فال حافظ 25 فروردین ماه

فال حافظ 25 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین عزیز دل پاکی داری و نیتت همیشه خیرخواهانه. آنها منافقانی هستند که با پرتاب سنگ مانع حرکت شما می شوند. از ریاکاری اطرافیان رنج می برید و به این فکر می کنید که چگونه با افراد فریبکار اطراف خود برخورد کنید. شفای این افراد فقط با دست خدا امکان پذیر است پس به جای ناراحتی سعی کنید در انتخاب دوستان و همراهان خود تجدید نظر کنید. صبر کلید حل همه مشکلات است، با کمی فکر می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید. از یأس دور باشید و به لطف خداوند امیدوار باشید. اگرچه ممکن است به دلیل دوری دوستتان (یا هدفتان) بی خواب و بی قرار باشید، برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش کنید زیرا روز ارتباط نزدیک است.

ببینید تفاوت کجاست

دلم به صومعه و دماغه سالوس افتاد

دیر مغان کجا و شراب ناب کجا؟

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… شک نکن که خداوند یاور همه دوستان مخلص است. دلت را با توکل و امید به خدا پاک کن تا از ریاکاری و مشکلات زندگی بکاهی. طمع را از زندگی خود حذف کنید تا زندگی شاد و طولانی داشته باشید. بهشت شما جایی است که در آن حق مردم را ادا می کنید. این راهی است که شما را به هدفتان می رساند. شما ذاتاً فردی مهربان هستید، کمی جاه طلب هستید و از منطقه راحتی خود خارج می شوید. شغل شما اغلب با خطر و خطر همراه است. اگر می خواهید از شکست جلوگیری کنید مراقب باشید.

بیا صوفی، شیشه آینه شفافی است

زیبایی لعل فام را ببینید

راز پشت صحنه مست پرس

قابیل یک زاهد بلند مرتبه نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… هر روز با فکر معشوق از خواب بیدار می شوی، ادعای دوست داشتنش را داری پس باید صبور باشی تا به او برسی و با او ارتباط برقرار کنی. امیدوار باش و بدان که با نشستن در گوشه تنهایی نمی توان دردی را التیام بخشید. از سهل انگاری دست بردارید و با تلاش به سمت هدف خود حرکت کنید. حتی اگر مجبور باشید برای مدت طولانی صبر کنید، قطعا به آنچه می خواهید خواهید رسید.

فکر کردن به شما از هر نظر همراه ماست

نسیم موهای تو پیوند زندگی ماست

با وجود ادعاهایی که عشق را منع می کنند

زیبایی چهره شما دلیل ماست

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… در این زمان سودمند است که به عهد خود وفادار بمانید و حتی اگر پشیمان شوید خود را به دست سرنوشت بسپارید. امید به زندگی رحمت و برکات خداوند تو را فرا می گیرد و غرق در نعمت می شوی، اما مواظب باش که غرور و تکبر موجب از دست دادن آنچه به دست آورده ای نشود.

موضوع اطاعت و موافقت و نصیحت مرا مست کرده است

اولین روزی بود که به اندازه گیری معروف شدم

همین که از چشمه عشق وضو بگیری

من همه چیز را بزرگ نشان دادم

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… این روزها دست به کارهایی می زنید که برایتان بسیار بعید است و اینها اطرافیانتان را شگفت زده می کند. قبل از بیان هر کلمه به آن فکر کنید. هر هدف و مقصدی نمی تواند در نهایت سودمند باشد، پس با سنجیدن همه جوانب و آگاهی از هدف، به سوی آن گام بردارید. هوشیار بودن قبل از شروع کار می تواند فرد را از شکست دور نگه دارد. خود و دیگران را با اعمال و سخنان بدون فکر عذاب ندهید. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد.

صبا در سحر بوی زلف یار می آورد

قلب عصبانی به ما بو می دهد

من آن شکل صنوبر را در باغ دیدم

هر گلی که با غم و اندوه شکوفا شود، دردسر می آورد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان … فال تو خیلی خوبه. این وعده خداوند است که بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. خبر خوب این است که پس از صبر و تحمل به وصال یار خواهید رسید و از دنیا و هر آنچه در آن است لذت خواهید برد. دوستان در این روزهای شاد و زیبا، روزهای سخت را فراموش نکنید. به زودی همه کینه ها از بین می رود و دشمنی ها به دوستی تبدیل می شود. بالاخره یکی میفهمه چی میگی درهای رحمت خداوند همیشه باز است پس رابطه خود را با او افزایش دهید. دوستان شما عصبانی هستند.

