فال حافظ 28 فروردین ماه

فال حافظ 28 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین عزیز… قدر لحظات زندگی را بدانید و آن را برای خود سخت نکنید. فرصت های ارزشمند یکی پس از دیگری می گذرند. از آنها بهره ببرید. دوستان وفادار و صادق نادر هستند، بنابراین روابط خود را با دوستان نزدیک عمیق تر کنید. به خودت و لطف خدا اعتماد کن و مقاوم باش. با کوچکترین مشکلی از محل زندگی خارج نشوید. امید راه حل بسیاری از مشکلات است.

یک دوست بی شرم در این عصر

صراحی می ناب و سفینه غزل

روزنامه با پاساژ باریک Affit

جا لیوانی ضروری Ömer Aziz عزیز

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… اندیشیدن به گذشته باعث خوشحالی می شود. این روزهایی است که شما آزاد هستید و می توانید به هر کجا که بخواهید سفر کنید. دردهای زیادی را در دل خود نگه داشته اید و به همدم نیاز دارید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، باید قلبی قوی داشته باشید. نصایح بزرگان می تواند مؤثر باشد و راه را برای رویدادها هموار کند، پس به آنها گوش فرا دهید. تو آدم خوبی هستی و همه خوبی ها در دل و جانت نقش بسته و تا آخر عمر با نام نیک زندگی می کنی.

تبلیغ شما را تبریک می گویم

هر چه باد می وزد، دلم را به باد می دهم

من به جایی رسیده ام که خودم را مطابقت می دهم

برق روشن هر عصر و باد هر روز صبح

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان … رفاه و شادی مانند هلال ماه نو به آسمان زندگی شما خواهد آمد و برکات الهی نازل می شود، تنها در این صورت می توان با فداکاری و فداکاری آرزوی قلبی خود را برآورده کرد. در راه رسیدن به آن فداکاری کنید. از ریاکاری و فریب مردم دست بردارید، عاقبت بخیر نخواهید داشت. بنده مخلص خدا در کارش به آنچه می خواهد می رسد. اگر معامله ای در پیش دارید، آن را انجام دهید و به حرف دیگران اهمیت ندهید.

بیا پیش تورک نگهبان روزه غارت شده

حلال عید به دور شیشه اشاره کرد

ثواب روزه و حج قبول است

از سرزمین عشق دیدن کرد

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… راه درازی برای رسیدن به هدف داری. از دیگران انتظار کمک داشتید اما آنها درخواست شما را رد کردند، پس بهتر است همیشه در یافتن راه حل به عزم و اراده خود تکیه کنید. قطعا با توکل بر خدا و توکل به خود می توانید به اهداف عالی خود دست یابید. اگر در دیگران بی تفاوتی می بینید ناراحت نشوید و گله نکنید زیرا تاثیری در آنها ندارد.

دلبر رفت و به بستگانش خبر نداد

رقیب شهر و یار سفر یادش نبود

یا شانس من به مروت افتاد

یا از مسیر فرقه عبور نکرد

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماه… هدفی که برای خود انتخاب کرده اید بسیار مناسب است. از تمسخر و سخنان حسودان و دشمنان خود نترسید. با دیگران با مهربانی رفتار کنید تا در مواقع نیاز بتوانید کمک بگیرید. دوستان واقعی و صادق خود را هرگز فراموش نکنید. دوست صمیمی و عاقل جواهری است که به همگان نمی توان داد و خداوند دوستان خوشایند را به همه نمی دهد; پس باید از آنها قدردانی کنید. پول به زودی به شما خواهد رسید.

هیچ کس نمی تواند با مهربانی، شخصیت و وفاداری به ما کمک کند

نگذارید کار شما را انکار کنیم

اگرچه فروشندگان خوبی ظاهر شده اند

هیچکس نباید با مهربانی و دلسوزی به دوست ما نزدیک شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… تو بهترین دوران زندگیت هستی و بهترین فرصت ها برایت پیش آمده. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و دوران سختی به پایان خواهد رسید. خوب است که به توافقی که قبلاً در دوره شادی بسته اید وفادار بمانید. غرور بی مورد خود را کنار بگذارید و از کمک و نظرات دیگران برای رسیدن به خواسته خود استفاده کنید. کافران و حسودان نباید اسرار درونی شما را بدانند زیرا باعث دردسر شما می شوند. به همه اطرافیان خود اعتماد نکنید. ایمان داشته باشید و خدا را شکر کنید که جنبه خوبش را به شما نشان داده است.

صبا به تهنیت پیر فروخته شد

فصل لذت و تجمل فرا رسیده است

هوای مسیح یک نفس است، باد یک برکت است

درخت سبز شد و مرغ بانگ زد

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… عشق را با تمام وجود حس کردی و دردش را کشیدی. معشوقه خوبی داری، دوستت همیشه یاور و در کنارت است. به او شک نکنید زیرا تمام حرف هایش صادقانه است. او سختی ها و مشکلاتی را که به خاطر شما بر سر راهش قرار می گیرد تحمل می کند، پس قدر آن را بدانید. او شما را به بالاترین تاج و تخت بالا می برد و مقام شما را بالا می برد. نزد معشوق خود احترام و شهرت به دست خواهید آورد. به خدا اعتماد کن و عشق به زیبایی را در خود پرورش بده.

