فال حافظ 6 اردیبهشت ماه

فال حافظ 6 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

آوریل، مه… منتظر کسی هستید که خیلی دوستش دارید. خوشحال باش چون او از ته دل دوستت دارد و تا آخر عمر فراموشت نخواهد کرد اما حتی اگر به او فکر می کنی نباید خودت را در مقابل او کوچک کنی. صلوات یعنی عاشق اظهار محبت نکند و انواع سختی ها را با دلی سوزان تحمل کند تا تو نیز به درجات عشق برسی.

تو را به خدا می سپارم، دور از چشم

تو روح من هستی و با تمام وجودم دوستت دارم

تا کفن زیر پای زمین نگذارم

باور نکن که من دست تو را گرفته ام

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… تو آدم اصالت و شجره ای هستی و حیف که بخواهی عاشق یکی شوی و به هر نقطه ضعفی که می دانی توجه کنی. به خدا ایمان داشته باش و دلت را مثل دریا گشاد کن تا بدون ترس بر همه مشکلات اطرافت غلبه کنی. صبر راه حل همه مشکلات است. از شر افراد بداخلاق و بداخلاق اطراف خود خلاص شوید. راز دلت را برای کسی فاش مکن، هر چه می خواهی به خدا بگو.

یک قلب نامرئی و گیر کرده

چقدر غمگین بود که خاتمی دمش را از دست داد

به خط و خال گدایان گنج دل

به شاهوشی که به او احترام می گذارد بده

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم فرصت دیگری است که خداوند به ما می دهد تا کار و تلاش کنیم. از خدای بزرگ دوری نکن و به سوی او روی بیاور تا ببینی چگونه دل و جانت آرام می گیرد. به زودی مژده ای به شما می رسد که یا بیماری شفا می یابد یا گمشده ای پیدا می شود و بدهی پرداخت می شود. صداقت رمز موفقیت شماست؛ با دوستان واقعی خود صادق باشید.

او خود را با آب پاک پاک کرد

بازدید علی الصباح از میخانه

همین که ساغر زرین خور پنهان می شود

حلال عید به دور شیشه اشاره کرد

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… دست در دست هم می گیرید و منتظر می مانید تا شانس به سوی شما بازگردد. اینکه کسی اینطوری خوشحال باشد، بعید است، کمی همت و تلاش می خواهد تا لطف خدا شامل حال شما شود. کاری را با امید به آینده انجام دهید و شک و تردید را از دل خود دور کنید. شما می توانید با هوش خود از موقعیت ها به خوبی استفاده کنید. راز موفقیت تو امید و توکل به خداست که با آنها غم و ناراحتی را از خود دور می کنی. ابرهای رحمت به سوی تو می آید و به زودی باران برکت بر تو خواهد بارید.

چرا چمن من علف نمی خواهد؟

همنشین گل نیست، من را به یاد نطفه نمی اندازد

از او شکایت کردم و پشیمان شدم

گفت این مرد سیاه پوست کج به من گوش نمی دهد

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… با کار به تنهایی و بدون کار گروهی نمی توان به نتیجه رسید. شما در زندگی اجتماعی خود به دوستان و همراهان نیاز خواهید داشت. در صورت نیاز به دیگران کمک کنید تا به کمک شما بیایند. فقط به فکر منافع خود نباشید، منافع دیگران را نیز در نظر بگیرید. پشیمانی از گذشته و طمع به آینده فقط امروز شما را غمگین می کند، پس از زندگی لذت ببرید و گرفتار غم و اندوه بی مورد نشوید. صدقه و دعای خود را به آن مرحوم برسانید که در دنیا دستشان را از دست داده اند و چشمشان به لطف شماست.

اگر جرعه ای از شراب بنوشید، آن را روی زمین می ریزید

ترس از گناه چیست که به درد دیگران می خورد؟

برو هر چی هست بخور

که از حمله به عصر شمشیر نابودی دریغ نخواهد کرد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… می خواهی از عزیزانت دور شوی و این اتفاق باعث نگرانی و عصبانیتت شده است. او فردی با قلب قوی است که به وعده های خود عمل نمی کند، پاسخ به درخواست های شما را برای مدت طولانی به تعویق می اندازد، اما با وجود همه این شرایط عاشق معشوق خود است. خدا را شکر، شما اراده ای محکم و قوی دارید و می توانید در مواقع سخت بسیار قوی و مصمم بمانید. اگر صداقت و صداقت را با قاطعیت ترکیب کنید، می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید. حتی اگر گاهی اوقات مشکلاتی برای شما پیش بیاید، قطعا به هدف خود خواهید رسید. با احترام و آشکارا از افراد مزاحم بخواهید که از دور زدن در زندگی شما دست بردارند.