مژده به دلها که باد صبا در حال بازگشت است

خبر خوبی از صبا رسید

برو ای پرنده سحر، آواز داوودی شفاف

سلیمان گل از باد برگشت

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… خسته ای از همه چیز و همه کس رنج می کشی و روزها را با آه و ناله می گذرانی. تقصیر توست که همه چیز را از دست دادی تو سزاوار همه چیز بودی، اما حالا با حسرت فقط به گذشته فکر می کنی. دست از ناله بردارید و برای فراموش کردن غم به چیزی متوسل نشوید. روحیه خوبی ندارید و احساس پیری می کنید. همه می دانند که شما در رنج و ناراحتی هستید، اما هیچکس به کمک شما نمی آید، پس قوی باشید، به خودتان کمک کنید، باید همه چیز را به تنهایی و با توکل به خدا از نو بسازید.

تقدیر این نبود که این مرد خسته را با شمشیر بکشی

نه هیچی تقصیر قلب بی رحم تو نبود

من شما را دیوانه می کنم

هیچ چیز به اندازه یک حلقه زنجیر برای من ارزش نداشت

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… از عزیزت رد شنیده ای، حال خوبی نداری، از شانست گله می کنی و فکر می کنی همه چیز از دست رفته است. فکر می کنید رسیدن به هدف غیرممکن است. شروع کردی به دعا و نیایش اما هنوز نتیجه ای نگرفتی. اما شک نکن که خدای مهربان گره از کار تو می گشاید. دیگر عمرت را با رویا پردازی هدر نده و زندگیت را از نو شروع کن، آنقدر عمر می کنی که تمام آرزوهایت را برآورده کنی، پس دلت را به خدا بسپار و شاد باش. دوری از افراد ریاکار ممکن است حال شما را بهتر کند.

نفس بلند می شود، کام تو را رها نمی کند

فغان بخت من بیدار نمی شود

صبا تکه خاکی به چشمم انداخت

آب زندگی من به حساب نمی آید

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… در زندگی سختی های زیادی کشیدی و گرفتاری های زیادی را متحمل شدی، خبر خوب این است که گمشده های زندگیت در نهایت پیدا می شود و لحظه های دردناکت تبدیل به شادی می شود. هر راه طولانی پایانی دارد و به زودی به مقصد خواهی رسید. اگر امروز به هدف خود نرسیدید نگران نباشید، مطمئناً خیلی زود نشانه های پایان غم خود را خواهید دید. چون با خدا هستی همیشه از بلاها در امان خواهی بود. قرآن را خصوصی بخوانید تا راه رسیدن به هدف را گم نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… اتفاقات سختی را در زندگی تجربه کردی و صبور بودی اما امروز احساس می کنی کاسه صبرت لبریز شده است. غمگین بودن و حسرت گذشته فایده ای ندارد. راه حل شما چیز دیگری است. اگر امروز با مشکلات و مشکلاتی مواجه شدید، صبر خود را از دست ندهید. سختی های زمان مانند باد است. به سلیقه و ظاهر مادی تکیه نکنید. با توکل به خدا و حکمت می توانید فردای بهتری را برای خود بسازید. تلاش شما آنقدر زیاد است که می توانید به تمام اهداف خود برسید. کار امروز به فردا موکول است، پس امروز قدم بردارید.

دریا را می بینم، شکیبایی را در بیابان می ریزم

و در این کار دلم را به دریا خواهم زد

از دل گناهکار آه میکشم

بگذار آدم و حوا را در شکم تو بگذارم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… شما انسان صمیمی و صادقی هستید پس حتما در انتخاب دوستان خود بسیار دقت کنید تا دیگران از سادگی و صداقت شما سوء استفاده نکنند. افراد ریاکار می خواهند با زیبا جلوه دادن خود دل شما را به دست آورند، پس مواظب خود باشید و قبل از امتحان به آنها اعتماد نکنید. برای رویارویی با مشکلات باید عزم قوی داشته باشید. بهتر است قبل از هر کاری توانایی های خود را بشناسید و استقامت خود را افزایش دهید. مواظب باش دل کسی را نشکنی وگرنه گرفتار آه او نمی شوی.

خدا را با شنل از دست ندهید

رخ از رودان نامرتب پوشیده شده است

خیلی آلودگی تو این شنل هست

اوقات خوب را می فروشند

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… روزگار وجه خوبت را به تو نشان داده است. مراقب باشید این فرصت طلایی را از دست ندهید و از آن استفاده کنید. مغرور و مغرور نباشید. رفاه خود را فراموش نکنید و با مردم خوب رفتار کنید

دامن کاشان همیشاد در نوشیدنی زرکیده

صد ماه پیش جیب عصا پاره شد

شما توسط آتش محاصره خواهید شد

همانطور که شبنم روی گلبرگ های گل می افتد