فال حافظ 27 فروردین ماه

فال حافظ 27 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین عزیز دل پاکی داری و نیتت همیشه خیرخواهانه. آنها منافقانی هستند که با پرتاب سنگ مانع حرکت شما می شوند. از ریاکاری اطرافیان رنج می برید و به این فکر می کنید که چگونه با افراد فریبکار اطراف خود برخورد کنید. شفای این افراد فقط با دست خدا امکان پذیر است پس به جای ناراحتی سعی کنید در انتخاب دوستان و همراهان خود تجدید نظر کنید. صبر کلید حل همه مشکلات است، با کمی فکر می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید. از یأس دور باشید و به لطف خداوند امیدوار باشید. اگرچه ممکن است به دلیل دوری دوستتان (یا هدفتان) بی خواب و بی قرار باشید، برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش کنید زیرا روز ارتباط نزدیک است.

الا یا ایها الساکی در خانه ها و رمان ها

این کار در ابتدا عشق را آسان کرد، اما مشکلات کاهش یافت

با رایحه دلنشین صبا زن دهانتان را باز کنید

چه خونی در دل موهای سیاهت جاری شد

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماه می است… آرزوهای دست نیافتنی در سر دارید؛ به خاطر این رویاهای غیرممکن در زندگی خود ناامید و ناامید نشوید. راه رسیدن به هدف بسیار دشوار است، اما با ناامید شدن نمی توان به چیزی دست یافت. سپس با توکل به خدا به کار خود ادامه دهید. تجربیات دیگران مانند یک منبع عظیم است که می توانید در طول مسیر از آن استفاده کنید. مطمئن باشید با کمی صبر مشکلات حل می شود و به خواسته قلبی تان می رسید.

یارم جامی در دست به دیر مغان آمد

مست از می، مست از نرگس

شکل جدیدی از مه روی کف صندل ها پیدا شد

وزوز طولانی آن روی درخت صنوبر کم ارتفاع

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… شما فقط یک هدف دارید که روی آن تمرکز می کنید و نسبت به مسیرها و اهداف دیگر بی تفاوت هستید. تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دهید و هرگز تسلیم نشوید. هرگز از لطف خدا غافل نشوید. لطف و مهربانی خداوند به همه بندگانش می رسد، حتی بندگانی که قبلاً از درگاه او دور بودند. صبور باش، اگر صبر و بردباری را در بشقاب خود بگذاری و در برابر مشکلات استقامت کنی، نتیجه صبر خود را خواهی دید.

از این به بعد دست من و دامن آن سرو بلند

برای بریدن چمن بن و بیخام

نیازی به باز کردن برقع نیست

آتش چو سپند را می بینی که به رقص می آورم

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

ارزش واقعی هر چیزی با ارزش اسمی آن متفاوت است. خوبی خدا در کمک به عزیزان است. سعی کن خودت رو کنترل کنی الان وقت حرف زدن نیست و فقط باید به فکر نجات یار باشید. برخی از افراد قصد آسیب رساندن به شما را دارند، از آنها دوری کنید و مراقب خود باشید. آنها به زودی عواقب اعمال بد خود را خواهند دید. برخی از افراد دو چهره می خواهند شما را مسخره کنند، اسرار و نیازهای شما را برای کسی فاش نکنید.

بهای انتقاد پرداخت خواهد شد

تا همه راهبان بتوانند کار پیدا کنند

به نظر من همه کارها برای دوستان راحت تر است

بگذار بروند و کمک بگیرند

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… تو همه کاری کردی و به زور می خواهی همه چیز را به دست آوری. اگر در راه خدا قدم نروی و امیدت به او نباشد، نمی توانی به هدفت برسی. رمز و رمز پیروزی شما این است که قلب خود را به خدا ببندید و ایمان خود را کاملاً بپذیرید. پس به او اعتماد کن و به روحت آرامش بده. اگر برخی از اطرافیان شما را مورد انتقاد یا انتقاد قرار می دهند، به رفتار آنها اعتراض نکنید، به سخنان نادرست آنها پاسخ دهید و صبر را پیشه خود قرار دهید. برنده شدن در هر کاری سالها تلاش می خواهد.

مرا به خاطر عشق رندی و آن فضول سرزنش کنید

به چالش کشیدن اسرار علم غیبی

کمال عشق را ببینید نه نقص گناه را

متاسفم برای هر کسی که از هنر کوتاه می آید

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… تو دلت راضی نیستی. فکر می کنید همه با شما همدردی می کنند و می خواهند به شما لطفی کنند. علم و دانش همیشه مفید نیست و گاهی فضل حق و محبت انسانهای پاک برای پیشبرد امور لازم است. شما از سرگردانی و زندگی بی هدف خسته شده اید. شما رویاهای زیادی در ذهن خود دارید اما امیدی به رسیدن به آنها ندارید. چرا اینقدر خودت را دست کم می گیری؟ سعی کنید با توکل به خدا اعتماد به نفس پیدا کنید. خداوند از قلب شما آگاه است و دوباره به شما کمک خواهد کرد.

دفتر ما سالها در دست صهبا بود.