من از عشقی که نپرسیدی رنج بردم

زهر هجری را چشیدم نپرس

من به دنیا سفر کردم و این پایان کار است

من عاشقی را انتخاب کردم که نمیپرسد

فال روزانه متولدین آبان

ابان ماهی جان… این روزها به آرزوی تو می گذرد و همه فرصت ها برای رسیدن به آرزوها و آرزوهایت مهیا می شود. برای ساختن یک زندگی زیبا و شاد سخت تلاش کنید، قدر زندگی و فرصت های آن را بدانید، از آنها استفاده کنید و وقت خود را تلف نکنید. همیشه در زندگی عاقلانه رفتار کنید و خودخواه نباشید. حالا که خوشبختی در خانه ات را زده است، عمرت را با نادیده گرفتن اینکه هیچ شانسی برای بازگشت وجود ندارد، تلف نکن.

در کنار پای آب و بید و طبیعت شعر و کمک خوب

همراهی عاشقان شیرین و ساقی های دوست داشتنی گلدهری

اما ای دولت طالع بینی، شما قدر زمان را می دانید

امیدوارم بهتون خوش بگذره

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… اگر همه دنیا با آدمی دشمن باشد با وجود دوستش جای ترس در دلش نیست. ایمان و اعتقاد به خدا، صمیمیت با خانواده زندگی را برای شما بسیار لذت بخش می کند. در امور صبور باشید و به خدا، خانواده و دوستانتان اعتماد کنید تا در مواجهه با مشکلات امیدوارتر باشید. اهل دل گفتند درد دوست بهتر از معالجه غریب است، در مصیبت زود عصبانی نشو و به او اعتماد کن. داشتن رویاهای قابل تحقق باعث می شود امید به زندگی در قلب شما شکوفا شود. هر چه زودتر به نیت خود عمل کنید. خدا را خالصانه بندگی کنید، زیرا شکرگزاری از خداوند باعث می شود مردم شما را دوست بدارند.

هزاران دشمن در صدد نابودی من هستند

من دوستانی بیشتر از دشمنان ندارم، باک.

امید تو مرا زنده نگه می دارد

وگرنه میترسم با طلاقت نابود بشم.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… تو به عهد و پیمان خود وفادار هستی و می توان به عشق و محبت اعتماد کرد. بسیاری از مردم سعی می کنند شما را از عشقی که دارید به زبان بیاورند، اما برای شما مهم نیست که آنها چه می گویند. شما حیله گر نیستید و این باعث محبوبیت شما در بین اطرافیانتان می شود. برای انجام کار باید در مکان مناسبی باشید. مراقب افراد حسود و کنایه باشید. با توکل به خدا و به یاری شخصیت خوب خود موفق و پیروز می شوید پس از خدا کمک بخواهید. لطف خدا به زودی شامل حال شما خواهد شد، مشروط بر اینکه یادتان باشد ارادت خود را به افرادی که صاحب جواهر هستند نشان دهید.

عشق شهید و ساغر را رها نمی کنم

صد بار توبه کردم دیگه تکرار نمیکنم

باغ بهشت ​​و سایه طوبی، قصر و حر

من آن را به سرزمین کوی دوست ربط نمی دهم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… خیلی وقت بود که دست از سر همه گذاشتی و برای برآورده شدن آرزوت به افکار غم انگیز خودت عادت کردی. با وجود اینکه صمیمانه در این راه زحمت کشیده اید اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده اید، بار دیگر تمام توان خود را برای رسیدن به هدف به کار بگیرید و به تمسخر دیگران توجه نکنید. مهم این است که بدانید از زندگی چه می خواهید. از گوشه ی تنهایی بیرون بیایید و به دیدار دوستانتان بروید. آنچه به دست می آورید حاصل تلاش شماست، پس مراقب باشید به راحتی آنها را از دست ندهید. در عشق همه چیز درست می شود زیرا عاشقی که در جستجوی عشق است عاقبت خود را خواهد یافت.

برای مدت طولانی ما شما را به مسیر غم و اندوه هدایت کرده ایم

نفاق مردم را کنار گذاشتیم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم

در مسیر لیوان و ساقی مه می گذاریم

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… یک گمشده هست که می خواهی پیدا کنی اما موانعی سر راهت هست. از دوری دوستی رنج می بری. بهتر است صبر کنید و دست از تلاش بردارید. راه های دیگر را امتحان کنید. با افراد مجرب و آگاه مشورت کنید. برای شناخت کاستی های خود کمی فکر و مراقبه کنید و سعی کنید آنها را اصلاح کنید.

از صمیم قلب برای یکی از دوستانم نوشتم

آنی رایت دهرا من حجرک القیامه

صدها نشانه از رفتن او را دیدم

هیچ اشکی در چشمان من نیست، این نشانه ماست