فال حافظ 31 فروردین ماه

فال حافظ 31 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… همیشه می گویند بعد از هر سختی آسانی می آید. روزهای سخت شما به پایان رسیده و خبرهای خوبی را خواهید شنید که مدت ها منتظرش بودید. هر چه روزها می گذرد، کارت شما بهتر می شود و به موفقیت دست می یابید، اما در عین حال، اعتیاد شما نیز افزایش می یابد. اجازه ندهید این روابط آینه قلب شما را کدر کند. به پیروزی خود افتخار نکنید و شادی خود را با دیگران تقسیم کنید.

Şahn Bostan لذت بخش است، صحبت های دوستان لذت بخش است

زمان گل مبارک باد که وقت خورنده است.

صبا هر بار که نفس می کشیم ما را خوشحال می کند

بله بله طیب انفاس، هواداران خوشحال هستند

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… عجله در کاری که می خواهی انجام دهی فایده ای ندارد پس کمی صبر داشته باش و خودت را کنترل کن. هیچ کس از آینده خبر ندارد. عشق، شفقت و اعتقاد به هدفتان در کمترین زمان ممکن شما را به خواسته قلبیتان می رساند. اگر به فکر ازدواج هستید، موفق خواهید شد.

راهی هست، راه عشق، بی طرف

چاره ای جز مردن نیست

هر لحظه ای که دلت را به عشق می سپاری لذت بخش است

برای انجام کار خیر نیازی به استخاره نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… در دنیا بالا و پایین زیاد است. گاهی همه چیز آنطور است که تو می خواهی، گاهی همه چیز بر علیه توست، گاهی بهار است، گاهی پاییز است. فکر می کنید بدون دوستانتان خالی هستید. از خدا می خواهی که در این روزهای محدود دنیا با دوستانت باشد و روز مرگت با آنها باشد. در هر صورت به فکر دوستان و عزیزان خود باشید تا دل بی قرارشان را التیام بخشید. در کنار آنها مراقب خانواده خود باشید. اگر می خواهید خواسته قلبی خود را برآورده کنید، کینه را کنار بگذارید و به بزرگترهای خود احترام بگذارید.

درخت دوستی بکار که کام دلت را پر کند

نهال خصومت را از بین ببرید که رنج های بی شماری را به بار خواهد آورد

رندان مهمان محترم خرابه باش

سر درد جانا گرت ناشی از مستی بود

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… اگر انسان غرور و تکبر را از خود دور کند و دیگران را دست کم نگیرد می تواند در آسایش و سلامت زندگی کند. زندگی گاهی بهار دارد و گاهی پاییز. صبور باشید زیرا هر راحتی چالش ها و مشکلات خاص خود را به همراه دارد. آینده نگر باشید و به آینده خود فکر کنید. مهربانی با دیگران را فراموش نکنید تا در لحظات سخت دوستان و یاور شما شوند.

همه یک خاطره شیرین و یک دوست شیرین دارند

سعادت دوستش شد، دولت هم دوستش است

حریم عشق خیلی بالاتر از حریم ذهن است

زندگی کسی که این آستانه را می بوسد در خط است

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماه… شما الان در اوج زندگی خود هستید و باید قدر این لحظات را بدانید. مواظب دلت باش که بعد از درد و سختی آسایش و آسایش می آید. به زودی به هدف خود خواهید رسید. قدر لحظات زندگی را بدانید و آنها را گرامی بدارید تا در آینده پشیمان نشوید. دست از تلاش برندار زیرا هر چه انسان دارد از تلاش است و نتیجه تنبلی چیزی جز پشیمانی نیست. دعا را فراموش نکنید و از خدا بخواهید که همه چیز در دست او باشد.

زمانی که بهار و سرسبزی به راه افتاد، خبرهای خوش آمد

وظیفه کسانی که به آن می رسند دیدن آن نیست، بلکه مصرف آن است.

یاقوت کبود مرغ کجا، شراب کجا؟

فغان عاشق بلبلی شد که ماسک گل بر سر داشت

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… تمام تلاشت را برای رسیدن به هدفت انجام دادی اما نتوانستی به نتیجه دلخواه برسی. هیچ غمی وجود ندارد. بهتر است راه های دیگری را امتحان کنید. مصمم باشید و ناامیدی را کنار بگذارید. شما را افراد بی هنر و نادان احاطه کرده اند و از آنها رنج می برید. هنگامی که دوست و دشمن خود را شناختید، راز خود را با کسی در میان نگذارید زیرا آنها نگهبان راز شما نیستند و آن را برای همه فاش خواهند کرد. شما تنها کسی نیستید که سختی ها را پشت سر می گذارید، هر فردی در زندگی مراحل سختی را پشت سر می گذارد، صبور باشید و از خدا کمک بخواهید.

اومر دوباره به میخانه راسم می رفت.

