فال حافظ 29 فروردین ماه

فال حافظ 29 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

اردیبهشت ماه… قدر جوانی و شادی خود را بدانید، این لحظات ارزشمند دیگر بر نمی گردند. منتظر خبر خوب باشید و به یاد خدا باشید تا آن را بگیرید. در نهایت آرزوهای شما برآورده می شود، شما راضی می شوید و ناراحتی ها و غم ها از شما دور می شود. از ترس خلاص شوید. ایمان و اخلاص شما را از انواع آسیب ها دور می کند. به بازوی خود اعتماد کنید و برای رسیدن به هدفتان هر چه می خواهید از خدا بخواهید. سلامتی یک نفر یا چیزی برای شما بسیار عزیز است و برای رسیدن به هدف آماده اید بهترین فداکاری ها را انجام دهید، اما افراد خوبی در مقابل شما نیستند، پس با دقت به موضوع برخورد کنید و مراقب افراد حیله گر باشید. اگر با دقت عمل کنید، آسیبی نخواهید دید.

رونق عصر شباب با باستان فرق دارد

مژده گل زیبای بلبل رسید

ای صباگر به جوانان باغ بازرسی

با سرو، گل و ریحان از ما پذیرایی کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… خبرهای خوب در انتظار شماست، به زودی خبرهای خوب به شما می رسد، مزد همه تلاشتان را می گیرید و به دوستتان می رسید. سالها رنج کشیدی و امکاناتی که داشتی را در نظر نگرفتی. اکنون که می دانید راه حل چیست، در اسرع وقت مشکل را حل کنید. شما می توانید یک زندگی راحت با عشق و شفقت داشته باشید. در زندگی از صداقت و یکنواختی استفاده کنید، هیچ چیز بهتر از این خصوصیات نیست. با مقامات بالاتر از دوستی و اخلاص; به زودی به موفقیت مالی دست خواهید یافت.

خواب دیدم که لیوانی در دستم است

نظر این بود که کار به دولت سپرده شود

ما چهار سال عذاب کشیدیم و بالاخره

برنامه ما دو سال شراب بود

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… از رسیدن به هدف و آرزوی قلبی ناامید شدی. شما احساس بدشانسی می کنید و در تجارت خود با ضرر مواجه می شوید. تا حد امکان از ناامیدی بپرهیزید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه صبور باشید. شک در قلب شما جایی ندارد، پس سعی کنید با اراده قوی بهترین تصمیم ها را بگیرید. دوری و دوری از معاشرت دیگران برای شما خوب نیست. به میان جمعیت بروید و با مردم مخلوط شوید. رسیدن به چیزی بدون تلاش آسان نیست. بالاخره روزی سختی ها تمام می شود و روزهای خوب فرا می رسد.

شانس من را از دهان یک دوست نشان نمی دهد

دولت راز من را فاش نمی کند

برای یک بوسه از لبانت میمیرم

این یکی هم می ایستد و این هم نمی دهد

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… با اینکه عمرت داره می گذره و هیچ وقت به آینده ات فکر نکرده ای و همیشه با اتفاقات جنگیده ای، اما حالا تصمیم گرفته ای که آدم دیگری باشی. سپس مطمئن شوید که آینده شما را به خوبی به یاد می آورد. کار امروز را به فردا موکول نکنید. هیچ کس نمی داند چه رویدادی در انتظار او است، تلاش و تلاش در زمان حال عاقلانه ترین اتفاقی است که می تواند بیفتد. توبه و توبه شما مورد قبول خداوند قرار می گیرد، به سوی او بازگردید و او درهای رحمت را به روی شما می گشاید. کینه ها را کنار بگذارید و ببخشید.

ای خرم از فروغ بستر لاله های عمر

دوباره بهار زندگی بی گل شد

از ساعت سرشک چو باران می بارد

بگذارید غم شما در روزهای زندگی کاهش یابد

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… تو عاشق پاکی هستی و حاضری به خاطر عزیزت از هر چه داری، جان و مالت را رها کنی، چیزی که تو را آزار می دهد بی پولی است. این موضوع افکار شما را گیج کرده است. کمی از حالت خود خارج شوید، به جلسات و مهمانی بروید و با دوستان خود خوش بگذرانید. با دوستان خود صمیمی و با خانواده خود صادق باشید. زندگی را برای خود یا دیگران سخت نکنید و به راحتی با حوادث کنار بیایید. تا جایی که می توانید به دوستان و آشنایان خود کمک کنید زیرا نتیجه این کار را خواهید دید و در لحظات حساس به کمک شما خواهند آمد. از نصیحت دیگران دست بردارید که نتیجه معکوس دارد.

به من نگاه کن و بگو جانت را بگیرم

پروانه در مقابل شمع آتش زنده می شود

آب بر لب تشنه ما نیست

نزد مقتول بیایید و خاکستر او را جمع کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… معشوقی داری که زیبایی و کمال دلت را می رباید، اما چیزی که وجود دارد این است که همه نمی توانند راه عشق را که پر از سختی و خطر است طی کنند. برای غلبه بر مشکلات در این راه، باید با اراده و قوی باشید. در این راه هرگز ناامید نشوید و با قدرت به تلاش خود ادامه دهید. تنها نوری که راه را روشن می کند عشق است و وظیفه شما این است که در راه استوار باشید. توکل به خدا و توسل به معصومین.