از درس ها و دعاهای ما تکامل یافته است

نیکی پیر مغان بین که چو ما بادمستان

هر کاری که انجام دادیم از نظر او زیبا بود

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… حالت خراب شده و برای بهبود شرایط زندگیت به فکر مهاجرت هستی و آنقدر این موضوع را جدی گرفته ای که آرامش از زندگیت رخت بربسته است. خداوند نعمت های زیادی به شما داده است و برای دیدن آنها بهتر است از خود بیرون بیایید و از دید جدیدی به اطراف خود نگاه کنید. تفریح ​​در شهر برای بهبود روحیه شما مفید است. به زودی خوشحال می شوید و اوضاع مطابق میل شما خواهد بود. قدر هر لحظه را بدان و خدا را شکر کن. مغرور و مغرور نباشید و دوستان خود را حسادت نکنید.

شیراز و جایگاه بی نظیرش مبارک

خدا حفظش کنه از افتادن

از رکن آباد خدا حفظمون کنه

عمر خضر پیروزی خود را داد

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… مدتی است که از وضعیت زندگی خود ناراضی هستید، از خداوند کمک بخواهید و بلاها و بلاها را از وجودتان دور کند. غرور و تکبر شما را از مسیر پیشرفت دور می کند. با دوستان خود صادق باشید تا در صورت نیاز به شما کمک کنند. جدایی و دوری باعث دوستی و پیوند می شود. به داشته های خود راضی باشید و از هدر رفتن بپرهیزید.

من جدایی را می سوزانم، از ظلم روی گردان

زیارت تو برای ما مصیبت بود، پروردگارا، آن بلا را برگردان.

مه بر سبزه خاموش می نشیند

روی صورتت قدم بگذار تا برایت اتفاق بیفتد

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… چرا به جنگ می روید و با خیر دخالت می کنید؟ از راهی که رفتی برگرد، تو مردی نیستی که بجنگی و خون بریزی. وجود شما آرام است و برای بسیاری از مردم الگو هستید. شما چیزی را از دست داده اید و می خواهید همه را دور هم جمع کنید. هدف خیلی به شما نزدیک است، به زودی به آن خواهید رسید. تمام تلاش خود را بکنید و از لطف و عنایت خداوند ناامید نشوید.

ای جان سود راهت

آفتاب بر کناره کلاه سایه می افکند

نرگس جذابیت زیادی دارد

آه من قربانی سیاهی چشم تو هستم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

ماه عزیز، خداوند لطف خود را شامل حال تو کرده است و تو همه چیز خواهی داشت. پس سعی کنید کسانی را که در چنگال درد هستند رها کنید و به فکر اطرافیان و زیردستان خود باشید. هر چه داری برای بندگان خدا انفاق کن که هر چه به دست می آورید از دعای زیبای بندگان خداست. شما دوستان حسود زیادی دارید، اما خوشحال باشید تا دوستتان همیشه با شما باشد. پس به او نیز توجه کنید. قدر ذات و استعدادهای لطیف خود را بدانید.

تو همه چیز دنیا را داری

چقدر برای افراد ضعیف و درمانده متاسفید

روح و قلب بنده و جانم را بخواهید

که بر مردم آزاد حکومت می کنی

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… این روزها فقط از خدا طلب مال و ثروت می کنی، در حالی که به نام سلامتی ثروتی داری که دیگران آرزویش را دارند، قدرش را بدانند. اگر می خواهید به هدف خود برسید باید از خواب غفلت بیدار شوید و راه رسیدن به هدف را از افراد آگاه و با تجربه بپرسید و هر چه زودتر به سمت آن هدف حرکت کنید. برای رسیدن به هدف، باید ریسک کنید. باهوش باشید و اطراف خود را نادیده نگیرید. مهم نیست که پدر و خانواده شما در چه موقعیتی هستند، شما هستید که باید ذات و استعدادهای خود را به منصه ظهور برسانید. بیشتر روی رشد معنوی خود تمرکز کنید، طمع وقت و مادیات نداشته باشید. خداوند رزق و روزی بندگانش را ضمانت کرده و به شما اجازه نمی دهد که فقیر و نیازمند باشید.

ای دل، وقتی شکستی گل رز باش

از شر طلا و گنج خلاص شوید

او در موقعیتی است که می تواند نخست وزیری را به فقرا بدهد

امیدوارم بیشتر از بقیه بشی

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… مغرور و مغرور شدی، سعی کن از این اخلاق خلاص شوی و از حرام دوری کن و به خدا نزدیک شو. غرور و خودخواهی را کنار بگذارید و با دوستان خود مهربان باشید. زمان به سرعت می گذرد. بهتر است به جای فکر کردن به دردهای زندگی و حالات گذرا دنیا، شاد باشید و در کنار دوستان و خانواده راحت زندگی کنید. هر چیزی را که در نظر دارید در اسرع وقت شروع کنید زیرا کاری ارزش انجام دادن دارد و هدفی قابل دستیابی است.

صبح است و از ابر بهمن تگرگ می چکد

گلبرگ های صبحگاهی درست کنید و یک لیوان مایع منی بدهید

به دریای آب و نطفه افتادم، مرا بیاور

می خواهم از شر من و تو خلاص شوم