ای دل، ریش من با لب تو شور شده است

دست نگه دار من دارم میرم خدا خیرت بده

شما آن جواهر ناب در دنیای مقدس هستید

سخن گفتن از نیکی تو نتیجه تعالی ملکوت بود

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان…انتظار به پایان رسید و خبری که مدتها منتظرش بودی به دستت رسید. خوشحال باشید زیرا زمان اتصال بسیار نزدیک است. داستان عشق شروع شده و دوران جدایی به پایان رسیده است. به کمال و زیبایی دست خواهید یافت. فضایی برای نمایش هنر شما وجود ندارد، پس مرد فضا باشید. بهتر است از غرور دست بردارید و با دوستان و خانواده خود مهربان تر باشید. سخنان و کینه های خود را در دل خود نگه دارید و بیان کنید.

خبر خوب، نسیم شمالی

زمان اتصال است

داستان عشق قابل گفتن نیست

زبان گفتاری در اینجا خاموش است

فال روزانه متولدین آبان

ماهی های نوامبر، شما همه امکانات و فرصت ها را دارید تا خود را به دیگران ثابت کنید. اگر کمی فکر کنید، می توانید همه چیز را یکباره به دست آورید. خداوند آنقدر شما را دوست دارد که به شما مقام و مال و دوستی زیبا داد. حال باید دید در برابر این لطف الهی چه می کنید و چقدر شکرگزار هستید. شما دوستان و خانواده خوبی دارید، قدر آنها را می دانید و آنها را در مهمانی ها و شب های شاد همراهی می کنید وگرنه زندگی را برای خود حرام می کنید و فرصت شادی را از دست می دهید.

عشق و جوانی و شراب لعل فام

انس و شورای رقیبش مدام مشروب می خورند

یک متصدی بار سپاسگزار و یک خواننده شیرین زبان

همنشین نیکی ها و بنده نام نیک

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… تو عاشقی مخلص و پاک و وفادار به عشقت. حالا شما به دنبال راهی برای خروج هستید، خسته شده اید. اطرافیان شما عیب های شما را پنهان می کنند و هنر شما را نمی بینند. خود را از حسادت و نفرت نسبت به دیگران رها کنید. برای اینکه دچار مشکل نشوید، اهداف مبهم را دنبال نکنید. از منافقان دوری کن و خودخواهی را از خود دور کن. به راحتی عصبانی نشوید و در برابر حوادث مقاومت کنید. خداوند در جایگاه مناسبی قرار دارد و یار و یاور شما خواهد بود. دوری از افراد متکبر و عادت به خودنمایی و ریا و دوستی با افراد پاک و درستکار سودمند است.

من همانی هستم که در شهرم به عشقش معروف است

اونی که ندیده من دیدمش

بیایید وفادار باشیم، سرزنش کنیم و خوشحال باشیم

توهین در دین ما کفر است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… یه آدم کمکی و با تجربه تو زندگیت هست که تجربیاتش رو باهاتون به اشتراک میذاره قدرش رو بدونید. تنبلی را کنار بگذارید و کار امروز را به فردا بسپارید. گاهي گرفتار روح و شيطان مي شوي و از راه راست منحرف مي شوي. خدا را مکرر یاد کن و تسبیح کن. ابتدا سخت تلاش کنید و در کاری که می خواهید انجام دهید قدرت اراده داشته باشید. از تجربیات بزرگترها استفاده کنید و با دوستان خود صادق باشید، فقط در این صورت از ثروت محروم نخواهید شد. چشم محافظ خدا به شماست پس امیدتان به خدا باشد. به برکت نعمت هایی که خداوند به شما داده است به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

ای نور چشم من حرفی هست به من گوش کن

چون سیر شدی، بنوش و بنوش

به وسوسه اهرمن در مسیر عشق پایان دهید

بیا و به پیام سروش گوش کن

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… شانس و اقبال در تمام عمر همراهت خواهد بود و هرگز روز بدی در زندگیت نخواهی دید. صورت و پوستت زیباست پس چرا غمگین و غمگینی؟ از کینه توزی دست بردارید زیرا علامت زودیاک شما بسیار فرخنده است. برای مهربانی پیشقدم شوید، آنها به شما مژده می دهند و حق وفاداری را ادا می کنند. رویاهای بلند مدت خود را فراموش نکنید.

ای خورشید آیینه زیبایی تو

مشک سیاه عمه

صحن سرایی دیدم ولی چه فایده؟

قابیل ارزش تخیل شما را ندارد

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… شما فردی صادق و گشاده رو هستید و حاضرید جان خود را در راه عشق ببخشید. از شانس خود ناراضی هستید و از وضعیت زندگی خود گله مندید، سعی کنید با داشته ها و نداشته ها کنار بیایید تا آرامش را تجربه کنید. شما می توانید با پشتکار و صبر بر مشکلات غلبه کنید. اگر می خواهید به هدف و آرزوی خود برسید باید دل شکستگی و درد را تحمل کنید. اگر چه صبر سخت است، صبر کن، امیدوار باش و به خدا توکل کن.

اگر در آن ماه باران ببارد

تسلیم فرمان خدا شدیم

آیین دینداری را هم می شناسیم

اما با شانس از دست رفته چه باید کرد