فال حافظ 5 اردیبهشت ماه

فال حافظ 5 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

اردیبهشت باشد… رقبای شما با ورود به درگاه عشق می خواهند شما را تحقیر کنند، پس مراقب فریبکاری آنها نباشید. به زودی سفری کوتاه و لذت بخش را آغاز خواهید کرد. سفری که می تواند درهای بسیاری را در کسب و کار شما باز کند. در آینده نزدیک به آرزوی قلبی خود خواهید رسید پس در آن لحظه خداوند متعال را فراموش نکنید.

کمان با ابروی طنزش کمان

برای جانم فریاد زد

نبودن نقش دو عالم، رنگ الفت

این زمان زمان برنامه ریزی عشق نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماه می است… آرزوهای دست نیافتنی در سر دارید؛ از این رویاهای محال دور نمان و خود را برده آنها نکن. چرا کاری می کنید که به درد شما نمی خورد و برای هر چیزی که بی ارزش است بهای سنگینی می پردازید؟ کار شما فقط توسط خودتان باز می شود، پس منتظر معجزه نباشید. برای رسیدن به هدفت فقط به بازوی خودت تکیه کن. به خواست خدا رضایت دهید و او بهترین سرنوشت خود را در مسیر شما قرار خواهد داد.

زالف آشفته، عبوس، خندان و مست است

پیراهن چاک در دست، غزل سرا و صراحی

نرگس شاد است، لبانش غمگین است

نصف شب اومد روی تختم نشست

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… چرا از یاد خدا غافل شدی؟ اوست که تمام اعمال و رفتار شما را کنترل می کند، ناله و فریاد شما را می شنود و به شما کمک می کند. شما نمی توانید به هدف خود برسید مگر اینکه از مستکبران کمک بخواهید. روی پای خود بایستید و برای رسیدن به هدفتان به خدای مهربان اعتماد کنید. مغرور نشوید و از کمک به دیگران دریغ نکنید، به یاد داشته باشید که خداوند کسانی را که به دیگران کمک می کنند دوست دارد.

چه نیازی به تماشای سکوت است؟

از آنجایی که کوی ها دوست هستند، چه نیازی به بیابان است؟

ممنون جانا خدا برای نیازت

در نهایت بپرسید که چه چیزی نیاز داریم

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

قوس … شما فردی را دوست دارید که بسیار حساس است و به راحتی عصبانی می شود و اکثر مردم نیز او را دوست دارند و گاهی از این بابت ناراحت می شوید. این خواست خداست و تقدیر الهی قابل تغییر نیست. به او اعتماد کنید و به سخنان دشمنان خود گوش دهید. با مردم خوب باش و دعوا نکن. همه نمی توانند وارد قلب شما شوند و محرم پنهان شما باشند. در انتخاب دوستان صمیمی خود دقت کنید. کمک خواستن از خدا را هرگز فراموش نکنید.

شما نمی توانید دست خود را روی حلقه بگذارید

نمی توان به حرف خود و باد صبا اعتماد کرد

آنچه من سعی می کنم انجام دهم این است که در قلب شما باشم

آنقدر زیاد که نمی توان آن را تغییر داد

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی، شما در بهترین دوران زندگی خود هستید و بهترین فرصت ها برای شما پیش آمده است. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و دوران سختی به پایان خواهد رسید. خوب است که به توافقی که قبلاً در دوره شادی بسته اید وفادار بمانید. غرور بی مورد خود را کنار بگذارید و از کمک و نظرات دیگران برای رسیدن به خواسته خود استفاده کنید. کافران و حسودان نباید اسرار درونی شما را بدانند زیرا باعث دردسر شما می شوند. به همه اطرافیان خود اعتماد نکنید. ایمان داشته باشید و خدا را شکر کنید که جنبه خوبش را به شما نشان داده است.

صبا به تهنیت پیر فروخته شد

فصل لذت و تجمل فرا رسیده است

هوای مسیح یک نفس است، باد یک برکت است

درخت سبز شد و مرغ بانگ زد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان…خیلی چیزا تو دلت هست که نمیتونی به کسی بگی. غم عشق بر دلت سنگینی می کند و گاهی اشک از چشمانت جاری می شود. به معشوقت می روی، اما او صدای تو را نمی شنود و از تو دور می شود. بی تفاوتی و بی تفاوتی شما را بسیار ناامید می کند، اما دیگران نیز دلایل خود را دارند. تمام تلاشت را کردی، حالا خودت را بسپار دست خدا. شما قلبی پاک و مهربان دارید و این شما را به جلو می برد. اگر به خدا توکل کنی و با نیت خالص و صادقانه خواسته قلبی خود را از خدا بخواهی، به آرزوی قلبی خود می رسی.

