستان شما رنج می برند، اما شما می توانید با صداقت و قلب پاک زندگی خوبی داشته باشید. به دستورات خدا عمل کنید و بقیه را به خدا بسپارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 25 حافظ

گل حمرا شکفت، بلبل مست شد

دعای شادی آور صوفیان باد پرست

پایه توبه از سنگ جامد

ببینید کدام طرف شیشه شکسته است

مه می عزیز… جاه طلب نباش، اما در عین حال تلاش برای ارتباط با شریک زندگی خود را متوقف نکن. سرنوشت شما طوری است که باید با تلاش و انرژی مضاعف به همه چیز برسید. خودت را برای رسیدن به هدفت کامل کن، اما از یاد خدا غافل نشو و در برابر او تعظیم کن، وگرنه همه چیز را از دست می دهی. هیچ آسایشی بدون تحمل سختی ها و تلاش ها به دست نمی آید، پس بدانید و بدانید که زندگی بهتر در سایه تلاش است.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 84 حافظ

وقتی ماه روزه تمام شد بنده بیاور

فصل عزت و نام تمام شد

زمان عزیز گذشت، بیایید عدالت را رعایت کنیم

زندگی بدون حضور صراحی و جم

جون ماهی عزیز… به گذشته خود فکر کنید. برای خودت چی داری؟ برای آینده خود چه کرده اید؟ زمان مثل برق و باد گذشت و تو از زندگیت بهره ای نبردی. همه اینها به خاطر غرور نابجای شماست. غرور و تکبر را کنار بگذارید تا بتوانید همه چیز را از نو بسازید. از خدا بخواهید و به درگاه او توبه کنید تا جان از دست رفته شما برگردد و قلب منفور شما پاک شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 147

نسیم صبا بر من آگهی بارید

روز مصیبت و اندوه را کوتاه کرد

جام چک را به خواننده های صبح بدهید

به من قول بده که باد صبح بیاورد

قوس عزیز… زودیاک شما بسیار زیبا و درخشان است و این از نیت پاک شما نشات می گیرد. مژده پایان رنج به شما خواهد رسید. یک تغییر در راه است و شانس با شما خواهد بود. شما برای رسیدن به هدفتان مشکلات و مشکلات زیادی را متحمل شده اید اما در نهایت به آنچه دلتان می خواهد می رسید و آرزویتان برآورده می شود. هرگز خدا را فراموش نکن تا لطف و رحمت او همیشه شامل حال تو باشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 150 حافظ

ساقی لیوان را اینگونه پرتاب می کند

همه عرفا همیشه مست هستند

پس دانه خال را زیر چین زلف گذاشت

می تواند یک مرغ کوچک را به دام بیندازد

مرداد ماه های عزیز… بالاخره وقت آن است که شما هم به موفقیت برسید. پیروزی خود را از دیگران دریغ نکنید. مراقب اطرافتان باشید، برخی افراد سعی می کنند جلوی پیشرفت شما را بگیرند. تمام تلاش خود را بکنید تا خداوند نقشه های آنها را خنثی کند. بعضی ها نمک می خورند و نمکدان می شکنند، اینها ظاهراً دوست شما هستند اما از آنها دوری کنید، آنها چیزی جز دشمن نیستند. خانواده خود را آرام کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره حافظ 177

نه، آن که سرخ می شود عشق را می شناسد

نه، کسی که آینه می‌سازد، مانع مقابلش را می‌شناسد

نه آن که سرش را خم کند و سریع بنشیند

می داند چگونه کلاه بپوشد و مراسم عبادت را انجام دهد

شهریور ماهی عزیز… صبوری و بردباری شما در برابر شکست ها و شکست های گذشته گفتنش آسان است اما اجرای آن دشوار است، هرکسی می تواند قاطع و سربلند باشد اما واقعا مهربان و شایسته بودن برای همه نیست. گول ظاهر را نخورید و بر اساس آنچه می بینید تصمیم نگیرید. مراقب افرادی باشید که سعی می کنند شما را فریب دهند. آنها بسیار باهوش تر از شما هستند. از توصیه های فرد کناری خود استفاده کنید و دست او را رد نکنید. اگر از کمک او استفاده کنید به موفقیت بزرگی دست خواهید یافت.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۲۵ حافظ

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

وین به مناظره با ترینیتی می رود

گفته می شود که نوواروس چمن در سلامت کامل به سر می برد

کار این بار به سمت صنعت کارگزاری می رود

مهر ماهی عزیز… شانس در خانه شما را زده است و به زودی دست سرنوشت موقعیتی را برای شما فراهم می کند که در مدت کوتاهی می توانید به موفقیت های بزرگی دست یابید. تا جایی که می توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید. زمان مانند پیرزنی است که افراد مختلف در آن می آیند و می روند، پس فریب ظاهر دنیا را نخورید و هرگز مغرور نشوید، زیرا می تواند ذهن و فکر شما را از بین ببرد و شما را به بیراهه بکشاند. مراقب خودت باش و از راه راست غافل نشو. همیشه به فکر خدا باشید، زیرا یاد خدا انرژی و شادی را به زندگی می بخشد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره حافظ 276

باغبان پنج روز از گل ها صحبت می کند

صبر بلبل در برابر قساوت خار هجران لازم است.