کاری جز رانندگی انجام نمی دهم

روزی که شروع کردم به گریه کردن

تا اینکه همسرم یک بار دیگر به من آب داد

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… در ذهنت نیت داری و بی صبرانه دنبال بهترین راه برای رسیدن به آن هستی. راه حل رسیدن به هدف صداقت و ایمان است. اگر امروز آن چیزی نیست که می خواستید ناامید نشوید. چه چیزی برای شما خوب خواهد بود؟ حوادث و غم های زندگی دائمی و موقتی نیستند. پس هر چه زودتر راه درست را انتخاب کنید و در آن راه قدم بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید، بعضی ها درد و رنج شما را درک نمی کنند و به همین دلیل آن را انکار می کنند.

اگر به شما بستگی دارد لطفا به من اطلاع دهید

برای دولت، کار من بر اساس اصول است.

آن دو نرگس رعنا با من رفتند بیرون

من از شر آن دو طلسم خلاص شدم

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… تو انسان آزاده، فرشته وار و دوست داشتنی هستی، اما غم به ظاهر بی پایان زندگیت را تحت الشعاع قرار داده، گرفتاری های زیادی داری و از دنیا و زمان گله داری. احساس می کنید شانس از شما دور می شود. شما متوجه می شوید که در عشق شکست می خورید و گاهی اوقات نمی دانید چه کاری انجام دهید. اینها همه نشانه ناامیدی است. زندگی تمام نشده است. ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید. پایان شب سیاه روز سفید است. غم و اشک را از صورتت پاک کن تا بقیه عمرت هدر نرود.

من واضح صحبت می کنم و از آنچه می گویم خوشحالم.

من بنده عشقم و از هر دو دنیا آزادم

طائر گلشن قدسم، بیانیه جدایی دهم چیست

به خاطر تصادف در این تله افتادم

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… خیلی آدم صبور و خودکنترلی هستی. هیچ کس از آتش قلب خود خبر ندارد. شما قرار است کاری بسیار بزرگ انجام دهید، بنابراین سختی راه عادی است. مقاوم بودن و صبور بودن در برابر مشکلات و موانع یکی از ویژگی های خوب شماست. اما مراقب باشید ناامید نشوید. با دوستان باهوش و صادق مشورت کنید، از آنها کمک بخواهید و لجبازی نکنید. در امور خود به خدا اعتماد کنید.

از آتش دلم می جوشم

مهر بر لبم، خون می نوشم و سکوت می کنم

قصد جان این است که طمع را بر لبان جان بگذارد

می بینی که دارم در این شغل تلاش می کنم بمیرم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… شما فردی جاه طلب و کمال گرا هستید اما برای تحقق خواسته های خود تلاش زیادی نمی کنید. تغییری در خود ایجاد کنید. شما نمی توانید با تنبلی و فکر نکردن به آینده چیزی پیشرفت کنید، پس از رویاپردازی دست بردارید و با اراده قوی تر به تلاش خود برای رسیدن به هدف خود ادامه دهید. این دنیا در حال گذر است، مکان و جایگاهش در حال پرواز است، وقت خود را زیاد خسته نکنید و شاد باشید. قناعت بهترین دارو در برابر هر درد است. از این فرصت هایی که برای رسیدن به آرامش دارید نهایت استفاده را ببرید.

بیایید از خیابان بار عبور کنیم

زیرا همه ما به یک جرعه از این رویا نیاز داریم

روز اولی که با رندی آشنا شدیم و عاشق شدیم

شرط ما این بود که از آن راه رد نشدیم.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… تو در این دنیا هر چه بکاری درو می کنی پس مواظب اعمال و رفتارت باش. موفقیت و شکست انسان نتیجه اعمال و رفتار اوست. در صورت شکست باید به اعمال و رفتار خود نگاه کنید تا به اشتباهات و اشتباهات خود پی ببرید و از آنها تجربه کسب کنید و آینده را روشن کنید. عبوس و بدخلق نباشید و با دوستان و اطرافیانتان با مهربانی و ادب صحبت کنید.

بلبل از شاخ سرو تا گلبانگ پهلوی

تقریرات مراجع روحانی را می خواند

یعنی آتش موسی تبدیل به گل می شود.

شنیدن هدف توحید از درخت

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… دلت از دیدن دوستانت پر است و می خواهی از آنها باخبر شوی، به زودی آنها را ملاقات خواهی کرد. دوستان عزیز خود را دوست بدارید و از دوستان و همراهان بد و منحرف دوری کنید تا به شما آسیبی نرسانند. برای جلوگیری از آسیب بیشتر از منافقان دوری کنید. شما توانایی انجام هر کاری را دارید، به توانایی ها و اراده خود اعتماد کنید و از آنها بهره ببرید. امید و توکل به خدا داشته باش سپس برای رسیدن به هدف تلاش کن. واقع بین باشید و رویاهای خود را با واقعیت های زندگی خود مطابقت دهید. وقتی از حکمت اعمال خدا غافل هستید، بهتر است از وضعیت خود گله نکنید.

سلام رایحه آشنا

بدانید که مردم نور را می بینند

سلام ای نور دلهای پرهیزگاران

این شمع خلوت پرهیزگاری است