فال حافظ 26 اردیبهشت ماه

فال حافظ 26 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

اپریل جان… گول وعده های دیگران را نخورید. اطرافیان خداوند لطف خود را بر شما ارزانی داشته اند و به شما نعمت و رحمت فراوان داده اند و آنچه را که نیاز دارید به شما عنایت کرده اند، پس هرگز به آنچه دارید مغرور نشوید. آنچه را که از دست داده اید پیدا خواهید کرد. موفقیت بزرگی در پیش دارید و به هدفتان خواهید رسید، البته در راه رسیدن به هدفتان باید کمی صبور باشید و به خدا توکل کنید. دلت را به خوشی های موقت دنیا نبند، اینها همه موقتی است. راه به روی شما باز است، فقط باید با چشمان باز در آن قدم بردارید.

خدا را شکر درب مسجد باز است

زان رو که به من در خانه اش نیاز دارد

زانوهایی که از مستی می جوشند و می غرشند

وان می، جایی که حقیقت مجاز نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… تو فردی مهربان و دوست داشتنی هستی که در مسیر خطرناکی قدم گذاشته ای. این راهی برای مقابله با هزاران رقیب و رقیب است. پزشک درد تو کسی است که جدایی عزیزت را شفا می دهد. شما دلتنگ هستید اما به زودی به آرزوی قلبی خود خواهید رسید و همه در این اتحاد خوشحال خواهند شد.

هیچ کس شما را ندیده است و هزاران رقیب وجود دارد

هنوز صد و لیبی در یک غنچه وجود دارد

خیلی هم عجیب نیست که به خانه شما می آیم

زیرا هزاران بیگانه در آن سرزمین ها هستند

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… به کار خودت مشغول باش و به دنبال اشتباهات دیگران نباش. هیچ کس در این دنیا کامل نیست. هر چه هستی، خوب یا بد، روی پایت نوشته شده است. پس این حق شماست که همانطور که می خواهید زندگی کنید. خواسته های شما یکی یکی محقق می شود. تقوا و تقوا داشته باشید تا از پیشگاه خداوند متعال دور نشوید.

اشتباه نکن ای گوشه نشین فطرت پاک

تا از ثبت گناه دیگران بر شما جلوگیری کنید

اگر من خوبم و تو بد، برو خودت باش

درود خدا بر هر که او را کشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… آنقدر در عشق آمده ای که هیچکس برابر تو نیست و تجربه عشق برای همه نیست. لبخند همه را زیبا می کند، اما بدانید که همه چیز شوخی یا دست کم گرفته نمی شود. از مسخره کردن دیگران دست بردارید زیرا می توانید قلب مردم را بشکنید. طعنه آمیز صحبت نکنید و به اوضاع آشفته مردم نخندید. شاید یک بار گرفتار شدی و دیگران به تو خندیدند. اگر این چیزها را رها کنید، مردم همیشه شما را خواهند پذیرفت. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. سفر در زمان حال خوب است به شرطی که با دقت و عاقلانه عمل کنید.

هی به اتفاق آب نبات بادام زمینی خندیدی

می خواهم از خدا تشکر کنم

توبی نیامد که ضربه ای از گردنت بگیرد

اجازه دهید داستانی را برای شما تعریف کنم که با صدای بلند صحبت می کند

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… روزگار و شرایط برای همه سخت شده و تنها تو نیستی که این بار سخت را به دوش می کشی. خیانت دیگران برای شما دردسر ایجاد کرده است، بنابراین باید دوستان و دشمنان را بشناسید و آنها را تشخیص دهید. برخی از افراد می خواهند از شما سوء استفاده کنند، مراقب باشید از شما به عنوان نردبان خود استفاده نکنند. هرگز فریب ظاهر افراد را نخورید. چرا نسبت به دیگران مغرور باشید وقتی می توانید با صرف اندکی عشق و محبت دل آنها را به دست آورید؟ کمی ملایم تر باش اگر قصد انجام کاری را داری در انجام آن مصمم باش تا خداوند تو را در راه رسیدن به هدفت یاری دهد.

میدونی چنگ و عود یعنی چی؟

پنهان شو و بخور چون تو را مجازات می کنند

افتخار عشق و سعادت عاشقان را دریافت می کنند

اشتباهات جوان هستند، اتهامات قدیمی

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… خسته ای از همه چیز و همه کس رنج می کشی و روزها را با آه و ناله می گذرانی. تقصیر توست که همه چیز را از دست دادی تو سزاوار همه چیز بودی، اما حالا با حسرت فقط به گذشته فکر می کنی. دست از ناله بردارید و برای فراموش کردن غم به چیزی متوسل نشوید. روحیه خوبی ندارید و احساس پیری می کنید. همه میدونن که تو درد و غصه داری اما هیچکس به کمکت نمیاد پس قوی باش، به خودت کمک کن، باید تنها و با توکل به خدا همه چیز رو از نو بسازی.