آه دلم به درد مانال بسته است

یک مرغ باهوش وقتی در تله می افتد باید آن را تحمل کند

آبان ماهی عزیز… هرکس قصد انجام کاری را دارد و می خواهد به چیزی یا شخصی برسد، برای رسیدن به این امر باید بر همه سختی ها غلبه کند. کار درست را انجام دهید. برای رسیدن به هدف، تنها به دانش نیاز نیست، بلکه برای رسیدن به نتیجه، باید در کنار دانش، یک باور قوی و گام های محکمی برداشته شود. پس از غرور دست بردارید و آن را امتحان کنید. حسابداری آنقدرها هم خوب نیست، شما دست سخاوتمندانه ای برای رسیدن به هدف دارید. هرچقدر هم قوی باشی باز هم به کمک خدا نیاز داری. پس به پروردگارت توکل کن، کار را به تأخیر نینداز و از تعلل دست بردار.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره حافظ 296

اگر طالع بینی کمک کند، دامن شما را روی زمین می اندازم

اگر من ریسمان لطف را بکشم، او ریسمان شرافت را می کشد

این قلب امیدوار من به کسی نزدیک نشد

با اینکه کلمات داستان من او را به همه جا می برد

آذر ماهی عزیز… راه سختی را شروع کردی و امیدواری با تلاش به نتیجه دلخواهت برسید. زندگی گرانبهای خود را در مسیر آرزوهای دست نیافتنی هدر ندهید. در اطراف شما دوستان ریاکاری هستند که شما را می ترسانند، از آنها دوری کنید. اگر راستگو باشید و از ریاکاری دست بردارید به هدف خود خواهید رسید. اخلاص و ایمان بهترین دارایی انسان است. گاهی فکر می کنید تمام تلاش هایتان بیهوده است، بدبینی و شک را از خود دور می کنید. بر خدا و اهل بیت به ویژه پیامبر توکل کن. به سوی علی (ع) برو.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 312

بُشری اِذِ السّلامةُ حَلَّت بِذی سَلَم

حمد و سپاس مخصوص خداوند بزرگ ترین نعمت است

مژده این پیروزی کجاست؟

در قدم هایم زر و سیم می پوشم تا بمیرم

دی ماهی عزیز… خبر خوب این است که سلامتی و آرامش به تو باز می گردد و کسی که منتظرش بودی ظاهر می شود. باب رحمت به روی شما گشوده شده و ظلم به سوی آن پیش می رود. پشیمان شد، اما پشیمانی کمکی به او نمی کند. آنها هم خبر خوب و هم خبر بد را به شما می دهند. راز خود را حفظ کنید وعده های شکسته برای شما خوب است و دادن یک قول دیگر تجربه فوق العاده ای است. شادی خود را با دوستان وفادار خود به اشتراک بگذارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره حافظ 324

اما یک گره در کار من وجود داشت

چشمام هنوز از کرمش بازه

به سراغ حامل قرمزی که چو جام استفاده می کند نرویم

خون قلبم تصویر صورتم را می کشد

بهمن ماهی عزیز… عشق برایت دردسرهای زیادی ایجاد کرده است، اما تو همچنان منتظر شفافیت در کارت هستی. یأس و ناامیدی را در درون خود راه ندهید. به هدفت ایمان داشته باش و با تمام تلاشت به سمتش حرکت کن. شانس شما بیدار خواهد شد و زندگی شما شیرین خواهد شد. به زودی این فرصت را خواهید داشت که با او صحبت کنید. اگر در کار خود ثابت و صادق باشید، ریا و دو رویی را کنار بگذارید، می توانید اعتماد مردم را جلب کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 336 حافظ

با خبرهای خوب از خواب بیدار خواهم شد

من پرنده ام و از دام دنیا برمی خیزم

تو را می ستایم که مرا بنده خود می خوانی

از فاحشه بودن دست برداریم

اسفند عزیز… تا زمانی که وقت و فرصت دارید از فرصت های پیش روی خود استفاده کنید. این موقعیت ها می توانند شما را بسیار به هدفتان نزدیک کنند. شما قدرت اراده کافی دارید، پس ناامید نشوید. بر خدا توکل کن و با مشورت در امور توفیق خود را تضمین کن.