فال حافظ 26 بهمن ماه

فال حافظ 26 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 39 حافظ

باغ من به سرو و صنوبر نیاز دارد

شمشادهای خانگی ما کمتر از این هستند.

ای عزیزم چه دینی پذیرفتی؟

لایه خونی ما از شیر مادر قابل حل تر است

فروردین عزیز… گول حرف دیگران را نخورید. افرادی در اطراف شما هستند که می خواهند شما را فریب دهند. مال و مال حلال را به زندگی خود اضافه کنید. یادت نرود که در کلام خود خدا را ذکر کنی تا بتوانی به آنچه میخواهی برسی. برای رسیدن به یار باید سختی های زیادی را پشت سر بگذارید. شاد باشید و بگذارید زندگی برای شما شیرین تر شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۸۵ حافظ

طعم شربت را از لبانش نچشیدیم و رفت.

هیچ سیری روی بدنش ندیدیم و رفت.

انگار نیک مکالمه ما را از دست داده بود

بار بسته شد و ما نتوانستیم تور را دریافت کنیم بنابراین او رفت

می عزیز، این دنیا فانی است و دیر یا زود همه ما باید آن را ترک کنیم. پشیمانی فایده ای ندارد چرا تا زمانی که داشتی قدرش را نمی دانستی؟ چرا خوب رفتار نکردی که از دستت ناراحت نشه؟ غرور خود را ببلعید و اولین قدم را برای ارتباط با او بردارید. اگر دلت با خدا باشد، باز هم لطف خدا شامل حال تو می شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره ۱۱۱ حافظ

عکس تو چو روی آینه شیشه افتاد

عارف با خنده های می حرص خورد

چهره حسن همان است که در آینه است

همه این نقش ها در آینه تخیلات من افتاد

خرداد ماهی عزیز… هیچ وقت سطحی نگر نباش و به آخر راه، پایان کارت فکر کن. غرور، عجله و عدم مشورت با افراد متخصص این وظیفه را به شما داد و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید. با فکر و برنامه ریزی و امید به خدا می توانید خود را از این وضعیت نجات دهید و شکست خود را جبران کنید. به نیازمندان صدقه بدهید و از چیزهایی که موجب رسوایی می شود بپرهیزید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزالی حافظ شماره 124

صاحب سنبل

او هنوز با عزیزانش بسیار مهربان است

مثل باد از روی مردگانت می گذری

زندگی عجله دارد و چه می توان کرد؟

تیر ماهی عزیز… چرا در انجام کار وسواس داری و اجازه می دهی شک و تردید وارد قلبت شود؟ زندگی جریان دارد و زمان را نمی توان متوقف کرد. شکایت از دیگران مشکلات شما را حل نمی کند. در زندگی همیشه بخشنده باشید زیرا بخشش از جانب بزرگان است. هر شادی و آسایشی با درد و حسرت همراه است. اگر دوست دارید صادق باشید و از ریا بپرهیزید. هر چه زودتر آنچه را که می خواهید شروع کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 137

دلش را از دست داد و صورتش را از من پنهان کرد

خدا این بازی را ممکن کرد

شب تنهایی من نزدیک بود بمیرد

تخیل بی نهایت خوبی داد

مرداد ماه های عزیز… ناراحتی در درون شما جا خوش کرده است. شخصی که به او لطف کردی به تو خنجر زد. شما پل و پشتوانه ای برای موفقیت دیگران بوده اید. البته، همیشه برای جلوگیری از ضرر مفید است، بنابراین جبران اقدامات گذشته هنوز امکان پذیر است. تنها راه حل این است که قبل از هر گونه آسیبی از اینجا برگردید. شما نیازی در دل دارید که سریع به آن خواهید رسید و نتیجه آن را خواهید دید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزالی شماره 171 حافظ

خبر خوبی از آقای آصف پیک رسید

حضرت سلیمان عشرت ذکر شد

خاک وجودمان را از آب شکوفا کن

گاهی عمارت می آمد تا دل را خراب کند

شهریور ماهی عزیز… ماه فرخنده شما فرا می رسد و به زودی تمام دردها و غم های شما پاک می شود. شما استعدادهای زیادی دارید، پس دست کم نگیرید و ارزش واقعی خود را بدانید. ازدواج موفقی خواهید داشت. افراد اطراف خود و دوستان واقعی خود را دوست داشته باشید و از آنها قدردانی کنید. زندگی کوتاه است، از هر لحظه لذت ببرید. قبلاً در فعالیت های تجاری خود ضررهایی را تجربه کرده اید، اما اکنون زمان آن رسیده است که از این فرصت استفاده کرده و دوباره شروع به کار کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 185 حافظ