تقدیر این نبود که این مرد خسته را با شمشیر بکشی

نه هیچی تقصیر قلب بی رحم تو نبود

من شما را دیوانه می کنم

هیچ چیز به اندازه یک حلقه زنجیر برای من ارزش نداشت

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… زندگی فرصتی کوتاه و پر فراز و نشیب است. گاهی اوقات سخت است، گاهی اوقات سرگرم کننده است. سعی کنید با دوستان خود صادق و مهربان باشید تا در مواقعی که دچار مشکل می شوید به شما کمک کنند. ریا و کینه را از خود دور کنید و وقت خود را برای تحقق خواسته های ناممکن و دست نیافتنی خود تلف نکنید. به خدا و یاری او اعتماد کنید. اگر می خواهید رازها را بدانید، قلب خود را اصلاح کنید و به سخنان افراد با تجربه گوش دهید. در انتخاب دوستان دقت کنید.

شما در کنار لاله مغرور و ریا هستید

تو همسفر خوشبوی صبا

من به شما نگفتم که هر سال عبادت می کنید

سه ماه می خوری، نه ماه تقوا می کنی

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… این روزها که همه شرایط شادی مهیا است، مثل بهار زندگی ات است، نباید تا می توانی از اتفاقاتی که می افتد دست برداری و در کنار دوستانت شاد باش. غم ها و غم ها را از خود دور کنید و به شادی و لذت در زندگی فکر کنید. اگر باهوش باشید می توانید غم را به شادی تبدیل کنید. حتی اگر هیچ حامی در اطراف خود نداشته باشید و دیگران به پای شما سنگ پرتاب کنند، از تلاش برای رسیدن به هدف خود دست برنمی دارید. اگر به نتیجه دلخواهتان نرسیدید ناامید نشوید، فراز و نشیب های زیادی در زندگی وجود دارد. از چشم حسودان به خدا پناه ببر. این روزها بهتر است احساسات خود را با صدای بلند بیان نکنید.

دوستان وقت آن است که برای شاد بودن تلاش کنید

این وعده مرد دل است، ما را زنده بدار

چیزی به نام کرم یا کرم وجود ندارد

راه حل فروش فرش است

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… ثروت و ثروت مانند خورشیدی است که از مشرق طلوع می کند و به سرعت در غرب غروب می کند، پس هرگز در زندگی به آن اعتماد نکنید و به آن افتخار نکنید. روزی را به یاد بیاور که باید تمام دارایی خود را رها کنی و دنیا را رها کنی، پس کارهای نیک انجام ده، به درگاه خدا دعا کن و دلت را صاف کن که خدا با توست.

بارمن صبح است، یک لیوان شراب بریزید

هیچ تاخیری در آسمان وجود ندارد، عجله کنید

زن قبل از اینکه دنیا فانی شود نابود شد

ما را از جام باد صورتی نابود کن

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… زندگی فرصت محدودی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده تا به خود توشه ای عنایت کند، هرکس باید به فکر عاقبت کار خود باشد و تا فرصت باقیست چیزی برای فصل برداشت بکارد. مردم همیشه به آنچه می خواهند نمی رسند، پس ناامید نشوید. هر کاری انجام دهید در آینده نتیجه آن را خواهید دید. تکبر را کنار بگذارید و عاقلانه فکر کنید. از شکست های گذشته درس بگیرید و آنها را به راهنمای آینده تبدیل کنید. زمان خوشی می گذرد، زمان درد و بلا نیز می گذرد. مغرور مباش که توشه ای برای آخرتت آماده کنی و نفاق و عبادت را رها کن تا مردم را فریب دهی.

میدان سبز آسمان و داس نو را دیدم

یاد مردگانم و هنگام درو افتادم

گفتم تو خوش شانسی و خورشید می درخشد

او گفت با وجود همه اینها، امید خود را به گذشته از دست ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… چرا به جنگ می روید و درگیر کارهای خیر می شوید؟ از راهی که رفتی برگرد، تو مردی نیستی که بجنگی و خون بریزی. وجود شما آرام است و برای بسیاری از مردم الگو هستید. شما چیزی را از دست می دهید و می خواهید همه را دور هم جمع کنید. هدف خیلی به شما نزدیک است، به زودی به آن خواهید رسید. تمام تلاش خود را بکنید و از لطف و عنایت خداوند ناامید نشوید.

ای جان سود راهت

آفتاب بر کناره کلاه سایه می افکند

نرگس جذابیت زیادی دارد

آه من قربانی سیاهی چشم تو هستم

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… فکری که تمام زندگیت را تحت تاثیر قرار می دهد ذهنت را به خود مشغول کرده و تحقق این نیت پایان آرزوی توست. احساس بدی نداشته باشید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دادید. در این روزهایی که هنوز نمی توانید به نتیجه دلخواهتان برسید، همه چیز برای شما تمام شده و زندگی تاریک است. او عهدش را شکست و تو خوب بودنت را ثابت کردی، اما همچنان امیدوارم راز موفقیت همین است. صبور باشید و صبور باشید.

تمام تلاشم را کردم که دوستت باشم

معنی دل بی قرار من باش

تو چراغ شب منی

انیس، امید من باش