آه، همه فرم های شما دوست داشتنی هستند و همه فضاهای شما دوست داشتنی هستند

من عاشق معاشقه شیرین شما هستم

وجودت مثل گلبرگ لطیف است

تو مثل سرو شادی

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… غرور و غرور غیر منطقی شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد پس آنها را کنار بگذارید. وقت آن است که دیواری را که بین خود و دیگران ساخته‌اید بشکنید و در میان مردم قدم بگذارید. دوران زیبایی و جوانی به زودی به پایان می رسد، پس لحظات خود را گرامی بدارید تا پشیمان نشوید. متفکر باشید و در زندگی زیاده روی نکنید. از افراط و تفریط بپرهیزید. اگرچه ممکن است سخنان افراد حسود و بدخواه شما را ناراحت کند، اما کوچکترین تاثیری در زندگی شما نخواهد داشت.

سحر در باغ بوی گلستان را شنیدم

شفای بینی تا بلبل بیاید

داشتم به تاثیر گل سوری نگاه می کردم

در شب تاریک بود، مثل چراغ روشن

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… خیلی غمگین و کینه توز هستی چون نمیتوانی محرم یا دوست صمیمی پیدا کنی که از آرزوهایت بگو. خودپسندی و افسردگی را کنار بگذارید و به خودتان ایمان داشته باشید. راه رستگاری شناخت توانایی های خود است. برای رسیدن به هدف خود به آن ایمان داشته باشید.

عبور دوباره از خرابه های مغان گر

حاصل عبا و فرش در باز

امروز یک حلقه توبه خواهم نوشت

فردا خازن در را باز نمی کند

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… چرخ زندگی مسیر زندگی ات را عوض کرده، چشیده درماندگی و ناامیدی را به تو چشیده است. اما هر چه باشد از یاد خدا غافل نشدی. از همین الان شروع کن به دعا کردن تا خدا کمکت کنه. به زودی به برکت قرآن کریم و غفران الهی مشمول دولت خواهد شد. آبروی کسانی که می خواهند صبر کنند و شما را مقصر جلوه دهند چگونه است و همه چیز مشخص می شود. اجازه ندهید ظاهر شما را فریب دهد، تصمیمات عاقلانه و غیر عاطفی بگیرید.

ما در جستجوی عظمت و قدرت به اینجا آمدیم

ما آمدیم اینجا تا بعد از تصادف بد پناه بگیریم

در راه خانه عشقمان و لبه نیستی

به اقلیم هستی رسیده ایم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… مدتی را در سکون و آرامش گذراندی; اکنون فرصت های خوبی پیش روی شماست، پس برخیز و به سمت هدفت حرکت کن. سختی ها و مشکلات موقتی هستند و تا زمانی که به تلاش خود ادامه دهید از بین خواهند رفت. وضوح و شادی در زندگی شما وجود خواهد داشت، مشکلات ناپدید می شوند. اگر از دوستانتان آزرده خاطر هستید، به دلیل احترام به محبت و محبت گذشته آنها نسبت به شما، اشتباهات آنها را نادیده بگیرید. غم فایده ای ندارد، سعی کنید روحیه خود را حفظ کنید و شاد باشید.

بایستید تا در بار را باز کنید

در راه دوستی بنشینیم و آرزو کنیم

ما هیچ ارتباطی با قبر نداریم

می‌خواهیم دم در کلیسا التماس کنیم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… بزرگترین خوشبختی و شانس در زندگی داشتن دوستانی دلپذیر و مهربان است و تو خوشبختی که از این نعمت برخورداری. فرصت های ارزشمندی را که دارید از دست ندهید. برای زندگی سالم و زیبایی که پیش رو دارید مانند آینه یکنواخت و تک رنگ باشید. کینه های قدیمی را از خود دور کنید و راه را برای صلح و دوستی هموار کنید. زندگی بدون یک دوست خوب بسیار سخت و دشوار است. نگران رفتار خود با دوستانتان در آینده نباشید. اگر فرصت سفر دارید این فرصت را از دست ندهید زیرا همراهان خوبی خواهید داشت.

آیا می دانید دولت چیست؟

گدای خسروی را روی کوی خود گاز می گیرد

حرص و آز کشتن آسان بود اما

از دست دادن قدرت دوستان سخت است

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… در اطراف شما افرادی هستند که می خواهند با مکر و نیرنگ به شما آسیب برسانند، اما خداوند حیله های آنها را یکی یکی خنثی می کند. سرزنش و اندوه تمام شده است. تو به اراده خود عمل کردی و غم را از دلت زدودی. شما در حال تلاش برای حل یک معما هستید که به این زودی حل نخواهد شد. صبور باشید و در مسائلی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید.

صبح زود، شب مستی

باد را با چنگ و چغانه بردم

ذهنم را در صندوق عقب اردیبهشت گذاشتم

فرستادم شهر