آیا انتقادات را دریافت کردند؟

تا همه راهبان بتوانند کار پیدا کنند

به نظر من همه کارها برای دوستان راحت تر است

بگذار بروند و کمک بگیرند

مهر ماهی عزیز… ارزش واقعی هر چیزی با ارزش ظاهری آن متفاوت است. خوبی خدا در کمک به عزیزان است. سعی کن خودت رو کنترل کنی الان وقت حرف زدن نیست و فقط باید به فکر نجات یار باشید. برخی از افراد قصد آسیب رساندن به شما را دارند، از آنها دوری کنید و مراقب خود باشید. آنها به زودی عواقب اعمال بد خود را خواهند دید. برخی از افراد دو چهره می خواهند شما را مسخره کنند، اسرار و نیازهای شما را برای کسی فاش نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره حافظ 324

اما یک گره در کار من وجود داشت

چشمام هنوز از کرمش بازه

به سراغ حامل قرمزی که چو جام استفاده می کند نرویم

خون قلبم تصویر صورتم را می کشد

آبان ماهی عزیز… یک عاشقی غم و اندوه زیادی را برای شما به ارمغان آورده است اما همچنان منتظر شفافیت در کار هستید. یأس و ناامیدی را در درون خود راه ندهید. به هدفت ایمان داشته باش و با تمام تلاشت به سمتش حرکت کن. شانس شما بیدار خواهد شد و زندگی شما شیرین خواهد شد. به زودی این فرصت را خواهید داشت که با او صحبت کنید. اگر در کار خود ثابت و صادق باشید، ریا و دو رویی را کنار بگذارید، می توانید اعتماد مردم را جلب کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 344

تا زمانی که زنده ام، هر روز قدمی برای جستجوی آن برمی دارم

در نیک هر بار دست شفاعت می خوانم

روزم را بدون ماه مهرافوز می گذرانم

در جاده تله گذاشتم، مرغ را به دام انداختم

آذر ماهی عزیز… مدتها بود که برای انجام یک کار مهم تلاش کردی، برای رسیدن به هدفت تلاش کردی، از هر وسیله ای استفاده کردی و از افراد با تجربه کمک گرفتی. اگر می خواهید به آرزوی خود برسید، از بدبختی های خود ناامید نشوید و از هر تلاشی دریغ نکنید. تمام راه ها را امتحان کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. اگرچه ممکن است مسیر رسیدن به هدف دور و دراز باشد، اما در نهایت به آرزوی خود خواهید رسید و نتیجه این کار برای شما شیرین و دلپذیر خواهد بود. ملاقات با افراد وظیفه شناس را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 354 حافظ

هزاران سوراخ در دین من ایجاد کردی و مژه هایم را سیاه کردی

بگذار هزاران درد را از چشمان بیمارت پاک کنم

ای دوست عزیز دوستت را فراموش کردی

آیا هرگز فراموشت نمی کنم؟

دی ماهی عزیز… عشق و محبت و وفاداری را سرلوحه همه اعمالت قرار می دهی اما احساس می کنی دوستت فراموشت کرده است. نگران نباش چون خدا عاشقان صادق می خواهد. تحمل فراز و نشیب های دنیا و سختی های زندگی در برابر عزت والای عشق آسان است. مشورت با بزرگان و کارشناسان راه حلی برای جلوگیری از آسیب دیدن است. گفتگوی آنها را فراموش نکنید و از تجربیات آنها برای رسیدن به خوشبختی استفاده کنید. به جمع آوری ثروت فکر نکنید. عشق و محبت بالاترین سرمایه زندگی است.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 432

محمور عشقم به من ساقی بده

لیوان را بدون آب پر کنید

شرح چهره ماه در صفحه سمت راست ظاهر نمی شود

یک آهنگ به من بده، یک نوشیدنی به من بده

بهمن ماهی عزیز… پول و ثروت تنها راه حل شما نیست بلکه باید معنویت را هم در نظر بگیرید. یک نفر در ذهن شما وجود دارد که به شما توجه نمی کند. تصور می کنید که حریف شما جلوتر از شماست و می بینید که همه درها به روی شما بسته است. شما صبر می کنید، اما امیدوار هم هستید. شاید بهتر باشد دست از این نیت بردارید و آنچه را که از دست داده اید در جای دیگری بیابید و به سراب ببندید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 440 حافظ

سحر با باد حدیث آرزو می خواندم

تکیه بر لطف خدا بود

نماز فجر و نماز شب کلید بیت المال مقصود است

این راهی برای ارتباط با عزیزانتان است

اسفند ماهی عزیز… چرخ زندگی همیشه یکسان نمی چرخد ​​و فراز و نشیب های زیادی دارد. اگر امروز رنج بکشی، فردا به آرزوی خود خواهی رسید. به شرطی که از چیزهای منفی جاده ناامید نشوید. به خدا توکل کن و به لطف او ایمان بیاور. غرور و تکبر خود را کنار بگذارید و برای رسیدن به هدف خود با دوستان و اعضای خانواده خود مشورت کنید. ارزش و رتبه شما از حریص مال دنیا بالاتر است، اسراف و طمع نکنید.