قلب هر کسی که خون را می بیند با ما می تپد

چه بگویم و چه بر سر ما خواهد آمد؟

در سینه هوا می خوابیم

اگر رود دل ما به باد می رود

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… انگار تو زندگی خیلی معطل می کنی. دوستان خود را دیگر منتظر نگذارید. ساکت بودن به این معنی نیست که آنها از وضعیت فعلی راضی هستند، بلکه به این معنی است که می خواهند شما تصمیم خود را بگیرید. فراموش نکنید که به قول هایی که در زندگی خود می دهید عمل کنید تا دیگران را آزار ندهید. کسی هست که شما را دوست دارد پس به عشق او احترام بگذارید. آینده نگر باشید و به فردا فکر کنید. رویاهای دور به هدف شما نمی رسند و فقط زندگی شما را تلف می کنند. صبور باش و برای حل مشکلت از خدا کمک بخواه.

اگر از باغ شما میوه ای بچینم چه می شود؟

می بینم قبل از نور تو چه اتفاقی می افتد

یا کنف در سایه آن سرو بلند

اگر مدتی بنشینم چه اتفاقی می افتد؟

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… تو آدم آینده نگری هستی. همیشه می گویید باید دید در آینده چه می شود و نتیجه کار چه می شود. تو هیچ کاری از روی هوس انجام نمی دهی اگر کاری با درد و رنج همراه است و می دانید که در آینده نتیجه بسیار خوب و عالی برای شما به همراه خواهد داشت، در انجام آن تردید نکنید. دوستانتان گاهی به خاطر این ویژگی شما را مسخره می کنند. این را نادیده بگیرید و کار خود را انجام دهید. شما در نهایت به هدف خود خواهید رسید.

من نور خدا را در خرابه های موگان می بینم

شگفت انگیز است که چه نوع نوری را از کجا می بینم

به من نشان بده که خیانتکار هستی حاج ملیکی

تو خانه ای می بینی و من خانه خدا را

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… مدتهاست که از معشوق دوری و دلتنگ دیدارش شده ای. قلب شما درد می کند و از تنهایی رنج می برد و می خواهید او به هر شکل ممکن به شما بازگردد. نگران نباش که در مدت کوتاهی به هدفت میرسی، به خدا توکل کن و دست از دعا با خدا بردار. علاوه بر لطف خداوند، شما نیز در این مسیر تلاش خود را انجام دهید. زندگی به زودی به دلخواه شما خواهد آمد.

یا ختنه ارباب آن گوزن قرمز توسط بازرسان

وان سهی سارو خرامان به باغ بازرسان

قلب مجروح ما را به باد باد

این معنای زندگی بازرسان است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… تو دلت نیت داری و برای رسیدن به آن مشتاقی، برای رسیدن به هدفت به نیروی تزلزل ناپذیر درونت اعتماد کن. راه رسیدن به هدف دشوار است اما غیرممکن نیست. اگر از آینده نگری و خرد خود استفاده کنید موفق خواهید شد. قدر دوستان خود را بدانید و به خاطر گفته های دیگران با آنها دشمنی نکنید. اگر یکی از اطرافیانتان چیزی گفت که باعث سردرگمی و ناراحتی شد، اختلافات و سوء تفاهم ها را با صبر و حوصله حل کنید. این روزها باید مراقب حرف هایی که می زنید باشید تا کسانی را که دوستتان دارند تحقیر نکنید و دلشان را نشکنید.

هر بار که لباس می پوشید چو گل

از یقه تا دامن بریدم

تو را مثل گلی در باغ دید

چو مستان لباساتو در بیار

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان…تغییرات گسترده ای در وضعیت روحی شما ایجاد شد و همه از آن شگفت زده شدند. گاهی اوقات با رقبای خود وقت می گذرانید، گاهی اوقات با دوستان خود. شما از فرصت های خود استفاده نمی کنید. با همه دعوا میکنی اطرافیان به شما اعتماد دارند، اما متأسفانه همه را پراکنده کرده اید. وقتی اول به خدا و بعد به خودت برسی مشکلت حل میشه.

این که یکدفعه پرده را برداشتی یعنی چه؟

ترک خانه مست یعنی چه؟

زلف در دست صبا گوش به فرمان حریف بود

یعنی چی اینجوری ساخته شدی؟

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… تو بین مردم و اطرافیانت و جاهای دیگر همه منتظر ورودت هستند. اگر در مسیر درست و تکاملی قرار بگیرید، در زندگی به کمال خواهید رسید. شانس با شماست، شاد باشید و خدا را شکر کنید که ظلم از بین رفته و عشق و وفاداری جایگزین آن شده است. نام شما مشهور خواهد شد. بیشتر با خدا باش و شب ها نماز بخوان تا راهت را گم نکنی. ثبات لازمه زندگی است و باید آن را در درون خود تقویت کنید. اگر غریبه ای از شما کمک خواست، او را پیدا کنید.

شما مکانی در خرابه ها دارید

شما زمان زیادی در اختیار دارید

آه، روز و شب با خش خش و چهره عشق

صبح و عصر خوبی براتون آرزو میکنم